mmaelan Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Jeg ville heller kjørt med fem på midtbanen så det blir plass til playmakeren David Hillier. Gus Ceasar må inn foran Cygan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Nå må vi kke glemme Colin Pates i midtforsvaret her. Kunne også tenke meg å se Mark Flatts og Eddie McGoldrick i startoppstillingen. For ikke å snakke en angrepstrio bestående av Kiwomya, Diawara og Caballero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Gus Ceasar må inn foran Cygan. Det er i hvertfall ingen som er uenig i at Almunia skal være keeperen :-) I dagens kamp er det tydelig at Almunia nok en gang skal stå. Vi får krysse fingrene og håpe at det går bra og at han spiller godt. Vi trenger 3 poeng i dag, og det tror jeg vi får også. Jeg håper også Eduardo spiller og scorer. Vi trenger flere enn Arshavin til å ta ansvar offensivt, og jeg tror Eduardo kan være mannen. Jeg har fortsatt veldig stor tro på ham, men det er ingen tvil om at han virkelig trenger å score. Ser for meg dagens lag noe slikt: Kjegle Sagna-Gallas-Vermaelen-Silvestre -----Cesc-------Song---Diaby----- ---Vela------Arshavin-----Eduardo-- BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Jeg håper på: Fabianski Sagna - Gallas - Vermaelen - Silvestre Fabregas - Song - Diaby Ebouè - Arshavin - Eduardo 3 poeng MÅ vi ha i dag, hvis ikke ser det mørkt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parsifal Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Overrasket over at ingen vil ha Pål Lydersen istedenfor Luzshny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Følgende spillere er selvskrevne: 1. Manuel Almunia 5. Jeff Blockley 7. Jimmy Carter 9. John Hawley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Følgende spillere er selvskrevne: 1. Manuel Almunia 5. Jeff Blockley 7. Jimmy Carter 9. John Hawley Har litt lyst til å se Richard Wright i godt, gammelt slag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Har litt lyst til å se Richard Wright i godt, gammelt slag... Tja, det var også en ... Fra nyere tid kunne jeg godt tenke meg å hive på både Senderos og Jeffers. Det er som Blockley og Hawley reinkanert (bare med ombyttet prislapp). Vi har hatt utrolig mange fantastiske spillere, men jaggu har det vært en og annen merkverdighet også. Desverre skal en av dem spille i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Noen som vet om vi får se Kalvenes i dag? Her mitt lag iallefall: Fabianski Eboue - Gallas - Vermaelen - Sagna Fabregas - Song - Diaby Nasri - Vela - Arshavin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ms@qpc.no Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Tja, det var også en ... Fra nyere tid kunne jeg godt tenke meg å hive på både Senderos og Jeffers. Det er som Blockley og Hawley reinkanert (bare med ombyttet prislapp). Vi har hatt utrolig mange fantastiske spillere, men jaggu har det vært en og annen merkverdighet også. Desverre skal en av dem spille i kveld. Det slår meg først nå at dette skal være et fiasko lag. Om dette var intensjonen til Parsifal vet eg ikkje, men diskusjonen ser ihvertfall ut til å spore i denne retningen. Det forundrer meg i grunn litt, da mange av denne opprinnelige førsteelleveren er/var spennende spillere, og har langt i fra gjort seg bort i Arsenal-drakt. Spesielt hesten er ein spillertype som eg savner. Nelson Vivas var også ein habil squad-player som kunne brukes over hele banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Det er i hvertfall ingen som er uenig i at Almunia skal være keeperen :-) I dagens kamp er det tydelig at Almunia nok en gang skal stå. Vi får krysse fingrene og håpe at det går bra og at han spiller godt. Vi trenger 3 poeng i dag, og det tror jeg vi får også. Jeg håper også Eduardo spiller og scorer. Vi trenger flere enn Arshavin til å ta ansvar offensivt, og jeg tror Eduardo kan være mannen. Jeg har fortsatt veldig stor tro på ham, men det er ingen tvil om at han virkelig trenger å score. Ser for meg dagens lag noe slikt: Kjegle Sagna-Gallas-Vermaelen-Silvestre -----Cesc-------Song---Diaby----- ---Vela------Arshavin-----Eduardo-- BE er det en rød eller en gul kjegle du har bakerst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 er det en rød eller en gul kjegle du har bakerst? Det får du finne ut av selv, men jeg kan gi deg ett hint. Kjegla er en heldig eier av en liten femihund :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Laget: Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Silvestre, Song, Fabregas, Diaby, Nasri, Arshavin, Walcott. Subs: Eduardo, Vela, Ramsey, Wilshere, Fabianski, Eboue, Thomas Kilde: burnleyfootballclub.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Laget vårt: Manuel Almunia Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Mikäel Silvestre Francesc Fabregas - Alex Song - Abou Vassiki Diaby Theo Walcott - Andrey Arshavin - Samir Nasri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Satser på bedre opptreden av Theo idag. Ellers fornøyd ! Come on you REDS!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Vi vinner dette! 2-0. Burnley er ute av form Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Da har vi endelig puttet et mål før det har blitt spilt 15 minutter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 1-0 bra jobbet av Fab og en general tabbe av Burnley sitt forsvar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 1-1. Graham Alexander for Burnley Unødvendig av Vermaelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Der er vi heldige som slipper med "bare" straffe. Hadde ikke vært noe å si på et rødt kort og tre kamper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Ramsey inn for Cesc... Ikke bra. I likhet med denne førsteomgangen. Får vi en reprise fra Anfield i neste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Skade på Fabregas, Ramsey inn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 diaby har ikke fått til noe så langt, og skal theo være på banen, må han brukes. stakkaren har nesten ikke blitt innvolvert. inn med wilshere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Vi har veldig mye å lære av det direkte spillet Burnley står for. Her er det ikke noen tversoverpasninger og midtbanespillere som skal dra av to-tre menn før de slipper ballen. Skjønner ikke hvordan vi ikke skal ta tre poeng her. Burnley er jo så elendige og klumsete i klareringene at vi kan snappe to-tre baller på femmeteren deres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 diaby har ikke fått til noe så langt, og skal theo være på banen, må han brukes. stakkaren har nesten ikke blitt innvolvert. inn med wilshere! Enig ang Walcott, men synes Diaby har vært positiv. Vunnet flere baller men som resten av laget så taper de duell spillet for mye. Vi er også for sent oppe i duellene. Vi er gode fremover og det er utrolig synd at Arshavin treffer stolpen. Utrolig dumt at Fabregas må ut, vil ikke skadene ende ta? Satser på en sterk andre omgang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.