Jump to content

2011.02.01 Everton H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg til kamp! Fant ut igår at jeg har konf. møte i kirka samtidig som kamp, sendte nettopp melding til presten om at jeg var syk så er klar til kamp nå :o Vi kommer selvfølgelig til å merke at Nasri er borte, men hvis Arshavin fortsetter framgangen så skal det gå bra. Everton er et lag jeg alltid frykter å møte, men tror faktisk det skal gå greit idag. Håper RvP fortsetter å putte, samtidig at Cesc fortsetter den gode formen. Hadde vært artig om vi fortsetter og holde nullen i ligaen, men tror dessverre vi slipper inn idag. Håper vi får se dette laget fra start;

 

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Cesc Fabregas-Theo Walcott

Jack Wilshere-Alex Song

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

 

Mitt tips; 3 - 1

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med laget ditt Stian96. Forøvrig å lyve til presten er da ikke særlig pent? :o

 

Får håpe Arshavin fortsetter med samme arbeidsinnsats mot Everton og med 9 av 11 spillere som er så og si helt uthvilt burde dette gå veien. Forhåpentligvis fortsetter Robin i samme sporet og Walcott viser de dødelige avslutteregenskapene han viste i starten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kamp! Fant ut igår at jeg har konf. møte i kirka samtidig som kamp, sendte nettopp melding til presten om at jeg var syk så er klar til kamp nå

 

Du kommer iallfall ikke opp etter endt liv, vil heller tippe du havner der nede! :o

 

Uansett, gleder meg til match selv om jeg kun får sett en omgang grunnet trening selv, viktig å komme i gang selv for meg nå. Håper inderlig at gutta kjører på idag med en overbevisende seier mot et Everton nå også uten Pienaar.

 

Håper på:

Nøyaktig det samme laget som Stian96, så jeg nå. Så da er det lite nødvendig å repetere dette.

 

Viktig at Arshavin nå griper sjansen. Håper han gjør så at savnet av Nasri blir mininalt, selv om det kanskje er litt mye å forvente. Vi vet han kan!

 

Lykke til ikveld!

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 1 2011, 04:33 PM) 215976[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Helt enig med laget ditt Stian96. Forøvrig å lyve til presten er da ikke særlig pent? :P

Er vell ikke det, men er det Arsenal kamp så er det Arsenal kamp!

 

Hadde vel gjort det samme selv hvis jeg var i din situasjon B)

Link to comment
Share on other sites

Håper på:

Szczcesny

Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy

Wilshere - Song

Walcott - Fabregas - RvP

Bendtner

 

Tror det blir:

Almunia

Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy

Wilshere - Song

Walcott - Fabregas - Arshavin

RvP

 

Litt synd at Chamakh er glemt nå og ikke har noe plass på laget!

Link to comment
Share on other sites

Noko anna enn dette er utenkeleg:

 

Szczcesny

Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy

Wilshere - Song

Walcott - Fabregas - Arshavin

RvP

 

Dette er truleg det beste me kan stille så lenge Vermaelen og Nasri er skada.

Tipper at det er en god vurdering.

Kanskje Sagna ikke starter på grunn av smellen han fikk.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 1 2011, 07:18 PM) 215993[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Sjekk www.myp2p.eu rundt 5-15 minutter før kampstart.

Bruker å finne streamer der ja,men noen er latterlig dårlige.

 

Du må se på bitraten til streamen. Veetle er det forøvrig vanvittig god kvalitet på selv om bitraten nødvendigvis ikke er den høyeste.

 

FSC (EN) og Alv1172 Sop [EN] er de kanalene jeg oftest bruker, da må du enten ha Sopcast, TVU player eller et programtillegg fra Veetle.

Link to comment
Share on other sites

Forventer selvfølgelig ikke fantastisk kvalitet,men forventer en stream som ikke blir avbrutt hvert 5 minutt!

 

Takk for tips, har lastet ned veetle sitt programtillegg en gang før,så får vel teste det.

ser som oftest kamper på tv, så er ikke så vant med streaming.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder stream kan jeg anbefale tv2sumo :P Ubegrenset med fotball til kun 199,- i mnd.

 

Meeeen nå er det kampdag igjen og jeg har endelig fått sendt kjærringa på dør etter å ha vært fraværende i hjemmekampene mot Leeds, Ipswich og Huddersfield. Jeg vil bare beklage til alle mine med gooners at prioriteringene den siste har vært under pari.

 

Nå er det fullt fokus på ligaen etter en del kamper i de engelske cupene, og nå må vi for alvor vise styrke. Vi må vise at vi kan ha flere baller i luften, konsentrere oss og prestere kamp etter kamp. Intet annet enn seier er godt nok i denne kampen. Vi kan ikke la luken opp til United bli 7/8 poeng. For at dette skal gå slik vi ønsker vil jeg at Wenger sender ut følgende mannskap:

 

Szczcesny

 

Sagna-Djourou-Koscielny-Clichy

 

Wilshere-Fabregas-Song

 

Walcott-RvP-Arshavin.

 

Dersom godeste Almunia starter denne kampen forstår jeg virkelig ingenting av Wengers ungdomspolitikk. Det ville vært en synd og en skam. Men hvis jeg ser mine ønskede 11 tusle ut på matta og gir bånn gass fra første spark på ballen, så har jeg virkelig tro på seier. 3-0: RvP, Fabregas og Koscielny

 

 

COME ON YOU ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder stream kan jeg anbefale tv2sumo :P Ubegrenset med fotball til kun 199,- i mnd.

 

Meeeen nå er det kampdag igjen og jeg har endelig fått sendt kjærringa på dør etter å ha vært fraværende i hjemmekampene mot Leeds, Ipswich og Huddersfield. Jeg vil bare beklage til alle mine med gooners at prioriteringene den siste har vært under pari.

 

Nå er det fullt fokus på ligaen etter en del kamper i de engelske cupene, og nå må vi for alvor vise styrke. Vi må vise at vi kan ha flere baller i luften, konsentrere oss og prestere kamp etter kamp. Intet annet enn seier er godt nok i denne kampen. Vi kan ikke la luken opp til United bli 7/8 poeng. For at dette skal gå slik vi ønsker vil jeg at Wenger sender ut følgende mannskap:

 

Szczcesny

 

Sagna-Djourou-Koscielny-Clichy

 

Wilshere-Fabregas-Song

 

Walcott-RvP-Arshavin.

 

Dersom godeste Almunia starter denne kampen forstår jeg virkelig ingenting av Wengers ungdomspolitikk. Det ville vært en synd og en skam. Men hvis jeg ser mine ønskede 11 tusle ut på matta og gir bånn gass fra første spark på ballen, så har jeg virkelig tro på seier. 3-0: RvP, Fabregas og Koscielny

COME ON YOU ARSENAL!!!

Almunia starter ikke, laget står i posten over din. Arshavin er også på benken.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Szczesny, Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy, Song, Wilshere, Walcott, Fabregas, Rosicky, van Persie

 

Subs: Almunia, Diaby, Arshavin, Eboue, Gibbs, Chamakh, Bendtner

 

Everton: Howard, Neville, Heitinga, Distin, Baines, Coleman, Arteta, Rodwell, Fellaini, Bilyaletdinov, Saha

 

Subs: Mucha, Jagielka, Beckford, Gueye, Osman, Anichebe, Baxter

 

Referee: Lee Mason (Lancashire)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...