Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hva i all verden har skjedd nå? Skulle ikke gutten være ute i tre måneder? Her er det noe som har gått meg hus forbi :P

 

Han hadde flaks, ingen skade på selve øyet, og så vidt jeg har forstått var det heller ikke brudd i kinnbein som man fryktet

Link to comment
Share on other sites

Se på mangelen på jobbing på mål nummer 2 i går. Det var noe Denilsonsk over det. Absolutt ikke noe jeg vil se hos en Arsenal-spiller.

? Innsatsen til Denilson var alltid upåklagelig. Var ofte blant spillerne som løp mest gjennom en kamp. Er overhodet ikke nødvendig å kritisere han for absolutt alt.

 

Frimpong startet veldig bra i går, men ble mer og mer middelmådig utover i kampen.

Link to comment
Share on other sites

? Innsatsen til Denilson var alltid upåklagelig. Var ofte blant spillerne som løp mest gjennom en kamp. Er overhodet ikke nødvendig å kritisere han for absolutt alt.

Denilson var aldri kjent for sine saftige returløp! Han løp mye, men det var mye jogging på brassen.

Link to comment
Share on other sites

Denilson var aldri kjent for sine saftige returløp! Han løp mye, men det var mye jogging på brassen.

 

Helt enig. Denilson sluntret utrolig ofte etter på returløpene og det gjør Frimpong også noe veldig for Wolves.

Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog Emmanuel Frimpong has suspected knee ligament damage after being taken off on a stretcher for #WWFC today. Big blow for him.

 

Tredje gangen han har hatt problemer med ligamentene det her er det vel? Da er nok sesongen over for Frimpong sin del.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...