Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Og Arsenal dette:

Almunia, Sagna, Djourou, Koscielny, Gibbs, Denilson, Wilshere, Nasri, Diaby, Arshavin, van Persie

 

Hmmm :blink:

 

Jeg synes ikke noe særlig om Denilson-Diaby-Wilshere på midtbanen. Ville mye heller hatt Rosicky eller Nasri som playmaker...

 

Men vi får håpe at Denilson og Diaby får det bedre til å stemme i dag enn mot Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

34 Anders Lindegaard

21 Rafael

12 Chris Smalling

6 Wes Brown

3 Patrice Evra

...26 Gabriel Obertan

28 Darron Gibson

18 Paul Scholes

11 Ryan Giggs

9 Dimitar Berbatov

10 Wayne Rooney

 

Dette er hva vg melder om lagoppstillingen til united, vet ikke hvilken som er korrekt.

 

Og denne om Arsenal:

 

1 Almunia

 

3 Bacary Sagna

 

6 Laurent Koscielny

 

20 Johan Djourou

 

22 Gaël Clichy

 

2 Abou Diaby

 

15 Denílson

 

19 Jack Wilshere

 

8 Samir Nasri

 

29 Marouane Chamakh

 

23 Andrei Arshavin

 

EDIT: De to andre lagoppstillingene har blitt bekrefta, så da er det bare å se bort fra mitt innlegg :blink:

Link to comment
Share on other sites

United har ikke sitt beste lag på banen, kan bli en spennende kamp dette. Har mer trua på seier nå.

Men hvor VGLive henter infoen om oppstillinga si er uvisst, men vi får se når kampen begynner.

VgLive sitt lag har stått dere så og si hele dag. Tror laget er forventet lagoppstilling..

Link to comment
Share on other sites

Ble denilson - Diaby. Dette er bare grue seg til

 

Ikke min yndlingskombinasjon heller.. Men vi får bare krysse fingre og tær og alt vi har.

 

Med midtbanen til United, som ITV karakteriserer som den minst kreative United-midtbanen de har sett, skulle jeg nok heller sett litt mer kreativitet der for oss.

 

Men - vi har jo bytter også. Fungerer det ikke ser vi sikkert Rosicky utover i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har liksom vanskelig for å se United tape tre på rad. Samtidig har jeg en god følelse av en eller annen grunn... Kanskje jeg skulle satt en slant på uavgjort?

 

Blir interessant å se om ITV har rett i at det blir Diaby snarere enn Wilshere som skal være den offensive på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Syns vi dominerer!

 

Men dette er United forberedt på og holder oss greit fra livet.

 

Men atskillig bedre enn å bli utspilt, selvsagt :blink:

 

Jøjje meg. Hvordan kan dommeren unngå å gi Evra gult der?!?!

 

Diaby har alltid sett treg ut med de lange bena sine, men i forrige kamp og så langt i denne så ER han for treg...

Link to comment
Share on other sites

Men dette er United forberedt på og holder oss greit fra livet.

 

Men atskillig bedre enn å bli utspilt, selvsagt :blink:

 

Jøjje meg. Hvordan kan dommeren unngå å gi Evra gult der?!?!

 

Diaby har alltid sett treg ut med de lange bena sine, men i forrige kamp og så langt i denne så ER han for treg...

 

Spiller på Old Trafford, vettu..

Link to comment
Share on other sites

Kommentatoren om Sanga:

 

"He has had a lot of assists so far this season, his crossing has been remarkable"

 

Da har han sett noe som jeg har oversett...

 

Sagnas innlegg har vært MYE bedre i år enn tidligere. Det er bare det at noen arsenalfans velger å huske kun de dårlige (som det fortsatt er for mange av - men det HAR blitt bedre IMHO)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...