Jump to content

Chelsea v Arsenal, 07.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Player Ratings: Chelsea 2-0 Arsenal (goal.com)

 

http://goal.com/en/news/9/england/2010/02/...sea-2-0-arsenal

Den der var jo ok, men en stor feil var det: At Clichy fikk like god score som Vermaelen! Må ha vært fulle de der!

 

Wenger knows!

Hva er det egentlig Wenger vet?

Nå må man slutte med forsvarsmekanismer, naivitet osv og heller gjøre noe aktivt. Få inn den spissen Arsenal har manglet, og keeperen!

Link to comment
Share on other sites

Player Ratings: Chelsea 2-0 Arsenal (goal.com)

 

http://goal.com/en/news/9/england/2010/02/...sea-2-0-arsenal

Chelsea 6-8, Arsenal 5-7. Jeg må virkelig spørre om hva hensikten er med at halvparten her har "halvkarakterer": X,5. Latterlig skala og bruk av den. Er grovt sett, men ikke helt, enig i tendensene, men gi Goal.com en hundresidet terning noen. Hvor mange skalapunker trenger de egentlig når de likevel kliner alle sammen på "litt over midten"?

 

EDIT: Ser forresten at de klarer å legge skylden for førstemålet på Vermaelen, Song OG Clichy. Hva med alle tilreisende supportere? Var ikke de litt skyld i det også?

Link to comment
Share on other sites

BLYTUNGT

 

"Overall" er Chelsea bedre enn oss. Tungt, men det er det bare å innse. Likevel mener jeg vi kunne vunnet denne kampen. Men det blir jo forp**t vanskelig når vi skal slippe inn så forbanna enkle pissmål !!!

 

Hva skjer på første målet? Hvorfor går du vekk fra stolpen Clichy??

 

2 målet. Jeg vil ikke henge ut Clichy, men måten han forsvarer på i den situasjonen er rett og slett SJOKKERENDE dårlig. Dette er ikke rustent, det er hodeløst.

 

Utenom dette spiller jo vi forsåvidt bra til tider, men det er jo fantastisk ergerlig at vi i disse to kampene (United og Chelsea) skal slite enormt med å omsette sjansene :ph34r: Og IGJEN blir vi snytt for en soleklart straffespark ! Det er nesten så jeg må klype meg i armen - mareritt...

Spillervurderinger

 

Arshavin provoserer meg med sin slappe holdning. Ikke klag i mediene hvis du faen ikke orker å flytte på beina. De få minuttene han gadd, hadde han noen muligheter, men han virker ute av slag.

 

Nasri skal ha kreditt for å prøve og tørre, men jeg synes han blir altfor lite bevegelig uten ball, og altfor møtende, noe som er med på å gjøre angrepsspillet vårt forutsigbart. En av de få gangene han gjør et godt løp blir det nesten mål - bør gjøre det bedre der!

 

Clichy gjør for mange avgjørende feil. Trist å se på. Lysende innsats som alltid, men også valgene med ball har han tapt seg på. I tillegg bli han fryktelig lett å hanskes med i duellspillet.

 

Song slipper Drogba på første målet. Virker irritert resten av kampen og er unødvendig mye på etterskudd. Vanskelig kamp for han.

 

Diaby synes jeg gjør mye bra og jobber godt. Håper han får fortsette fremfor Denilson.

 

Cesc The King. Jeg er livredd for at han ikke gidder dette mer... :(

 

Sagna gjør en ok kamp. Har ikke mye å utsette på han.

 

Walcott ble fullstendig eid av Cashley. Har selvtillitt lik 0.

 

Vermaelen og Gallas synes jeg er gode, men kanskje de kan ta litt mer ansvar i å dirigere gutta rundt på dødball? Og posisjoneringen/byttet Vermaelen&Clichy på mål nr 2 var ikke heldig. Kanskje kunne Vermaelen gjort det vanskeligere for Drogba også, men han er definitivt ikke lett å ha med å gjøre.

 

Subs : Eboue meget positiv!! Bendtner av og på

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til tap i denne kampen: Forsvarspillet

Første målet er horribel dårlig markering, det var flere tilfeller med dårlig markering på dødball.

Andre målet er hårreisende dårlig av Clichy.

Men syns tapet mot United var mye verre, idag spilte vi hvertfall ganske bra offensivt.

Eboue var en av våre beste spillere idag, håper han starter for Sagna neste kamp.

Syns Wenger gjør en veldig dårlig taktisk kamp idag, og starte med Arshavin som midtspiss mot Terry-Carvalho er dømt til og mislykkes.

Nå blir det veldig viktig og slå Liverpool, noe som jeg tror vi gjør!

Så nå er det bare og se framover!

 

PROUD TO BE A GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har postet dette tidligere, men er intressert i å se hva dere tenker om det:

 

Et lite spørsmål. (Dette er ikke biografisk, forresten, men tenkte det kunne være noe å tenke over)

 

Kan man slutte å heie på et lag?

Hva om det gjør deg så lei, trist, deprimert osv at alt og alle rundt deg får svi, inkludert deg selv?

Hva om de går ut over familie? Kone og barn?

All fornuft sier selvsagt at det kun er snakk om fotball, og at man bør heller kutte navlestrengen til laget enn at verden ellers ramler sammen.

Hva mener dere?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har postet dette tidligere, men er intressert i å se hva dere tenker om det:

 

Et lite spørsmål. (Dette er ikke biografisk, forresten, men tenkte det kunne være noe å tenke over)

 

Kan man slutte å heie på et lag?

Hva om det gjør deg så lei, trist, deprimert osv at alt og alle rundt deg får svi, inkludert deg selv?

Hva om de går ut over familie? Kone og barn?

All fornuft sier selvsagt at det kun er snakk om fotball, og at man bør heller kutte navlestrengen til laget enn at verden ellers ramler sammen.

Hva mener dere?

 

 

Hvis du skal slutte å heie med et lag, du antageligvis har heiet på siden du begynte å følge med på fotball synes jeg at du heller bør slutte å følge med på fotball. Alternativet er jo å trappe ned ganske kraftig, ta deg et par sesonger på "benken" hvis du forstår. Men det kan jo blir vanskelig å drive med en mellomting.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til tap i denne kampen: Forsvarspillet

Første målet er horribel dårlig markering, det var flere tilfeller med dårlig markering på dødball.

Andre målet er hårreisende dårlig av Clichy.

Men syns tapet mot United var mye verre, idag spilte vi hvertfall ganske bra offensivt.

Eboue var en av våre beste spillere idag, håper han starter for Sagna neste kamp.

Syns Wenger gjør en veldig dårlig taktisk kamp idag, og starte med Arshavin som midtspiss mot Terry-Carvalho er dømt til og mislykkes.

Nå blir det veldig viktig og slå Liverpool, noe som jeg tror vi gjør!

Så nå er det bare og se framover!

 

PROUD TO BE A GOONER!

 

Bra oppsummert Stian!

 

Vi er ikke særlige gode bakover. Både i dag og tidligere. Selv om Almunia klarte seg ganske bra i denne kampen, sp er navnet hans nevnt over en lengre periode. Sagna og Clichy virker også mindre patentene enn tidligere. Spesielt Clichy må ta en runde med seg selv. Utrolig synd at ikke Gibbs er tilgjengelig.

 

Hadde håpet at Bendtner startet denne kampen, samtidig som Arshavin kunne ha blitt trukket tilbake på siden. Det kladder skikkelig når vi skal forover, lite som minner om gamledager.

 

I motsetning til deg, så tar jeg ingenting for gitt i neste kamp mot Liverpool. Det er faktisk ingenting som tilsier at vi skal vinne den kampen. Deretter følger Porto borte... To stykk vanskelige kamper som skal spilles før programmet ser "lettere" ut.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hva Clichy dreiv med på det første målet. Hva har egentlig skjedd med kommunikasjonen der bak? Hvem har ansvaret for å dirigere spillere rundt? Diaby taper nok en duell som fører til mål på dødball, og vi glipper markeringene fører ballen er ute av feltet. Ikke første gangen. Å tape dueller er noe som jeg kan tilgi, å slippe markeringene helt uten videre er noe jeg ikke tilgir like lett. Når skal de lære?

 

På det andre målet var det løpet til Anelka som åpnet rom for Drogba og som fikk forsvaret i ubalanse. Slike løp er svært undervurderte. Det andre målet til Nasri hjemme mot Man U i fjor var mye takket være et lignende løp fra Walcott som dro med seg flere forsvarsspillere. Hvorfor kan ikke Arsenal lære av sine feil. Nok en gang lar vi ballfører gå upresset! Hver gang vi fikk en kontringsmulighet var Chelsea alltid raske med å komme opp i spiller våre, og stoppet dem - enten lovlig eller ulovlig. Her må vi bli mer kyniske i storkampene! Umoralsk det enn måtte være, det er slik man må gjøre for å vinne slike tette kamper. Det er en grunn til at vi er på toppen av fair play tabellen, og det er at vi ikke er gode nok til å lage kyniske frispark. Irriterende nok er de fleste frisparkene vi lager i farlige posisjoner rett utenfor egen 16-meter.

 

Angrepsspillet går alt for treigt i lengderetning og det ender nesten alltid med at vi prøver på innlegg fra siden. Dårlig leveringer og små spillere i feltet er utrolig lite effektivt. Vi hadde skapt mer hvis vi heller hadde skutt med uvant fot med lukkede øyne hver gang spillerne var 40 meter eller nærmere fra mål. Er det ikke slik at man skal spille på sine styrker? Å tvine Clichy7 Sagna til å legge inn til Arshavin er definitivt ikke et eksempel på det. Snarere tvert imot. Så klart, man sier jo at det er alltid sine svaker sider det er viktigste å trene opp, men det er vel ikke i kamp dette gjelder?! Den eneste formen for innlegg som kan fungere med små spillere i feltet er tidlige innleggbak forsvaret, eller ved markeringssvikt som fører til at en mann er ledig på bakre stolpe. Sistnevnte situasjon kommer vel neppe til å skje ofte i storkamper, så hvorfor prøve å legge inn i felet mot et etablert forsvar som kun må forsvare seg mot stillestående spillerne som er over 10 cm lavere enn dem selv?

 

Generelt var vi bedre i banespillet i denne kampen enn mot Chelsea. Så det er en klar bedring. Clichy vant flere dueller høyt oppe i banen, men det hjelper vel ikke når han svikter i 2 andre avgjørende situasjoner? I en periode fra det første til det andre målet overkjørte vi Chelsea totalt. De 3 på midten var helt råe i denne perioden, men etter det andre målet gikkk moralen tydelig litt ned. Likevel, generelt kampen sett under ett gjorde midtbanen vår en god jobb. For vi vant mange dueller, hadde ballen mye og fikk presset dem mye. Do, som tidliger nevnt, klarte vi ikke å utnytte dette.

 

I dag ser vi desverre nok et eksempel på hvor vitkig det er å ha en matchvinner bak stengene. Vi kunne fort scort 2 mål på volleyen til Arshavin og fisparket til Cesc (og den eventuelle straffen etterpå). Vi skapte ikke mange store sjanser, men Cech var konge. Nå sier jeg ikke at Almunia skulle hatt begge målene, men han kunne kanskje vært i nærheten hvis han hdde plassert seg bedre? Ingen lag slipper inn flere mål pr. skudd enn oss. I dag ble den statistikken enda verre, da de vistnok scorte på sine 2 eneste avslutninger på mål. Volleyen til Arshavin var på et tidspunkt rett før Chelsea fikk sitt andre mål. Det hadde vært spennende å se hvordan kampen hadde utviklet seg dersom det hadde blitt mål der. Stor forskjell på 1 - 1 og 2 - 0!

 

Ellers synes jeg det var fine innhopp. Særlig Eboue gav oss mer spill i lengderetning. Det fungerte så klart mye bedre med Bendnter på topp. Carcalho er kanskje verdens beste forsvarspiller på å lese spillet og snappe opp baller. Kombiner det med overlegen fysikk mot Arshavin og man har få målsjanser.

 

Det ble kanskje mye kritikk selv om det ikke var så ille? Vi var mye bedre i dag enn mot Man U. Chelsea skapte ikke mye, og vi vant flere dueller. Desverre vinner man ikke kamper hvis man kun er god på midten. Det er ved de to målene kamper agjøres. Drogba og Cech var forskjellen i dag. Dessuten er Chelsea mye bedre kollektiv til å komme opp i mann og tette rom. Hadde vi vunnet kampen, ville det kanskje blitt sett på som et ran. Men et uavgjort kunne vi fått dersom vi var like effektive som Chelsea. De skapte så å si alltid minst en halvsjanse når de først kom framover. Det er tydelig at de har flere strenger å spille på.

 

Diaby er tilbake og godt var. Han gjorde en god kamp. Nå er det Liverpool som skal få svi neste kamp. Vi har kun klart 1 poeng de siste 3 kampene. Vinner vi mot Pool får, har vi klart 4 poeng. Det er mindre enn det jeg hadde håpet på, så hvis vi skal ha sjans på å vinne lgaen er vi avhgenige av at de andre glipper. Vi kommer neppe til å vinne alle kampene vi har igjen, men har uten tvil det letteste kampprogrammet sammenlignet med de over oss. Kommentarorene begynte å snakke om at snart heller bør passe oss for å komme utenfor topp 4. Jeg mener vi heller bør se framover og utnytte perioden framover som en skikkelig underdog. Det er ikke mange uavgjorte kamper som trengst for de 9 poengene er blitt spist litt opp. Om vi ikke vinner ligaen skal vi i alle fall gjøre et helhjerte forsøk. Man U vant i fjor uten å få mye poeng mot de andre store klubbene. Det hadde så klart vært et lite under om vi hadde vunnet ligaen. Likevel skal man aldri gi opp, og vi har ingenting å tape på å satse for fullt. Jeg ser i alle fall bare oppover. Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har postet dette tidligere, men er intressert i å se hva dere tenker om det:

 

Et lite spørsmål. (Dette er ikke biografisk, forresten, men tenkte det kunne være noe å tenke over)

 

Kan man slutte å heie på et lag?

Hva om det gjør deg så lei, trist, deprimert osv at alt og alle rundt deg får svi, inkludert deg selv?

Hva om de går ut over familie? Kone og barn?

All fornuft sier selvsagt at det kun er snakk om fotball, og at man bør heller kutte navlestrengen til laget enn at verden ellers ramler sammen.

Hva mener dere?

Selvfølgelig kan du slutte å heie på ett lag. Det avgjør du selv. Det er ikke noe tvang her. Ha det bra.

 

Ang. kampen.

 

Almunia var i sitt sedvanlige slag. Grei til å være ham, dårlig til å være keeper.

Begge målene er mulige å redde, mål to skal reddes og mange keepere ville ha gjort det, men ikke vår lille helt.

Clichy var i sitt sedvanlige slag. Katastrofe til tider, og elendig defensivt i perioder, fungerte bedre når ikke chelsea la press på ham, men heller valgte å kontrollere sin ledelse.

Gallas slet mer enn vanlig, men likevel var han blant de får som får godkjendt.

Vermaelen slet mer enn vanlig, men likevel var han blant de som får godkjendt.

Sagna er totalt ufarlig fremover, og jeg får større og større problemer med å se ham foran Eboue i køen.

Fabregas går sur, i likhet med meg.

Song har skyld i første målet, resten av kampen gjorde han sitt meste for å komme i dommerens bok. Dette var langt i fra hans beste kamp.

Diaby spiller til tider bra, og i for store tider er han anonym, men han er ett langt bedre valg enn Denilson.

Arshavin, starter friskt men gir opp da målene renner inn andre veien. Det gjorde jeg også, men for ham er det utilgivelig.

Walcott er en amøbe og spilte deretter.

Nasri vil, men bare litt. Ikke godt nok.

 

Fabianski neste

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ang. kampen.

 

Almunia var i sitt sedvanlige slag. Grei til å være ham, dårlig til å være keeper.

Begge målene er mulige å redde, mål to skal reddes og mange keepere ville ha gjort det, men ikke vår lille helt.

Clichy var i sitt sedvanlige slag. Katastrofe til tider, og elendig defensivt i perioder, fungerte bedre når ikke chelsea la press på ham, men heller valgte å kontrollere sin ledelse.

Gallas slet mer enn vanlig, men likevel var han blant de får som får godkjendt.

Vermaelen slet mer enn vanlig, men likevel var han blant de som får godkjendt.

Sagna er totalt ufarlig fremover, og jeg får større og større problemer med å se ham foran Eboue i køen.

Fabregas går sur, i likhet med meg.

Song har skyld i første målet, resten av kampen gjorde han sitt meste for å komme i dommerens bok. Dette var langt i fra hans beste kamp.

Diaby spiller til tider bra, og i for store tider er han anonym, men han er ett langt bedre valg enn Denilson.

Arshavin, starter friskt men gir opp da målene renner inn andre veien. Det gjorde jeg også, men for ham er det utilgivelig.

Walcott er en amøbe og spilte deretter.

Nasri vil, men bare litt. Ikke godt nok.

 

Fabianski neste

 

BE

Hehe, alltid noen vittige kommentarer på lur, BE, men jeg er helt enig med deg i oppsummeringen av kampen. Fra nå av støtter jeg deg i alt du skriver. Har vært enig med deg i det meste du har skrevet her på forumet de siste ukene.

 

Ben Elfen for the win!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, alltid noen vittige kommentarer på lur, BE, men jeg er helt enig med deg i oppsummeringen av kampen. Fra nå av støtter jeg deg i alt du skriver. Har vært enig med deg i det meste du har skrevet her på forumet de siste ukene.

 

Ben Elfen for the win!

 

Hehe, hyggelig.

 

In Ben Elfen I trust

Link to comment
Share on other sites

Bare et lite spørsmål. (Dette er ikke biografisk, forresten, men tenkte det kunne være noe å tenke over)

 

Kan man slutte å heie på et lag?

Hva om det gjør deg så lei, trist, deprimert osv at alt og alle rundt deg får svi, inkludert deg selv?

Hva om de går ut over familie? Kone og barn?

All fornuft sier selvsagt at det kun er snakk om fotball, og at man bør heller kutte navlestrengen til laget enn at verden ellers ramler sammen.

Hva mener dere?

:( Har hatt akkurat samme problemet selv og eg tok en Ole Brumm,Ja takk begge deler.

Fotballen e en lidenskap og Vi supportere elske jo laget vårt på godt og vondt.Di to siste sesongene har familie og barn fått høre mye rart fra tv stua og i huset generelt etter tap og nederlag,men no glede eg meg dobbelt så mye av seirene og Legg tapene bak meg så fort fløyta blåses,e jo tross alt bare fotball :P .

Ikke d at man ikke bryr seg men e jo ikke familie og venner som skal få svi pga at vi har en Utrolig dårlig Keeper :lol: Syns spillemessig vi va bra i dag men mulig eg e trangsynt, men eg kan ikke huske en kamp der Almunia har reddet poeng pga fantastiske redninger og bra spill,både mot United og Chelsey så så fikk di mål på hvær eineste sjanse.Se på Peter Check i dag, der har han flere gode redninger og utrykk som berger dem for baklengsmål. Får vi en God keeper som Reina Check etc som kan dirigere forsvarsrekka og steppe inn med en og annen redning,ja da vinn vi så d suser rundt øran.(Kan man slutte å heie på et lag?) NEI d kan man ikke.For d første så elske eg klubben min og for d andre vil eg ikke komme under kategorien Medgangssupporter. Trur vi snur no på Onsdag og fortsetter med 13 starke uten tap,Chelsey taper mot Everton borte og United tape mot Villa borte. Lykke til alle som tenker i disse baner og håper på mange som velger Ole Brumm alternativet. Skulle man derimot av en eller annen grunn bli konfrontert usaklig fra kona at eg måtte velge ho eller Asenal,Da hadde eg sendt ho en runde på sopelimen :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan du slutte å heie på ett lag. Det avgjør du selv. Det er ikke noe tvang her. Ha det bra.

 

 

Idiot. Skal du svare på et inlegg kan du vertfall prøve å være saklig. Jeg prøver å reise en problemstilling!

 

Dette har forresten ingenting om man er medgangssupporter å gjøre. Det er en problemstilling knyttet til hva som er viktig i livet

Link to comment
Share on other sites

Idiot. Skal du svare på et inlegg kan du vertfall prøve å være saklig. Jeg prøver å reise en problemstilling!

 

Dette har forresten ingenting om man er medgangssupporter å gjøre. Det er en problemstilling knyttet til hva som er viktig i livet

Jeg var saklig og mente hvert ord jeg sa. I tillegg prøvde jeg å være morsom. Du synes muligens ikke jeg lyktes med det siste.

 

In Ben Elfen I trust

Link to comment
Share on other sites

Du kan vel slutte å heie på et lag, grensen går når du begynner å heie på et lag som kan minne om en konkurrent! En ting er lokallaget, en annen ting er hvis du bytter til f.eks. Fest-Ham

Skulle jeg noengang slutte å heie på Arsenal, så begynner jeg selvsagt ikke å holde med et annet lag. Da ville jeg vært medgangssupporter.

Et alternativ kunne kanskje vært å begynt å heie på Accrington :( :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Skulle jeg noengang slutte å heie på Arsenal, så begynner jeg selvsagt ikke å holde med et annet lag. Da ville jeg vært medgangssupporter.

Et alternativ kunne kanskje vært å begynt å heie på Accrington :P :(

 

Hehe, det hadde vært noe :ph34r: personlig ville jeg valgt Fleetwood, da stadion navnet deres er Highbury Stadium eller noe liknende, noe jeg fant veldig morsomt og sjarmerende :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er delvis enig med Orakelet i det han sier om Wenger. Han har virkelig kjørt seg fast i en blindgate! Kanskje det da er på tide å tenke nytt?

Her inne og overalt skrytes det av speidernetterket til Arsenal, men hvem i svarte har ansvaret for å speide på keepere? Den personen burde vertfall vært sparket for lenge siden. Eller er det slik som det kan se ut som at Wenger fullstendig nedprioriterer keeperplassen. Må jo være slik når han støtt og stadig handler inn andrekeepere.

 

Wenger mangler grunnmuren (keeper). Han har en ok 1.etasje hvor spesielt Vermaelen er en solid bærebjelke. 2.etasje (midtbanen) er meget vakker. Huset har et tak, men i noen måneder nå har det vært et stort hull (vPersie) i det taket. Dette ser tydeligvis ikke Wenger, og eneste fokuset hans er å stadig gjøre den vakre 2.etasjen enda vakrere!

Wenger - fordel fokus litt!!!!!!

 

Neste gang det er transfervindu skal du prøve å kjøpe spillere, Wenger. Ikke "prøve", men PRØVE!

 

Jøsses - detta ekke ofte Raven :ph34r: Men "its allways a first" :(

 

Du har helt rett - vår "2. etg" blir bare vakrere og vakrere - men problemet er at ett bygg blir ikke vakkert av 1 etasje. Her må vi sparkle, pusse og male både kjeller, første og loft. Og jeg frykter akkjurat det ikke skjer før vi har en ny person i sjefstolen.. Selv om det smerter meg å si det....

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg lest gjennom hva folk som er skrevet om Arsenal kampen i dag, men personlig så må eg si at Arsenal viste godt spill til tider og 29% - 79% i ball fordeling midt i andre omgang, det må eg si er veldig bra, men som sikkert sagt i denne tråden, er Chelsea veldig effektive og Drogba scorer på to av to forsøk, men på det første målet som Drogba satte i mål finner eg to feil:

 

1: Clichy burde holdt seg på stanga i stedenfor å løpe frem og bort til Sagna på den andre siden.

2: Song burde ha holdt markeringen sin av Drogba på corneren, men gjør desverrre ikke det.

 

Når det gjelder det andre målet er det en god prestasjon av Drogba, men kanskje burde Almunia tatt den? Det var ihvertfall ikke imponerende refleks iallefall...

 

Men etter dette så viste Arsenal seg fra en meget god side og Arshavin blant annet, scorer nesten ved et par anledninger, det er også godt å se Bendtner viser seg frem, for dette vil eg se mer av, godt innhopp av den store Dansken!

 

På Onsdag venter Liverpool og eg har veddet 1000 kr på Arsenal seier, med en Liverpool supporter !! :ph34r:

 

Proud 2 be a goonah!!

Link to comment
Share on other sites

Alle snakker om Drogba, men i dag var det målvaktene som utgjorde forskjellen.

 

Hadde Almunia og Cech byttet plasser i dag så hadde vi vunnet denne kampen. Vi hadde et par knallgode sjangser, for eks arshavin sitt tidlig i kampen. Ser ikke for meg at almunia hadde reddet den, og ser heller ikke for meg at drogba sine to mål hadde gått like lett inn med cech i mål.

 

plaseringen til almunia under frisparket også... nei, igjen er det svakeste ledd helt bakerst der det er mest avgjørende... her må det ha handles wenger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...