Jump to content

Arsenal v Man Utd, 31.01.10


ernsti14

Recommended Posts

At det i det hele tatt går ann å si noe sånt er en vits!

Det Wenger har gjort for denne klubben er fantastisk, å vi kommer garantert tilbake!

På tide og begynne og støtte klubben vi elsker, og ikke spre ut masse spy og FJAS!

Det wenger har gjort ja. Du sikter til 4-5 år tilbake?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Ok gutter. Vi taper mot et av verdens aller beste fotballlag. Vi har både skader og et stykke igjen i kvalitet. Ikke mer å si om det. Nye spillere betyr ikke automatisk bedre kvalitet...

 

Det vi derimot har, er en veldreven klubb med masse potensial. Jeg er stolt over Wenger og det han har produsert. Jeg er stolt over klubben og de verdier som råder. Nå kan det fort bli et tap eller to til (Chelsea og Liverpool), men vi har fremdeles mesterliga og en plass i mesterligaen å forsvare. Og da er jeg fornøyd!

 

 

 

Jeg er så utrolig lei av de samme svarene hver gang vi blir avkledd. Jeg er stolt over det Wenger gjorde de første årene, han gav oss trofeer og det kostet penger. Han kjøpte spillere som forsterket laget, han kjøpte klasse. Ett eller annet sted på veien, sannsynligvis etter 04 gikk noe fryktelig galt i hodet hans, han fikk det for seg at han kunne vinne med unggutter uten noen klassekjøp. Jeg er fryktelig lite stolt over måten vi gradevis har blitt dårligere år for år siden 04 sesongen. Aldri har vel ett bedre lag blitt revet i stykker så fort. Se bare på manure, de har spillere idag som var der når gullalderen deres begynnte på 90 tallet, Giggs, Scholes, Neville. Vi selger de så fort de passerer 30 om ikke før. Hadde Henry, Pires, Vieira, vært der idag, så er jeg sikker på at vi hadde vært ett bedre lag en vi er idag, uansett om de er langt oppe i 30-årene. Vi blir jo aldri ett stabilt lag når sentrale spillere forsvinner sesong etter sesong.

 

Og hvordan man kan være fornøyd med å spille for fjerdeplasser kan jeg virkelig ikke fatte. Jeg har aldri trodd at vi kan vinne i år, men selvsagt sitter jeg med ett håp. Jeg har alltid ett håp. Og når vi starter med spillere som ikke hadde gått inn på de fleste av lagene i ligaen så er det noe galt.

 

Jeg vil ALDRI bli fornøyd med fjerdeplasser, det er som å si at det viktigste er ikke å vinne men å delta. Meningsløst for meg. Jeg selger gladlig alle spillerne våre og bytter gjerne manager om det er det som må til for å vinne trofeer. Det er Arsenal som er laget, og verken Wenger, eller noen av spillerne er ikke større enn laget, så de kan gjerne gå til tottenham eller manure, samma for meg, så lenge vi vinner titler så betyr ikke spillere og managere noe for meg.

 

 

Arsenal alltid!

Link to comment
Share on other sites

Det wenger har gjort ja. Du sikter til 4-5 år tilbake?

Husk ny stadion, masse gjeld!det at han har holdt oss i topp 4 er en prestasjon. med tanke på hva andre klubber har brukt på spillere!

Sier ikke at han er feilfri, men LANGT ifra en vits!!

Link to comment
Share on other sites

Jaja, det gikk som det måtte gå. Manu er bedre enn oss foran målene, og vi er tafatte bakover. Ingen av gutta som hadde en 100%-dag, selv om Vermaelen/Gallas gav jernet og viste vei.

 

Blir litt for dumt at vi skal kritisere Wenger, og spre eder og galle bare fordi vi taper en kamp. Akkurat samme reaksjon etter Chelsea-kampen, og da kom vi tilbake. Vent og se, snart er vi inne i det igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Vinner man FA Cup og Seriegull for man ganske så mange mere mill i kassa n 3-4 plass i serien ;)

 

Så er jo spørsmålet. Hvor mange millioner må vi bruke for å vinne FA cup eller seriegull?

Chelsea har brukt massevis av millioner, men lenge siden de har vunnet serien nå.

 

Selv om vi bruker 1 milliard på nye spillere så er det ikke dermed sagt at vi vinner gull, og da blir presset, forventningene og fallhøyden en helt annen. I tillegg til at økonomien ville gått av hengslene.

Real Madrid pøste ut masse penger i sommer, men hvordan ligger de an i serien? Jo de er 5 poeng eller noe sånt bak Barcelona.

 

Skal man faktisk sette seg det målet at man skal kjøpe seg til en pokal, så kan det bli veldig langvarig og veldig dyrt. Selv om vi kjøper en David Villa så er det ikke dermed sagt at Chelsea og United blir walkover i kampene mot oss.

 

Skal man sette pokalene i første rekke og kun satse på det så vil økonomien til klubben i lang lang tid stå i stor fare og skape mye større problemer enn at vi ikke klarer å vinne en pokal på noen år. Leeds prøvde å kjøpe seg til topps uten å ha en rik mann å støtte seg på og man ser hvor det endte.

 

Arsenal har faktisk gjort noe veldig riktig de siste årene. Vi valgte å fornye laget på helt riktig tidspunkt etter min mening. Med en gang Chelsea begynte å pøse millioner av kroner inn i PL-fotballen så startet vi med å fornye laget. På mange måter så valgte vi å trekke oss litt tilbake, fokusere på å holde god kontroll over egen økonomi og klare å stå på egne bein mens United, City, Liverpool og Chelsea velger å hoppe på galskapen og bli en del av den nye trenden i PL.

 

Hvordan ender det? Jo det ender i at United muligens vinner pokaler fortsatt men har havnet i stor gjeld. Liverpool har havnet i større problemer økonomisk og med eiere som man ikke la seg kjenne ved. Det samme gjelder også for United. Chelsea har en økonomi og en klubb som hadde vært fullstendig konkurs hvis de ikke hadde hatt Roman i bakhånd. City har det vært det samme med og økonomien går fullstendig av hengslene i klubben.

 

Etterhvert nå så kommer UEFA/FIFA med nye regler ovenfor økonomiske tilstander i klubbene og da tror jeg fort ting kan forandre seg i PL igjen. Da blir det en jevn konkurranse igjen og da kan en klubb som Arsenal komme usedvanlig sterkt tilbake igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, det gikk som det måtte gå. Manu er bedre enn oss foran målene, og vi er tafatte bakover. Ingen av gutta som hadde en 100%-dag, selv om Vermaelen/Gallas gav jernet og viste vei.

 

Blir litt for dumt at vi skal kritisere Wenger, og spre eder og galle bare fordi vi taper en kamp. Akkurat samme reaksjon etter Chelsea-kampen, og da kom vi tilbake. Vent og se, snart er vi inne i det igjen ;)

 

Vent å se Chelsea lager nok hakkemat av oss også da skal jeg se hva du tenker da.

 

Wenger er den som ha lekt fotball i 5-6 år nå med masse ungutter som ikke holder klasse.

Link to comment
Share on other sites

I dag driter vi oss skikkelig ut! Selv om man havner under 0-1 mot utd så er ikke det krise. Det vi skulle gjort var å beholde roen og male videre med det vanlige spillet. Desverre blir vi heite i toppen og forsøker å overkompensere. Vi blottlegger oss totalt bakover ved at Gallas og TV stormer i angrep. Selv om Vermaelen scoret ett mot slutten må midstopperne våre være mye mer stasjonære mot slike lag. Hadde vi brukt Sol sammen med Gallas i dag tror jeg ting hadde sett helt anderledes ut.

 

Jeg stiller ett stort spørsmålstegn ved Wengers taktiske evner mot sterke managere. Hvorfor gjør han ikke grep i pausen. Hvorfor ser vi ut som hodeløse kyllinger i store deler av kampen? Med en halvsur Fabregas utpå der til å lede laget så kampen ut til å være tapt etter 0-2. Det er for meg veldig frustrerende å se på, når vi har mer enn nok tid til å score to eller tre. Mot det laget Utd stilte i dag hadde det ærlig talt vært fullt mulig også. Desverre gjør laget det samme som en dårlig sjakkspiller ville gjort: -Følger opp ett dårlig trekk med ett nytt dårlig trekk i ett forsøk på å være kreativ for å komme tilbake i matchen. Desverre går det skjelden bra mot en motstander som ser det og utnytter det.

Link to comment
Share on other sites

Så er jo spørsmålet. Hvor mange millioner må vi bruke for å vinne FA cup eller seriegull?

Chelsea har brukt massevis av millioner, men lenge siden de har vunnet serien nå.

 

Selv om vi bruker 1 milliard på nye spillere så er det ikke dermed sagt at vi vinner gull, og da blir presset, forventningene og fallhøyden en helt annen. I tillegg til at økonomien ville gått av hengslene.

Real Madrid pøste ut masse penger i sommer, men hvordan ligger de an i serien? Jo de er 5 poeng eller noe sånt bak Barcelona.

 

Skal man faktisk sette seg det målet at man skal kjøpe seg til en pokal, så kan det bli veldig langvarig og veldig dyrt. Selv om vi kjøper en David Villa så er det ikke dermed sagt at Chelsea og United blir walkover i kampene mot oss.

 

Skal man sette pokalene i første rekke og kun satse på det så vil økonomien til klubben i lang lang tid stå i stor fare og skape mye større problemer enn at vi ikke klarer å vinne en pokal på noen år. Leeds prøvde å kjøpe seg til topps uten å ha en rik mann å støtte seg på og man ser hvor det endte.

 

Arsenal har faktisk gjort noe veldig riktig de siste årene. Vi valgte å fornye laget på helt riktig tidspunkt etter min mening. Med en gang Chelsea begynte å pøse millioner av kroner inn i PL-fotballen så startet vi med å fornye laget. På mange måter så valgte vi å trekke oss litt tilbake, fokusere på å holde god kontroll over egen økonomi og klare å stå på egne bein mens United, City, Liverpool og Chelsea velger å hoppe på galskapen og bli en del av den nye trenden i PL.

 

Hvordan ender det? Jo det ender i at United muligens vinner pokaler fortsatt men har havnet i stor gjeld. Liverpool har havnet i større problemer økonomisk og med eiere som man ikke la seg kjenne ved. Det samme gjelder også for United. Chelsea har en økonomi og en klubb som hadde vært fullstendig konkurs hvis de ikke hadde hatt Roman i bakhånd. City har det vært det samme med og økonomien går fullstendig av hengslene i klubben.

 

Etterhvert nå så kommer UEFA/FIFA med nye regler ovenfor økonomiske tilstander i klubbene og da tror jeg fort ting kan forandre seg i PL igjen. Da blir det en jevn konkurranse igjen og da kan en klubb som Arsenal komme usedvanlig sterkt tilbake igjen.

AMEN!

Link to comment
Share on other sites

Vent å se Chelsea lager nok hakkemat av oss også da skal jeg se hva du tenker da.

 

Wenger er den som ha lekt fotball i 5-6 år nå med masse ungutter som ikke holder klasse.

Takk GUD at alle ikkje har dei samme dårlege haldningane som du, då hadde både forum og verda generelt vore ein håplaus plass å leve i.. "Vent og se".. Herregud..

Link to comment
Share on other sites

Så er jo spørsmålet. Hvor mange millioner må vi bruke for å vinne FA cup eller seriegull?

Chelsea har brukt massevis av millioner, men lenge siden de har vunnet serien nå.

 

Selv om vi bruker 1 milliard på nye spillere så er det ikke dermed sagt at vi vinner gull, og da blir presset, forventningene og fallhøyden en helt annen. I tillegg til at økonomien ville gått av hengslene.

Real Madrid pøste ut masse penger i sommer, men hvordan ligger de an i serien? Jo de er 5 poeng eller noe sånt bak Barcelona.

 

Skal man faktisk sette seg det målet at man skal kjøpe seg til en pokal, så kan det bli veldig langvarig og veldig dyrt. Selv om vi kjøper en David Villa så er det ikke dermed sagt at Chelsea og United blir walkover i kampene mot oss.

 

Skal man sette pokalene i første rekke og kun satse på det så vil økonomien til klubben i lang lang tid stå i stor fare og skape mye større problemer enn at vi ikke klarer å vinne en pokal på noen år. Leeds prøvde å kjøpe seg til topps uten å ha en rik mann å støtte seg på og man ser hvor det endte.

 

Arsenal har faktisk gjort noe veldig riktig de siste årene. Vi valgte å fornye laget på helt riktig tidspunkt etter min mening. Med en gang Chelsea begynte å pøse millioner av kroner inn i PL-fotballen så startet vi med å fornye laget. På mange måter så valgte vi å trekke oss litt tilbake, fokusere på å holde god kontroll over egen økonomi og klare å stå på egne bein mens United, City, Liverpool og Chelsea velger å hoppe på galskapen og bli en del av den nye trenden i PL.

 

Hvordan ender det? Jo det ender i at United muligens vinner pokaler fortsatt men har havnet i stor gjeld. Liverpool har havnet i større problemer økonomisk og med eiere som man ikke la seg kjenne ved. Det samme gjelder også for United. Chelsea har en økonomi og en klubb som hadde vært fullstendig konkurs hvis de ikke hadde hatt Roman i bakhånd. City har det vært det samme med og økonomien går fullstendig av hengslene i klubben.

 

Etterhvert nå så kommer UEFA/FIFA med nye regler ovenfor økonomiske tilstander i klubbene og da tror jeg fort ting kan forandre seg i PL igjen. Da blir det en jevn konkurranse igjen og da kan en klubb som Arsenal komme usedvanlig sterkt tilbake igjen.

Meget fornuftig skrevet..

Arsenal kommer tilbake til toppen, men vi må være tålmodig..

Den dagen uefa setter regler på klubbenes økonomi er arsenal snart på topp..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så utrolig mye jeg skulle ha sagt, men jeg tror Frank redda meg fra å drite meg ut nå. Men det er nå vi skal være etterpåkloke og angre på at vi gikk ut av FA Cupen med vilje.

 

Dette var bare flaut, katastrofalt og elendig. Jeg skjemmes og jeg gruer meg til i morgen. Kom ikke å si at jeg skal gå rakrygget og å være stolt i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Ingen unnskyldning over tapet i dag.. Jeg mener ikke at det er ALMUNIAS feil at vi taper, MEN når man ser på de prestasjonene så burde wenger bytte han ut snart..

Når det gjelder denilson så er han ALT for svak til å krige på midtbanen i disse kampene, synd diaby var borte:(

 

Vi er ikke ute av gullkampen enda, det er bare tull hvis noen sier det, PL har bydd på overaskelse i hele denne sesongen, og vil fortsette å by på det...

 

Nå venter chelsea borte i neste kamp, håper gutta innser at det ikke er en lek lenger!

 

Come on you Gunners!!!

Link to comment
Share on other sites

Nok en toppkamp der det kollektive svikter totalt. For det er det som er avgjørende for kampen i dag. Bare se på forskjellen på hvordan lagene taklet overganger for og imot. På det andre og tredje målet dems peiser de framover med mange mann, vi bare jogger halvhjertet tilbake. Jeg synes det blir feil å henge ut enkelspillere når det svikter både offensivt og defensivt.

 

Hva er det som er galt med oss i disse toppkampene? Så klart gjør mostanderne det vanskelig for oss, men spillerne bommer på enkle pasninger som de treffer på 99 av 100 ganger vanligvis. Arshavin som er en glimrende avslutter bommet på alt i dag. Fabregas bommet på pasninger han vanligvis alltid treffer på, og fryktelig mye andre rare hendelser. Det hadde nok ikke hjulpet om vi hadde hatt verdens beste spiller, for det var noe mentalt galt med hele laget. Mangel på rutine, for lite vinnerinstinkt, nerver eller hva det nå er, noe må forbedres.

 

Det er leit å se at laget nesten hadde gitt opp så tidlig. Etter målet til Vermaelen kom et liten vitamininnsprøytning i spillerne våre. Hvorfor kunne de ikke begynt presset tidligere? Uansett kom vi til mange gode mulighteer. Dessverre er det kun mål som gjelder i denne sporten.

 

Det er utrolig bittert, og jeg er utrolig skuffet, det er ingen vits i å svartmale situasjonen totalt. Flere spillere viste god fightervilje, f.eks. Fabregas, Gallas, Arshavin og Vermalen. Desverre gikk det mye i rykk og napp, og det ble for det meste enkelspillere som prøvde seg på det helt store.

 

Nå får vi ser hvor stor mental styrke laget vårt har. Kan de slå tilbake mot Chelsea? Vi har et lettere kampprogram enn rivalene våre etter de to neste kampene våre. Med gode resultater i de to siste kampene, kan det legge grunnlaget for en god periode. Om det er nok er ikke lett å si, men det er fortsatt mulig å vinne ligaen. Dessuten har vi uansett CL.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske sprøtt å tenke på at vi har gått fra å være "uovervinnelig" og til det vi er blitt i dag på få sesonger. Vi kan skylde på ny stadion, stor gjeld osv... men vi har solgt spillere og regner med at ingen av de spillersalgene har vært for å finansiere gjelden. Så de pengene kunne vel vært brukt til å forsterke laget? Med andre ord vi kunne blandet inn gode talenter i et allerede godt fungerende lag, og vi kunne sansynligvis vært med å kjempe i toppen (helt i toppen) hvert eneste år. Og ikke kjempe med nebb og klør for å akkurat klare den berømte 4. plassen.

 

Hvorfor var ikke Arsenal med i kampen om Huntelaar, når han gikk såpass billig som han gjorde? Riktignok sliter han i Milan og slet i Real Madrid, men det er en helt annen verden enn Arsenal, tror vi hadde passet mye bedre til Huntelaar, og Huntelaar hadde passet mye bedre til oss enn hva tilfellet Eduardo gjør.....van Persie og Huntelaar på topp....yummy!! Men det kan hende enkelte spillere ikke vil spille for Arsenal, kanskje det virker på de at vi kanskje bare satster sånn halveis, og spiller med ambisjoner velger vel da som oftest bort de klubbene??

 

Men man trenger ikke svartmale fanden på veggen, det er bare nok en sesong der vi ikke presterer max, men vi kommer sterkere tilbake neste sesong, vi har bare et ungt lag, og sånn blir det vel til de runder 30. Frykter bare for at Fabregas til slutt lar seg lokke til Spania og Barcelona, om vi skal fortsette med sånne halvhjertet innsats i de viktigste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske sprøtt å tenke på at vi har gått fra å være "uovervinnelig" og til det vi er blitt i dag på få sesonger. Vi kan skylde på ny stadion, stor gjeld osv... men vi har solgt spillere og regner med at ingen av de spillersalgene har vært for å finansiere gjelden. Så de pengene kunne vel vært brukt til å forsterke laget? Med andre ord vi kunne blandet inn gode talenter i et allerede godt fungerende lag, og vi kunne sansynligvis vært med å kjempe i toppen (helt i toppen) hvert eneste år. Og ikke kjempe med nebb og klør for å akkurat klare den berømte 4. plassen.

 

Hvorfor var ikke Arsenal med i kampen om Huntelaar, når han gikk såpass billig som han gjorde? Riktignok sliter han i Milan og slet i Real Madrid, men det er en helt annen verden enn Arsenal, tror vi hadde passet mye bedre til Huntelaar, og Huntelaar hadde passet mye bedre til oss enn hva tilfellet Eduardo gjør.....van Persie og Huntelaar på topp....yummy!! Men det kan hende enkelte spillere ikke vil spille for Arsenal, kanskje det virker på de at vi kanskje bare satster sånn halveis, og spiller med ambisjoner velger vel da som oftest bort de klubbene??

 

Men man trenger ikke svartmale fanden på veggen, det er bare nok en sesong der vi ikke presterer max, men vi kommer sterkere tilbake neste sesong, vi har bare et ungt lag, og sånn blir det vel til de runder 30. Frykter bare for at Fabregas til slutt lar seg lokke til Spania og Barcelona, om vi skal fortsette med sånne halvhjertet innsats i de viktigste kampene.

 

Klokt å bra skrevet endelig en som har skjønt ossen fansa i Arsenal har det ;)

 

Er vel ofte at spiller lar seg lokke til toppklubbene i Italia og Spania, ofte angrer de i etter tid for de dem lagt fra for så mange muligheter som Wenger gir sine spillere i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Var en merkelig kampen fra starten av, virket som ingen av lagene hadde noe særlig tenning. Arshavin hadde et par sjangser i begynnelsen og forsvaret til united virket shaky, samtidig som vi egentlig ikke hadde noe spill. Arshavin hadde for en gangs skyld ikke skyte-støvlene på seg og vi sløste med sjangser som i min mening har vært litt a-typisk oss denne sesongen. Så spiller Nani sin "once in a lifetime" kamp og vi står kollektivt å ser på. Vi plukker ikke opp løp inn i boksen, har ALT for svakt press på ballfører og er regelrett drit dårlige. Det virker ikke som om vi hadde lagdeler og at det hele var en stor uorganisert demonstrasjon for hvordan man ikke spiller fotball.

 

Klareringene våre går rett til united spillere som vinner alle dueller, og har så mange pasningsalternativer at jeg er forundret over at de ikke ubesluttsomme å bare lukket øynene og sentret. Defensiv jobbing hjemover er tydeligvis oppskrytt men det kan hende man er slitne etter midtukekampen mot Villa. United spilte antageligvis en mer intensiv kamp hjemme mot city som resulterte i seier og dermed fikk de et positivt syn fremover, hvis man skal prøve å forklare hvorfor de var så mye mer innsatsvillige.

 

Jeg sitter her og er umåtelig skuffet og hadde egentlig lyst til å gå å besøke en kompis som bryr seg døyten om fotball. Men han er selvfølgelig på jobb og dermed blir jeg sittende med tankene mine som antageligvis bare gjør vondt værre.

 

Jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en liste over hva som må til for å forbedre laget i form av signeringer så her er mine ønsker for slutten av dette overgangsvinudet ( ^^ ) og det neste som kommer.

 

Spillere ut:

 

Almunia: Gå rettens vei og sørg for at han får en "restriction order" som sier at han ikke får lov til å bevege seg nærmere enn 10 KM fra Nord-London. Vi trenger en kar som kan stråle selvtillit og kan organisere ting i de bakre rekker samtidig som han er dyktig på det en keeper faktisk skal gjøre, stoppe baller fra å gå i nettet.

 

Denilson: Brasilianeren vår er så a-typisk brasiliansk at det ikke er måte på. Touch og teknikk er til å grine av, innsats, fysikk og posisjonering finner man mer av hos den gjennomsnittslige vannpolospiller.

 

Nasri: Hadde en god første sesong men ser ikke ut til å passe i det nye systemet. Han er liten og virker ikke sterk nok eller rask nok til å befinne seg ute på kanten. Er litt vanskelig å sette fingen på hva han egentlig er skikkelig god til.

 

Mannone: For dårlig. Simple

 

Silvestre: Haha

 

Bendtner: Har god fysikk og bringer en annen dimensjon til spillet vårt. Med tanke på hvordan vi spiller derimot føler jeg at han stadig senker tempoet med for mange touch, dribler seg inn i vanskeligheter og at han stadig vekk tar posisjoner som er regelrett feil for en spiss som skal skåre mål. Virker nesten som han prøver for hardt til å være god til alt.

 

Eduardo: Har aldri vært det samme etter skaden, noe som gjør vondt å se på. Virker også som om han er bedre med en makker på topp. Skårer ikke mål, som han var så utrolig god til, lengre.

Spillere inn:

 

Hugo Lloris: Har ikke fått sett alt for mye av franskmannen men det jeg har sett ser ut til å vitne om ro, selvbeherskelse, reaksjoner mm.

 

En midtstopper: Selv om det ser ut til av selve forsvaret vårt egentlig er sånn på det jevne kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg en RENDYRKET midtstopper. Vermaelen spillte jo i Ajax back, og er i dagens kamp vår beste spiller, men en kar som er høy, sterk, meget posisjoneringsdyktig og en innsatsvilje det lukter svidd av hadde jeg tatt imot med åpne armer.

 

En midtbanespiller: Min ideelle midtbane for øyeblikket er Song-Fabregas-Diaby/Ramsey. En spiller som kan komme inn på midten å gjøre minst en like bra jobb som disse føler jeg er nødvendig. Det som da også trengs av denne spilleren er fysikk. Stor, sterk og løpskapasitet. Hodedueller hender i en kamp, å det å ikke ha mer enn 2/3 spillere som hevder seg med de beste i luften er etter min mening naivt. Alle angrepene som kunne vært averget ved å vinne første duell på lange oppspill fra motstanderen tar jeg ikke på meg avnsvaret for å telle.

 

En spiss: Her finnes det mange alternativer ute på markedet, som antageligvis ville vært tilgjengelige for enn kanskje litt for stiv pris enn hva en hvis person mener er fornuftig. Dzeko, Gignac, Villa ( som ble nevnt tidligere i tråden ) for å nevne 3. Det jeg ønsker mest av spissen er han skal være sist på det fine kombinasjonsspillet vårt. Jeg føler at spissene våre alt for ofte skal prøve å innvolvere seg i spill som foregår for nært vår egen banehalvdel. Posisjonering i/rundt 16-meteren og evnen til å gå på gode løp mot mål trengs.

 

Må til slutt si at dette innlegget er veldig påvirket av alle de skuffende følelsene jeg har nå på grunn av den forferdelige kampen vi akkurat spillte og situasjonen vi befinner oss i absolutt ikke er katastrofisk. Tror faktisk at det bare er kampen mot Birmingham når Eduardo brakk foten som har fått meg til å føle meg mer skuffet. Arsene har nå prøvd å utrette det umulige med denne satsingen på ungt og uerfarent og det virker for meg som om han må ta et godt blikk på situasjonen å prøve å endre systemet sitt litt.

 

Nå orker jeg ikke å skrive mer, men der har dere mine tanker. Beklager på forhånd pga skrivefeilene! <3

Link to comment
Share on other sites

Eg refererte til din "vent og sjå, Chelsea lagar hakkemat av oss"-kommentar.. Får håpe spelarane taklar å tape bedre enn du, for å seie det sånn..

 

Okei har du fått med deg taper stønta til Wenger da?

 

Han blir vel omtalt av de fleste Mangere i England at han er værdens dårligste taper :)

Ofte har sikkert mange Arsenal fans vært flaue over reaksjon hans til tider etter noen sure tap.

Bare Alex som slår han ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...