Jump to content

Sol Campbell på vei tilbake?


Guest kellex

Recommended Posts

Enkelt og greit! For når vi henter inn Campbell henter vi ikke inn noen andre, og når Djorou er klar... Hvor god tror du han er da??!! For det første var han strengt tatt ikke god nok når han var frisk en gang. Hva sitter vi igjen med da?? Jo Silvestre (for dårlig), Senderos (for dårlig, og mulig solgt), Djorou (på gang, men absolutt satt tilbake etter skade. og holder ikke mål) Og når jeg sier for dårlig snakker jeg om for dårlig til å vinne noe, de kommer til å koste oss poeng!

 

Neinei, nå må du se fakta i saken her mister.

 

Campbell kommer til oss på en overgang fram til sommeren, det vil si at Wenger ikke ser noen på dagens marked som er gode nok eller som han vil gamble på. Dette gjør at han heller henter Campbell på en kontrakt fram til sommeren, dette gjør at vi har backup ut denne sesongen. Når vi da mest sannsynelig selger Senderos, så står vi igjen med Djourou som er ute av form og Silvestre, ja. Det er de to vi har når vi går imot sommervinduet, da er det slik at Wenger står med en halv-dårlig Djourou og gamle Silvestre, men ingen Campbell for hans kontrakt er utgått. Dette gjør da at det vil bli interessant å hente inn en stopper for Wenger, jeg kan ikke se annent enn at du prøver å problematisere overgangen. At du betviler Wengers egenskaper til å vurdere Campbells ferdigheter er utrolig, han er tross alt en av fotballverdens aller beste på å vurdere fotballspillernes ferdigheter opp imot Premier League.

 

Daniel, jeg quoter deg fordi du skreiv "Herregud da mann, Sol er vel ikke homofil?", men det er han altså ikke. Det er også normalt å quote når man svarer på en annens innlegg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Jeg kan ikke fatte at det går an å kritisere Wenger for å signere Campbell på en kontrakt ut sesongen. Det er faktisk en genistrek slik jeg ser det. Campbell oser av erfaring, han er en bauta i forsvar. I tillegg har Wenger hatt muligheten til å se Campbell på trening en stund, og vet dermed at Campbell er i fysisk god nok form til nivået. I tillegg kjenner Campbell klubben, og trenger heller ingen tilvenningsfase

 

Nå har vi en backup for denne sesongen, som gjør at vi kan konsentrere oss om det skal skje på banen. I tillegg har man hele vårsesongen til å sondere terrenget etter en solid midtstopper som kan kjøpes til sommeren, som vil ha hele sommeren til å tilvenne seg en ny klubb.

 

Men det er vel slik at så lenge man ikke henter inn en stjernespiller til £20 millioner pluss, vil alltid noen være misfornøyde.

 

Jeg er iallefall strålende fornøyd med at Wenger endelig slår til med noen kortidsløsninger, for å kunne oppnå suksess i nåtid fremfor fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Hvor god han var i Porsmouth for ca 2 sesonger siden, hvor god han var i Arsenal på slutten blandt annet. Nei stemmer det, Campbell er en av de spillerene som blir bedre, raskere jo eldre han er... Og bygd seg opp med tanke på de erfaringene han har fått i Notts County.

 

Her må Wenger ha blitt presset som Winterbourne sier, kanke skjønne noe annet. Hvis du tror Campbell hodler mål i dagens Premier League, må du komme deg ut å lukte på blomstene...

Nei men seriøst!! Dette sier seg da selv, Campbell er 35 år gammel og vært på hell de siste 4 sesongene. Jeg er enig at han på sitt beste nå sikkert kan kastes inn i en kamp å gjøre en grei figur. Men da kan vi heller satse på Nordtveit.... Han kan i allefall bli noe!

Hva er det med en "ut sesongen kontrakt" du ikke forstår? Han kommer ikke til å stå i veien for Nordtveit fordi han har ikke lenger kontrakt når Nordtveit returnerer fra Tyskland. Campbell gjorde det veldig godt i Pompey, og merittene hans derfra har allerede blitt nevnt. Jeg ser du sier deg enig i at han kan kastes inn og gjøre en god figur. Hva tror du Wenger forventer av han da? Som førstereserve på stopperplass høres det ut som en realistisk arbeidsbeskrivelse. Forstår ikke hvorfor du er så negativt innstilt til en spiller som har gitt klubben så mye.

 

Den six-packen der ligner litt på min (bare mye mindre), så jeg vil ha meg frabedt kritikk av den :)

Hvorfor ha six-pack når man kan ha en hel tønne ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Daniel, jeg quoter deg fordi du skreiv "Herregud da mann, Sol er vel ikke homofil?", men det er han altså ikke. Det er også normalt å quote når man svarer på en annens innlegg.

Den er grei. Men jeg visste at han ikke var homofil, og jeg skrev at han var forlovet med ei dame (Fiona) og ble det i 2008 (ved hjelp av Wiki). Og selvom jeg ikke googlet så vil jeg kalle å lete på Wikipedia noe av det samme. Det står også på Wiki og i innlegget mitt at han er heterofil.

 

 

Forresten elsker jeg at Sol er tilbake. Uansett hvor lite han får spille. Han er en "Invincible" og legende. Glemmer aldri da Arsenalfansen sang "Double Double Double..." og lignende på Fratton Park forrige sesong. Hadde han f.eks. blitt buet på, som jeg vet mange kunne gjort, er jeg ikke sikker på om han ville vært like gira på å returnere. Klasse av bortefansen.

 

SOL'S A GOONER, DUH DUH DUH-DUH!

Link to comment
Share on other sites

Den six-packen der ligner litt på min (bare mye mindre), så jeg vil ha meg frabedt kritikk av den :)

 

Hehe...da er du isåfall i samme situasjon som meg ;) Men det skal sies at jeg har større forventinger til six-packen til en idrettsutøver enn til en mosjonist som meg selv :)

Link to comment
Share on other sites

Der bruker de vel enkelt og greit nr. 1-11, så det betyr ikke noe slik sett. At det er slik det ender er vel likevel riktig. Big Phil ut og Bigger Sol in. :)

Jeg er klar over at de bruker 1-11 og jeg er helt klar for å avlaste troppen med Senderos.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skjønner også svært lite av skepsisen/kritikken mot å signere Campbell på dette tidspunktet.

 

Dere burde forstå at det nok høyst sannsynlig er veldig få kvalitetsstoppere tilgjengelige for salg i januar måned. Og Wenger og Arsenal er ikke villige til å sprenge banken ved å by på i utgangspunktet ikke-tilsalgs-spiller.

 

Så når vi da har muligheten til å signe en stopper med uttallige sesonger i PL og over 70-landskamper, og som helt klart vil være en støttespiller i garderoben og for alle våre unge spillere, ser jeg på det som et scoop. I tillegg er han tilfreds med å ha en "back-up" rolle og har hatt en vanvittig bra "pre-season" slik at Wenger har kunnet grundig vurdere nivået hans. Ergo har han ikke bare solid erfaring og vil være en veldig nyttig støttespiller utenfor bane og i garderobe, han holder i tillegg et godt sportslig nivå.

 

Nei, dette er gledelig nytt for meg :)

 

 

Obs! Går ikke kontrakten til Silvestre ut til sommeren?? Hvis både Silvestre og Campbell ikke signerer nye kontrakter og Senderos er borte, ligger det vell et stopperkjøp i lufta til sommeren.... (Forsåvidt har heller ikke Gallas signert, men det MÅ skje)

Link to comment
Share on other sites

Obs! Går ikke kontrakten til Silvestre ut til sommeren?? Hvis både Silvestre og Campbell ikke signerer nye kontrakter og Senderos er borte, ligger det vell et stopperkjøp i lufta til sommeren.... (Forsåvidt har heller ikke Gallas signert, men det MÅ skje)

 

Dersom Gallas signerer, er jeg ikke sikker på at det blir kjøpt ny spiller til sommeren. Det kan like godt være at han velger å oppgradere Nordtveit eller Bartley som backup bak Djourou. Tror mye avhenger av hva som skjer med Gallas

Link to comment
Share on other sites

Det kan hende. Men det vil for meg være overraskende (og kanskje litt unødvendig gambling?)

 

Han er tross alt bare 18 år og fikk ikke spille i "utprøvingscupen" Carling Cup denne sesongen. Hvis ikke jeg tar helt feil har han kun 1 kamp for A-laget og det var mot Olympiakos. Blir han tatt opp til A-laget ville jeg heller sett han fikk en læresesong først hvor han kan få prøve seg litt innimellom og ikke gå inn som et 4 valg hvor han plutselig kanskje MÅ spille 10 kamper på rad grunnet skader. Klart, en slik situasjon vil være gunstig for Bartley, men hva med Arsenal..? Skulle Wenger velge denne løsningen betyr jo det selvfølgelig at han har sett hva Bartley står for på trening og har tiltro til han, så da har man intet annet valg enn å stole på Wenger. Personlig håper jeg på et mer rutinert 4 valg!

Link to comment
Share on other sites

Personlig håper jeg på et mer rutinert 4 valg!

 

Jeg også håper på ett mer rutinert 4. valg til neste sesong. Problemet er at det ikke er like enkelt å finne rutinerte spillere som er interessert i å være ett 4. valg

Link to comment
Share on other sites

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/s...en-3100948.html

 

Her er noen klipp fra kampen Campbell spilte :P

Flotte bilder, artig å se Sol i en av våre drakter igjen!

 

hvis noen stiller spørsmålstegn ved farta til Sol, så må vi ikke glemme at ikke alltid like pålitelie The Sun fant ut i August at han faktisk innehar Premier Legaues nest høyeste toppfart rett etter Walcott :P

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/h...re-2870584.html

Link to comment
Share on other sites

Flotte bilder, artig å se Sol i en av våre drakter igjen!

 

hvis noen stiller spørsmålstegn ved farta til Sol, så må vi ikke glemme at ikke alltid like pålitelie The Sun fant ut i August at han faktisk innehar Premier Legaues nest høyeste toppfart rett etter Walcott :P

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/h...re-2870584.html

 

Det var litt merkelig at en spiller som Aaron Lennon ikke var på den lista, men men :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si at dette er veldig rart. Sol så rask ?!

 

Den klippen jeg så av han mot West Ham, så virker det som han er ganske treig.

Nå var det jo toppfart det var snakk om, hvor lang tid det tar å komme opp dit er en annen sak :P

 

det var forøvrig veldig mye rart ved den lista

Link to comment
Share on other sites

Hvor god han var i Porsmouth for ca 2 sesonger siden, hvor god han var i Arsenal på slutten blandt annet. Nei stemmer det, Campbell er en av de spillerene som blir bedre, raskere jo eldre han er... Og bygd seg opp med tanke på de erfaringene han har fått i Notts County.

 

Her må Wenger ha blitt presset som Winterbourne sier, kanke skjønne noe annet. Hvis du tror Campbell hodler mål i dagens Premier League, må du komme deg ut å lukte på blomstene...

Nei men seriøst!! Dette sier seg da selv, Campbell er 35 år gammel og vært på hell de siste 4 sesongene. Jeg er enig at han på sitt beste nå sikkert kan kastes inn i en kamp å gjøre en grei figur. Men da kan vi heller satse på Nordtveit.... Han kan i allefall bli noe!

 

Hvis du skal være så påståelig så bør du ha noe å komme med, men det har du jo ikke. Hva er det du egentlig er så negativ til? Slik jeg ser det skriver du bare en hel haug med usammenhengende drit. Personlig foreslår jeg at du enten skjerper språkbruken din eller drar tilbake til VGnett og lukter på blomsten din der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...