Jump to content

Burnley B, 16.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Vi har veldig mye å lære av det direkte spillet Burnley står for. Her er det ikke noen tversoverpasninger og midtbanespillere som skal dra av to-tre menn før de slipper ballen.

 

Skjønner ikke hvordan vi ikke skal ta tre poeng her. Burnley er jo så elendige og klumsete i klareringene at vi kan snappe to-tre baller på femmeteren deres.

 

ja, det var det jeg tenkte på ang diaby. song kan også med fordel slå fra seg ballen litt tidligere. foruten wilshere, tror jeg at vela kunne gjort mye bra på banen i dag. han er ok rask, og evner å snappe ballen fra ukonsentrerte trege forsvarere. forøvrig må det vil sies at vermaelen ikke har vært særlig heldig i 1. omg. almunia gjør en god redning, men viser sine ferdigheter i feltarbeidet, med å plukke 5 liter blåbær omegn straffemerket :P

 

bør vel hale i land en tomålsseier i kveld ja. arshavin og wilshere som målscorerer. er vi heldige, putter ramsey ett også ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå må Walcott få noen kamper på reservelaget å bygge opp selvtilliten. Gjør vondt å se på han.

 

Skjønner virkelig ikke hvordan Walcott får sjansen ovenfor spillere som Vela og Wilshere, må jo virkelig ta knekken på disse spillerne når de ser hvordan Walcott presterer, og de fortsatt ikke får en sjanse!

 

Walcott ut og Eduardo inn i det minste. Kan hvertfall ikke gjøre det dårligere enn hva Theo har gjort hittil..

Link to comment
Share on other sites

Den inngripen der må jo nesten gå inn på topp 10 lista til almunia over dårlige inngripner! DET sier sitt! Herregud...

 

Hvordan Almunia kan fortsette å få tillit fra Wenger er virkelig er under. Almunia har virkelig hatt en ELENDIG sesong!

Link to comment
Share on other sites

Dette gjør vondt langt inn i kroppen å se på. Makan til tiltaksløst og likegyldighet har jeg aldri noen gang sett. Almunia er virkelig CRAP, Walcott???hva i huleste har skjedd med han. Og Eduardo, det går det vel for F... ann og prøve og ikke være så sinnsykt defansiv i spillet sitt...Du verden hvor avhengig vi er av Cesc.

 

Dette her er vi ekstremt heldige hvis vi får noe med oss fra. Idag så er virkelig ingen av de på banen i 2.omgang verdig denne drakta. Kjenner bare jeg blir mer og mer forbanna av å se på dette her....Wolves fansen ville ha penga sine tilbake. Det burde i hvertfall Arsenal fansen som er her kreve. For vi stille med beste tilgjenlige mannskap og alikevel er vi totalt CRAP idag....Fytti

Link to comment
Share on other sites

Dette var "the arsenal way" nok ein gang mot svak motsandar. Utruleg tafatt! Vi spelar rett og slett crappy fotball og er heldige som ikkje taper mot eit burnley lag som fortjene 3 poeng idag. Walcott, diaby, song, er utruleg svake. Silvestre er på etterskudd i heile kampen. Nasri er for god til å spele fotball når det er kaldt...

 

Off arsenal kan jaggu imponere, men å sjå eit så talentfull lag prestere så svakt enda eingang kan gjere ein så frustrert at det går utover nattesøvnen :P

Link to comment
Share on other sites

Det finns ikke ord som kan beskrive hvor frustrert jeg er nå. Vi må spille på tvers, alle midtbanespillerne må ta 2 piruetter og 10 touch før det sender ballen videre, for så å spille på støtte eller på tvers. Vi skaper kun noen få muligheter på tampen av andre omgang. Etter at vi fikk målet i mot oss mista vi helt piffen. Dette laget vi så i dag er like skjøre og skjelvne i psyken som et aspeløv. Ja vi fikk ett poeng fra en vrien bortekamp der Man Utd tapte bla bla bla. Det som er trist er at når vi har muligheten til for alvor å blande oss inn i gullkampen så knekker vi sammen som i dag. Trist!

Link to comment
Share on other sites

Spillebørsen idag er

 

Almunia -10 Hvis jeg aldri ser fyren igjen så er det for tidlig! Håpløs fyr, han er jo så dårlig at jeg nesten får lyst til og bite av meg armen. Håper han går til en annen engelsk klubb for da er vi ihvertfall sikret seieren mot de.

Walcott -10

Resten 1

 

Cesc 8. Han var den eneste som lignet en fotballspiller idag.

Er det seriøst mulig å gi en slik forestilling? De burde fått to ukelønner for usportslig opptreden!

Flaut er ikke ett ord som kan dekke denne opptrednen. At det aldri kan være mulig å lære.

Link to comment
Share on other sites

Uff og uff! Dette var ikke bra. Rart at laget kan tape seg så veldig på fire dager.

 

Resultatet skremmer mindre enn hva vi faktisk skapte. Blir ogsåp skremt av det som Walcott og Eduardo viser (ikke viser). Håper virkelig at en målscorer hentes så fort det berømte vinduet åpner.

 

Hull hjemme i neste kamp skal gi tre poeng.

Link to comment
Share on other sites

2. omg er noe av det tarveligste jeg har sett av arsenal. diaby kan bare pakke kofferten. ser ikke at han kan bidra med noe annet enn å bremse angrep. de få gangene det var løp å slå på, vender han å begynner å føre ballen. en elendig lagspiller. eier ikke spilleforståelse! song er også svak bakover i dag. taper duell etter duell mot middelmådige burnley spillere. og hva er det han prøver på når han fører ballen fremover på banen. det ser jo ut som han står i sirup til skuldrene. eduardo er heller ikke noe å satse på. totalt ufarlig forran mål. håper notts county er interesserte. frisparket hans ville kun gått inn på en dverg med spenst som en palle lecastein. silvestre får nøye seg med å bidra på treningsfeltet. almunia er nok en gang seg selv...

 

ble veldig mye negativt dette, men det var en kort oppsummering av innsatsen til en del av spillerne. hadde song eller diaby klart å spille til feks arshavin, ville han i alle fall hatt mulighet til å skape noe. men nei da. vi vender bort en spiller, å løper noen skritt tilbake før vi slår en tversoverpasning. dette er ikke på noe vis det spillet arsenal er gode på. det ligner ikke i det hele tatt! reservelaget som tapte i cl sist, ville gjort en mye bedre figur på banen i kveld. fa må nok etterforske om arsenal gjør noe straffbart når de bruker almunia, diaby og walcott. for det er vel liten tvil om de tre må være de dårligste spillerne på sine plasser for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Spillebørsen idag er

 

Almunia -10 Hvis jeg aldri ser fyren igjen så er det for tidlig! Håpløs fyr, han er jo så dårlig at jeg nesten får lyst til og bite av meg armen. Håper han går til en annen engelsk klubb for da er vi ihvertfall sikret seieren mot de.

 

Vil ikke si det for sikkert. Vi kommer jo ikke en gang til muligheter han kunne ha fomlet inn.

Link to comment
Share on other sites

Har ALDRI vært så frustrert under en Arsenalkamp som ikveld, dette var forferdelig dårlig. Ingenting å skylde på, ikke et snev av uflaks, og kan heller ikke skylde på skadesituasjonen. Rett og slett bare latterlig elendig!

 

Det vises ekstremt godt at Almunia ikker er i nærheten av god nok for en toppklubb, hadde vi spilt mot et bedre lag ville han blitt straffet så til de grader.

 

Vondt å se på...

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 16 2009, 10:45 PM) 183204[/snapback]

Ja, for det er helt meningsløst med 3 poeng! Herregud :P

Les det jeg skriver. Vi var i himmelen fordi vi slo Liverpool på bortebane. Samtidig snublet restene av lagene. Utrolige viktige poeng. Idag vinner alle andre mens vi snubler mot motstand vi skal slå. Sånt blir det ikke gull av.

Link to comment
Share on other sites

Vi var favoritter, men ikke overrasket så fikk vi 1-1. Burnley er veldig gode hjem, så det var ikke overraskende at vi ikke spilte en perfekt kamp. Vi burde ha minst leda 2-0 etter at fabrags putta. Alumunia var elendig, og vi hadde flaks at det ikke ble flere mål en 1. Walcott, egentlig synes jeg litt synd på ham. Men men, han var uansett elendig, og burde bli benka. Eduardo virker nok en gang litt ustabil med alt han gjør, har vi virkelig mista han for godt? Vi kjøpte han pga at han skulle score mål på disse sjansene han fikk. Og hva har skjedd med passningene til Song ?

 

Nå må vi bare håp at Fabrega spiller mot Hull om noen dager.

Link to comment
Share on other sites

Spillebørsen idag er

 

Almunia -10 Hvis jeg aldri ser fyren igjen så er det for tidlig! Håpløs fyr, han er jo så dårlig at jeg nesten får lyst til og bite av meg armen. Håper han går til en annen engelsk klubb for da er vi ihvertfall sikret seieren mot de.

Walcott -10

Resten 1

 

Cesc 8. Han var den eneste som lignet en fotballspiller idag.

Er det seriøst mulig å gi en slik forestilling? De burde fått to ukelønner for usportslig opptreden!

Flaut er ikke ett ord som kan dekke denne opptrednen. At det aldri kan være mulig å lære.

Synes Arshavin skal ha skryt idag. Var vel den eneste som det så ut som ville i 2.omgang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...