Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

Så nettopp bildet han la ut, og det var virkelig forstyrrende greier altså. Fatter ikke hva Frimpong tenker med for tiden, det virker som han er fornøyd med seg selv bare han er blitt 'kjendis'. Kan aldri se for meg at Frimpong kommer til å skape en karriere i Premier League, om han ikke tar seg selv kraftig i nakken.

Link to comment
Share on other sites

Frimpong er ikke verdens skarpeste fyr for å si det sånn. Det var min første oppfatning av gutten og den har ikke endret seg, men han er en Gooner og det veier opp for mye tydeligvis, men han må virkelig tenke seg om tre ganger (to er ikke nok) før han skriver noe på twitter og når han blir fit igjen så burde han kvitte seg med twitter da han ikke er moden nok.

Link to comment
Share on other sites

Han skulle gjort det Szczesny gjorde for lenge siden: Gi seg på twitter og andre sosiale medier for å heller bruke tiden på å bli en bedre fotballspiller. Pdd. er Frimpong mest kjent for sine krumspring utenfor banen enn på den.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er bare at han pdd. er skadet og derfor har en god del fritid så er ikke like lett å konsentrere seg om fotballen da tenker jeg, men jepp en virkelig profesjonell og målrettet person ville gjort det. Derfor jeg er veldig fan av Wojciech.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Frimpong har talt.

 

 

Emmanuel Y Frimpong ‏@Frimpong26AFC

God Forgives...... I DON'T Retaliation is a must..

 

Har jeg forstått det rett sikter han kanskje til at RVP ikke er dench? Kanskje RVP blir "Frimponged" i løpet av sesongen? Forventer ikke mindre av han, men så var det det å bli skadefri da.

Håper Frimpong takler han herfra til de uføres rekker.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har jeg forstått det rett sikter han kanskje til at RVP ikke er dench? Kanskje RVP blir "Frimponged" i løpet av sesongen? Forventer ikke mindre av han, men så var det det å bli skadefri da.

Har min tillatelse til å pådra seg rødt kort i slutten av oppgjøret mot United.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Er visst tilbake i full trening på mandag.

 

Hva kan vi forvente av Frimpong denne sesongen - og i framtiden? Personlig tror jeg ikke han kan bli god nok til å etablere seg på vår midtbane, men det hadde vært greit å ha han som squad-spiller. Er morsomt med spillere som åpenbart elsker klubben, de vokser jo ikke på trær akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Er visst tilbake i full trening på mandag.

 

Hva kan vi forvente av Frimpong denne sesongen - og i framtiden? Personlig tror jeg ikke han kan bli god nok til å etablere seg på vår midtbane, men det hadde vært greit å ha han som squad-spiller. Er morsomt med spillere som åpenbart elsker klubben, de vokser jo ikke på trær akkurat.

Elsker innsatsen og klubbfølelsen, men koker litt for fort over, vil være en squadspiller som kan bli viktig i år dersom vi får skader på midten.

Link to comment
Share on other sites

Litt for mye twitter, "glam" og dårlig rap. Litt for lite fotball.

 

Som deg Bjornage så ser jeg ikke på han som førstelagsspiller eller en nøkkelspiller, men jeg tror han kan være meget god å ha i laget. Muligens han kommer seg om noen år (tendensene i Wolves var jo ikke dårlig akkurat) og jeg endrer oppfatning av hans kvaliteter, men enkelt og greit så må han gi seg med alt tullet sitt og konsentrere seg om fotballen helt og holdent hvis han skal ha en sjanse for å oppnå dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ikke alltid så fullt pålitige Goal.com melder at Frimpong er ferdig i Arsenal og blir solgt eller lånt ut i januar før kontrakten går ut i juni.

Arsenal will listen to offers for Emmanuel Frimpong in the new year after opting not to open negotiations over a new deal, Goal.com can reveal.

The Gunners academy graduate, who has been at the club since he was nine, is out of contract at the end of the season.

But Arsenal chiefs have been unimpressed with the development of the midfielder and it is understood there are no plans to extend his stay at the club beyond next summer.

There is strong interest in Frimpong from Wolves, where the 20-year-old began a loan spell in the second half of last season only for it to be ended after five games because of a cruciate ligament injury to his right knee.

The club, who were relegated to the Championship in the summer, are keen to take Frimpong on loan again in January as it grows increasingly likely that he will leave Emirates Stadium.

 

http://www.goal.com/...ong-in-new-year

 

Vet ikke hva jeg skal syns om dette stemmer, men det er kanskje ikke helt uventet all den tid han har ikke fått forlenget kontrakten sin.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror uansett ikke at han er god nok. Men han er fremdeles ung, men fortsatt skeptisk.

 

Er lei av talenter som blir hausa opp i skyene. Det tar som regel en del år før de blomstrer, og vi alle vet hva som skjer når de er på toppen av karrieren sin

Link to comment
Share on other sites

Ikke verdens beste teknisk sett, men har duellstyrke og andre kvaliteter, men dessverre så har han hodet et helt annet sted enn der det burde være. At han ikke har fått ny kontrakt er ikke mye rart i mine øyne..

 

Snakker om sola..

 

Frimpong nå akkurat på twitter:

 

Emmanuel Y Frimpong@Frimpong26AFC

Defining week ahead☺☺

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Emmanuel Y Frimpong@Frimpong26AFC

Subject to rumours am not leaving afc I am positive of going on loan this week which am really excited about and I am fully commited to afc

 

Emmanuel Y Frimpong@Frimpong26AFC

And am not in my last year or looking to be sold just to clear matters thank you and going on loan to get games and cum back to arsenal

 

Drar ikke med det første ser det ut til.

Edited by Ole11
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...