Jump to content

2010.12.29 Wigan B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

For en gjeng med latterlige supportere (om jeg kan bruke det begrepet) som skriver på dette forumet. Dere har ødelagt chatten og nå her inne. Kan ikke dere heller flytte dere til VGD. Det virker som at snittalderen her inne er på 14 år.

 

 

He he, du må være ny her BølerUlf, slik er det hver eneste gang etter en skuffende kamp skjønner du, og det verste er at snittalderen er adskillig høyere enn 14 år, vi kan ikke skylde på det en gang.

Mange syter seg over chatten men hva skal man med en chat når man kan velte av seg frustrasjonen her inne, interessant nok har innleggene kommet jevnt og trutt i dag og vi har allerede passert antall sider fra chelsky-kampen med god margin og noe sier meg at denne kampen nærmer seg dobbelt antall innlegg i forhold til chelsky-kampen før den dør ut.

Slik er det bare, deltagerne her inne liker bedre å få ut sin frustrasjon enn å juble etter en seier nemlig.

Når enkelte lirer av seg utsagn som "din arrogante franske jævel" om vår manager og noen våger å påpeke at dette var litt i overkant iler flere støttespillere til og mobber den ene voksne personen som påpekte galskapen, det beviser bare at du har helt rett BølerUlf, dette er en gjeng med latterlige supportere.

Så til kampen, dette var en utrolig nedtur i forhold til forventningene jeg hadde etter forrige kamp, når det gjelder antall spillere som blir byttet ut føler jeg at jeg ikke kan uttale meg om det, jeg har rett og slett ingen peiling på hvorfor Clichy, Djorou, Song, Wilshere, van Persie, Nasri, og Walcott ble utelatt fra startoppstillingen, Fabregas var suspendert så det betyr at 7 spillere ble skiftet ut, van Persie var ikke en gang på benken så det går vel an å frykte at han er skadet igjen.

Det ligger vel i kortene at Wenger vurderte det til å være for risikofylt å stille med disse spillerne i forhold til fortsettelsen pluss at de spillerne som kom inn ikke akkurat stinker av benkeslitere.

Arshavin, Chamakh og Squillaci har vel spilt de fleste kampene fra start denne sesongen og at Bendtner, Diaby, Denilson, Eboue og Rosicky får spille er vel knapt sjokkerende når man vet at vi spilte kamp for 48 timer siden.

Når dommeren forærer wigan ett poeng i denne kampen er det allikevel helt klart at presse og supportere kommer til å peke på Wenger når han bytter ut hele 7 spillere fra forrige kamp, muligens kunne han brukt noen av disse spillerne, jeg kunne f.eks tenkt meg Djorou, Walcott og Nasri men jeg har som tidligere nevnt ingen mulighet til å uttale meg om denne vurderingen og om disse spillerne var småskadd eller var i fare for å bli nettopp det, skadet altså, vi så vel et eksempel når Wilshere ble byttet inn og måtte forlate banen før slutt med noe som minnet om en sannsynlig skade, kanskje får vi ikke se ham på en stund igjen.

Hvis resultatet av denne sparingen fra Wengers side resulterer i at vi slår bham i neste kamp og ender opp med 7 poeng på disse tre tette kampene er ikke dette verdt å slakte hverken Wenger eller Arsenal for etter min mening.

Dagens mannskap var mer enn sterkt nok til å hente alle tre poengene og jeg synes også de fortjente det, Denilson spiller en god kamp etter min mening, Bendtner er også positiv, men ingen tvil om at jeg savnet både Cesc, Walcott, Djorou, Song og Nasri i dag, uansett er det altså dommeren som forærer wigan en straffe som aldri skulle vært dømt, det er aldri kontakt og hvis det hadde vært det var det uansett utenfor 16-meteren, i tillegg klarte vel alle og se at vi ble snytt for et straffespark ala Fabregas i sluttminuttene, hvis dommeren hadde gjort jobben hadde vi altså vunnet denne kampen greit og spar meg for; "ikke skyld på dommeren"-utsagn her nå, det var åpenbart disse to feilvurderingene som avgjorde kampen og det uansett hvilket lag Wenger valgte å stille med.

Link to comment
Share on other sites

Men; Wenger lærte av sine feil for et par dager siden, og bikkja vil nok ta sjansen for å gå opp på bordet en eller annen gang. Utligning, og ny spenning i kampen. 1-1 :P

Men det tok 5 (?) kamper mot Chelsea før laget/Wenger klarte å få has på Drogba & Co. Og ikke noe hadde gledet meg mer enn om Wenger gikk opp i ledelsen når vi møter Birmingham, men jeg er stygt redd for at bissevoffen klarer å klamre seg til uavgjort. St.Andrews vekker få gode minner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser en del gir skylden til Fabianski for mål 2. Jeg lurer på hva han gjør feil. Begrunnelse takk.

 

Forøvrig en drittkamp. Ett poeng er maks av hva vi fortjente. Og Wenger får stor del av skylden av meg.

 

BE

 

Helt enig, jeg legger ikke litt av skylda på Fabianski en gang.

Link to comment
Share on other sites

He he, du må være ny her BølerUlf, slik er det hver eneste gang etter en skuffende kamp skjønner du, og det verste er at snittalderen er adskillig høyere enn 14 år, vi kan ikke skylde på det en gang.

Mange syter seg over chatten men hva skal man med en chat når man kan velte av seg frustrasjonen her inne, interessant nok har innleggene kommet jevnt og trutt i dag og vi har allerede passert antall sider fra chelsky-kampen med god margin og noe sier meg at denne kampen nærmer seg dobbelt antall innlegg i forhold til chelsky-kampen før den dør ut.

Slik er det bare, deltagerne her inne liker bedre å få ut sin frustrasjon enn å juble etter en seier nemlig.

Når enkelte lirer av seg utsagn som "din arrogante franske jævel" om vår manager og noen våger å påpeke at dette var litt i overkant iler flere støttespillere til og mobber den ene voksne personen som påpekte galskapen, det beviser bare at du har helt rett BølerUlf, dette er en gjeng med latterlige supportere.

Her skal ting legges frem som det er! Jeg kalte Wenger en arrogant fransk jævel. I etterpåklokskapens ånd så burde jeg ha telt til 10 først, men tastaturet lå der. Jeg rettet opp ordet "jævel" i innlegget, fordi det ikke er korrekt, og dumt sagt av meg. Det jeg står for er at han er arrogant og etter hva jeg vet så er han fransk.

 

Jeg mobbet IKKE Chaz! Grunnen til at jeg skrev som jeg skrev er at jeg har forsøkt å bidra så godt som mulig til forumet, og når jeg da driter meg ut får jeg da en bitter torn i siden fra Chaz. Dette følte jeg var tåpelig gjort, og derfor påpekte jeg at hans innsats ikke har vært all verdens i kamptråden. Jeg syns også det var komisk at en av sjefs "syterne" lirker av seg en one-liner som andre har blitt kraftig kritisert for. Det er lett å se flisa i andres øyne, men det er vanskelig å se stokken i sitt eget.

Så kom igjen arshavin, kall meg en latterlig supporter! Når det kommer fra deg, stikker det ikke så dypt.

Link to comment
Share on other sites

Men det tok 5 (?) kamper mot Chelsea før laget/Wenger klarte å få has på Drogba & Co. Og ikke noe hadde gledet meg mer enn om Wenger gikk opp i ledelsen når vi møter Birmingham, men jeg er stygt redd for at bissevoffen klarer å klamre seg til uavgjort. St.Andrews vekker få gode minner.

 

Sliter med "oppdragelsen" til min tispe på enkelte områder, og ligger ann til et stortap mot Wenger. Nok hundeprat fra min side :P

 

Ja, si det BE.

Jeg ser en del gir skylden til Fabianski for mål 2. Jeg lurer på hva han gjør feil. Begrunnelse takk

Du mener at han gjør det riktige i den situasjonen som fører til 2-2 målet?

 

http://www.youtube.com/watch?v=tQ_J297JvzA

 

Feilberegner innlegget som går forbi hele feltet, og steller seg for langt frem i feltet når headingen av ballen kommer i retur. Han står da i "ingenmannsland", og har mistet sonen der den eneste "farligheten" for scoring er. Nemlig; der den eneste Wigan spilleren er i feltet. (en halv meter unna målstreken midt i mål.....)

Mener du at denne headingen kunne gått rett inn på første stolpe, selv med Jack på stolpen?

 

For meg må Wigan spilleren hoppe mot dødlinja for å få headet ballen inn i feltet, før ballen hadde gått ut over sidelinja. Kraften og vinkelen ville gjort det nesten "umulig" å få i mål ved første stolpe. Naturlig blir da å heade den tilbake inn i feltet, der det er en medspiller. Ser man reprisen er det ikke mange andre alternativer, og dette burde vært en lett ball for Fabianski å hente ned.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser en del gir skylden til Fabianski for mål 2. Jeg lurer på hva han gjør feil. Begrunnelse takk.

 

BE

Han står på 2 meter og følger etter en ball med øynene og beina, uten sjangs til å ta den, helt til utsiden av stolpen. Da ballen blir headet inn igjen har han ingen mulighet til å plukke ballen fordi han står på stolpen. Han følger etter en ball han ikke prøver å ta og lar målet stå helt åpent, der er feilen. Hadde han blitt i mål kunne han ha plukket headingen.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski sin feil, han står jo faen meg helt feil... Er ikke vits å diskutere det engang...

Hvis du mener at hele 2-2 målet er Fabianski sin feil, er jeg ikke enig. Han skal ha en del av skylden, men må dele den med Sagna som taper første duellen, og Squillaci som ikke klarer å komme seg forrand i andre duellen. Men alt kunne vært avverget om Fabianski hadde holdt seg nogenlunde i mål.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Aner nesten ikke hvor jeg skal begynne nå! Leser en del på forumet her, men sjeldent jeg skriver noe. Nå føler jeg rett og slett jeg må, både pga kampen og pga forumbrukerne!

 

Først av alt, hvordan noen kan hakke ned på hverandre etter å ha sluppet ut lit frustrasjon skjønner jeg ikke! Det er greit at noen ordlegger seg litt feil, og ALLE bør tenke litt mer på hva man skriver før man faktsik gjør det.. Men det hjelper ikke å be folk stikke til vgd, latterliggjøre de fordi de oppfører seg som de er 12 år osv! Det virker ikke akkurat veldig voksent selv. Blir litt sånn hann begynte, nei han begynte stemning når jeg bare leser over alt sammen! Så til dere som har deres utblåsninger her på forumet: Ja, det er veldig lov! Men tenk over hva dere skriver og hvordan dere ordlegger dere, så slipper vi mye sutring! Og til dere som kritiserer dem: Dere må i alle fall tenke over hva dere skriver! Er det en ting som gjør en dårlig kommentar værre, så er det at noen klager på kommentaren (og det er det eneste innholdet i posten) og kritiserer på en barnslig måte! Veldig få ganger jeg har sett et saklig innlegg som gjelder en annen sin kommentar (når det går på kritikk).

 

Så til kampen! Syns rosicky og Sagna er de eneste som utmerker seg positivt fra startoppstillingen. Fabianski gjør en ok match. En verdensklassekeeper kunne avverget det siste målet, Eboue får pluss for å blø for drakta og er alltid på hugget. Stopperparet gjør rett og slett mye rart sammen! Begge er tydelig vant til å høre hva de skal gjøre fra en stoppermakker, og når de spiller sammen er det ingen som tar ansvar. Den midbanen vi starter med er katastrofal. Diaby er LANGT unna noe som kan kalles kampform, noe vi fikk bekrefta mot chelsea også (gi den mannen et par reservelagskamper og en uke eller to til på trening). Ser noen skryter av Denilson i dag, og jeg kan ikke skjønne hvorfor! Vi hadde i dag et anker som hver gang han kommer inn i en situasjon en mot en satser på en side! Ser enkelt ut når det går, men skaper utrolig mange farlige muligheter for Wigan! (flaks vi ikke spilte mot et bedre lag). Er noe man lærer på smågutt at man skal vinkle motstanderen mot en side, og begynne å "løpe med han" (i en mot en situasjon altså), ikke prøve å stå opp å spille helt! I tillegg har han èn god pasning famover i banen. Resten ble plukket opp. Ellers er det støttepasninger og tversover, som også mange blir plukket opp! Chamakh er en spiller jeg har fått veldig sansen for! I dag er han svak, men dette kommer som en følge av fryktelig svake medspillere. Arshavin er god i 5 minutter; ellers er det lite vilje, null jobbing hjem, dårlige pasninger og finteforsøk. Også han spiller bedre med gode spillere rundt seg, men han kan nok ikke skylde på det i samme grad som chamakh. Vår eminente danske er et kapittel for seg selv! Tenk bare om han hadde være like god som han tror selv! Flakser til seg et mål, ellers gjør han ingenting godt. Og da er det faktisk ingenting! Direkte svake pasninger, mister ballen og skaper overgang for wigan, dårlig med ball i beina, og på hodet faktisk. Så ikke Bendtner stoppe en wiganspiller en gang i dag som jeg kommer på i farta!

 

Innbytterne våre gjør hva de kan! Nasri og Walcott kommer innpå alt for sent! Hvorfor ikke få noen kontringssterke spillere på banen når wigan må fram. Først når Arsenal på jage kommer de og hva hjelper f.eks farta til walcatt mot et forsvar på 10 man i egen 16meter? Vi vet hva vi får av Nasri, og selvom walcott er ustabil er han en konstant trussel, og ikke mins jobber mer enn arshavin og bendtner. Wilshere er kampens store spiller (ved siden av sagna og rosicky). Kommer inn for en skadd Diaby. Og da mener jeg KOMMER INN! Han trøkker til i taklingene, viser agresjon og vilje; akkurat slik som mot chelsea! INGEN andre hadde det i dag. Nå vet jeg ikke om han var skadet eller noe slikt i og med at han ble tatt av, men hvis han ikke var det var det katastrofalt å bytte han ut igjen!

 

Ansvar for byttene har vår kjære manager Arsne Wenger. Man kan si at vi skulle hatt en straffe på slutten, vi kan si at wigan fikk en billig straffe, vi kan si at det nesten holdt til 3 poeng og du skulle bli kveldens store helt ved å bytte ut 8 spillere og likevel vinne! Men slikt gjør man ikke med mindre man har spillere som er gode nok til det! Wenger kostet oss i dag seieren i ensom majestet! Og at han til og med etter kampen forsvarer laguttaket sitt tyder på mangelfull selvinnsikt, kunnskap og selvkritisering. Jeg har lenge vært for at Wenger skal bli værende. I dag er jeg på nippet til å skifte mening! Skjønner på EN måte hva han tenker når han tar ut det laget han gjør, men åtte spillere blir for mye! Og når du i etterkant av kampen ikke tar skylda for tapet og faktisk innrømmer at du tok en for stor sjanse, da har du for lite baller til å være manager i PL! Ta ut de 11 beste, og tape; greit det skjer en arbeidsfeil i ny og ne. Ta ut 2. laget og tro det er godt nok til å slå wigan, gå på en smell og spille uavgjort; innrøm feilen!

 

Nå gjelder det bare å glemme denne kampen! Wilshere tar et kurs med alle som spilte dagens kamp og viser de hva faktisk vinnervilje handler om.. Denne gutten vil noe! Wenger går i seg selv og evaluerer dagens feil OG LÆRER AV DEM, før også han glemmer denne kampen!

 

Mot Birmingham forventer jeg en toppet startellever og 3 poeng! De er kanskje ofte vanskelige å spille mot, men vi er mange hakk bedre! Det gjelder kun å få den nødvendige innstillinga og vinnervilja som vi hadde mot chelsea! Har vi den, går det veien! Garantert!

 

Prøvd å få ut min frustrasjon over kveldens kamp og vet jeg har gjentatt meg selv et par ganger, men må til for å få fram poengene mine! Nå skal jeg prøve å sove denne kampen ut av hodet, og vente på et nytt år med mange fine Arsenaløyeblikk! Vi henta opp store luker i fjor, og vi er ikke mer en 2 poeng bak (maks 5). Mulighetene er store fortsatt!

 

EDIT:

Og til Chaz: Du har hatt en del gode innlegg, det skal du ha. Men du er også en av de som lager mest usaklige diskusjoner og kvalme på forumet. Sorry, men rett skal være rett. F.eks bare i denne tråden teller jeg seks innlegg fra deg totalt. Ingen av de er skalige, eller handler om kampen! Så du bør nok også, som mange andre, tenke deg litt mer om!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener at hele 2-2 målet er Fabianski sin feil, er jeg ikke enig. Han skal ha en del av skylden, men må dele den med Sagna som taper første duellen, og Squillaci som ikke klarer å komme seg forrand i andre duellen. Men alt kunne vært avverget om Fabianski hadde holdt seg nogenlunde i mål.

Selvfølgelig er det ikke bare Fabianski sin feil, men hadde han gjort jobben sin så hadde det ikke blitt mål.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal vi ha en defensiv midtbanespiller når vi har Song, Diaby, Denilson og Wilshere som kan spille, og spille bra i den posisjonen?

Det er jo akkurat nå vi ikke trenger en ny keeper, da Fabianski presterer bra samtidig som vi har Szczesny i bakhånd. Chelsea var svært heldige i dag, og presterer forferdelig for tiden, så jeg kan ikke skjønne hvorfor de skal havne foran oss. Og både City og United har et mye tøffere kampprogram enn vi har den siste halvdelen av sesongen, så dette er fortsatt langt fra over.

Szczesny har knekt begge armene husker du ikke det en gang på idiotisk trening med beinpress :P

Link to comment
Share on other sites

Szczesny har knekt begge armene husker du ikke det en gang på idiotisk trening med beinpress :P

 

Dette var nok for noen år siden du.... Hehe! Syns Fabianski skal ta sin del av skylda for målet, men ikke alene! Det er lite gøts og vilja blant ALLE arsenalspillerne i feltet på den dødballen!

Link to comment
Share on other sites

Szczesny har knekt begge armene husker du ikke det en gang på idiotisk trening med beinpress :P

De armene ble nok helbredet for et par år siden. Han Er frisk som en fisk nå og satt også på benken.

 

Jeg har lenge kritisert meddebatanter for manglende kunnskap om keeperspill og må innrømme at jeg tenker i samme bane når fabianski blir kritisert for mål 2. Det er ingen sjanse i havet at noen keeper tar det målet der.

Jeg har sett situasjonen uttallige ganger nå og jeg mener fabianski beveger seg helt rett. Dere kan da ikke mene at han ikke skal bevege seg mot venstre stolpe bare fordi han ikke har sjanse til å nå ballen? Hans oppgave er å hindre mål og det gjør man sjelden ved å stå i motsatt side enn der ballen er. Faktum er at innlegget er svært godt slått og umulig å plukke. Fabianski dekker da nærmeste hjørne slik en keeper skal. Den første feilen gjør sagna da han taper sin hodeduell mot rodallega. Det i seg selv er utilgivelig. Neste tabbe stÅr squillaci for da han står på feil side av sin mann og gjør det vanskelig for seg selv. Fabianski stod en helt ok match og kan ikke klandrer for noen av målene.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Wenger har skylda for alt i dag ikke noen enkelt spillere du bytter ikke 8 man ut fra en første 11.

 

Flere av de spilleren som spilte i dag er ikke goe nok for slike tøffe kamper, vi hadde for mange ut på der som ikke takkler slike kamper på en gang.

 

Wigan eide banne spille vi fikk ikke roen med ballen slik vi gjør når Nasri, Cesc og Song spiller.

 

VI var stadig under et voldsom press rundt våres egen 16 meter, de som spilte fikk aldri ro med ballen.

 

En ting er at man ikke for ro til å spille våres spill for de vi møter et lag som Barca at de vil spille oss ut.

 

Men hallo det er Wigen og det var tydelig bevis på at de som var på mittbanen i dag ikke har den roen og er goe nok med ballen slik Nasri, Cesc og Song er.

 

Wigen eide til tider mittbanen og da eier de kampen også stygt å si det men Wigan hadde fortjent mere 3 poeng i dag en vi hadde gjort.

 

Dette er en av de svakeste borte kampene Arsenal har gjort i år 2 omg var helt jævelig å se på vi fikk aldri til noe som helst.

 

At Wenger bytter inn på nye spillere da det alt har gått rett i dass er for meg helt utrolig dårlig tanke gang.

 

10 min i gjen så bytter han inn på Theo og Nasri? han burde bytta ved pause for 1 omg også var veldig dårlig.

 

Vi fikk 2 mål ut av ingenting liksom, plusselig fikk vi bare 2 mål selv om vi spilte helt ræva av Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett situasjonen uttallige ganger nå og jeg mener fabianski beveger seg helt rett. Dere kan da ikke mene at han ikke skal bevege seg mot venstre stolpe bare fordi han ikke har sjanse til å nå ballen? Hans oppgave er å hindre mål og det gjør man sjelden ved å stå i motsatt side enn der ballen er. Faktum er at innlegget er svært godt slått og umulig å plukke. Fabianski dekker da nærmeste hjørne slik en keeper skal. Den første feilen gjør sagna da han taper sin hodeduell mot rodallega. Det i seg selv er utilgivelig. Neste tabbe stÅr squillaci for da han står på feil side av sin mann og gjør det vanskelig for seg selv. Fabianski stod en helt ok match og kan ikke klandrer for noen av målene.

 

BE

 

Det er ingen grunn for Fabianski å bevege seg etter den ballen. Som Vieira04 skriver, så finnes det ingen sjanse i havet for at Wiganspilleren på bakre stolpe skal klare å heade den ballen i mål. Hadde han stått i utgangsposisjonen sin, så hadde han enkelt kunne plukket headingen som kom tilbake. Så skal man utdele skyld i forbindelse med 2-2 målet, så skal Fabianski dele denne skylden med Sagna som taper første duellen, og Squillaci som køner det til. Enkelt og greit.

 

Utover dette, utdeles all skyld for to tapte poeng til Wenger. Fra å være ett taktisk geni mot Chelsea, til å fremstå som "talentløs" to dager senere. Det skal ikke være mulig å bytte 8 spillere foran en kamp, da ødelegger man all flyten i laget. Det er på tide å innse at det er ingen kamper i PL som er enkle. Jeg vil faktisk påstå at bortekampen mot Wigan på denne tiden av året, er verre enn bortekampen mot Birmingham om to dager. Matta til Wigan er av de dårligste i hele PL, og dette kommer virkelig til syne på denne tiden av sesongen. På St. Andrews er det iallefall mulig å spille fotball.

 

Men vi hadde ikke vært Arsenal om vi ikke gjorde det vanskelig for seg selv. Det virker nesten som om laget ikke ønsker å være i førersetet.

Link to comment
Share on other sites

Lekte litt med tanken på å skylde på Wenger, men selv om han må ta sin del så er det i hovedsak spillerne som svikter. På papiret så hadde vi et meget slagkraftig mannskap på banen. Man kan si hva man vil om forsvarsrekka, men vi gjør det vanskelig for oss selv fordi det svikter kollektivt.

 

Når vi står så høyt så må det press på ballfører med engang man mister ballen. Vi klarte det mot Chelsea, men Wigan var en av mange kamper i år der vi ikke klarer det. Vi lar hele tiden motstanderen slå opp på oppspillspunktet sitt og vi makter ikke bryte oppspillet. Resultatet er at vi får de berømmelige kontringene i mot. Laget må forflytte seg 40 meter istedet for at vi klarer å presse motstanderen til å holde ballen på sin halvdel.

 

Er det rart spillerne blir slitne?

 

Det er flere måter å løse det på. Den første er at aggressivitet og intensitet er 100% når vi mister ballen. Det må være press på ballfører fra første sekund. Motstanderen skal ikke få slå langt, men presses til å spille støtte. Alternativ to er å variere spillet med å periodevis spille mer direkte og angripe med færre spillere for å spare litt krefter. Alternativ tre er at vi avslutter mer fra distanse slik at vi får avsluttet angrepene

 

Mot Wigan klarer vi ikke å presse høyt fordi vi blir feige. Vi løper hjem når vi mister ballen og klarer ikke stå høyt. Det er Wigan som vinner duellene rundt oppspillene deres. Disse andreballene er det vi som må vinne.

 

Barcelona spiller med utgangspunkt i det første alternativet. De bruker mye krefter når de mister ballen for å slippe den lange løpeturen hjem. Det er dette vi må bli bedre på

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang viser Wenger sin udugelighet som taktiker. Den patetiske figuren på benken får ta

skylden i 2 tapte poeng.

Djourou kunne vært nok!

Spare seg til fant!!! Spare og hvile. Skulle tatt seg ut at Bøkko sto over 1500 i EM for å spare seg til 10.000 meteren, dæven da blir det lett å bli mester......

 

 

Kåzhelni og Skillatsji er så dårlige at det er et mesterstykke av Geniet å spa opp noe så elendig.

 

Denilson er fenomenal feilpassningsekspert, treg og overmoden for salg. Nye Hillier.

 

Spark Wenger et hakk oppover i systemet, og finn en som kan å sikre 3 poeng.

Men i all frustrasjon. Vi ble snytt for straffe, Wigans straffe var ikke straffe, og Wigans målsjanser var egentlig ikke sjanser.

Og så spilte vi jo med b-laget. Bra med uavgjort da, sånn isolert sett.

Topptrente idrettsutøver, med lønn i idiotklasse, bør klare 2 kamper i løpet av 3 dager.

Link to comment
Share on other sites

Denilson er fenomenal feilpassningsekspert

 

Tror du bør ta deg en titt på statistikken. Denilson er faktisk en av spillerne i klubben med best pasningsprosent. Greit å kritisere spillere, men da bør det iallefall være sannhet i det man kritiserer spilleren for. Denne beskyldningen faller på sin egen urimelighet.

Link to comment
Share on other sites

Tror du bør ta deg en titt på statistikken. Denilson er faktisk en av spillerne i klubben med best pasningsprosent. Greit å kritisere spillere, men da bør det iallefall være sannhet i det man kritiserer spilleren for. Denne beskyldningen faller på sin egen urimelighet.

 

Ikke mot Wigan igår. Han var skitdårlig. Denne tråden handler om Wigan-kampen skjønner du.

Tror faktisk selv du med gipset fot hadde klart det like bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser en del gir skylden til Fabianski for mål 2. Jeg lurer på hva han gjør feil. Begrunnelse takk.

 

Forøvrig en drittkamp. Ett poeng er maks av hva vi fortjente. Og Wenger får stor del av skylden av meg.

 

BE

 

 

Gir ikke hele skylden på han. men han har sin del av den. Synes han blir dratt alt for langt ut mot venstre av det innlegget. Som du sier, han har ikke sjangs til å nå den, og når duellen blir tapt på bakre, så er det åpent mål. Jeg mener han burde fulgt ballen, og blitt stående sånn ca midt mellom midten av mål og venstre stolpe. Da har han sjangs på baller som kommer i nærmeste og baller som kommer der målet blir scora. Er ikke noen stor tabbe for såvidt, men jeg mener han burde kunne gjort bedre i den situasjonen. Største feilen gjør Squi som står på feil side av sin mann. Det er en håpløs vurdering.

 

Ellers står Fabianski en god kamp, redninga på N`Zogbia når han venter og venter for ikke å gå ned for tidelig er veldig bra. Og det gleder meg at du kan være på vei til å få rett i dine påstander fra ifjor. Du har i hvertfall fått det angående Almunia(Noe alle egentlig visste?). Har selv vært keeper i 17 år, men jeg delte ikke din ubøylige opptimisme med Fabianski ifjor, og der har nok du nok på lang vei truffet mer riktig. Selv om jeg ikke er 100% overbevist enda, så føler jeg ikke keeperplassen er det som skriker mest etter ny signering.

 

Dette ble noe OT, men føler vel skyldfordelingen sånn ca på baklengs nummer 2 er Fab 20%, Sagna 30% og Squi 50%, for å sette tall på det.

 

Forøvrig godt å se at du begynner å poste igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke mot Wigan igår. Han var skitdårlig. Denne tråden handler om Wigan-kampen skjønner du.

Tror faktisk selv du med gipset fot hadde klart det like bra. :)

 

Greit nok at han hadde en dag mot normalt hva pasninger angår. Men Denilson er faktisk en av våre mest pasningssikre spillere. Denilson prøver sjelden på de vanskelige pasningene. Han velger som oftest enkle løsninger, og overlater de mer avanserte pasningene til de som er gode på dette. I går var Wiganspillerne over oss hele tiden, og Denilson ble dermed tvunget til å slå pasninger han vanligvis ikke slår alt for ofte. Likevel var han en av våre bedre spillere i går, dersom man kan benytte det uttrykket etter en slik kamp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...