Jump to content

2011.02.01 Everton H


Mr Chapman

Recommended Posts

Dommeren er utrolig svak, men uansett så er det noe typisk arsenalsk over det hele. Vi havner nok en gang i uføre, samtidig som vi ikke er det helt store forover på banen. Skal slite for å dra med oss et eller tre poeng.

 

Synes også Kos kløner det til ved baklengsen. Mulig jeg er litt streng med han der?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

rett og slett en tragedie det dommerene har levert i 1. omgang. men hva er det som skjer når arsenal vinner ballen, og everton er i ubalanse? før var arsenal verdens beste kontringslag. nå stopper det alt for ofte opp. 7rart at så mange sjanser ikke skal føre til mål. cesc har det meste, men farten er mangelvare. song trenger ikke prøve på flere gjennombruddspasninger i motstanders 16 meter, når det ikke er arsenalspillere i nærheten...

 

det må virkelig settes høyere tempo på ball. everton henger ikke med på noe vis. den latterlige kommentatoren sier etter 37 minutter, at everton er fullt på høyde med arsenal. da står det 7-1 i sjansestatistikken...

 

jeg har forøvrig ingen ting å utsette på denilson.

Link to comment
Share on other sites

Satan for en evneveik dommer !! Hadde jeg kunnet, så hadde jeg sendt et klagebrev og lurt hvorfor i helvette en dommer får lov til å dømme slik ! Ødelegger faen meg spillet og kampen vår !

Videodømming kunne vært bra ja, men har jo selvsagt negative ting som fører med seg, men i dette tilfellet hadde det ikke vært å forakte !

Link to comment
Share on other sites

Everton har en fortjent ledelse. De har vært best, selv om målet er av den småkomiske sorten. Det gikk nesten et kvarter før vi i det hele tatt nærmet oss Everton målet, og da var det i regi Sagna. Vi er på etterskudd, taper dueller, teknisk ikke på topp og virker å være i undertall overalt på banen. Her trengs det full skjerpings, og de må gå i seg selv og ikke fokusere på dommeren. Han har vært like god som enkelte i rødt, faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Egen tråd for jinxing på dette forumet. Det merkes! Alt går mot oss..

 

- Wilsheres gule kort er feil. Frispark? Tja. Gult kort? Nei! Wilshere er senere mannen som må "slippe" Coleman før scoringen.

- Offsiden på scoringen kan sees fra månen. Må komme deg opp om morran, linjemann!!

- Gule kortet til Rosicky er feil.

- Hvorfor får ikke Jack Rodwell gult kort for sabotasje?

 

I tillegg får både Song og Djourou, som ventet, kraftige smeller..

 

Denne kampen ligner på fjorårets, og jeg skal være glad om vi klarer å karre oss til ett poeng. Vi jobber nemlig mot mange og mektige krefter!

Link to comment
Share on other sites

Fartsfyllt og god omgang av begge lag, lett å se at everton ikke har tapt siden november.

Ekstremt skuffet over at Wenger fortsetter å bruke Rosicky på kanten, det er totalt håpløst, null bidrag offensivt, hver gang han får ballen vender han feil vei, Arshavin må være helt ødelagt etter kampen mot huddersfield hvis det skal være noen som helst mening i dette, puh, det var dagens Wenger-kritikk B)

Dommeren har vært svak, ingen tvil om det, uansett skal dette være mulig å snu, inn med Arshavin på venstrekant nå så kan ting skje.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt før, er gullkampen over, for vi har ingenting å stille opp mot dommere som vil oss alt dritt, og Manu alt godt.

 

Bortsett fra det, vi har spilt en svak omgang. Og det er ingen tvil om at Rosicky ikke har noe å gjøre i Arsenal lenger.

Djourou har vist at han ikke er så fantastisk som mange her inne vil ha det til.

Når det gjelder Wilshere, så er det noe med han som ikke stemmer. Er faktisk usikker på om han kommer til å bli bedre enn han er nå.

Link to comment
Share on other sites

Vondt å se hvor dårlig Mason er. Det er nesten som dommeren fra helvete. Det er absolutt ingen situasjoner i vår fordel.

 

Vi har forresten ikke vært så himla dårlige. Everton har vært veldig gode til å ødelegge spillet vårt. Det kommer til å åpne seg opp mer i andre omgang fordi Everton ikke kommer til å klare så høyt tempo resten av matchen

Link to comment
Share on other sites

Den dømmingen Lee Mason bedriver er en skam for det engelske fotballforbundet!!! Makan til kødd!

 

Men det skal riktignok sies at Arsenal ikke er helt med på notene i dag. Vi har skapt noen brukbare målsjanser, men jeg syns Everton får litt for lette arbeidsvilkår her i dag. Fellaini er et monster og besitter en hinsides fysikk. Han må ikke få ballen i bena! Jeg trodde nesten ikke at savnet av Nasri skulle bli så markant, men det ser ut som en svært stor andel av vår kreativitet forsvant med han. Nei, det er bare å brette opp ermene og jobbe som merra den blinde. Everton kommer ikke til å gi oss noe gratis, så her må alle mann være 100% skjerpet!

Hva som bør gjøres av trekk overlater jeg til Wenger å bedømme...

Link to comment
Share on other sites

Everton har en fortjent ledelse. De har vært best, selv om målet er av den småkomiske sorten. Det gikk nesten et kvarter før vi i det hele tatt nærmet oss Everton målet, og da var det i regi Sagna. Vi er på etterskudd, taper dueller, teknisk ikke på topp og virker å være i undertall overalt på banen. Her trengs det full skjerpings, og de må gå i seg selv og ikke fokusere på dommeren. Han har vært like god som enkelte i rødt, faktisk.

 

Den der må jeg si meg revnende uenig i. Synes Arsenal har hatt en bra kamp etter den svake starten. Etter "målet" har Everton dradd ned tempoet og frustrert Arsenal. Likevel har Arsenal hatt nok sjanser til å lede kampen, og om man ser bort fra "målet" til Everton, så har de hatt EN målsjans, så vidt jeg har fått med meg.

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at vi får DET målet i mot, Arteta og Rodwell ikke får gult kort i første og sitt 2. i andreomgangen. Rodwell kunne fort fått direkte rødt også for taklinga på Wilshere. Og så får RvP gult for å ikke være nær Arteta i det hele tatt. Utrolig elendig dømming. Men nå MÅ vi klare å få oss et mål snart, hvis ikke kan dette gå riktig ille!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...