Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

Ekte Arsenal-mann fordi han er spydig på twitter... Jaja

 

Just what Imers said. Nå baserer jeg ikke alt jeg skriver på forumet her fra "siste nytt". Frimpong har i lang lang tid vist hvor mye han elsker Arsenal. Han svarer og tar godt vare på fansen og ha også et sprudlende humør. Han er en ekte Arsenal-mann ja. Det er naturligvis et godt stykke opp til de virkelige store (Keown, Adams, Parlour, Dixon osv.) men om noen år kan han virkelig være der, om han slår gjennom vell og merke.

Link to comment
Share on other sites

Ekte Arsenal-mann fordi han er spydig på twitter... Jaja

Emmanuel Y Frimpong

@EmmanuelF4 Kumasi-Ghana

I Love Arsenal F.C more than The Person That Founded it

 

Profilteksten hans forøvrig.

 

Frimpong elsker nok virkelig klubben ja. Spørsmålet er bare om han blir så god som man håper?

Link to comment
Share on other sites

Det mye ved Frimpong jeg liker. Han er en kraftkar blant medspillere som til tider kan virke litt pinglete. Han tråkker til i taklinger, litt vel i overkant, men han lærer forhåpentligvis. Sist spilte han i Songs rolle og der imponerte han ikke. Ofte virket det som om han ikke visste hvor han skulle plassere seg og løp litt hodeløst omkring. Det er bekymringsverdig for vi har egentlig ingen som kan steppe inn i Songs rolle, noe som gjør oss veldige sårbare når Song ikke spiller. Den eneste som etter mitt syn har klart seg rimelig godt i Songs rolle er Diaby og han er skadet nå, noe han dessverre er veldig ofte. Eastmond visste hvor han skulle plassere seg de gangene han har vikariert i Songs posisjon, men han har ikke nok tempo og styrke i kroppen etter mitt syn.I tillegg er han også langtidsskadet...

 

Den plassen jeg primært vil se Frimpong er mer som indreløper, foran Song. Jeg setter han per dags dato foran Rosicky i rangordnen. Han har allerede vist at han har et voldsomt skudd, noe vi desperat trenger.

 

Jeg lurer virkelig på hvordan Wenger skal komponere midtbanen mot Manchester United. Kanskje en formasjonsendring blir nødvendig til den kampen? Ett poeng i den kampen vil være et enormt morale boost, men i verste fall frykter jeg slakt. Jeg gruer meg til kampen i morgen og jeg gruer meg til kampen mot Manu. Kommer vi oss helskinnet gjennom disse to kampene så kan sesongen bli riktig så lystig.

Link to comment
Share on other sites

Det mye ved Frimpong jeg liker. Han er en kraftkar blant medspillere som til tider kan virke litt pinglete. Han tråkker til i taklinger, litt vel i overkant, men han lærer forhåpentligvis. Sist spilte han i Songs rolle og der imponerte han ikke. Ofte virket det som om han ikke visste hvor han skulle plassere seg og løp litt hodeløst omkring. Det er bekymringsverdig for vi har egentlig ingen som kan steppe inn i Songs rolle, noe som gjør oss veldige sårbare når Song ikke spiller. Den eneste som etter mitt syn har klart seg rimelig godt i Songs rolle er Diaby og han er skadet nå, noe han dessverre er veldig ofte. Eastmond visste hvor han skulle plassere seg de gangene han har vikariert i Songs posisjon, men han har ikke nok tempo og styrke i kroppen etter mitt syn.I tillegg er han også langtidsskadet...

 

Den plassen jeg primært vil se Frimpong er mer som indreløper, foran Song. Jeg setter han per dags dato foran Rosicky i rangordnen. Han har allerede vist at han har et voldsomt skudd, noe vi desperat trenger.

 

Jeg lurer virkelig på hvordan Wenger skal komponere midtbanen mot Manchester United. Kanskje en formasjonsendring blir nødvendig til den kampen? Ett poeng i den kampen vil være et enormt morale boost, men i verste fall frykter jeg slakt. Jeg gruer meg til kampen i morgen og jeg gruer meg til kampen mot Manu. Kommer vi oss helskinnet gjennom disse to kampene så kan sesongen bli riktig så lystig.

 

Mot Liverpool slet han kanskje litt. Mye fordi han er mer en spiller som passer bedre i en 4-4-2 nogenlunde likt som hva Flamini gjorde. Han kan sikkert "knebles" til å holde mer igjen og bli mer disiplinert og posisjonere seg bedre, men som deg tror jeg det vil hemme han fra å utvikle seg til noe mer enn en enkel muskelbunt.

 

Coquelin er nok bedre til å være ren DM av talentene vi har i klubben og ifølge Jamie Sanderson skal han visstnok være aktuell mot United på søndag.

 

Forøvrig når det gjelder United så spiller de 4-4-2/4-5-1 (4-4-1-1) med hittil Cleverly og Anderson på midtbanen og Tottenham gjorde i går en meget god jobb de første 60 når det gjaldt å demme opp for United, men de måtte gi tapt etterhvert når Rooney droppet lengre tilbake for å deretter å diktere spillet og sette fart mot et ryggende forsvar. Tror vi i 4-4-2 kunne ha gjort det forholdsvis bra mot United, men midtbanen vår så sinnsykt svak om dagen at jeg ikke klarer å se et annet valg enn å tviholde på 4-2-3-1 for å kjempe om midtbanen med Rosicky - Lansbury/Coquelin - Ramsey som trioen på midten.

Link to comment
Share on other sites

Emmanuel Y Frimpong

@EmmanuelF4 Kumasi-Ghana

I Love Arsenal F.C more than The Person That Founded it

 

Profilteksten hans forøvrig.

 

Frimpong elsker nok virkelig klubben ja. Spørsmålet er bare om han blir så god som man håper?

God innstililng hvertfall, men syns han har litt problem med pasningene fremover til tider. Blir denne mannen vår "Roy Keane"? En spiller som tør å lage litt bråk, men likevel prøver være fair?(Et par av Keanes taklinger her blir ekskludert) men jeg liker det jeg ser og håper at hele den britiske sentralmidtbanen vår med Frimpong-Ramsey-Wilshere skal utvikle seg til det vi forventer av dem. Ramsey har vært svak, men han er fortsatt for ung til å spille fast på Arsenal og sliter nok fortsatt med kamptrening.

Link to comment
Share on other sites

http://younggunsblog.co.uk/2011/08/frimpong-included-in-england-squad/

 

Godt nytt. Får håpe han velger å spille for England i framtida også.

 

Håper virkelig han blir kalt opp til seniorlaget i nær fremtid og får et innhopp sånn at han ikke får sjansen til å spille for Ghana. Det er faktisk for hans eget beste :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Følger Frimpong på twitter, og bli sinnsyk av den der "#Deeeeench"-ingen hans. Noen som kan fortelle meg hva i alle dager det betyr? Forøvrig virker han som en morsom type, og en spiller med stort potensial. Blir morsomt å følge han videre, både på banen og på twitter.

Link to comment
Share on other sites

Følger Frimpong på twitter, og bli sinnsyk av den der "#Deeeeench"-ingen hans. Noen som kan fortelle meg hva i alle dager det betyr? Forøvrig virker han som en morsom type, og en spiller med stort potensial. Blir morsomt å følge han videre, både på banen og på twitter.

Her har du forklaringen på ordet deeeeench:

 

A word that expresses happiness or excitement for something.

I totally pounded that blonde after the party last night, that shit was totally DEEEEENCH

 

Fra Urban Dictionary:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=DEEEEENCH

 

:D

Edited by imers
Link to comment
Share on other sites

Ingenting med Frimpong å gjøre, men et ufattelig stilig bilde: Winning Arsenal goal v Everton

 

For et gjeng! Og det er vell ikke første gangen Arsenalspillerne feirer mål med å legge seg over hverandre. Ikke rart klubben sliter så med skader.

Link to comment
Share on other sites

Også å finne på bildet av u12-laget til Arsenal fra 03 er Wilshere, Roarie Deacon og Luke Ayling. Forøvrig en helt fantastisk photstream med en haug ekslusive Arsenal-bilder. Vel verdt en titt.

Har tatt en titt der tidligere. Bildene er tatt av Stuart MacFarlane, som sammen med David Price (nei, ikke han som spilte...) er offisiell klubb-fotograf. Man blir kjent med dem i Arsenal Official Magazine!

 

Ser forresten også at Sam Byles er på bildet - ikke lenge siden han spilte i klubben. Og nå for tiden, ifølge hans Twitter-account, jobber som part-time coach hos Arsenal. :)

Edited by Daniel
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...