Jump to content

2011.01.15 West Ham B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

 

- Bendtner selges eller gis til scum

 

Takk!

I følge Arsenal.com har Bendtner spilt 38 kamper fra start i PL (+50 innhopp). Han har på disse kampene gjort 22 mål, og han er 22 år gammel. Ikke alle blomstrer like tidlig som Fabregas. Et godt eksempel på det er Djourou som du ønsker skal starte kampen. Gis til scum (antar at du mener Tottenham)? Og du kritiserer mine kommentarer....

Link to comment
Share on other sites

Har en meget stygg følelse av at vi mister poeng idag. West Ham er altid et vanskelig lag å spille mot, og av spillet vi har vist i de 3 siste kampene har jeg en dårlig følelse. Viktig at alle de offensive spillerne har dagen idag. Artig at Szczesny får sjansen i Premier League igjen, viktig for han at han spiller kamper nå. Så får jeg selvfølgelig ikke sett kampen pga av at jeg skal spille futsal cup, så må legge vekk alt av mobiler og internett å se den i reprise når jeg kommer hjem. Vil se at Theo og Nasri bytter side siden Nasri funket mye bedre på høyrekanten, og Theo kan faktisk ha en fordel av å spille venstre siden han kommer til bedre avslutningsposisjoner. Håper på dette laget fra start;

 

Robin van Persie

 

Theo Walcott-Cesc Fabregas-Samir Nasri

Jack Wilshere-Alex Song

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Emmanuel Eboue

Wojciech Szczesny

Link to comment
Share on other sites

Laget i dag seier seg sjølv og lat oss håpe at kvalitetane til Van Perisie og Nasri er nok til å få eit rustent Arsenal lag tilbake på sporet. Eg nektar å tru at spelarane er så dårlige som kampane mot Leeds og Ipswich skulle tyde på. Måltørken til laget derimot skremmer meg litt. Heller ikkje i kampen mot City der me styrte kampen lett, klarte me å skåre spelemål.

 

Blir dette nok ein slik kamp eller hevar Fabregas seg slik at han klarar å løyse opp eit kompakt forsvar hjå heimelaget som kjem til å spele med 10 mann bak ballen i store delar av kampen.

 

Gledar meg, måtte det bli ein hyggeleg laurdagskveld.

Link to comment
Share on other sites

Ingen Scott Parker?

Ingen tvil om at Parker/Noble er en bedre duo enn Spector/Noble...

 

Parker ble utilgjengelig for West Ham tidligere i dag, fikk ikke helt med meg hvorfor, men var nok en skade eller noe.

 

Ah. Van Persie med en fantastisk avslutning!

 

Djourou med en dårlig tilbake pasning og Szczesny med nok en god redning! Som Stewart Robson sier så står forsvaret vårt altfor høyt og vi ser hvordan forsvaret vårt sliter med lange baller, skulle tro det var mulig å legge den defensive linjen litt dypere?

Link to comment
Share on other sites

Pause og 2 mål i front. To obervasjoner, Fabregas ligger dypere og vi spiller mer direkte. Defensivt litt ruskete i områdene til Eboue/Djourou. Så er det store spørsmålet, sovner de i pausen eller holder de oppe såpass intensistet at 3-0 er nærmere enn 2-1 osv ..... ??

Link to comment
Share on other sites

Pause og 2 mål i front. To obervasjoner, Fabregas ligger dypere og vi spiller mer direkte. Defensivt litt ruskete i områdene til Eboue/Djourou. Så er det store spørsmålet, sovner de i pausen eller holder de oppe såpass intensistet at 3-0 er nærmere enn 2-1 osv ..... ??

 

For å si det mildt når det gjelder Eboué så er det så vanvittig klasseforskjell fra Sagna til Ivorianeren.

 

Jeg lukter et mål til på Robin hvertfall, kanskje også et på Super Samir! :)

Link to comment
Share on other sites

Bra første omgang! Godt å se at vi har såpass full kontroll. Dog betyr det lite siden vi byr på store sjanser til motstanderen i alle kamper...

 

Vanskelig å se West Ham få noe ut av denne kampen. Ikke det at de ikke kan score mål - det ser jeg ikke bort fra - men West Ham spiller så dårlig forsvarsspill at jeg tror vi scorer flere også.

 

Noen som forresten vet noe om Rosicky? Har ikke hørt at han er skada, og han er ikke på benken i kveld (heller)?

Link to comment
Share on other sites

Pause og 2 mål i front. To obervasjoner, Fabregas ligger dypere og vi spiller mer direkte. Defensivt litt ruskete i områdene til Eboue/Djourou. Så er det store spørsmålet, sovner de i pausen eller holder de oppe såpass intensistet at 3-0 er nærmere enn 2-1 osv ..... ??

 

 

Jepp og det er sånn Fabregas skal brukes etter mitt syn. En meget fornøyelig førsteomgang, jeg sitter og småsmiler i sofaen :)

Link to comment
Share on other sites

Bra første omgang! Godt å se at vi har såpass full kontroll. Dog betyr det lite siden vi byr på store sjanser til motstanderen i alle kamper...

 

Vanskelig å se West Ham få noe ut av denne kampen. Ikke det at de ikke kan score mål - det ser jeg ikke bort fra - men West Ham spiller så dårlig forsvarsspill at jeg tror vi scorer flere også.

 

Noen som forresten vet noe om Rosicky? Har ikke hørt at han er skada, og han er ikke på benken i kveld (heller)?

 

Rosicky hadde et problem for Wenger sa at det var "good news" om Rosicky rett før Ipswich kampen. Dog har det ikke akkurat stått noe mer verken før eller etter det..

Link to comment
Share on other sites

En oppløftende omgang etter mye rart i de siste kampene. Vi er så absolutt på høyde når West Ham byr opp til krigerfotball, mye takket være Song/Wilshere. De to sammen har vunnet mange baller og satt i gang mange gode angrep. JD er litt shaky i dag og ser ut til å slite med underlaget. Mye bra spill fremover, og relativt god kontroll bakover. Men noe jeg har lagt merke til i dag er et Eboue har mistet UTROLIG mye fart? Er det rett og slett dårlig fysisk form? 2.polakken gjorde en meget god redning, på JDs tilbakespill. Ble stående på bena og gjorde seg selv stor. Nå gjelder det bare å huske hva som skjedde i Green Street i fjor og holde intensiteten oppe.

 

Edit: Mon tro om det er noen forumkjenninger som var med på innslaget fra England på TV2-sendingen i dag? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...