Jump to content

2010.12.13 Man Utd B


Mr Chapman

Recommended Posts

Same old story! Vidic kan takle som en galemathias, Rooney med etterslengere og Fletcher kjefter dommern opp og ned. Men Webb lar det gå, og slår kraftig ned på Chamakh og Arshavins første forseelser. Helt utrolig.

 

 

Har hatt samme følelse i hele omgangen eg også! Skulle likt å sett Song eller noen i gul drakt kjefet sånn på dommeren som fletcher gjorde og ikke fått gult kort! Får satse på at evra skårer selvmål! Det hadde varmet like mye som at Wilshere hadde puttet hatrick, vertfall nesten B)

Lykke til i andre omgang folkens B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Vi sliter på midten. Løpskapasiteten til flatcher, anderson og park gjør at dem vinner omtrent alle 2.baller på midten. Vi klarer heller ikke kjøre overganger når vi har mulighten for det. Føler at vi må få et mål utav ingenting, eller magi skal vi få med oss noe fra denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Fy flate Wilshere. Det der er ikke lov. Skyt!!!!!!!!!!

Idag viser det desverre at han er for ung til slike kamper. Han taper alle dueller og er ikke noe kreativ kraft heller. Virkelig på tide og bytte han ut.

 

Bare ikke dette blir for tidlig for Fabregas, trenger han virkelig i juleprogrammet. Disse to byttene bør virkelig forsterke laget!

 

Wilshere synest jeg synd på idag.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget er nå ute samtidig:

 

Szczesny

 

Sagna - Squillaci - Koscielny - Clichy

 

Song - Cesc

 

Nasri - van Persie - Arshavin

 

Chamakh

 

 

Dessverre er både Cesc og RvP rustne så vet ikke hvor bra dette funker. Forøvrig håper jeg Walcott kommer innpå for Arshavin etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 11:25 PM) 211801[/snapback]

Dette laget er nå ute samtidig:

 

Szczesny

 

Sagna - Squillaci - Koscielny - Clichy

 

Song - Cesc

 

Nasri - van Persie - Arshavin

 

Chamakh

Dessverre er både Cesc og RvP rustne.

Rustne eller ikke, dem kan ikke være noe dårligere enn dem som gjekk av.

Eneste som har vert på nivå med Wilshere idag er Clihy! Nani herjer med han! Minner meg litt om Norge sitt landslag tilbake på 90 tallet da Bjørneby skulle prøve og stoppe en Overmars i storform!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 11:34 PM) 211806[/snapback]

Var veldig strengt. Heldigvis skjøt Rooney den til helvete over.

Kanskje det var dette vi trengte? En straffe bom av looney!sette Walcott innpå for Clichy nå. Om Nani spiller alene på høyre siden der er jo ikke noe forskjell!

Link to comment
Share on other sites

For en frustrasjon eg har mot Clichy nå har eg ikke hatt mot noen Arsenal spillere noen gang! Selv ikke en Almunia i "storform".

 

Idag har han gjort alt gale, skal han få ikke øyne på terningen idag engang, og spilt til minus på børsen!

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke Ferdinand ha rødt kort i duellen mot Sagna? Kan ikke se noen forskjell på det der og om noen hadde brukt albue i en hodeduell!

 

For meg er det et rødt kort. Full fart inn i en duel med strakt bein og viser knotter. Latterlig at det ikke engang blir et frispark og gult kort.

 

Blir forøvrig et tap i dag. Og fullt fortjent spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 11:45 PM) 211811[/snapback]

For meg er det et rødt kort. Full fart inn i en duel med strakt bein og viser knotter. Latterlig at det ikke engang blir et frispark og gult kort.

 

Blir forøvrig et tap i dag. Og fullt fortjent spør du meg.

Welcome to Manchester!

Link to comment
Share on other sites

For en slett kamp. Vi hadde aldri en sjangse. Igjen viser Wenger at han ikke har taktikk for å svare. Helt utrolig. Sagna og Clichy er en skandale. De viser rett å slett ikke vilje, ikke engang når de brenner straffe. Nei du, det er ikke en snøballs sjangs i ja dere vet hvor...

 

Denne kampen har vi rett og slett bli utmanøvrert til de grader, vi har vel ikke skapt en skikkelig sjangse...

 

Fuck it, er ikke i nærheten eigang...utspilt og avkledd, bare resultatet som er tålig jevnt, men dette var aldri en kamp...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...