Jump to content

Arsenal v Man Utd, 31.01.10


ernsti14

Recommended Posts

For og si det slik Chelsea er alltid go mot de beste laga og det har de alltid vært

 

Arsenal vant borte mot Chelsea forrig sesong, og er fullt istand til å vinne der i år også. Vi er ett bedre lag i år enn vi var forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Ser ut som at du har glemt en ting - hvem som scoret målene da vi vant der i fjor...

Ingen fotballkamp er lik, hvem som putta i fjor, har ingenting med hva som skjer i år...

Arsenal kan vinne på brua i år også!

 

Måtte united knuses idag :D

Link to comment
Share on other sites

Ingen fotballkamp er lik, hvem som putta i fjor, har ingenting med hva som skjer i år...

Arsenal kan vinne på brua i år også!

 

Måtte united knuses idag :D

Tenkte mest på kommentaren hans om at vi er bedre i år. Det er vi vel ikke når vP er ute. Men vi har jo bytta JD med TV i midtforsvaret

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at du har glemt en ting - hvem som scoret målene da vi vant der i fjor...

 

Ser ut som du har glemt en ting også. Arsenal var ikke i nærheten av å være i gullkampen på denne tiden forrige sesong. Så selv om van Persie var den som scoret målene borte mot Chelsea forrige sesong, har vi nok av spillere som kan score mål. Virker som mange har glemt at vi er det laget som har scoret flest mål denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Har dårlige erfaringer med slike "eksamens-kamper". Pleie aldri vinne slik. Trur også det blir veldig vanskelig idag. Med en Rooney i kanonform. Samtidig som vi mangler en sikkelig målskårer.

Men alt kan heldigvis skje i slike kamper. Håper på Arshavin på topp ilag med Bendtner. Russern er vertfall i stand til å skåre i slike store kamper.

Link to comment
Share on other sites

Vi har hørt at Bendtner "snakker" mer utenfor banen enn det han gjør inne, men jeg liker det Denilson sier.

"I remember Evra saying it was men against boys. We're not boys any more, I am a man and I'll show that on the pitch.

"I don't like to talk too much off the field, I just want to show it out there."

 

Han har ikke vært i toppform i det siste, men jeg håper han trår igjennom i dag

fordi han kommer til å bli en viktig spiller! Gleder meg noe helt syykt.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vant borte mot Chelsea forrig sesong, og er fullt istand til å vinne der i år også. Vi er ett bedre lag i år enn vi var forrige sesong.

 

Arsenal har nok ikke noe bedre lag på paipret i år en i fjor, men vært sesong lever sine egne liv.

I år har vi klart å vinne flere kamper mot de laga som ligger lenger ned i PL.

Ser jo På Liverpool har samme lage på papiret, men de har tapt flere kamper mot de dårligere laga.

I fjor lå de på topp lenge, så du tar veldig feil der du, Faktisk har vi hatt flere nøkkel spillere lenger skada i år en i fjor, så da vil jeg heller si vi har hatt dårligere lag på papiret i år en i fjor :D

Så kvitta vi oss med flere spillere en vi henta inn ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har nok ikke noe bedre lag på paipret i år en i fjor, men vært sesong lever sine egne liv.

I år har vi klart å vinne flere kamper mot de laga som ligger lenger ned i PL.

Ser jo På Liverpool har samme lage på papiret, men de har tapt flere kamper mot de dårligere laga.

I fjor lå de på topp lenge, så du tar veldig feil der du, Faktisk har vi hatt flere nøkkel spillere lenger skada i år en i fjor, så da vil jeg heller si vi har hatt dårligere lag på papiret i år en i fjor :D

Så kvitta vi oss med flere spillere en vi henta inn ;)

 

Ser man Toure og AD tilbake i City leder 2-0 har de gjort det veldig bra der etter de dro fra Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy, Fabregas, Song Billong, Denilson, Nasri, Arshavin, Rosicky.

Subs: Fabianski, Walcott, Ramsey, Silvestre, Eboue, Traore, Bendtner.

 

Man Utd: Van der Sar, Rafael Da Silva, Jonathan Evans, Brown, Evra, Scholes, Carrick, Fletcher, Nani, Rooney, Park.

Subs: Kuszczak, Owen, Berbatov, Giggs, Valencia, Gibson, De Laet.

Link to comment
Share on other sites

Sånna kamper man er supporter for. Og sånne kamper som er så inne i granskauen nervøse og ha. Er ikke mange ganger i løpet av en sesong jeg sitter med en slik sitring i kroppen. Måtte vi bare vinne! Dette er for meg, DEN kampen jeg vil vinne over alle i en lang premier leauge sesong...

Vinner vi idag, så tar jeg i meg orda fra chelski kampen, da er vi seriøse utfordrere, ikke sikkert vi vinner, men vi er med der oppe og blir regnet som ett tittellag.

 

Uansett...

 

Good luck fellow gooners..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...