Jump to content

Burnley B, 16.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Nå må vi kke glemme Colin Pates i midtforsvaret her. Kunne også tenke meg å se Mark Flatts og Eddie McGoldrick i startoppstillingen. For ikke å snakke en angrepstrio bestående av Kiwomya, Diawara og Caballero

Link to comment
Share on other sites

Gus Ceasar må inn foran Cygan.

Det er i hvertfall ingen som er uenig i at Almunia skal være keeperen :-)

 

I dagens kamp er det tydelig at Almunia nok en gang skal stå. Vi får krysse fingrene og håpe at det går bra og at han spiller godt. Vi trenger 3 poeng i dag, og det tror jeg vi får også.

 

Jeg håper også Eduardo spiller og scorer. Vi trenger flere enn Arshavin til å ta ansvar offensivt, og jeg tror Eduardo kan være mannen. Jeg har fortsatt veldig stor tro på ham, men det er ingen tvil om at han virkelig trenger å score.

Ser for meg dagens lag noe slikt:

 

Kjegle

Sagna-Gallas-Vermaelen-Silvestre

-----Cesc-------Song---Diaby-----

---Vela------Arshavin-----Eduardo--

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har litt lyst til å se Richard Wright i godt, gammelt slag...

 

Tja, det var også en ...

 

Fra nyere tid kunne jeg godt tenke meg å hive på både Senderos og Jeffers. Det er som Blockley og Hawley reinkanert (bare med ombyttet prislapp).

 

Vi har hatt utrolig mange fantastiske spillere, men jaggu har det vært en og annen merkverdighet også. Desverre skal en av dem spille i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Tja, det var også en ...

 

Fra nyere tid kunne jeg godt tenke meg å hive på både Senderos og Jeffers. Det er som Blockley og Hawley reinkanert (bare med ombyttet prislapp).

 

Vi har hatt utrolig mange fantastiske spillere, men jaggu har det vært en og annen merkverdighet også. Desverre skal en av dem spille i kveld.

 

Det slår meg først nå at dette skal være et fiasko lag. Om dette var intensjonen til Parsifal vet eg ikkje, men diskusjonen ser ihvertfall ut til å spore i denne retningen.

 

Det forundrer meg i grunn litt, da mange av denne opprinnelige førsteelleveren er/var spennende spillere, og har langt i fra gjort seg bort i Arsenal-drakt. Spesielt hesten er ein spillertype som eg savner. Nelson Vivas var også ein habil squad-player som kunne brukes over hele banen.

Link to comment
Share on other sites

Det er i hvertfall ingen som er uenig i at Almunia skal være keeperen :-)

 

I dagens kamp er det tydelig at Almunia nok en gang skal stå. Vi får krysse fingrene og håpe at det går bra og at han spiller godt. Vi trenger 3 poeng i dag, og det tror jeg vi får også.

 

Jeg håper også Eduardo spiller og scorer. Vi trenger flere enn Arshavin til å ta ansvar offensivt, og jeg tror Eduardo kan være mannen. Jeg har fortsatt veldig stor tro på ham, men det er ingen tvil om at han virkelig trenger å score.

Ser for meg dagens lag noe slikt:

 

Kjegle

Sagna-Gallas-Vermaelen-Silvestre

-----Cesc-------Song---Diaby-----

---Vela------Arshavin-----Eduardo--

 

BE

 

er det en rød eller en gul kjegle du har bakerst? :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har veldig mye å lære av det direkte spillet Burnley står for. Her er det ikke noen tversoverpasninger og midtbanespillere som skal dra av to-tre menn før de slipper ballen.

 

Skjønner ikke hvordan vi ikke skal ta tre poeng her. Burnley er jo så elendige og klumsete i klareringene at vi kan snappe to-tre baller på femmeteren deres.

Link to comment
Share on other sites

diaby har ikke fått til noe så langt, og skal theo være på banen, må han brukes. stakkaren har nesten ikke blitt innvolvert. inn med wilshere!

 

Enig ang Walcott, men synes Diaby har vært positiv. Vunnet flere baller men som resten av laget så taper de duell spillet for mye. Vi er også for sent oppe i duellene. Vi er gode fremover og det er utrolig synd at Arshavin treffer stolpen. Utrolig dumt at Fabregas må ut, vil ikke skadene ende ta?

 

Satser på en sterk andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...