Jump to content

2010.12.13 Man Utd B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Sur Alex syntes livet var vanskelig da Adams, Bould, Keown, Petit og Vieira spilte.

 

Hadde Tony Adams vært Kaptein med stor K for oss i kveld, hadde jeg sett ganske lyst på dette :)

 

Man kan si så mangt om Alex Ferguson... Men det står respekt av hans kommentarer i matchbladet idag - hvor han maner til bedre oppførsel mot vår manager fra Scums supportere. De to gutta der er så fulle av respekt for hverandre nå, at det nesten er litt ekkelt...

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 08:11 PM) 211744[/snapback]

Szczesny, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Denilson, Song, Wilshere, Nasri, Arshavin, Chamakh

 

Ingen Djourou. Song, Denilson og Wilshere på midtbanen. Dette taper vi så hardt..

 

 

Står Rosicky i stedet for Denilson på tv2-sporten....

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 08:11 PM) 211744[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Szczesny, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Denilson, Song, Wilshere, Nasri, Arshavin, Chamakh

 

Ingen Djourou. Song, Denilson og Wilshere på midtbanen. Dette taper vi så hardt..

Står Rosicky i stedet for Denilson på tv2-sporten....

 

Håper virkelig det, men på 2-3 andre nettsteder så står det Denilson dessverre.. får virkelig håpe TV2 har riktig for en gangs skyld!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 08:23 PM) 211749[/snapback]

Håper virkelig det, men på 2-3 andre nettsteder så står det Denilson dessverre.. får virkelig håpe TV2 har riktig for en gangs skyld!

 

 

Enig med deg.

Håper virkelig Rosicky starter i stedet.

Blir vel lite kreativitet med en midtbane bestående av Song, Denilson og Wilshere...

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger hands Wojciech Szczesny his Premier League debut against Manchester United.

 

Cesc Fabregas is only fit enough to start from the bench.

 

Laurent Koscielny is preferred to Johan Djourou in the centre of defence.

 

Arsenal: Szczesny, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Song, Wilshere, Nasri, Rosicky, Arshavin, Chamakh.

 

Subs: Fabianski, Djourou, Denilson, Fabregas, Walcott, van Persie, Bendtner.

 

Skulle helst sett Djourou i midtforsvaret, ellers er jeg fornøyd med laget. Jeg har tro på seier!!! Måtte Szczesny ha en minneverdig Premier League start!

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lagoppstilling:

Wojciech Szczesny

 

Bacary Sagna

Sebastien Squillaci

Laurent Koscielny

Gael Clichy

 

Jack Wilshere

Tomas Rosicky

Alex Song

 

Andrey Arshavin

Marouane Chamakh

Samir Nasri

 

Subs: Lukasz Fabianski, Johan Djourou, Cesc Fabregas, Theo Walcott, Denilson, Robin van Persie, Nicklas Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Oppsiktsvekkende reservebenk på Arsenal i dag, Fabianski, Fabregas, van Persie, Walcott, Denilson, Bendtner og Djorou.

Jeg tror dette må være VERDENS BESTE BENK :)

Dette sier nok noe om hvilket lag som har den sterkeste troppen per i dag, dette kommer garantert til å bli avgjørende utover i sesongen, uavhengig av dagens resultat.

Link to comment
Share on other sites

Skulle helst sett Djourou i midtforsvaret, ellers er jeg fornøyd med laget. Jeg har tro på seier!!! Måtte Szczesny ha en minneverdig Premier League start!

 

Jepp, skuffet over at Djourou ikke får tillit av Wenger i dag. Vi har vel ikke tapt en eneste kamp med Djourou på banen og har vel ikke sluppet inn all verdens av mål heller..

 

Uansett: Håper det blir Rosicky på kanten og Arshavin i midten for da er jeg veldig fornøyd med laget selv om Djourou ikke spiller! Samt at Szczesny får vise seg frem! :)

Link to comment
Share on other sites

Lykke til folkens! Forventer en heidundrandes kamp hvor vi trekker det lengste strået! Manu vs Arsenal 1-2! Chamakh og Rosicky! Szczesny kommer til å stå som en vegg!

 

Typisk at med alt dette presset at Szczesny knekker og har en helt råtten kamp. Dog tviler jeg på det!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er underlig at du ønsker å disse Denilson. kanskje han blir vår neste verdensmester? For all del, du skal få lov til å skrive hva du vil, men jeg synes det er en pussig holdning.

 

Jeg synes heller ikke at han har vært gnistrende denne sesongen, men han er en god fotballspiller som gjør hva han kan.

 

Det har vært veldig mye snakk om at Song bør benyttes som enslig DM. Sånn er det ikke. Vi spiller med to holding midfielders. De to siste gangene Song og Denilson har hatt disse rollene (Partizan og Wigan) har vi vært dønn solide bakover. Hvor mange sjanser har vi hatt mot oss totalt i disse kampene? Kan telles på én hånd.

 

Jeg er ikke ute etter å "disse" Denilson. Mitt poeng var bare at jeg synes han ofte har et altfor lavt tenningsnivå. Han ofrer seg ikke 100% hver gang han spiller og det er kanskje kanskje det verste jeg vet, uansett hvilken spiller som gjør det(ikke gjør det).

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 10:14 PM) 211763[/snapback]

Den ene situasjonen der hvor Rooney får lov til å ta ned ballen uhindret er et nødskrik om at vi trenger en dominant midtstopper. I dette tilfellet Djourou..

Synest vi sliter, klare ikke holde ballen, og blir presset heilt tilbake til vår egen keeper.

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2010, 10:14 PM) 211763[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Den ene situasjonen der hvor Rooney får lov til å ta ned ballen uhindret er et nødskrik om at vi trenger en dominant midtstopper. I dette tilfellet Djourou..

 

Synest vi sliter, klare ikke holde ballen, og blir presset heilt tilbake til vår egen keeper.

 

Jepp.. pluss feilpasning på feilpasning..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...