Jump to content

Burnley B, 16.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Dette var et sorgens kapittel,desverre.

Vi taper alt av andre baller,og vinner knapt en eneste duell.

Angreps spillet vårt er fantastisk forutsigbart og vi gjør feile valg hele tiden.

Jeg blir så håplaust irritert av å se midtbanespillerene våre komme springende mot ballfører for å fål kose med kula,istedenfor å prøve og komme seg i en brukbar posisjon først.

Jeg har bare ikke ord for skuffelsen jeg føler akkurat nå!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Aldri i mitt liv som Gooner har et resultat vært så opplagt. Da må vi i så fall tilbake til Bramall Lane ved juletider 06. Vi scorer tidlig, bommer på sjanser, de scorer (selvfølgelig på straffe), og vår beste spiller går ut av banen med skade. Minutt for minutt og vi skaper INGENTING mot et lag som har 0-1-7 på bortebane og David Nugent som innbytter...

 

Nå går også de andre resultatene mot oss, og det er bare å gjøre som yidsa og innse at vi ikke er gode nok pr i dag. Almunia og Walcott vil jeg ikke si noe om. Vermaelen hadde heller ikke sin beste dag på jobben, og man har tydeligvis ikke lært at man ikke kan spille seg gjennom 8 motsandere med veggspill og hælspark innenfor svært begrensede områder.

 

Som trøst skal vi knuse Phil Orange Brown og Hull til helga!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Dette var et sorgens kapittel,desverre.

Vi taper alt av andre baller,og vinner knapt en eneste duell.

Angreps spillet vårt er fantastisk forutsigbart og vi gjør feile valg hele tiden.

Jeg blir så håplaust irritert av å se midtbanespillerene våre komme springende mot ballfører for å fål kose med kula,istedenfor å prøve og komme seg i en brukbar posisjon først.

Jeg har bare ikke ord for skuffelsen jeg føler akkurat nå!

 

Jeg deler ditt syn og din frustrasjon. Sammenlign dette med den tyngden, autoriteten og bestemtheten som Henry/Pires/Bergkamp hadde når de gikk i angrep... Dette vi har nå er en forbanna vits i forhold. Walcott, Eduardo, Diaby...ja..VITS er ordet som fanger opp situasjonen best.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen gjør en elendig vurdering når han lager straffen. Den måten han går inn på gir frispark uansett, så det er i utgangspunktet en idiotisk manøver.

Dommeren er vår beste spiller i dag. Burnley skulle hatt et mål til, og de skulle også hatt en straffe til.

Almunia gjør en elendig manøver på "2-1" målet, og han gjør ofte idiotiske feil.

Walcott sitt største våpen er farten, men den dreper han når han bare sparker ballen 1 cm foran seg for hver touch. Walcott har vært helt katastrofe.

Arshavin og Nasri prøver, men de blir altfor små, og de mangler mye av det Cesc har.

Diaby gjør det best av utespillerne bortsett fra Cesc

Eduardo er ok til å komme i scoringsposisjon, men han somler så utrolig mye i avslutningsøyeblikket at det blir bare elendighet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk Gallas leverer en bra kamp, har noen gode involveringer og rydder unna det meste som kom. Vermaelen derimot sleit litt mer, det samme med Silvestre som ikke er det samme som en Clichy i form. Uansett, sett under et vi ikke gode nok. Vi skaper ikke nok sjanser, slurver for mye i pasningsspillet osv... Nei, dette var trist!

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen gjør en elendig vurdering når han lager straffen. Den måten han går inn på gir frispark uansett, så det er i utgangspunktet en idiotisk manøver.

Dommeren er vår beste spiller i dag. Burnley skulle hatt et mål til, og de skulle også hatt en straffe til.

Almunia gjør en elendig manøver på "2-1" målet, og han gjør ofte idiotiske feil.

Walcott sitt største våpen er farten, men den dreper han når han bare sparker ballen 1 cm foran seg for hver touch. Walcott har vært helt katastrofe.

Arshavin og Nasri prøver, men de blir altfor små, og de mangler mye av det Cesc har.

Diaby gjør det best av utespillerne bortsett fra Cesc

Eduardo er ok til å komme i scoringsposisjon, men han somler så utrolig mye i avslutningsøyeblikket at det blir bare elendighet!

 

jeg sier meg dypt uenig i den uttalelsen om diaby. jeg synes han er helt utrolig elendig. spesielt angående spilleforstålelse. diaby best av utespillerne. sagna, gallas, nasri og arshavin gjør en veldig mye bedre kamp enn diaby.

Link to comment
Share on other sites

Veldig frudstrerende kamp, og veldig frustrerende at banes beste, Fabregas må ut med skade. Etter det ser det ut som korthuset ramler sammen og lufta går ut av ballogen på samme tid. Synes Eduardo gjør ett fint innhopp og kommer seg til mange sjangser. Bare han får en eller to scoringer nå så tror jeg vi får se mange fler. Å forlange at han skal score etter alle de problemene han har hatt er å legge lista for høyt mener nå jeg. I etterpåklokskapens navn skulle nok han ha startet fremfor Walcott.

 

Det som ser ut til å felle oss for tredje sessong på rad er antall skader. Wenger nektet å innse det i sommer og resultatet ser vi nå. Spillere som egentlig ikke er klar for førstelaget tvinges til å spille i mangel på alternativer. Særlig syntes jeg dette gjelder Vela, Walcott og Eduardo som må "tvinges" i form og ikke kan matches naturlig uten for mye press til det løsner.

Link to comment
Share on other sites

jeg sier meg dypt uenig i den uttalelsen om diaby. jeg synes han er helt utrolig elendig. spesielt angående spilleforstålelse.

Enig i at han ikke var god, men det sier mest om alle de andre på banen i dag...

 

Eagles og Elliot har lekestue med Silvestre

Vermaelen gir dem utligningen

Gallas somler en stor mulighet i sluttminuttene

Sagna var ok

 

Song ser veldig sliten og sein ut

Ramsey er ingen Fabregas for de som skulle tro det

Diaby er ikke god han heller, men gjør ikke så mye feil

 

Nasri tror han er Fabregas, men...

Arshavin blir veldig liten, og tror han kan drible alle

 

 

Jeg har ikke nevnt Almunia og Walcott...

 

 

Hvor i svarte var Eboue????

Link to comment
Share on other sites

Burnley er bra hjemme, men synes det er noe skuffende det som presteres i dag. Takket være dommerne ble det ikke tap.

 

De første 20 var bra og burde scoret minst ett mål til da. Mye kunne da vært anerledes. Så skjer det som ofte skjer med Arsenal, de slår fullstendig av og kommer ikke i gang igjen.

 

Spillet går for tregt og det blir alt for mye "fikse" løsninger. Fremover synes jeg Walcott og Nasri sinker spillet voldsomt. Walcott fordi han ikke har det som skal til ser det ut til. Har ingen teknikk eller forståelse. Nasri fordi han bruker alt for mye tid på ball.

 

Forsvaret er som vanlig litt her og der. Det som ser ganske tydelig ut er forsvaret sin mangel på tillit til klovnen, unskyld, keeperen vår. Almunia slapp billig da Fletcher sitt mål ble avblåst for offside (var vel godt onside).

 

Hvorfor slår Arsenal når de tar ledelsen? Arroganse? Mangel på konsentrasjon? Det har vært slik lenge uten at det ser ut til å skje mye.

 

Håper Wenger har penger og forstand til å hente inn forsterkninger i januar. Gjerne keeper og en spiller eller to med litt direkte egenskaper, samt spillforståelse. Det er nok småtasser i Arsenal nå som har gullmerke i triksing og helspark som førstevalg når en passning skal slåes.

Link to comment
Share on other sites

Veldig frudstrerende kamp, og veldig frustrerende at banes beste, Fabregas må ut med skade. Etter det ser det ut som korthuset ramler sammen og lufta går ut av ballogen på samme tid. Synes Eduardo gjør ett fint innhopp og kommer seg til mange sjangser. Bare han får en eller to scoringer nå så tror jeg vi får se mange fler. Å forlange at han skal score etter alle de problemene han har hatt er å legge lista for høyt mener nå jeg. I etterpåklokskapens navn skulle nok han ha startet fremfor Walcott.

 

Det som ser ut til å felle oss for tredje sessong på rad er antall skader. Wenger nektet å innse det i sommer og resultatet ser vi nå. Spillere som egentlig ikke er klar for førstelaget tvinges til å spille i mangel på alternativer. Særlig syntes jeg dette gjelder Vela, Walcott og Eduardo som må "tvinges" i form og ikke kan matches naturlig uten for mye press til det løsner.

 

du har nok mye rett der ja. og ja det ville nok ha hjulpet eduardo med en fulltreffer. men når man ikke klarer det mot svake lag, når skal man klare det? wenger må virkelig gjøre en innsats på overgangsmarkedet. det trengs mer enn bare en spiss inn for at dette laget skal regnes som seriøse utfordrere til ligamestertittelen. at det blir hentet inn en ny keeper, har jeg mistet troen på. at almunia med sin innsats ikke er henvist til tribunen, er for meg en gåte. har han noe på wenger? nei, almunia er nok flott som person, men han holder ikke i det hele tatt mål som toppkeeper...

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke Wenger dropper Almunia på lørdag så har vi et managerproblem!

Helt sant, og når Wenger går ut i media og sier han har "confidence in Almunia", når det umulig kan være sant, mister Wenger all troverdighet, og det igjen får andre spillere som Wenger sier han har tillit til/ tro på til å lure på om Wenger virkelig mener det han sier...

Link to comment
Share on other sites

Veldig frudstrerende kamp, og veldig frustrerende at banes beste, Fabregas må ut med skade. Etter det ser det ut som korthuset ramler sammen og lufta går ut av ballogen på samme tid. Synes Eduardo gjør ett fint innhopp og kommer seg til mange sjangser. Bare han får en eller to scoringer nå så tror jeg vi får se mange fler. Å forlange at han skal score etter alle de problemene han har hatt er å legge lista for høyt mener nå jeg. I etterpåklokskapens navn skulle nok han ha startet fremfor Walcott.

 

Det som ser ut til å felle oss for tredje sessong på rad er antall skader. Wenger nektet å innse det i sommer og resultatet ser vi nå. Spillere som egentlig ikke er klar for førstelaget tvinges til å spille i mangel på alternativer. Særlig syntes jeg dette gjelder Vela, Walcott og Eduardo som må "tvinges" i form og ikke kan matches naturlig uten for mye press til det løsner.

Jeg er ikke enig i det du sier om Eduardo. Etter skaden(e) har han vært elendig, dårlig touch, dårlig fart, mye stillestående og redd for dueller. At en scoring skal løsne alt for ham har jeg lite tro på. Ikke hjelper alle småskadene ham heller. Jeg tviler på om han noensinne vil bli like god som han var da han kom til klubben.

 

 

Almunia ... For en klovn. Helt utrolig at han fortsatt står i mål. Noen må fortelle Wenger at Almunia ikke er god nok.

 

Men Fabregas! For en fantastisk spiller. Uten ham er vi ingenting (selv om Ramsey gjør det bra og er miniversjonen av Fab). Hele Burnley skalv jo av skrekk hver gang han hadde ballen og det første kvarteret var det virkelig lekestue utpå der.

Link to comment
Share on other sites

At folk er frustrerte har jeg full forståelse for men overrasket? Nei...

 

Dette laget er ikke bedre, faktisk kunne dette gått mye værre. Burnley blir snytt for ett andre straffespark og setter en i stolpen. De er nærmere seier enn det vi er.

 

Vi kommer til å ha mange slike kamper på bortebane denne sesongen og igjen vil dette bli en kamp om å kvalifisere oss til neste sesongs champions league. Det blir vanskelig uten forsterkninger i januar.

 

Dersom det er penger til det så må vi ut å forsterke laget. Selv om det ikke er noen garanti for suksess så viser historikken at det er riktig å kjøpe kvalitet. Det kan fort bli dyrt å stå uten champions league spill.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at han ikke var god, men det sier mest om alle de andre på banen i dag...

 

Eagles og Elliot har lekestue med Silvestre

Vermaelen gir dem utligningen

Gallas somler en stor mulighet i sluttminuttene

Sagna var ok

 

Song ser veldig sliten og sein ut

Ramsey er ingen Fabregas for de som skulle tro det

Diaby er ikke god han heller, men gjør ikke så mye feil

 

Nasri tror han er Fabregas, men...

Arshavin blir veldig liten, og tror han kan drible alle

Jeg har ikke nevnt Almunia og Walcott...

Hvor i svarte var Eboue????

 

mulig at ebou burde kommet inn forholdsvis tidlig ja. han har en innstilling som ikke veldig mange andre kan skilt med. knallhard insats fra første sekund. om ikke ferdigheene alltid er der, vinner han mye på den intense jobbingen han gjør. egentlig skulle vel ingen ha nevnt walcott og almunia etter kveldens kamp. da vardet kanskje en mulighet for at wenger glemte de, og ikke tok de med i stallen til hullkampen. er lov å drømme :lol:

 

la dere forresten merke til diskusjonen mellom sagna og almunia? tror sagna ytret misnøye med wengers gode venn der...

Link to comment
Share on other sites

Håpløst! Håpløst! Håpløst!

 

Spillet/planen til Arsenal er håpløs(t)!

 

Flere spillere (spesielt Almunia og Walcott) er håpløse!

 

Thor Rune Haugen er håpløs!

 

 

Trodde egentig at dette kunne bli en målfest av en kamp etter den tidlige scoringen. Ikke Vermaelens største kamp i Arsenaltrøya noe som betyr en straffe til Burnley. Deretter håpløst. Senere i kampen begynner Haugen i bua å diskutere med seg selv om hva dommere bør dømme straffe på og kvoter osv.

 

Rett og slett utrolig skuffa av kveldens Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig?

 

Den første halvtimen har vi såpass stor dominans, at en ledelse på to mål ikke hadde vært noe å si på. 1-3, føler jeg kunne vært et riktig bilde av kampen. Store sjanser i fleng, men så plutselig stopper alt opp.

Det bremset kraftig opp rett før Fabregas måtte ut, og etter byttet var håndbrekket av.

 

Dette gjør virkelig vondt, virkelig vondt.

Etter å ha hørt at Wenger virkelig snakket fra sjela i pausen mot Anfield, så trodde jeg holdninger og moral var på topp for å bevise for supportere verden over at de vil blø for drakta.

Det kunne som sagt se slik ut etter den første halvtimen, men den siste timen er en skandale.

 

Null bevegelse, null forsøk på å la ballen gjøre jobben, null forsøk på å jobbe sammen som et lag, og mange spillere viser null interesse på å virkelig sloss for å ta ledelsen.

 

Veit nesten ikke hvor jeg skal starte, for nå er jeg ganske sjokkert.

Det er fire personer jeg ikke kan slakte etter denne kampen, det er Fabregas, Nasri, Vermaelen, og Arshavin. Dette er spillere som prøvde mye under kampen, og som jeg følte virkelig ville ha 3 poeng for klubben. Håpløst å gi bort straffen, men man ser jo hvordan han vil vinne denne kampen senere med sin aggresivitet både foran og bak i banen.

 

Vi møter et lag som vi har full kontroll på, og som gir oss mye rom. Hvordan det da er mulig å ikke slippe ballen til medspillere sekundet før/gå i gode rom, når dette gir oss muligheter etter muligheter er svært skuffende. Hvorfor er det ikke noe flyt, er det for mange spillere som er for faste i laget?

 

Tenker ikke bare på Almunia, som nå snart må få konkurranse/få et par kamper på benken. Dette var ikke noen god kamp av sisteskansen, men det er flere i laget som ikke står frem idag og viser usikkerhet gang på gang. Tenker da på Sagna, Gallas, og bl.a Song.

Er de som skal sloss om en plass i laget, virkelig såpass langt unna formen etter skader som de har visst? Walcott, Diaby, Denilson, og Eduardo er for meg i denne sjangeren, eller hva skjer?

 

Betydde Persie så mye på det offensive planet? Jeg tror ikke det betyr så mye som spillet viser, for meg virker det som ikke alle virkelig vil blø for å få 3poeng. Jobber man ikke 100% sammen for målet, så vil vi ikke klare vårt mål om glitter og stas. Kan vel ikke bare skylde på dalende form/ingen form :lol:

 

Nå skal det sies at det er flere lag som har slitt borte mot Burnley, men for meg er det ingen unnskyldning siden vi eier så mye den første halvtimen. Vi viser at det er klasseforskjell på tempo, bevegelse, teknikk, og det er flyt i angrepsillet.

Når vi faller så mye sammen, så er det spesielt og trist. Alt kan ikke legges på at Fabregas ble byttet ut, for Burnley fikk kampen mer og mer i sitt spor før vår captain gikk ut.

Vi hadde flaks som ikke tapte, om man ser fra den siste timen.

 

Jeg tror vi reiser oss hjemme mot Hull, men det var vondt å se den siste timen idag. Moralen og viljen burde vært helt på topp etter seieren på Anfield. Ikke bare pga resultatet, men også hva Wenger skrek ut i sinne etter første omgang.

 

Nå er det ikke lenge til januar, og jeg har to ønsker:

* En spiss som er giftig innenfor 16-meteren

* En stopper som kan gi konkurranse/avlastning for Gallas/Vermaelen

 

Jaja, nå er det neste 7 ligakampene meget viktige for hvordan sesongen vil ende. Jeg ser store muligheter for mange poeng i disse kampen, og da vil vi kanskje ha en helt annen flyt i spillet. Kanskje flere spillere har funnet tilbake form og motivasjon/vilje for resten av sesongen. Enkelte spillere må gå i seg selv, for Wenger peller man ikke på nesen over tid.

Vi er ikke borte, selv med 1 poeng idag.

 

Tar vi 18 av 21 poeng de neste 7 kampene, så er vi i ryggen på tabelltoppen. Dette er fullt mulig :P

 

GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Enda en kamp som viser hvor avhengig vi er av Cesc. Vi mangler kreativitet offensivt og vi mangler trygghet bakover.

 

Almunia- Den dårligste keeperen vi har hatt i klubben på de 20 årene jeg har vært fan. I hvertfall med tanke på hvor mye spilletid han har. Det oser av usikkerhet og det smitter selvfølgelig over på medspillere. Ikke bare den bakre fireren, men også resten av laget.

 

Sagna- En grei kamp. Bidrar litt offensivt, men slet med Eagles bakover på banen. Men han gir jernet i hvertfall.

 

Gallas- Gjør en ok kamp, som alltid. Verken mer eller mindre. GRUSOM avslutning på overtid!

 

Vermalen- Han er en av de spillerene som er i klubben nå som jeg har mest respekt for. Han gir 100 % hver jævla kamp og er sikker i det han gjør. Straffesitausjonen i dag var unødvendig, men det er sånt som skjer. Bidrar offensivt med hodestyrke og skuddvilje som mangler hos resten av gutta.

 

Silvestre- skandalekjøp av Wenger. Gammel og treig, og gjør uforklarige ting bakover. Noen offensive løp i dag, men ikke noe å rope hurra for. Gleder meg til Clichy er tilbake...

 

Diaby- Den nye Vieria? Ja vel... Han når ikke Viera opp til skolissene en gang.

 

Song- En bullterrier på midten og det er det så visst en mangelvare i Arsenal nå. Samme spillestil som gamle Ray Parlour, uten sammenligning forøvrig.

 

Walcott- En vandrende skandale. Han bidrar med INGENTING. Hvor er det blitt av teknikken, avslutningsegenskaper, spilleforståelsen. Jeg tror ikke han hadde en eneste passning fremover på banen i dag. Helt seriøst. Ikke en eneste. Greit nok, han mangler kamptrening. GI han det på reservelaget!!

 

Arshavin- Grei kamp i dag. Vanskelig å gjøre ting alene, og sliter spesielt etter at cesc går av banen.

 

Nasri- Også en spiller jeg er fornøyd med. En kreativ sjel som kan skape rom. Men det krever selvfølgelig at det er noen som vil utnytte dette rommet.

 

Eduardo- Gidder ikke kommentere en gang.

 

Alt i alt må jeg si at jeg er utrolig skuffa over at Wenger ikke har skjønt at stallen vår er for tynn. Jeg mener per dags dato at det kun er to superstjerner i stallen vår og det er Cesc og v. Persie. De andre er ikke i nærheten. Vi har mange ok spillere, som holder PL-nivå, det er det ikke tvil om, men det holder ikke for en klubb som Arsenal. Hvis vi skal ha en gjeng med helt greie spillere så må i det minste det kollektive funke som faen. Og det gjør det ikke. Ingen skal fortelle meg at Diaby, Denilson, Vela, Eduardo, Bendter, Almunia, Silvestre, Ramsey, Eboue, Walcott mm. hadde fått plass på noen andre av topplaga.

 

Og da er det noe som ikke stemmer. Jeg håper og tror at Wenger kjøper i Januar. Og hvis ikke så får vi bare krysse fingre. To power-spisser, en midtbane-terrier, og en crazy OG god keeper. Det hadde gjort seg.

Link to comment
Share on other sites

Dette var et sorgens kapittel,desverre.

Vi taper alt av andre baller,og vinner knapt en eneste duell.

Angreps spillet vårt er fantastisk forutsigbart og vi gjør feile valg hele tiden.

Jeg blir så håplaust irritert av å se midtbanespillerene våre komme springende mot ballfører for å fål kose med kula,istedenfor å prøve og komme seg i en brukbar posisjon først.

Jeg har bare ikke ord for skuffelsen jeg føler akkurat nå!

 

En ganske grei oppsumering. Ganske heldige er vi i dag også. Får vel være fornøyd med 1 poeng. Når det gjelder Almunia så får det nok bli satt en stopper for hans posisjon som nr.1!

 

Hva vi gjør når Song forsvinner i Januar gir meg grøsninger. Laget er gode når de riktige spillerne spiller men vi mangler fortsatt et par klassepillere som man faktisk kan bruke i en full sesong. De kommer neppe så vi får bare håpe at vi får flere av de faste tilbake snart, og at laget klarer å holde seg i topp 4. Cupene kan vinnes, tiden vil vise, men uansett skuffende å gå fra en seier på Anfield til tap mot Burnley mens konkurentene tar full pott. Ikke første gangen det skjer men sesongen er lang.

Link to comment
Share on other sites

Frustrasjonen er stor her inne på forumet kan man trygt registrere..

Greit nok for så vidt.

Det vi alle kan ser er at noen av våre spillere ikke holder mål. Dessverre.

De blir noe avslørt. Ingen vits å nevne navn. Dette ser Wenger også,vil jeg tro.

 

Ja vi er selvfølgelig ute av gullkampen. Med seier hjemme mot ManU og seier i kampen vi har fått utsatt, ville vi etter mine beregninger være foran på bedre skåre. Et par poeng foran der ligger Chelsea. Såmed 23 kamper igjen så er det veldig klart at vi er ute av gullkampen.

 

Men hvem kan forutse dette:

Clichy, Bendtner, RvP, Rosicky, Traore, Eboue, Denilson, Gibbs, Djourou, og fra i dag Fabregas.

 

Vi kunne stilt med dette laget i dag

 

Fabianski

 

Clichy

Djourou

Gibbs

Traore

 

Denilson

Fabregas

Rosicky

Wilshere, som ikke spilte i dag

 

Bendtner

RvP

 

 

Laget vi stilte med i 2.omg. ville fort tapt mot disse 11.

 

Konklusjon: Vanskelig å ta høyde for så mange skader.

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt må jeg si at jeg er utrolig skuffa over at Wenger ikke har skjønt at stallen vår er for tynn. Jeg mener per dags dato at det kun er to superstjerner i stallen vår og det er Cesc og v. Persie. De andre er ikke i nærheten. Vi har mange ok spillere, som holder PL-nivå, det er det ikke tvil om, men det holder ikke for en klubb som Arsenal. Hvis vi skal ha en gjeng med helt greie spillere så må i det minste det kollektive funke som faen. Og det gjør det ikke. Ingen skal fortelle meg at Diaby, Denilson, Vela, Eduardo, Bendter, Almunia, Silvestre, Ramsey, Eboue, Walcott mm. hadde fått plass på noen andre av topplaga.

 

Jeg mener vi har 3 "super" stjerner på laget vårt, og det er Arshavin, Cesc og van Persie. Ellers er jeg så og si enig i alt du sier her, men tror dessverre ikke det blir store forsterkninger i laget vårt i januar.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nevne en spiller: Darron Gibson. Han har ikke så mange kvaliteter, men han kan skyte og han VIL skyte!

Så hvorfor i all verden, når vi har spillere som Diaby, Denilson, Cesc, Nasri osv som før har vist at de kan skyte, skyter de ikke mer. Det de holder på med de siste 20 minuttene med småspill i en overbefolket 16-meter leder ikke til noe. SKYT

Link to comment
Share on other sites

Ja vi er selvfølgelig ute av gullkampen. Med seier hjemme mot ManU og seier i kampen vi har fått utsatt, ville vi etter mine beregninger være foran på bedre skåre. Et par poeng foran der ligger Chelsea. Såmed 23 kamper igjen så er det veldig klart at vi er ute av gullkampen.

Jeg tolker dette som om du blander inn ironi og jeg ser den. Teoretisk sett kan vi fortsatt rykke ned. Hvordan skal dette laget slå United???

Jeg håper vi slår tilbake, men er redd det bare fortsetter med disse ustabile prestasjonene. Vinner her og spiller uavsgjort der, for så å kanskje tape. Dessverre.

 

Men som du også sa, så er det nok av kamper å gjøre det på, men det må handlest i januar. Uten tvil!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...