Jump to content

2010.12.29 Wigan B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Sparte vi oss til fant i denne kampen? Pussig at Wenger må vente på nok et baklengsmål før Walcott og Nasri kommer inn. Skal man vinne ligagull, så er det utilgivelig å rote bort 3 poeng når klokka viser 78 spilte minutter og Arsenal har en mann ekstra.

 

Utrolig svakt! Utrolig skuffet!!

Link to comment
Share on other sites

Denne er eg stygt redd at Wenger må ta på si kappe.. Greitt nok at ein må spare spelarar med berre to dagar mellom kampane, men 8 stk?

 

Samtidig så hadde vel eit par av oss blitt ganske forbanna dersom han ikkje hadde spart spelarar og vi hadde pådrege oss skadar som ei følge av det..

Link to comment
Share on other sites

For en idiot av en manager...åtte bytter. Hva tror han egentlig, vi skal være glade at vi kommer av gårde med ett poeng idag. Og tar ut Wilshere som var en av de bedre??Hva pokker!

 

Bendtner, Denilson, Diaby, Squillachi(Har han gjort annent enn å drite på draget) og nå også snart Arshavin(Han scorer ett mål, men roter så mye at jeg er tilbøylig til å tro at vi hadde scoret flere uten han) Bred stall? bare fordi vi har mange navn? Det hjelper ikke med mange spillere når så utrolig mange av de ikke holder mål. Nei gratulerer manure, i år så gir jo tydeligvis alle lag dere den 19`ende tittelen..Takk og farvel..

 

Ikke skuffa, ikke overraska. Når jeg ser denne 11`eren så kan det bare være det samma!

 

Wenger knows...for en vits!!! Gå i skole hos Mourinho og RedNose, kanskje det da kan bli noe sølvtøy igjen...

 

Birmingham borte til helga, det er vel så godt som tapt...

 

En som snakker mye om Bipolarsenal, de burde vært lagt inn på lukket avdeling og proppet full av Lithium. For dette går bare ikke!!!

 

Dette er lavmål! Kunne holdt på til imorra, men samma det....Fuck it...

Link to comment
Share on other sites

FLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUTTTTT!!!!!!!!

 

 

Klarer for faen meg ikke å slå et forbanna rugby lag!!!!

 

 

Vi vinner ikke serien i år. Vi er altfor pinglete og er totalt blottet for innsatsvilje og vinnermentalitet.

 

 

Bare å begynner kampen med tottenham og Chelsea for å sikre 3 plassen......

 

Gullet havner i Manchester i år. Enten rødt eller blått. Vi er for ræva.

Link to comment
Share on other sites

Uhyre interessant lag, tror mange av dere undervurderer belastningen det er å spille to kamper på tre dager, ser også flere i tradisjon tro kritiserer Wenger før kampen, får håpe dere må krype til korset etter kampen som vanlig ;)

Det er ingen spillere på dagens lag jeg ikke har klokketro på og det sier selvfølgelig noe om styrken på vår stall, tenk på hvilken beskjed en seier i kveld vil gi til våre motstandere!!!

Tror vi er avhengig av at Arshavin har en god dag på jobben i kveld, vi mangler målscorerne der fremme uten Walcott, Fabregas, Nasri og van Persie.

Come on you guuuuuuunnnnners

Ja ja da gikk det som det måtte. Eneste lyspunktet for min del er at den ekstreme Besserwisserheten til arshavin får seg ett skudd for baugen.

 

Wenger, den her må du ta 100% på din kappe. Håper virkelig ikke dette er avgjørende i mai.

Link to comment
Share on other sites

ALT er Wenger sin feil. Ikke dommerens. Greit, vi ble snytt for straffe, og de skulle ikke hatt straffe, men for det er det Wenger sin skyld. ALT sammen. AROOGANT gjort, for INGEN kamper i PL er lette.

Blir så sur... utrolig frustrerende kamp samtidig.

Link to comment
Share on other sites

herreguuuuuud!! derfor er vi et nestenlag... kvalitet som f.. i alle ledd,men går ikke an å bare slenge ivei et reservelag i en enkeltkamp i PL. hællv.. altså!

slenger bare inn samir og theo med nul minutter igjen,d vi skulle drept kampen for lenge sia!!

nei,snakkes lørdag arsene-og da håper jeg du har VÅKNA LITT!!!

stor skuff..

Link to comment
Share on other sites

Uhyre interessant lag, tror mange av dere undervurderer belastningen det er å spille to kamper på tre dager, ser også flere i tradisjon tro kritiserer Wenger før kampen, får håpe dere må krype til korset etter kampen som vanlig ;)

Det er ingen spillere på dagens lag jeg ikke har klokketro på og det sier selvfølgelig noe om styrken på vår stall, tenk på hvilken beskjed en seier i kveld vil gi til våre motstandere!!!

Tror vi er avhengig av at Arshavin har en god dag på jobben i kveld, vi mangler målscorerne der fremme uten Walcott, Fabregas, Nasri og van Persie.

Come on you guuuuuuunnnnners

Ja du vet å være ydmyk du! Er Wenger et taktisk geni i dag og? Nei det er han ikke, han gjør en grov taktisk feilvurdering og bytter 8 mann fra sist kamp. Motbydelig arrogant! Jeg kan si meg enig i at dette laget vi stilte med i dag på papiret er godt nok, men når Bendtner, Denilson, Eboue og Diaby starter så har vi fire spillere på banen som nesten ikke har spilt kamper de siste månedene. Laget er jo ikke samspilt i det hele tatt. Når du da krydrer det med Koscielny og en tabbe fra Squillaci ender kampen som vi så nå. Trist men sant.

Link to comment
Share on other sites

STUPID STUPID STUPID

 

Vel det er slik det kan gå når man går fra årsbeste mot Chelsea og deretter bytter ut alle suksesspillerene fra kampen. Når du gjør slikt forteller du spillerene dine en ting - dette er ikke så vanskelig. Responsen kom som fortjent. Jeg er helt oppgitt.

 

Så er det så sin sak at Spurs fikk straffe, Arsenal fikk det ikke. I denne sammenhengen er det en kurositet.

Link to comment
Share on other sites

Puslinger i midtforsvaret hjelper ser det ut til. Jeg kan ikke fordra stopperne til Arsenal. Jeg kan heller ikke fordra den elendige holdningen til spillerne. De bruker all tid mellom kampen mot Chelsea og denne til å fortelle verden nok en gang at de har lært, og at samme innsats måtte til i kveld for å vinne. Nok en gang tryner de helt vilt. Wenger kommer til å prate om hands, men det har ingenting å si.

 

Å rotere 50 spillere gav virkelig godt resultat, sant Wenger?

Link to comment
Share on other sites

FLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUTTTTT!!!!!!!!

Klarer for faen meg ikke å slå et forbanna rugby lag!!!!

Vi vinner ikke serien i år. Vi er altfor pinglete og er totalt blottet for innsatsvilje og vinnermentalitet.

Bare å begynner kampen med tottenham og Chelsea for å sikre 3 plassen......

 

Gullet havner i Manchester i år. Enten rødt eller blått. Vi er for ræva.

Vi er for all del med i kampen om 2.plassen, men gullet havner dessverre til det beste laget, uten at jeg vil si navnet deres (det gjør så vondt). City har for mange tøffe kamper igjen til å være med i gullkampen. Bortekamper mot Everton, Pool, oss, Chelsea, Manu...

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett latterlig av Wenger.. At det er mulig å stille med åtte nye spillere. Walcott, Nasri og Song burde så absolutt ha spilt. Med en gang jeg leste startoppstillingen skjønte jeg at vi ville slite. Hva er det han tenker med? Jeg blir så eitranes forbanna på den mannen.

 

Ligagull? Glem det, skjer ikke..

Link to comment
Share on other sites

det er dessverre helt og holdent wenger sitt dette.. bendtner var ikke med..arshavin noen gullminutter ellers dårlig..chamakh går og vandrer og denilson er skummel med sine pasninger.. squillagi holder bare ikke mål på dette nivået.. byttene burde kommet mye før..walcott på topp i stedet for bendtner.. da hadde han fått rom! men spillt er spillt.. kommer ikke nærmere toppen uansett.. så utrolig skuffet over wenger i dag..

Link to comment
Share on other sites

Wenger er en utrolig dårlig taktiker.

Han gjør samme feilen som mot Braga og hviler åtte mann fra forrige kamp.

Han bruker spillere ute av sine vante posisjoner.

Han bruker byttene nok en gang for sent. Jeg var vel ikke den eneste som så at Arsenal trengte friske bein i siste fase av kampen. I stedet kommer først byttene da vi desperat må jage ett mål.

Tragisk svak lagledelse... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...