Jump to content

Skal Wenger sparkes?


Chaz

Recommended Posts

Jeg mener ut med Rice og inn med Wilkins hvis det er mulig.

 

Det hjelper jo ikke å hente inn en ny assistentmanager, dersom Wenger ikke er villig til å lytte til de råden som kommer. Det har kommet frem i ettertid at Rice ved flere anledninger i kampen mot Tottenham ønsket å gjøre noen bytter, for å demme opp for endringene Tottenham gjorde i pausen, men ble avfeid hver gang

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper jo ikke å hente inn en ny assistentmanager, dersom Wenger ikke er villig til å lytte til de råden som kommer. Det har kommet frem i ettertid at Rice ved flere anledninger i kampen mot Tottenham ønsket å gjøre noen bytter, for å demme opp for endringene Tottenham gjorde i pausen, men ble avfeid hver gang

Link?

Link to comment
Share on other sites

Link?

 

Jeg har ingen link til dette, men dersom du går inn i den vanlige Wengertråden, på side 107, ser du at Overmars har sitert en artikkel på ANR. Nå skal det sies at dette er en supporter som skriver at dette er noe han har observert, så det er jo selvfølgelig ikke noen håndfaste bevis, men jeg har lest noe lignende fra tidligere episoder på mer seriøse blogger tidligere. Det er som kjent ingen røyk uten ild.

 

Pat Rice har mer enn nok kunnskap om forsvarsspill og deffensiv organisering fra sin tid som spiller. Men det hjelper ikke at han sitter med denne kunnskapen, dersom ikke Wenger benytter seg av kunnskapen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen link til dette, men dersom du går inn i den vanlige Wengertråden, på side 107, ser du at Overmars har sitert en artikkel på ANR. Nå skal det sies at dette er en supporter som skriver at dette er noe han har observert, så det er jo selvfølgelig ikke noen håndfaste bevis, men jeg har lest noe lignende fra tidligere episoder på mer seriøse blogger tidligere. Det er som kjent ingen røyk uten ild.

 

Pat Rice har mer enn nok kunnskap om forsvarsspill og deffensiv organisering fra sin tid som spiller. Men det hjelper ikke at han sitter med denne kunnskapen, dersom ikke Wenger benytter seg av kunnskapen

Man skulle jo nesten tro at Wenger er en ørliten smule sta og arrogant? :)

Link to comment
Share on other sites

Nei, ikke nå.

 

Hans elendige eller naive kampledelse har kostet oss verdifulle poeng. Forsvarsorganisering er mildt sagt heller ikke hans sterke side. At han etter Lehmann heller ikke har klart å løse ett stort keeper problem er helt ubegripelig.

 

Samtidig så er jo mannen sannsyligvis ett geni i når det gjelder spillerutvikling og bedriftsledelse. Alle kan se at vi er nesten der. Det er bare nyanser som skiller oss fra trofeer. For å si det rett ut. Gubben driver meg til vannvidd.

 

Svaret blir nei men etter sesongslutt må hans stilling vurderes. Det er faktisk ikke utenkelig at andre navn kan føre oss det lille steget opp til toppen av pallen.

 

Godt nytt år.

Link to comment
Share on other sites

Nei nei nei.

Wenger er nærmest den mest betydningsfulle person i Arsenals historie.

Å gi en slik person fyken er så uhederlig, stygt og vitner om total respektløshet.

 

Wenger har feil som alle andre mennesker. For meg virker han sta og arrogant i visse

sammenhenger, men allikevel...... jeg har blitt glad i Wenger. Han er Arsenal ut og inn.

 

Når han slutter som manager, så håper jeg han vil bekle en annen stilling i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Nei, dette er ein mann med bein i nasa som ikkje viker for press foran sin eigen visjon og ideologi. Vi har vert gjennom eit hamskifte og det på ein måte fotballverden neppe har sett maken til. Det har truleg kosta oss nokre trofèer, men eg trur vi kommer til å se i ettertid at det har vært verdt det.

 

Det Wenger gjør nå er ufatteleg uegoistisk, og meget modig.

 

Ære være Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Nei, dette er ein mann med bein i nasa som ikkje viker for press foran sin eigen visjon og ideologi. Vi har vert gjennom eit hamskifte og det på ein måte fotballverden neppe har sett maken til. Det har truleg kosta oss nokre trofèer, men eg trur vi kommer til å se i ettertid at det har vært verdt det.

 

Det Wenger gjør nå er ufatteleg uegoistisk, og meget modig.

 

Ære være Wenger!

 

Helt enig. Dette er en styreromsak som Wenger har akseptert og levert, men når begynner "ettertiden"?

Link to comment
Share on other sites

Nei nei nei.

Wenger er nærmest den mest betydningsfulle person i Arsenals historie.

Å gi en slik person fyken er så uhederlig, stygt og vitner om total respektløshet.

 

Wenger har feil som alle andre mennesker. For meg virker han sta og arrogant i visse

sammenhenger, men allikevel...... jeg har blitt glad i Wenger. Han er Arsenal ut og inn.

 

Når han slutter som manager, så håper jeg han vil bekle en annen stilling i klubben.

 

 

Tenkte jeg skulle legge inn et innlegg her men du gjorde det for meg, 100% enig.

Link to comment
Share on other sites

Nei

 

Må ikke ha titler for min del egentlig.

Det viktigste er at vi spiller Wengerfotball.

 

Fint det er minst en til som tenker som meg. Jeg håper av hele mitt hjerte at vi vinner noe, men gjør vi ikke det så er jeg fortsatt en stolt Arsenalsupporter, imellomtiden så får jeg sett mye stor fotball. Mye bedre enn det jeg så som ung og da vant vi i alle fall ikke noe ;)

Link to comment
Share on other sites

Fint det er minst en til som tenker som meg. Jeg håper av hele mitt hjerte at vi vinner noe, men gjør vi ikke det så er jeg fortsatt en stolt Arsenalsupporter, imellomtiden så får jeg sett mye stor fotball. Mye bedre enn det jeg så som ung og da vant vi i alle fall ikke noe ;)

 

Tror nok det er flere ja :) Å se Arsenal nå er luksus framfor de småkjedelige kampene på begynnelsen av 80 tallet.

Men en ting forandrer seg aldri. En holder alltid med The Gunners.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Dette er en styreromsak som Wenger har akseptert og levert, men når begynner "ettertiden"?

Tolkar spørsmålet ditt som ein anelse retorisk, men eg svarer kjapt alikavel:

Nei det er her essensen i problemet og diskusjonen ligger. Det må nesten bli opp til kvar enkelt kor lenge dei eventuelt vil vente for at vi skal hindre folk som Usmanov å kjøpe klubben.

 

Mange, inkludert meg, meiner mykje kunne blitt gjort utav veldig lite. Vi har ikkje hatt ein superspiss ala Henry siden han forsvant, det er ein ting som har ergra meg grøn. Vi kunne fint klart å spandert på oss ein spiss til 200-250 millionar.

 

Eg nemnte i ein tråd for ei god stund tilbake (før han gjekk til City) at Tevez kunne vært eit alternativ. Eg har også sagt at Wenger burde kasta seg på Real Madrid "opphørssalg" i fjor sommer da dei solgte bl.a van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Robben for "småpenger". Greit eit ankepunkt kan være at nokre av dei var skadeutsatt, men kvalitet har dei i bøtter og spann og tilfører laget noe ekstra.

 

Keeperplassen er ikkje å komme utenom, her har Wenger svikta totalt uten at det finnes nokon forklaring.

 

Altså med ein ny keeper og spiss hadde vi ikkje sprengt banken. I tillegg til ein habil midtbanespelar så har vi eit sterkt lag med litt meir dybde. I heile Wengers tid har vi alltid hatt ein relativt tynn stall mtp det knalltøffe kampprogrammet som medfølger PL, CL og FA-Cup.

 

Kvifor ikkje Wenger har gjort disse grepa er for meg ei gåte og meget kritikkverdig. Men han har til tross for dette fortsatt min tillit, men nå som gjelda er betydeleg redusert på rekordtid er det på tide å kaste hanskane og verkeleg satse for å bli best utan at vi av den grunn skal risikere å gå på ein smell ala Leeds eller Pompey.

Link to comment
Share on other sites

Da foreslår jeg at vi konkluderer med at vi tilhengere i Norge ønsker at Wenger skal fortsette.

Og det lille som kommer av motsatt ønske, er stort sett i kampenes hete, når det ikke går som vi vil, ønsker og håper.

Wenger har full støtte fra de som betyr noe i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...