Jump to content

Arsenal v Man Utd, 31.01.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 31 2010, 05:58 PM) 187374[/snapback]

Nei det er sant det, han er flink til å løpe hele kampen osv. men når det kommer til å følge løpene til spillerne som kommer inn i boksen, så er han rett og slett utrolig naiv!

 

Bendtner inn, Denilson ut og enten Rosicky/Nasri ved siden av Fabregas på midten. Da ville jeg blitt fornøyd med Wenger, dog håper jeg guttene virkelig får en skikkelig hårføner av Wenger i pausen.

 

Støtter den. Med litt flaks og effektivitet så kan vi snu dette. Bør skje fort vel og meke.

Link to comment
Share on other sites

Første målet er rett og slett en glimrende prestasjon av Nani. Det er ikke mye Almunia kan gjøre med den chippen, da den kommer totalt uventet på alle sammen. Man kan selvsagt si at Almunia kunne stått anderledes og kunne gjort det bedre, men jeg ser ikke på det målet som noen tabbe av Almunia.

 

Et bytte tidlig i andre omgang ønsker jeg:

 

Denilson/Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Første målet er rett og slett en glimrende prestasjon av Nani. Det er ikke mye Almunia kan gjøre med den chippen, da den kommer totalt uventet på alle sammen. Man kan selvsagt si at Almunia kunne stått anderledes og kunne gjort det bedre, men jeg ser ikke på det målet som noen tabbe av Almunia.

 

Et bytte tidlig i andre omgang ønsker jeg:

 

Denilson/Bendtner.

 

Enig i den. Almunia må faktisk også ha kontroll på første stolpe og passe på at ingenting sniker seg inn der. Blitt altfor enkelt å bare legge skylden på Almunia, mens de som faktisk gjør de groveste feilene ikke blir nevnt med et ord omtrent.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

 

Vi roter det til nok en gang. Arsenal mange hakk dårligere enn Man U. Noe er fundamentalt galt, for i følge lagoppstillingen og fordelen av hjemmebanen, så burde vi ha klart mye bedre enn dette.

 

Lurer virkelig på hva som skjer i topplokket til Wenger nå. Han kan neppe ha blir styrket i troen.

Link to comment
Share on other sites

3-0... game over i liga gulle... Wenger er en vitts med ungutt poletikken sin..

Må bare si meg enig. Pleie være skeptisk til hyle/klagekoret under kampene. Men nå er det klasse forskjell på lagene. Trur kun det er Fabregas som kunne spilt seg inn på man u laget per dags dato.

Link to comment
Share on other sites

Er jo egentlig ikke ord for hvordan de opptrer på banen idag. Ett av de svakeste united lag på mange år, og vi blir så totalt avkledd. Hvorfor kan man aldri lære. Er så forbanna lei av og bli ydmyket . Er jo champions leauge om igjen dette her. Men er redd for det kan bli meget styggere...

Link to comment
Share on other sites

Veldig rart egentlig. Ifjor gjorde vi det relativt bra i de "fire store" kampene. Da var det kampene mot de antatt svakere lagene som felte oss. I år er det komplett motsatt. Litt av problemet er at hver gang vi slipper inn mål så virker spillerne fullstendig paralyserte og det kommer fort nye mål like etterpå. Så det mot Chelsea og har sett det igjen i dag.

 

Tror nok lista blir lagt altfor høyt mentalt sett hos spillerne våre. Hver gang Wenger går ut og sier at dette er den store muligheten til å bevise hvor gode vi er så feiler vi. Med tanke på det unge laget vi har så syns jeg det er godt gjort å henge med så godt som vi faktisk har gjort og jeg syns heller man skal prøve å dempe litt av viktigheten i disse kampene internt i klubben. Vi gaper liksom over alt for mye i disse storkampene og da blir fallhøyden desto større.

Link to comment
Share on other sites

Er jo egentlig ikke ord for hvordan de opptrer på banen idag. Ett av de svakeste united lag på mange år, og vi blir så totalt avkledd. Hvorfor kan man aldri lære. Er så forbanna lei av og bli ydmyket . Er jo champions leauge om igjen dette her. Men er redd for det kan bli meget styggere...

Gang på gang går Wenger ut og sier at "Idag er det eksamen, det er nå vi skal vise at vi har tatt steget, nå skal vi vinne og vise oss å være gullkandidat."

Og hva skjer? Det går til helvette, gang på gang! Men alikevel blir det ikke hentet inn forsterkninger! Vi selger isteden for noen av våre mest rutinerte og beste spillere. Og nå er vinduet stengt for denne gang. Så da blir det ikke noe forsterkning nå heller. Og det hadde vi trenget!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo lett å sitte å kritiser Wenger etter slike kamper, Men en spiss burde han for lengst henta, ingen unnskylding for det. Når vi har sett over tid nå at Arsenal spiller uten en rein spiss nå og de 2 som har fått prøvd seg der brenner utrolig mange sjanser. Pluss Almunia er på nivå med Lehmann på tabber i år B)

Link to comment
Share on other sites

Nå må wenger skjønne at det ikke er bra nok å kjøpe 9 åringer til Arsenal. 3-0 tap HJHEMME mot Chelsea, og vi ligger nå i skrivende stund 3-0 Hjemme igjen, men den gang mot Man u. Det er helt utrolig. Uansett, vi skal aldri ligge under 3-0 på hjemmebane. Jeg har alltid sagt at forsvaret ikke er bra nok. Jeg husker godt at jeg skrev at vi slap inn 4 mål mot city, 2 mål mot man u på old trafford, og 3 mål hjemme mot chelsea.

 

Det er helt utrolig at Wenger ikke kjøper noen.

Link to comment
Share on other sites

Etterhvert når Wenger skal vurdere troppen igjen så tror jeg det snart kan være på tid å vurdere Sagna og Clichy ekstra også. De har ikke hvert i nærheten av det nivået de har vist tidligere, selv om Clichy nå har vært skadet lenge da, men også før skadeperioden hans. Tror nok hele 5'eren bak må vurderes rimelig godt, kanskje utenom Gallas og Vermaelen som har hatt en god sesong.

 

Med den offensive spillestilen vi har så er vi nødt til å ha et veldig godt og solid forsvar som tåler å bli satt under knallhardt press.

Link to comment
Share on other sites

Fra Sky Sports:

"United remain in complete control. They look capable to moving through the gears as and when tley please."

 

Noe riktig vil jeg si.

Vi kan ikke krangle oss igjennom midten gang etter gang og de gangene det kommer fra kanten saa forventes det at vaare offensive spillere, alle over 1,85, skal slaa Brown og Evans i lutfa??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...