Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Svak nikk mot mål og klarer så vitt å slå ballen bortover mener jeg er svakt jo

 

Han redder headinga og får returen ut mot siden. Jeg vil snarere si at det er som tatt ut av læreboka. Ikke hans skyld at Koscielny står og sover på returen.

Link to comment
Share on other sites

Han redder headinga og får returen ut mot siden. Jeg vil snarere si at det er som tatt ut av læreboka. Ikke hans skyld at Koscielny står og sover på returen.

Enig, kan ikke klandre Almunia for den. Målet kommer pga at man u spillerne er mer sultene på andre baller, og har mer vinnarmentalitet!

Link to comment
Share on other sites

Skal vi lese noe positivt inn i Uniteds måte å håndtere arsenal på de siste kampene, så kan man i alle fall såpass med respekt for oss at de ikke tør spille noe eget spill men satser på å ødelegge for oss...

Boring, boring Man United er det første som slår meg...

Link to comment
Share on other sites

Skal vi lese noe positivt inn i Uniteds måte å håndtere arsenal på de siste kampene, så kan man i alle fall såpass med respekt for oss at de ikke tør spille noe eget spill men satser på å ødelegge for oss...

Er ikke det deres måte å spille på da? Trø til i taklinger og skremme motstandaren? Dem vett jo at dem har dommaren på si side.

Link to comment
Share on other sites

Ganske god omgang for vår del egentlig. Vi dominerer totalt, men Manu klarer å score på en av sine eneste sjangser. Det er bare å pøse på så kommer nok målet etterhvert. De som klandrer Almunia for det målet kan ikke ha sett situasjonen.. Redningen på headingen fra Hernandez var fantastisk! Returen må forsvarerene ta seg av..

Link to comment
Share on other sites

Skal vi lese noe positivt inn i Uniteds måte å håndtere arsenal på de siste kampene, så kan man i alle fall såpass med respekt for oss at de ikke tør spille noe eget spill men satser på å ødelegge for oss...

 

Denne omgangen har de ikke engang hvert spesielt gode til å ødelegge for oss. Problemet er at med Denilson og Diaby sentralt blir det så lite gjennombruddskraft at det ikke er morsomt engang. Arshavin, Nasri og van Persie har vært livlige (så bare de siste 20 minuttene), men når vi ikke har en ordentlig maestro på midten blir det for enkelt å stoppe. Gi Ramsey sjansen!

Link to comment
Share on other sites

Gibbs har vært helt håpløs! To-tre ganger har han tapt dueller mot Fabio/Rafael, og han har flaks at de to ikke er veldig gode avsluttere. Han har også, i likhet med Sagna fått flere muligheter til å legge inn, men som vanlig har innleggene vært hinsides elendige.

Denilson har gjort endel bra faktisk. Diaby er like tam som vanlig. Jeg foreslår å legge om til to på topp, ut med Diaby, inn med Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

Frustrerende at det skal være så lett for United å spille mot oss - Ferguson har virkelig funnet et godt botemiddel mot Wenger-fotball...

 

De forsvarer seg godt og VET at Arsenal kommer til å gjøre en eller flere blundere i forsvaret, og da scorer de... :-(

 

Men - det er jo slett ikke kjørt, til tross for en tross alt fortjent ledelse til United: De hadde to gode sjanser, vi én (headinga til vP) pluss noen halvsjanser.

 

Forresten en positiv omgang av den utskjeldte Denilson, synes jeg. Slår for eksempel flere pasninger framover enn vanlig. Diaby er litt tung og treg - han trenger nok tid til å mestre en uvant rolle.

 

Beste for oss i første? Hmmm. Nasri, kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...