Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ingen tvil om at Piers Morgan er en cunt, men dette er ting Frimpong virkelig ikke burde blande seg inn i.

 

Ting som dette blant annet er ikke akkurat smart å si til en fan uansett om han er en kødd eller ikke og da særlig ikke på et åpent forum som twitter..

 

Frimpong26AFC @piersmorgan just don't bring ur ugly face to the emirates cus we as Arsenal are sick and tired of ur abuse towards players and coach

Link to comment
Share on other sites

hehe...er det ingen som skjønner at Piers Morgan elsker å provosere?

Men det må legges til at selv om han er/kan være usaklig og alt for kritiserende i sine twitter-meldinger mot Arsenal har han også mye rett i det han skriver om situasjonen i Arsenal og visse spillere.

Betviler ikke at Morgan er ivrig supporter på likt nivå med oss andre og hadde Frimpong lest alt som skrives innpå forumet her eller blant en del andre gooners på twitter villle han nok blitt like provosert.

Jeg liker det både Morgan og Frimpong legger ut på twitter, men dette må Frimpong tåle trenger han ikke å henge seg opp i hva Piers Morgan sier. Er noe som heter unfollow på Twitter.

 

Det er morsom lesing rett og slett, men spillerne blir fort hårsåre syns jeg. (les: Rooney, Owen, RioF...og nå Frimpong)

Det er pga. en artikkel når han var redaktør i Daily Mirror en del år tilbake som er grunnen til at mange Arsenal-fans ikke liker Morgan.

Link to comment
Share on other sites

Har stillt spørsmåler før: Frimpong - footballer or clown?

Er dessverre fristet til å svare at han er alt for mye det siste.

Dette viser at all fokuseringen og skrivingen på diverse fora påvirker hva som skjer i hodet på spillerne

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt hvordan bruk av twitter kan gjøre noe med fokuset på fotballen, med mindre man snakker mange timer om dagen. Forøvrig er vel Frimpong ute med skade om dagen, så selve fotballen får han vel ikke fokusert spesielt mye på uansett.

 

Det er mye mer til det å være profesjonell fotballspiller enn å løpe rundt på ei bane og trene skudd og teknikk. Man kan se videoer av seg selv for å bli bevisst på feil, man kan trene deler av kroppen som ikke er skadet, man går gjerne til behandlinger og får øvelser som skal gjøres for å minske muskelsvinn (kommer jo selvsagt ann på skaden) osv.

 

I tillegg skal man som fotballspiller ha et renomè - dette bygger man heller dårlig med å være sleivkjefta og spydig på twitter. Man skaper i tillegg mere medieblest rundt seg som igjen skaper press og vanskeligheter med privatliv og proffliv. Alt henger sammen.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt hvordan bruk av twitter kan gjøre noe med fokuset på fotballen, med mindre man snakker mange timer om dagen. Forøvrig er vel Frimpong ute med skade om dagen, så selve fotballen får han vel ikke fokusert spesielt mye på uansett.

 

Har ikke noe med twitter som sådann å gjøre, men hva som avsløres via twitter.

Edited by Sir John
Link to comment
Share on other sites

Det er nå en gang slik at alle, også fotballspillere har fritid hvor det er greit å koble av. Om en spiller velger å bruke noe av den tiden på twitter ser jeg ikke problemet.

 

Red.: Skrev dette før jeg så Sir Johns svar. I så måte kan jeg være enig, men jeg vil nå heller si at han bør tenke over hva han kommuniserer over twitter heller enn å kutte det ut.

Edited by Atald
Link to comment
Share on other sites

Poenget da er at hvis man er heit i toppen, noe Frimpong er - så burde man kanskje fokusere på andre ting enn twitter....

 

Arsenal FC er ikke tjent med at han åpenlyst ber en Arsenal-supporter med 2millioner followers om å dra til helvete og ikke vise seg på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Poenget da er at hvis man er heit i toppen, noe Frimpong er - så burde man kanskje fokusere på andre ting enn twitter....

 

Arsenal FC er ikke tjent med at han åpenlyst ber en Arsenal-supporter med 2millioner followers om å dra til helvete og ikke vise seg på Emirates.

Her du i alle fall et poeng.

Link to comment
Share on other sites

Poenget da er at hvis man er heit i toppen, noe Frimpong er - så burde man kanskje fokusere på andre ting enn twitter....

 

Arsenal FC er ikke tjent med at han åpenlyst ber en Arsenal-supporter med 2millioner followers om å dra til helvete og ikke vise seg på Emirates.

 

Akkurat det jeg prøvde å vise til tidligere i tråden. Jævlig lite gjennomtenkt av Frimpong kan man si.

Link to comment
Share on other sites

 

Har ikke noe med twitter som sådann å gjøre, men hva som avsløres via twitter.

Twitter som sådan er for meg en uting når man er en offentlig person eller en kjendis med mange "følgere". Grensen mellom privatperson og talsmann er hårfin og de aller fleste går i baret så det suser noen ganger.

Ta for eks Andresen i Ferd: Mannen har aldri gitt intervjuer eller uttalt seg offentlig om sine forretninger. Likevel så henger det en hale av mennesker som følger ham og hans daglige trivialiteter som legges ut. Hva forventer disse menneskene, at han skal avsløre nøkkelen til suksess eller komme med sjokkerende nyheter om sitt imperium? Det er sannsynligvis regissert fra første til siste tegn av PR-folkene i Ferd og ikke en linje kommer ut uten at de er nøye vurdert. De må jo nesten le seg ihjel av alle mennesker rundt om kring i verden som leser og finner det intr at hans kone skal på hestshow eller at han skal spise pizza en fredag alene når familien er på fjellet...

Personlig så er jeg så lite intr i dette som det kan få blitt. Leste forøvrig at PR avd i et meget stort møbelfirma i nabolandet hadde laget alle tweets på forhånd og at de gikk ut automatisk på de riktige datoer og tidspunkt. Meget spontant..

Link to comment
Share on other sites

Fotballspillere og andre offentlige personer må vite hvilke kamper de skal begi ut på. Frimpong og andre fotballpersonligheter er best tjent ved å ignore mennesker som Piers Morgan, men jeg kunne ikke unngå å glise litt da jeg leste det.

 

Personlig synes jeg det beste poenget kom fra Piers Morgan:

"I actually like @Frimpong26AFC and his passion – but his youthful arrogance and complacency sums up #Arsenal ’s malaise".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Frimpong who? Før måtte man oppnå noe for å få oppmerksomhet. Er glad jeg som liten så opp til spillere som Henry, Pires og Ljungberg og ikke dagens gjeng. Å si at jeg er glad er vel en underdrivelse...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...