Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

Tror det er mange som kommer til å digge denne gutten etter sesongen. Trenger ikke Diarra når vi har Frimpong og Song

Det tror jeg også er fullt mulig. Det er lett å forveksle en tusiasme, energi og det faktum at han er engelsk med kvalitet. Men håper inderlig han tar store skritt og gir oss den løpskapasiteten på midten som vi har savnet så sårt siden Flamini dro.

Om vi trenger Diarra eller ikke vil tiden vise. Diarra er vel snart klar for Tottenham, og da blir det lett å sammenligne.

Link to comment
Share on other sites

Syns han var heller skuffende. I første sprang han som en hodeløs kylling rundt omkring på banen. I andre fikk han roet seg litt ned og spilte seg betraktelig opp før han bestemte seg for å oppføre seg som en hodeløs kylling igjen.

 

Jeg gruer meg til kampen mot Udinese og spesielt Manu. Mot Udinese har vi heldigvis med Song og Gervinho og de trengs i dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp av Frimpong, men helvette for et unødvendig kort! Vi trenger ikke sånt. Jeg skjønte fra den første taklingen hans at han kom til å ryke idag.

 

Noen av oss (les: meg) sa at han kom til å få rødt kort før kampens startet idag.

Link to comment
Share on other sites

Ingen som ser at Frimpong er den eneste spilleren som har skikkelig aggressivitet og guts i seg, som ikke er redd for å trøkke til i duellene?

Greit nok at det var unødvendig, men når man er på hugget hele tiden så skjer slike ting. Håper Frimpong finner den skikkelige storformen å spiller hardt som en helt fremover!

Link to comment
Share on other sites

Ingen som ser at Frimpong er den eneste spilleren som har skikkelig aggressivitet og guts i seg, som ikke er redd for å trøkke til i duellene?

Greit nok at det var unødvendig, men når man er på hugget hele tiden så skjer slike ting. Håper Frimpong finner den skikkelige storformen å spiller hardt som en helt fremover!

 

Gutten er for ung til å ha en stor rolle i et lag som Arsenal. Han må trenes opp i timing og det å kontrollere agressiviteten og tenningsnivået sitt. Det gjøres ikke ved å spille fast på a-laget.

Link to comment
Share on other sites

Synes Frimpong viste i dag at han har kvaliteter til å bli en topp spiller, men pdd er han langt fra topp Premier League klasse. Han er alt for uferdig for dette nivået, og tenningnivået alt for høyt. Jeg synes han burde få sjansen av og til, mest av alt i cup, men å ha han som backup for Song mener jeg blir å gamble. I jan/feb drar Song til Afrika, og da håper jeg vi har et annet alternativ til den defensive plassen på midten. Noen nevnte Lass Diarra, jeg ville valgt han foran Frimpong når som helst, men det kommer nok ikke til å skje

Link to comment
Share on other sites

Gutten er for ung til å ha en stor rolle i et lag som Arsenal. Han må trenes opp i timing og det å kontrollere agressiviteten og tenningsnivået sitt. Det gjøres ikke ved å spille fast på a-laget.

 

Uten at jeg skal være feig å endre posten, så mener jeg med utsagnet at han må stå på som en helt fremover når Song ikke spiller.

Han blir ikke trent opp i timing og det å kontrollere aggressiviteten og tenningsnivået sitt ved å spille for a-laget? Jovisst er det god og viktig trening for han, men det er ikke kun der han lærer selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg skal være feig å endre posten, så mener jeg med utsagnet at han må stå på som en helt fremover når Song ikke spiller.

Han blir ikke trent opp i timing og det å kontrollere aggressiviteten og tenningsnivået sitt ved å spille for a-laget? Jovisst er det god og viktig trening for han, men det er ikke kun der han lærer selvsagt.

 

Jo han blir trent opp i det uavhengig av hvor han spiller i systemet vårt - men det skal ikke skje for A-laget. Vi har ikke tid eller mulighet til å lære opp flere og flere unggutter. Vi trenger folk som er ferdig opplært på minst 8 av plassene på banen, helst 9-10 også. Fabregas var nesten alene som ungt talent de første sesongene han spilte. Idag spiller vi med Miquel, Frimpong, Ramsey, Jenkinson, samtidig som det er ytterligere 3 unggutter på benken. Slik er ikke et mesterlag, end of discussion.

 

I Song sitt fravær som fort kan bli langt, har vi hvertfall ikke råd til å lære opp Frimpong. Hva er alternativet etter han? Nettopp.. enda yngre, enda dårligere og enda mindre erfaring. Jeg grøsser.

Link to comment
Share on other sites

Jo han blir trent opp i det uavhengig av hvor han spiller i systemet vårt - men det skal ikke skje for A-laget. Vi har ikke tid eller mulighet til å lære opp flere og flere unggutter. Vi trenger folk som er ferdig opplært på minst 8 av plassene på banen, helst 9-10 også. Fabregas var nesten alene som ungt talent de første sesongene han spilte. Idag spiller vi med Miquel, Frimpong, Ramsey, Jenkinson, samtidig som det er ytterligere 3 unggutter på benken. Slik er ikke et mesterlag, end of discussion.

 

I Song sitt fravær som fort kan bli langt, har vi hvertfall ikke råd til å lære opp Frimpong. Hva er alternativet etter han? Nettopp.. enda yngre, enda dårligere og enda mindre erfaring. Jeg grøsser.

 

Han får jo bare verdifull erfaring ved å spille for førstelaget, men Arsenal er en storklubb og skal (burde) ha store spillere i stallen. Dessverre har vi ikke det i den posisjonen. Men det er Wenger som legger opp til alt dette. Jeg syns vertfall at Frimpong skal spille de kampene i Song's fravær, han er jo en spiller som kan bli meget stor! Og man blir ikke en stor spiller av å bare spille for reservene.

Link to comment
Share on other sites

Han får jo bare verdifull erfaring ved å spille for førstelaget, men Arsenal er en storklubb og skal (burde) ha store spillere i stallen. Dessverre har vi ikke det i den posisjonen. Men det er Wenger som legger opp til alt dette. Jeg syns vertfall at Frimpong skal spille de kampene i Song's fravær, han er jo en spiller som kan bli meget stor! Og man blir ikke en stor spiller av å bare spille for reservene.

 

Sukk, sukk og dobbeltsukk.

 

Ja klart han får verdifull erfaring ved å spille for a-laget, og selvfølgelig må han spille når Song er skadet. Poenget mitt er at en klubb som Arsenal skal ikke benytte slike spillere så ofte som man nå må gjøre. Ja det er Wenger som legger opp til dette, og det er skuffende, irriterende og rett og slett forbanna idiotisk av en manager som skal være i en klubb som etter hans egne ord "skal kunne vinne alle konkuranser vi deltar i".

 

Frimpong kan bli en fantastisk spiller, man blir ikke det ved å kun spille for reservelaget, men han skal heller ikke bli det ved å spille 20+kamper for a-laget på en sesong. Han er en spiller som skal få innhopp de siste 20minuttene av kamper, og få en og annen fra start i PL, og få sine fleste kamper i LC.

Link to comment
Share on other sites

Sukk, sukk og dobbeltsukk.

 

Ja klart han får verdifull erfaring ved å spille for a-laget, og selvfølgelig må han spille når Song er skadet. Poenget mitt er at en klubb som Arsenal skal ikke benytte slike spillere så ofte som man nå må gjøre. Ja det er Wenger som legger opp til dette, og det er skuffende, irriterende og rett og slett forbanna idiotisk av en manager som skal være i en klubb som etter hans egne ord "skal kunne vinne alle konkuranser vi deltar i".

 

Frimpong kan bli en fantastisk spiller, man blir ikke det ved å kun spille for reservelaget, men han skal heller ikke bli det ved å spille 20+kamper for a-laget på en sesong. Han er en spiller som skal få innhopp de siste 20minuttene av kamper, og få en og annen fra start i PL, og få sine fleste kamper i LC.

 

Det er slik Arsenal er, dessverre. Wenger har alt for stor tro på de unge. Men selvsagt skal en klubb som Arsenal ha klassespillere overalt. Men det går ikke med en slik manager.

Men nå er det bare snakk om 2 kamper til så er Song tilbake. Og når Song blir skadet, så har vel Frimpong fått enda mer trening på de tingen du nevnte for reservelaget. Så jeg mener han blir brukt i "riktig vei". Han får prøvd seg noen kamper på a-laget som inkluderte en storkamp som ofte er nervepirrende også for spillerene. Og så kommer Song å tar over, og da er det tilbake til reservelaget. Men når han skal spille for Song, så er han bedre rustet enn en spiller som har en kamp for a-laget.

 

God og verdifull erfaring dette her. Men jeg ville heller ikke satset på at han holder i 20+ kamper.

Link to comment
Share on other sites

Ordvekslingen på twitter mellom Frimpong og Piers Morgan er av det underholdende slaget.

 

Dette twitret Morgan tidligere i dag: Listen @EmmanuelF4 - I've been supporting #Arsenal for as twice as long as you've been alive. And was a very 'Deeeench' striker in my time.

 

Hvorpå vår unge midtbanemann svarte: @piersmorgan I will Go easy On tackles promise everyone that we can stick u on a treadmill for 10mins Loose some pounds piersbigbellymorgan

Link to comment
Share on other sites

Ordvekslingen på twitter mellom Frimpong og Piers Morgan er av det underholdende slaget.

 

Dette twitret Morgan tidligere i dag: Listen @EmmanuelF4 - I've been supporting #Arsenal for as twice as long as you've been alive. And was a very 'Deeeench' striker in my time.

 

Hvorpå vår unge midtbanemann svarte: @piersmorgan I will Go easy On tackles promise everyone that we can stick u on a treadmill for 10mins Loose some pounds piersbigbellymorgan

 

Piers skulle hatt en egen twitter tråd her på forumet. Veldig mange underholdende tweets fra den fyren. Spesielt med fotballspillere, bl.a. Michael "benchwarmer" Owen og Rio "sicknote" Ferdinand.

Link to comment
Share on other sites

Mens flere Arsenalspillere ønsker Nasri lykke til i Man City skriver Frimpong på Twitter:

EmmanuelF4: Money is the Roots of all Evil

EmmanuelF4: "@JackWilshere: Good luck to my friend @Nanas08 (mr Nasri) learnt a lot from him. World class player! Will be missed!"Pffffff comeon Jack

Link to comment
Share on other sites

Frimpong er herlig! En ekte Arsenal-mann. Håper han virkelig slår gjennom i år og blir vårt nye anker om noen år.

 

Tror nok det blir en Frimpong drakt på meg også neste gang jeg drar over til England. Og om han mot formodning ikke skulle slå til, så er det jo et veldig morsomt navn å ha bak på ryggen uansett.

Link to comment
Share on other sites

Ekte Arsenal-mann fordi han er spydig på twitter... Jaja

Var vel han som skrev en gang at han kom til å bli i Arsenal selv om han blir degradert til vannbærer for klubben. Og at Arsenal "runs through his veins" eller noe sånt no.

 

Så ja; Ekte Arsenal-mann. Han og Jack Wilshere. (og Chesney?)

Edited by imers
Link to comment
Share on other sites

Var vel han som skrev en gang at han kom til å bli i Arsenal selv om han blir degradert til vannbærer for klubben. Og at Arsenal "runs through his veins" eller noe sånt no.

 

Så ja; Ekte Arsenal-mann. Han og Jack Wilshere.

Tiden vil vise... And then along comes money.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...