Jump to content

2010.12.29 Wigan B


gunnersfan

Recommended Posts

Ja, det gjør jeg. Det går an å gjøre ting litt mindre ekstremt. Vel mulig vi vinner kampen, men dette er dumdristig.

 

Enig! Mener det er feil å gjøre om så mye på laget. Borte er rytmen og det gode spillet fra siste kamp. Når det er sagt, så er jeg imponert over at gutta har snudd. 45 tøffe minutter gjenstår. Dette er ikke avgjort.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Dette er topptrente idrettsutøvere, kan ikke forstå at de må benkes eller holdes hjemme pga en kamp. Nå går det jo forløpig veien, men som andre sier så er det en risiko. Kan ikke huske at det var like ekstremt med rotasjoner under tidligere årganger med Wenger

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg satt og så på første omgang forfattet jeg inni meg en forferdelig pessimistisk oppsummering av denne omgangen med plenty av kjeft til Arshavin.

Den gang ei.

Arshavin rett og slett tryller frem utligningen og skaper 1-2-målet. Det er utrolig at en spiller kan være så ustabil.

Link to comment
Share on other sites

herregud,jeg tilbrakte første halvtimen på å kjefte på Wenger,Arshavin og Bendtner..! De får jo f... ikke satt seg som et vinnerlag når vi gang etter gang bytter ut samtlige spillere som er i form...!! Blir så forbanna.

 

23 og 52 fikk jo stoppa kjeften min litt a hehe,men de har IKKE spilt bra nok. Wilshere kommer heldigvis inn og stabiliserer oss,med guts og defensiv gjenvinning. Bra jobba!!

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg satt og så på første omgang forfattet jeg inni meg en forferdelig pessimistisk oppsummering av denne omgangen med plenty av kjeft til Arshavin.

Den gang ei.

Arshavin rett og slett tryller frem utligningen og skaper 1-2-målet. Det er utrolig at en spiller kan være så ustabil.

Hadde Arshavin hatt innstillinga til f.eks solskjær tror jeg han kunne vært på nivå med Messi. Har så ekstreme ferdigheter. Teknikk, balanse, oversikt, fart og skuddbein.

Link to comment
Share on other sites

Går det så er det en kjempe pluss, men og det er ett stort MEN, risikoen er altfor stor. I grenseland av galskap.

Synes forøvrik ikke Bendtner har vært så ille som endel andre her.

Det har vel vært med Bendtner som med resten av laget, der det var mye som var ille den første delen av omgangen, men der mange har forbedret seg utover omgangen. Det virker som vi fikk ett lite vendepunkt når Jack kom inn for Diaby, jeg er of vil forbli kritisk til Wengers disposisjoner i dag uansett resultat.

Åtte endringer er for mye, Fab måtte erstattes og at noen får hvile er greit, men det får da være grenser. Det er mulig at Wenger såg på kampen som walk-over, men å spille borte mot bunnlag er aldri enkelt.

Min subjektive mening om Wengers "feildisposisjoner" er midtbanen, der det defensive skulle styres av en "rusten" Diaby og av Denilson som jeg lenge har ment ikke fungerer som defensiv midtbane. Song eller Wilshere burde etter min mening startet kampen. Litt rusk i maskineriet har det dessverre vært i den bakre fireren også.

Offensivt var det miserabelt til å begynne med, men det ser kanskje ut som at Arshavin og Bendtner våknet utover omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg satt og så på første omgang forfattet jeg inni meg en forferdelig pessimistisk oppsummering av denne omgangen med plenty av kjeft til Arshavin.

Den gang ei.

Arshavin rett og slett tryller frem utligningen og skaper 1-2-målet. Det er utrolig at en spiller kan være så ustabil.

Han spiller ikke på sitt beste for tiden, men han er en Matchvinner uten tvil! det så vi jo i 4-4 kampen mot liverpool også!! selvom vi ikke vant:P

Link to comment
Share on other sites

Noen sier chaten her er på bånd nivå? men skal vi alle bare sitte og klappe for alt Wenger gjør da? Har vi ikke chaten her for så skrive hva man føler som Arsenal fan? når Wenger gjør gråve feil må vi vel få lov til å kritisere han eller er Wenger støre er Arsenal som klubb og han er en GUD? Han sente 2 svake lagt til Shaktar og Braga og det kosta oss nesten videre spill i CL. NÅ må vi møte værdens beste fotball lag allerede i første utslagsrunde. Å stille et så svakt lag i dag er jo bevis på at Wenger ikke lærer av sine feil :D

Link to comment
Share on other sites

Noen sier chaten her er på bånd nivå? men skal vi alle bare sitte og klappe for alt Wenger gjør da? Har vi ikke chaten her for så skrive hva man føler som Arsenal fan? når Wenger gjør gråve feil må vi vel få lov til å kritisere han eller er Wenger støre er Arsenal som klubb og han er en GUD? Han sente 2 svake lagt til Shaktar og Braga og det kosta oss nesten videre spill i CL. NÅ må vi møte værdens beste fotball lag allerede i første utslagsrunde. Å stille et så svakt lag i dag er jo bevis på at Wenger ikke lærer av sine feil :D

Dannialdo, gå inn på chatten, les hva noen der skriver.. det er ikke kritikken av arsenal som fører den til et bånnivå, men det er all uttalelsen om forskjellige religioner, folk som snakker dritt, slenger stygge kommentarer om alt og alle..

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo, gå inn på chatten, les hva noen der skriver.. det er ikke kritikken av arsenal som fører den til et bånnivå, men det er all uttalelsen om forskjellige religioner, folk som snakker dritt, slenger stygge kommentarer om alt og alle..

Jeg ha ikke vært på chatten i dag, men holder meg stort sett borte fra den pga folk som ødlegger den. Den verste er "Espen" som kommer med absolutte lavmål som f.eks jødehets osv

Link to comment
Share on other sites

Den første halvtimen av kampen var utrolig svak. Arsenal spilte som hodeløse høns. Spesielt 3 spillere utmerket seg negativt: Koscielny, Denilson og Arshavin. Bendtner derimot synes jeg faktisk var positiv, i motsetning til hva mange andre her mener. Husk at han har svært lite spilletid så langt i sesongen. Synes det er rart at ikke Djourou startet i dag etter sin solide kamp mot Chelsea. Pr dags dato rangerer jeg ham høyere enn Koscielny, som jeg synes virker usikker og gjør mange enkle og til dels urutinerte feil.

 

Men godt å se at laget klarte å snu kampbildet etter en mildt sagt rufsete start. Tror aldri jeg har sett laget så svakt som i begynnelsen av denne kampen.. florerte av feilpasninger og horribelt forsvarsspill.

 

Selv om vi skulle vinne denne kampen, er jeg veldig betenkt i fht Wengers valg å bytte hele 8 spillere fra sist. Greit nok at det er et tett kampprogram fremover, men tror vi hadde trengt å ta med de positive opplevelsene fra sist inn i denne kampen. Det er virkelig gambling på høyt nivå å starte med et helt annet lag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ha ikke vært på chatten i dag, men holder meg stort sett borte fra den pga folk som ødlegger den. Den verste er "Espen" som kommer med absolutte lavmål som f.eks jødehets osv

 

OK da har jeg forståelse for hva du mener beklager tenkte helt feil tanker her jeg satt...

 

Men nå spiller Arsenal dårlig i gjen huff liker ikke at Wigen presser så mye nå...

 

BUrde Wenger bytte spillere snart før det går galt, Arsenal er veldig svake nå....

Link to comment
Share on other sites

Fuckings ræææævhål Squillacci! Bye bye seriegull!

 

Møkkadrittlag! Å prestere å slippe inn et mål mot 10 mann, når motstanderen faktisk har fått utvist sin beste spiller, er rett og slett utilgivelig! Nå er Birminghams flotte kamp i går kastet vekk av et patetisk arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...