Jump to content

2010.08.14 Liverpool B


Arsenalboy93

Recommended Posts

Det er deg det. Jeg er sikker på at mange setter pris på informasjonen man får rundt lagene når Wilshere, Ernsti, ted_uh med flere legger ut når de skriver kamptråder. Føler ikke at hvem som helst bare kan slenge inn en kamptråd som er gjort på tre sekunder. Kamptrådene har siden jeg ble medlem her inne alltid vært svært informante, og alltid hatt et godt innhold. At en som ikke orker å prøve på å lage en kamptråden sin, og tar dermed muligheten ifra de som alltid leverer godt innhold, synes jeg er dumt.

 

All ære til deg som forsøker å skape debatt tidligst mulig, men prøv vennligst å legge litt arbeid i den. Ikke minst kan vi holde oss til den kommende kampen, og ikke 17 fram i tid. Når vi(/jeg) først er inne på dette, så synes jeg også at kamptrådene i blant har kommet litt i seneste laget. Men jeg som ennå ikke har skrevet kamptråder skal egentlig bare holde kjeft. :P

Flotte kamptraader her som regel ja, uten tvil, fqrste kamp for sesongen fortjener ogsaa en god kamptraad! Og ikke aa vaere lagd to maaneder for!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Hva slags spørsmål er det? Nei hva tror du? Hva faen er egentlig vitsen med en kamptråd der du har lagt ut et par gamle drakter, skevet et par linjer om kampen og antakeligvis skrevet feil dato og tidspunkt? Vet ikke om du har tenkt å oppdatere tråden når kampen nærmer seg, men hvilken garanti har forumet for at du kommer til å gjøre det? Hvis du absolutt har behov for å skrive en kamptråd så kan du begynne med Barnet - Arsenal...

Balsnes, de eneste som har brukt ordet latterlig i denne tråden er du og "Arsenalboy93".

 

Edit: kan legge til at jeg håper du lager kamptråder i fremtiden, men denne her kom altfor tidlig, og var altfor mangelfull.

Slettet. Charlie George

 

flott initiativ Arsenalboy, gleder meg som en unge selv :)

 

 

 

 

Totalt uinteressant informasjon i det du linker til. Jeg driter langveis i trådstarters refleksjoner rundt lagene. Jeg vil vite når de spiller og en mulighet til å diskutere rundt det.

Er så enig, 1 times lesing om en eller annens mening om kampen interesserer meg egentlig bak!

Heller en kort tråd som er lettleslig og med litt fakta, å der vi kan diskutere litt B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Totalt uinteressant informasjon i det du linker til. Jeg driter langveis i trådstarters refleksjoner rundt lagene. Jeg vil vite når de spiller og en mulighet til å diskutere rundt det.

Du burde sette pris på at noen tar seg bryet med å legge litt arbeid i trådene de starter. Gode og utfyllende tråder skaper et bedre forum. Det er ingen som tvinger deg til å lese alt som finnes på forumet, men det er lov å utvise litt respekt for det andre gjør.

 

 

On topic:

Hodgsons første PL match som manager for Liverpool. Håper han får en elendig start :D

 

*edit*

 

Avspark er i følge Dagbladet 15.08.2010 klokka 17.00

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mye pisspreik her..Kan ikke de som ikke synes denne tråden er bra nok starte sin egen kamptråd da? Eller hvis den er så utrolig mangelfull så finnes det vel moderatorer som tar ansvar og sletter/redigerer de FØR det blir surmuling og stramme diskusjoner rundt den.. Er vel ikke sikkert det er alle som har tid til å sitte i timesvis for å starte en kamptråd heller..

Link to comment
Share on other sites

Gruet meg nok til denne kampen men nå grøsser jeg <_<

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2958356.ece

 

Forbanna landskamp-piss!

Det var vel ikke uventet.

 

Vi vinner dersom vi starter med dette laget:

 

---------Fabianski-------------

Eboue-Kos-Vermaelen-Gibbs

------Song----frimpong-------

-----------Nasri----------------

---Wilshere--------Arshavin--

---------Chamakh-------------

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det var vel ikke uventet.

 

Vi vinner dersom vi starter med dette laget:

 

---------Fabianski-------------

Eboue-Kos-Vermaelen-Gibbs

------Song----frimpong-------

-----------Nasri----------------

---Wilshere--------Arshavin--

---------Chamakh-------------

 

BE

Hardt å spille seriekamp 3 uker etter finale?? For det første er det noe tull. For det andre vil det faktisk være 5(!!!) uker siden finalen når serien starter. Får håpe det ikke ligger noe mer bak. Med det laget du skisserer, så vinner vi ikke mot Pool.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge det nettavisen refererer til i linken, er ikke Wenger sikker på om de skal være med i troppen enda.

 

Det som står er: "Both of them will be short," he said. "Don't forget that Fabregas came back yesterday but on Monday he travels to Mexico with Spain to play an international friendly on Wednesday afternoon.

 

"So they will come back Thursday afternoon or Friday without any training. I do not know who will be in the squad or not yet. Mentally it is a huge demand to go to the World Cup Final and three weeks later be completely ready again.

Link to comment
Share on other sites

Det er riktig som TheLegend sier, det har ingenting med finalen i seg selv å gjøre. Grunnen er at de hadde tre ukers ferie ETTER finalen, og kom tilbake til trening denne uken.

 

De har ikke hatt grunntrening siden VM, og når de da i tillegg skal spille landskamp bare dager før Liverpoolkampen, sider det seg selv at de ikke kan spille i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Gruet meg nok til denne kampen men nå grøsser jeg :(

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2958356.ece

 

Forbanna landskamp-piss!

 

Var forberedt på dette. Men jeg tror uansett en strålende Samir Nasri kan erstatte Cesc mot Pool. Selvfølgelig, sjansen for at Nasri blir skadet på Ullevaal på onsdag er vel 70-80%, men vi får vel bare krysse fingrene. Jævlig irriterende at dem får lov til å ha vennskapskamper tre dager før starten i Premier League. Helt idiotisk. Tilbake til kampen; jeg er mer bekymret for at vi kanskje må klare oss uten Alex Song og Abou Diaby, og spesielt førstnevnte. Skal vi bruke Frimpong mot Liverpool liksom? Helt på topp har vi vel nok av alternativer. Arshavin, Chamakh og Walcott bør vel være i stand til å lage mer enn nok trøbbel for Liverpool-forsvaret. Men det er vanskelig å plukke ut noe lag ennå, først må landskampene spilles, så får vi se etter det...

Link to comment
Share on other sites

Var forberedt på dette. Men jeg tror uansett en strålende Samir Nasri kan erstatte Cesc mot Pool. Selvfølgelig, sjansen for at Nasri blir skadet på Ullevaal på onsdag er vel 70-80%, men vi får vel bare krysse fingrene. Jævlig irriterende at dem får lov til å ha vennskapskamper tre dager før starten i Premier League. Helt idiotisk. Tilbake til kampen; jeg er mer bekymret for at vi kanskje må klare oss uten Alex Song og Abou Diaby, og spesielt førstnevnte. Skal vi bruke Frimpong mot Liverpool liksom? Helt på topp har vi vel nok av alternativer. Arshavin, Chamakh og Walcott bør vel være i stand til å lage mer enn nok trøbbel for Liverpool-forsvaret. Men det er vanskelig å plukke ut noe lag ennå, først må landskampene spilles, så får vi se etter det...

Frimpong fungerte meget godt mot både Celtic og AC Milan. Hvorfor skal han ikke klare å gjøre en god jobb mot pool?

 

BE (som også savner Song)

Link to comment
Share on other sites

Frimpong fungerte meget godt mot både Celtic og AC Milan. Hvorfor skal han ikke klare å gjøre en god jobb mot pool?

 

BE (som også savner Song)

Milan spilte vell sin første kamp etter ferien mot oss, celtic vet jeg ikke.. Liverpool har jo fullført pre season+ europa cup kvalifisering.. tror nok spillerne i liverpool er i bedre form enn det Milan var mot oss...

Men for all del, Frimpong er en fremtidens mann:)

Link to comment
Share on other sites

Er enig med Ben Elfen jeg,synes den foreslåtte lagoppstillingen hans reflekterer de spillerne som er i best form til å starte,utenom kansje Song som ikke har spillt noe særlig i det siste pgr skade..Synes både Primpong og Wilshere er moden for denne oppgaven..Noen som vet om Eastmond er i rute til sesongen forresten? En annen ting er att jeg ikke kan fatte hvorfor Fabregas og RVP ikke kan spille denne kampen,begge to er erfarne og meget profesjonelle spillere og hva er da problemet med å spille en så viktig kamp som denne uten all verdens kamptrening?????

Link to comment
Share on other sites

Er enig med Ben Elfen jeg,synes den foreslåtte lagoppstillingen hans reflekterer de spillerne som er i best form til å starte,utenom kansje Song som ikke har spillt noe særlig i det siste pgr skade..Synes både Primpong og Wilshere er moden for denne oppgaven..Noen som vet om Eastmond er i rute til sesongen forresten? En annen ting er att jeg ikke kan fatte hvorfor Fabregas og RVP ikke kan spille denne kampen,begge to er erfarne og meget profesjonelle spillere og hva er da problemet med å spille en så viktig kamp som denne uten all verdens kamptrening?????

De mangler ikke bare kamptrening. De mangler trening generelt

Link to comment
Share on other sites

Jeg støtter Wenger i at spillerene skal ha solide ferier etter lange turneringer og at vi bør bruke tid på å få de fysisk og mentalt i toppform før de begynner å spille. Cesc trenger nok ekstra lang tid å hente seg mentalt etter VM seieren slik at han rekker å "lande" etter serien. RvP trenger nok ekstra lang tid til å døyve skuffelsen etter nederlaget.

 

Vi har en lang sesong foran oss og det betaler seg forhåpentligvis i løpet av sesongen at de ikke sendes utpå for tidlig.

 

Om Liverpool velger å lappe sammen Torres for å få han kampklar, så får det være deres problem. Rart de tør å gamble med helsa hans med tanke på hvor mye han sleit med skader i forrige sesong og at han skadet seg igjen i VMs siste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Om Liverpool velger å lappe sammen Torres for å få han kampklar, så får det være deres problem. Rart de tør å gamble med helsa hans med tanke på hvor mye han sleit med skader i forrige sesong og at han skadet seg igjen i VMs siste kamp.

Det var jo på en måte det vi gjorde tidligere, med feks Vieira og Henry. De har jo begge uttalt at de spilte kamper med skader for oss(spesielt Henry). Men sånn er det kanskje alltid når laget er så til de grader avhengige av en spiller. Det føler jeg ikke vi er i år. Selvfølgelig, Cesc hever laget betraktelig, men vi er ikke avhengige av han siden vi har flere spillere som kan gjøre jobben hans i to-tre kamper mens han evt er ute.

 

La RvP og Cesc få komme seg skikkelig før de begynner skikkelig på an igjen. Heller tape mot Pool på Anfield enn å risikere å miste både RvP og Cesc i flere uker/mnd inn i sesongen.

 

Men jeg må si jeg helt oppriktig hater disse idiotiske landslagstreningskampene rett før sesongen starter og midt i sesongen rett før viktige kamper. Burde være mulig å gjøre noe med det!

Link to comment
Share on other sites

Det var jo på en måte det vi gjorde tidligere, med feks Vieira og Henry. De har jo begge uttalt at de spilte kamper med skader for oss(spesielt Henry). Men sånn er det kanskje alltid når laget er så til de grader avhengige av en spiller. Det føler jeg ikke vi er i år. Selvfølgelig, Cesc hever laget betraktelig, men vi er ikke avhengige av han siden vi har flere spillere som kan gjøre jobben hans i to-tre kamper mens han evt er ute.

 

La RvP og Cesc få komme seg skikkelig før de begynner skikkelig på an igjen. Heller tape mot Pool på Anfield enn å risikere å miste både RvP og Cesc i flere uker/mnd inn i sesongen.

 

Men jeg må si jeg helt oppriktig hater disse idiotiske landslagstreningskampene rett før sesongen starter og midt i sesongen rett før viktige kamper. Burde være mulig å gjøre noe med det!

 

Disse "Friendly games" som de så fint kalles på engelsk - er en skam i utgangspunktet. Det er ikke noe som er "friendly" med dem. Man går inn i taklinger like hardt, og ofte hardere enn normalt fordi man skal vise seg frem for å kunne erobre en fast plass på landslaget. Resultatet er at de beste spillerne ofte får skader fordi uerfarne og dårligere spillere kommer alt for sent inn i taklingene, og da gjerne med knotter først.

 

Som Wenger sa det når RvP ble skadet mot italia

 

Vi sender stjernene våre på oppdrag for landslaget deres - de spiller en meningsløs kamp, og kommer tilbake med store skader. Hvem betaler lønna? vel - det er hvertfall ikke landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Har lenge ønsket meg en ordning hvor landslaget betaler spillernes lønninger i dét de blir skadd, en konsekvens kan kanskje være at fattigere land ikke får brukt stjernene sine?..

 

Men til kampen, ønsker meg denne oppstillingen:

-----------------Akinfeev--------------------

Sagna---Vermaelen----Koscielny---Clichy

-----------------Frimpong-------------------

------------Fabregas------Wilshere---------

-Nasri---------------------------Arshavin---

-----------------Chamakh------------------

 

Lov å håpe på denne? Kanskje bytte ut Wilshere med en spiller med bedre defensive kvaliteter..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...