Jump to content

2010.08.14 Liverpool B


Arsenalboy93

Recommended Posts

Liverpool vs Arsenal

 

q8lots12607422371.jpg

eng_liverpool_733_shirta_1251098262078.png eng_arsenal_738_shirtb_1251098255163.png

 

 

Anfield

Premier League: 1. runde

Avspark er i følge Dagbladet 15.08.2010 klokka 17.00

 

 

Arsenal har fått en tøff åpning. Arsene Wengers menn møter Liverpool borte i første kamp. Spesielt Andrej Arshavin har gode minner fra oppgjørene mot Liverpool. For litt over et år siden scoret russeren fire mål mot Liverpool i et minneverdig oppgjør.

 

Arsenal har hatt en god god oppkjøring med untak av den siste kampen mot Legia Warsawa, hvor den defansive strukturer sviktet helt. Arsenal sliter som vanelig med en del skader:Aaron Ramsey, Cesc Fabregas, Abou Diaby, Alexandre Song, Denilson, Robin van Persie, mens spissmakker Nicklas Bendtner er ute til oktober måned. Johan Djourou og Andrej Arsjavin er heller ikke «fit for fight» for tiden, og dermed er Arsenals skadeliste nå oppe i ni førstelagsspillere - alle potensielle navn i Wengers startellever. Det gir denne mulige starstellvern

Ny keeper

Sagna - Vermaelen - Koscielny - Clichy

 

Frimpong

Nasri - Wilshere

 

Walcott - Chamakh - Vela

 

 

Når det gjelder oppkjøringa til Liverpool har de spilt en uavgjort og to tap, itillegg har de spilt kvalifisering til UEFA cupen, der de vant begge matchene 2-0. Hvordan skade situasjonen til liverpool, så er jeg ikke sikker.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Skulle gjerne sett at vi satt all fokus på den kommende kampen, og ikke ha 17 aktive kamptråder. Bra du tar initiativet til å lage kamptråder, men tradisjonen her inne er at den skal gi informasjon om kampene, og ikke bare logoene til klubbene. Nå vet jeg ikke om du vil redigere den ved en senere anledning da.

 

Kampen vil jeg ikke diskutere før minst en uke før kampstart...

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne sett at vi satt all fokus på den kommende kampen, og ikke ha 17 aktive kamptråder. Bra du tar initiativet til å lage kamptråder, men tradisjonen her inne er at den skal gi informasjon om kampene, og ikke bare logoene til klubbene. Nå vet jeg ikke om du vil redigere den ved en senere anledning da.

 

Kampen vil jeg ikke diskutere før minst en uke før kampstart...

 

Jeg skjønner det men, siden det er første serierunde tenkte jeg kanskje at det var greit å legge den ut med en gang, Når det gjelder redigering, skal jeg selvfølgelig gjøre det når kampen nærmer seg.

Link to comment
Share on other sites

hva slags spørsmål er det? latterlig. Om vi legger ut denne tråden nå eller om en måned har vel ingenting å si.

Hvis du i fremtiden ønsker å lage kamptråder, så foreslår jeg at du tar en kikk på linken under. Det er kamptråden fra hjemmekampen mot West Ham i våres. La deg inspirere av Wilsheres innhold og oppsett. En stor overskrift og link blir litt kjedelig lesning i lengden.

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...topic=4369&st=0

Link to comment
Share on other sites

Oppsettet er feil i forhold til malen for opprettelse av kamptråder. Det er bra at man tar initiativ til opprettelse av kamptrådene, men det er viktig å følge malen.

 

I Topic title skal det være følgende oppsett: årstall.måned.dato, motstander, H/B/N (alt etter som man spiller hjemme, borte eller på nøytral bane).

 

I dette tilfellet vil det da bli 2010.08.14 Liverpool B (dette har du gjort riktig).

 

I Topic description skal det være oppført hvilken turnering det spilles i (f. eks. Barclays Premier Leauge, UEFA Champions Leauge osv.) og hvilken stadion kampen spilles på. Når det gjelder oppsettet her, har det vært flere varianter. Kan vise de mest vanlige eksemplene som vil gjelde for dette tilfellet.

 

Barclays Premier Leauge @ Anfield Road

Barclays Premier Leauge | Anfield Road

Barclays Premier Leauge [Anfield Road]

 

Jeg synes den første er best, men uansett hvilken man velger, så vil det være ihht malen for oppsett.

 

Veldig greit om du kan gå inn og endre på topic description Arsenalboy93.

 

Minuset med å opprette kamptråder så tidlig, er at kampdatoen ikke er fastsatt ennå. Dersom kampen blir flyttet til søndag, er det kun trådstarter eller moderatorer som har muligheten til å gå inn og endre dette.

Link to comment
Share on other sites

Oppsettet er feil i forhold til malen for opprettelse av kamptråder. Det er bra at man tar initiativ til opprettelse av kamptrådene, men det er viktig å følge malen.

 

I Topic title skal det være følgende oppsett: årstall.måned.dato, motstander, H/B/N (alt etter som man spiller hjemme, borte eller på nøytral bane).

 

I dette tilfellet vil det da bli 2010.08.14 Liverpool B (dette har du gjort riktig).

 

I Topic description skal det være oppført hvilken turnering det spilles i (f. eks. Barclays Premier Leauge, UEFA Champions Leauge osv.) og hvilken stadion kampen spilles på. Når det gjelder oppsettet her, har det vært flere varianter. Kan vise de mest vanlige eksemplene som vil gjelde for dette tilfellet.

 

Barclays Premier Leauge @ Anfield Road

Barclays Premier Leauge | Anfield Road

Barclays Premier Leauge [Anfield Road]

 

Jeg synes den første er best, men uansett hvilken man velger, så vil det være ihht malen for oppsett.

 

Veldig greit om du kan gå inn og endre på topic description Arsenalboy93.

 

Minuset med å opprette kamptråder så tidlig, er at kampdatoen ikke er fastsatt ennå. Dersom kampen blir flyttet til søndag, er det kun trådstarter eller moderatorer som har muligheten til å gå inn og endre dette.

 

Hvor finner jeg denne topic description fungsjonen

Link to comment
Share on other sites

hva slags spørsmål er det? latterlig. Om vi legger ut denne tråden nå eller om en måned har vel ingenting å si.

 

Hva slags spørsmål er det? Nei hva tror du? Hva faen er egentlig vitsen med en kamptråd der du har lagt ut et par gamle drakter, skevet et par linjer om kampen og antakeligvis skrevet feil dato og tidspunkt? Vet ikke om du har tenkt å oppdatere tråden når kampen nærmer seg, men hvilken garanti har forumet for at du kommer til å gjøre det? Hvis du absolutt har behov for å skrive en kamptråd så kan du begynne med Barnet - Arsenal...

 

 

Balsnes, de eneste som har brukt ordet latterlig i denne tråden er du og "Arsenalboy93".

 

Edit: kan legge til at jeg håper du lager kamptråder i fremtiden, men denne her kom altfor tidlig, og var altfor mangelfull.

Link to comment
Share on other sites

Hva slags spørsmål er det? Nei hva tror du? Hva faen er egentlig vitsen med en kamptråd der du har lagt ut et par gamle drakter, skevet et par linjer om kampen og antakeligvis skrevet feil dato og tidspunkt? Vet ikke om du har tenkt å oppdatere tråden når kampen nærmer seg, men hvilken garanti har forumet for at du kommer til å gjøre det? Hvis du absolutt har behov for å skrive en kamptråd så kan du begynne med Barnet - Arsenal...

Balsnes, de eneste som har brukt ordet latterlig i denne tråden er du og "Arsenalboy93".

 

Edit: kan legge til at jeg håper du lager kamptråder i fremtiden, men denne her kom altfor tidlig, og var altfor mangelfull.

 

Vitsen med en kamptråd er vel å diskutere våres første seriekamp 2010? Om tråden kommer nå eller om en måned har vel ingen ting å si? Kampdatoen og tidspunket er korrekt ifølge arsenal.com. Og hvilken rolle spiller det om det er de nye eller gamle bortedraktene i posten? Trenger da ikke å lage en 500 ord lang perfekt tråd i gull for at den skal gjøre nytta si.

Link to comment
Share on other sites

Regner virkelig med en moderator sletter mange av innleggene som er skrevet i denne kamptråden før det nærmer seg avspark. For denne kamptråden består, så langt, nesten bare av drittslegning. Vil nødig bla gjennom all denne meningsløse dritten som er skrevet her inne så langt.

 

Vi skal være glad i at det i hele tatt er noen som gidder å lage kamptråder, hvordan første post ser ut har vell egentlig minimal betydning. Håper du fortsetter å lage flere kamptråder i fremtiden Arsenalboy93!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du i fremtiden ønsker å lage kamptråder, så foreslår jeg at du tar en kikk på linken under. Det er kamptråden fra hjemmekampen mot West Ham i våres. La deg inspirere av Wilsheres innhold og oppsett. En stor overskrift og link blir litt kjedelig lesning i lengden.

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...topic=4369&st=0

 

Totalt uinteressant informasjon i det du linker til. Jeg driter langveis i trådstarters refleksjoner rundt lagene. Jeg vil vite når de spiller og en mulighet til å diskutere rundt det.

Link to comment
Share on other sites

Det er deg det. Jeg er sikker på at mange setter pris på informasjonen man får rundt lagene når Wilshere, Ernsti, ted_uh med flere legger ut når de skriver kamptråder. Føler ikke at hvem som helst bare kan slenge inn en kamptråd som er gjort på tre sekunder. Kamptrådene har siden jeg ble medlem her inne alltid vært svært informante, og alltid hatt et godt innhold. At en som ikke orker å prøve på å lage en kamptråden sin, og tar dermed muligheten ifra de som alltid leverer godt innhold, synes jeg er dumt.

 

All ære til deg som forsøker å skape debatt tidligst mulig, men prøv vennligst å legge litt arbeid i den. Ikke minst kan vi holde oss til den kommende kampen, og ikke 17 fram i tid. Når vi(/jeg) først er inne på dette, så synes jeg også at kamptrådene i blant har kommet litt i seneste laget. Men jeg som ennå ikke har skrevet kamptråder skal egentlig bare holde kjeft. :(

Link to comment
Share on other sites

Totalt uinteressant informasjon i det du linker til. Jeg driter langveis i trådstarters refleksjoner rundt lagene. Jeg vil vite når de spiller og en mulighet til å diskutere rundt det.

 

Edit: bare slett, orker ikke bruke mer tid på dette. Lenge leve dette fantastiske forumet...!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...