Jump to content

2011.02.20 Manchester United B


Stefanb

Avstemming:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette er en perfekt anledning til og slå tilbake. Skal se denne med et par United fans, så en eventuell seier vil smake ekstra godt. Jeg har faktisk meget god tro før kampen, United mangler tre meget viktige spillere i Nani, Ferdinand og Anderson. Er ikke noe minus at Park mister kampen heller. Håper vi får se en spillesugen Ramsey fra start, vi må nesten ha Nasri på vingen, hvis ikke blir det tynt der. Håper på dette laget;

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Aaron Ramsey-Samir Nasri

Jack Wilshere-Abou Diaby

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Manuel Almunia

 

Mitt tips; 1 - 2

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Helt enig. Det er veldig mange pessimistiske kommentarer her (selv om avstemningen viser det motsatte).

 

Det er en åpen kamp og det blir sikkert spille- og resultatmessig jevnt. Jeg tipper på en knapp Arsenal-seier.

 

Pessimismen fra min side er ihvertfall noe som er innebygd for det er da Arsenal oftest vinner. ;)

Skriver jeg at jeg har liten tro på seier er jeg egentlig ganske optimist..hehe..med noen unntak selvfølgelig.

Overtro, omvendt psykologi......kall det hva man vil, men det funker..stort sett. B)

 

Tror også dette blir en jevn kamp og kan fort ende med ekstraomganger noe Manure absolutt ikke ønsker rett før CL-kampen. De er langt bedre hjemme enn borte, men spiller vi med like aggresivt press som Liverpool gjorde forrige helg samt holder fokus i forsvar og setter sjansene våre, bør sjansen være stor for å slå dem ut.

 

På tide med noe magisk fra Arshavin i dag kanskje? Har har gjort det før og kan gjøre det igjen! B)

Link to comment
Share on other sites

Tror også på en jevn kamp, men er spent/noe bekymret for fraværet av våre to viktigste midtbanespillere...

 

United kommer gi jernet og kline til fra første sekund. Det samme må vi, ikke bare Jack !!

 

INNSATS !!!!

 

 

Her peker du på nøkkelen til suksess i denne kampen, vi kan ikke la oss kjempe ut lenger i disse kampene, utd har slått oss flere ganger på ren innsats, når det kommer til ferdigheter er nemlig scumchester nest best i alle kampene mot oss ;)

La oss gå for seier i denne kampen, uansett vil det sannsynligvis vise seg at det kan bli veldig tungt å være det første laget som har vunnet på OT denne sesongen, mitt tips er at kampen ender 1-1.

 

Mitt lag:

 

Almunia

Sagna-Djorou-Koscielny-Clichy

Diaby-Wilshere

Bendtner-Nasri-Arshavin

van Persie

 

Vi har prøvd med spillere som skulle løpe fra Evra gang etter gang uten å ha klart det, hvorfor ikke prøve en annen taktikk, luftstyrke og fysikk mot denne storkjefta møkkamannen, kanskje han får noe å tygge på.

Men som tidligere nevnt, guts, vilje og krigersk mentalitet må til denne gang, vi kan IKKE tape dueller!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler to av våre viktigste spillere i Cesc og Song, men viktig å påpeke at United også mangler to av sine viktigste - Rio og Nani. I tillegg skal, etter hva jeg har lest, ikke Park spille - han pleier som regel å gi oss endel hodebry.

 

To svekkede lag hvor innsatsviljen blir svært viktig.

 

En kamp som på mange måter kan være med å definere vår sesong. En seier her vil unektelig bety mer enn bare avansement i cupen!

Link to comment
Share on other sites

Tror også dette blir en jevn kamp og kan fort ende med ekstraomganger noe Manure absolutt ikke ønsker rett før CL-kampen.

 

Det blir ikke ekstraomganger ved uavgjort i dag. Det er kun i en eventuell omkamp at man har ekstraomganger.

Link to comment
Share on other sites

Det blir ikke ekstraomganger ved uavgjort i dag. Det er kun i en eventuell omkamp at man har ekstraomganger.

 

ah...my mistake ;)

Tenkte kanskje de droppa omkampene lengre uti turneringa.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en perfekt anledning til og slå tilbake. Skal se denne med et par United fans, så en eventuell seier vil smake ekstra godt. Jeg har faktisk meget god tro før kampen, United mangler tre meget viktige spillere i Nani, Ferdinand og Anderson. Er ikke noe minus at Park mister kampen heller. Håper vi får se en spillesugen Ramsey fra start, vi må nesten ha Nasri på vingen, hvis ikke blir det tynt der. Håper på dette laget;

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Aaron Ramsey-Samir Nasri

Jack Wilshere-Abou Diaby

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Manuel Almunia

 

Mitt tips; 1 - 2

 

 

Dette er en perfekt anledning til og slå tilbake. Skal se denne med et par United fans, så en eventuell seier vil smake ekstra godt. Jeg har faktisk meget god tro før kampen, United mangler tre meget viktige spillere i Nani, Ferdinand og Anderson. Er ikke noe minus at Park mister kampen heller. Håper vi får se en spillesugen Ramsey fra start, vi må nesten ha Nasri på vingen, hvis ikke blir det tynt der. Håper på dette laget;

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Aaron Ramsey-Samir Nasri

Jack Wilshere-Abou Diaby

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Manuel Almunia

 

Mitt tips; 1 - 2

 

 

 

Dette er en perfekt anledning til og slå tilbake. Skal se denne med et par United fans, så en eventuell seier vil smake ekstra godt. Jeg har faktisk meget god tro før kampen, United mangler tre meget viktige spillere i Nani, Ferdinand og Anderson. Er ikke noe minus at Park mister kampen heller. Håper vi får se en spillesugen Ramsey fra start, vi må nesten ha Nasri på vingen, hvis ikke blir det tynt der. Håper på dette laget;

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Aaron Ramsey-Samir Nasri

Jack Wilshere-Abou Diaby

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Manuel Almunia

 

Mitt tips; 1 - 2

 

Akkurat mitt lag og.. Tror vi har en god sjans med dette laget hvis vi legge alt i det!

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å kjøpe kampen på viaplay. Men syns ikke kvaliteten er spesielt god til den prisen (99,-). Noen som har en god stream å anbefale?

 

Du kan kjøpe den på cdon.com for 49, er ok kvalitet der.

Link to comment
Share on other sites

Ryktene tilsier at Manu stiller med følgende lag; VDS, Rafael, Smalling, Vidic, Evra, Fabio, Brown, O'Shea, Gibson, Rooney, Hernandez. 7 forsvarsspillere(!) Da har vi hvertfall lite å frykte bakover, bare kjøre på fremover..

 

Og Arsenal dette:

Almunia, Sagna, Djourou, Koscielny, Gibbs, Denilson, Wilshere, Nasri, Diaby, Arshavin, van Persie

Link to comment
Share on other sites

Ryktene tilsier at Manu stiller med følgende lag; VDS, Rafael, Smalling, Vidic, Evra, Fabio, Brown, O'Shea, Gibson, Rooney, Hernandez. 7 forsvarsspillere(!) Da har vi hvertfall lite å frykte bakover, bare kjøre på fremover..

Hvis det der stemmer, blir jeg nesten skuffet om vi taper!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...