Jump to content

Sol Campbell på vei tilbake?


Guest kellex

Recommended Posts

Hvis det er rutine og sånt som er grunnen til at Sol fikk kontrakt så ville jeg har foretrukket å dra inn Keown i trenerstaben i stedet.

Hvis det er slik at Sol plutselig har blitt veldig god så er dette helt ok.

Hvis dette er for å vise at vi virkelig har ambisjoner om å vinne noe så er det ikke godt nok.

vi burde ha kjøpt inn en midtstopper i verdensklasse. en som kunne ha satt Djourou ned til 4. valg fordi Djourou er ikke god nok som back up for oss. Og mtp at gallas ikke har signert noen ny kontrakt enda og sannsynligheten for at han kommer til å gjøre det minker for hver dag burde vi absolutt ha kjøpt en som er tiltenkt som erstatter for Gallas, og som kan få 6 mnd med en del innhopp og skikkelig trening før han virkelig tar over, hvis Gallas drar. Jeg synes også Gallas snart bør få ett ultimatum om å signere eller se kampene fra sidelinjen, men med backupene vi har så ville det være lite lurt.

 

Konklusjonen er at Sol helt sikkert er en ok backup (selv om jeg er en av få som mener at Silvestre er en helt ok backup), men vi burde ha gått for noe bedre. Om han er cuptied spiller ikke så stor rolle. Dersom vi kjøper inn en slik spiller i løpet av januar eller Gallas signerer denne måneden trekker jeg tilbake dette.

 

dersom vi ikke får bud på Senderos snart bør vi fristille han fra kontrakten. Det er helt meninsløst å beholde ham og betale ham lønn når Wenger uansett nekter å la ham spille.

 

Jeg vil også legge til at jeg skjønner mindre og mindre av Wengers politikk. Han kjøper en over the top Silvestre og definitivt over the top Sol mens Gallas (som er verdt langt mer enn begge tilsammen) klarer han ikke å få til å signere en ny kontrakt. Jeg er fortsatt bitter over måten vi mistet både Pires og Flamini på og for meg kan det virke som om vi er i ferd med å miste Gallas snart også. Når i tillegg Silvestres kontrakt går ut i sommer er det mye som virker rart for meg.

 

Lykke til Sol. jeg håper du er langt bedre enn det jeg tror du er.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Hvis det er rutine og sånt som er grunnen til at Sol fikk kontrakt så ville jeg har foretrukket å dra inn Keown i trenerstaben i stedet.

Hvis det er slik at Sol plutselig har blitt veldig god så er dette helt ok.

Hvis dette er for å vise at vi virkelig har ambisjoner om å vinne noe så er det ikke godt nok.

vi burde ha kjøpt inn en midtstopper i verdensklasse. en som kunne ha satt Djourou ned til 4. valg fordi Djourou er ikke god nok som back up for oss. Og mtp at gallas ikke har signert noen ny kontrakt enda og sannsynligheten for at han kommer til å gjøre det minker for hver dag burde vi absolutt ha kjøpt en som er tiltenkt som erstatter for Gallas, og som kan få 6 mnd med en del innhopp og skikkelig trening før han virkelig tar over, hvis Gallas drar. Jeg synes også Gallas snart bør få ett ultimatum om å signere eller se kampene fra sidelinjen, men med backupene vi har så ville det være lite lurt.

 

Konklusjonen er at Sol helt sikkert er en ok backup (selv om jeg er en av få som mener at Silvestre er en helt ok backup), men vi burde ha gått for noe bedre. Om han er cuptied spiller ikke så stor rolle. Dersom vi kjøper inn en slik spiller i løpet av januar eller Gallas signerer denne måneden trekker jeg tilbake dette.

 

dersom vi ikke får bud på Senderos snart bør vi fristille han fra kontrakten. Det er helt meninsløst å beholde ham og betale ham lønn når Wenger uansett nekter å la ham spille.

 

Jeg vil også legge til at jeg skjønner mindre og mindre av Wengers politikk. Han kjøper en over the top Silvestre og definitivt over the top Sol mens Gallas (som er verdt langt mer enn begge tilsammen) klarer han ikke å få til å signere en ny kontrakt. Jeg er fortsatt bitter over måten vi mistet både Pires og Flamini på og for meg kan det virke som om vi er i ferd med å miste Gallas snart også. Når i tillegg Silvestres kontrakt går ut i sommer er det mye som virker rart for meg.

 

Lykke til Sol. jeg håper du er langt bedre enn det jeg tror du er.

 

BE

Endelig en som har skjønt det!! 100% enig med deg... Vermalen ett skritt frem, Campbell 7 skritt tilbake!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er rutine og sånt som er grunnen til at Sol fikk kontrakt så ville jeg har foretrukket å dra inn Keown i trenerstaben i stedet.

Hvis det er slik at Sol plutselig har blitt veldig god så er dette helt ok.

Hvis dette er for å vise at vi virkelig har ambisjoner om å vinne noe så er det ikke godt nok.

vi burde ha kjøpt inn en midtstopper i verdensklasse. en som kunne ha satt Djourou ned til 4. valg fordi Djourou er ikke god nok som back up for oss. Og mtp at gallas ikke har signert noen ny kontrakt enda og sannsynligheten for at han kommer til å gjøre det minker for hver dag burde vi absolutt ha kjøpt en som er tiltenkt som erstatter for Gallas, og som kan få 6 mnd med en del innhopp og skikkelig trening før han virkelig tar over, hvis Gallas drar. Jeg synes også Gallas snart bør få ett ultimatum om å signere eller se kampene fra sidelinjen, men med backupene vi har så ville det være lite lurt.

 

Konklusjonen er at Sol helt sikkert er en ok backup (selv om jeg er en av få som mener at Silvestre er en helt ok backup), men vi burde ha gått for noe bedre. Om han er cuptied spiller ikke så stor rolle. Dersom vi kjøper inn en slik spiller i løpet av januar eller Gallas signerer denne måneden trekker jeg tilbake dette.

 

dersom vi ikke får bud på Senderos snart bør vi fristille han fra kontrakten. Det er helt meninsløst å beholde ham og betale ham lønn når Wenger uansett nekter å la ham spille.

 

Jeg vil også legge til at jeg skjønner mindre og mindre av Wengers politikk. Han kjøper en over the top Silvestre og definitivt over the top Sol mens Gallas (som er verdt langt mer enn begge tilsammen) klarer han ikke å få til å signere en ny kontrakt. Jeg er fortsatt bitter over måten vi mistet både Pires og Flamini på og for meg kan det virke som om vi er i ferd med å miste Gallas snart også. Når i tillegg Silvestres kontrakt går ut i sommer er det mye som virker rart for meg.

 

Lykke til Sol. jeg håper du er langt bedre enn det jeg tror du er.

 

BE

 

Wenger er ikke på jordet her og det skjønner du sikkert hvis du tenker deg om. Når han skulle hente en backup nå så måtte kriteriet være at han ikke forventet noen fast plass på laget. Selvfølgelig ønsker han helst at Gallas skal signere og da begynner han ikke å gjøre det vanskelig ved å hente en reell utfordrer til hans plass. Så da sto valget mellom ung og lovende, middelmådig eller en mot slutten av karrieren. Da foretrekker jeg helt klart sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

Endelig en som har skjønt det!! 100% enig med deg... Vermalen ett skritt frem, Campbell 7 skritt tilbake!!

men i helvette du kan da ikke sammenligne Campbell sin overgang med Vermaelen sin?

 

Vermaelen brukte vi 10 mill pund på, og han ble kjøpt inn for å erstatte Toure, en langstidsløsning.. Campbell er hentet for å være back up ut sesongen, damn..

 

hvis du er 100% enig med BE så har du endret mening fort, for han sa langt i fra at dette var noen "skandale"

Link to comment
Share on other sites

Noe sånt som dette var det jeg ville hatt på spissplassen også.

Vi så hva en 'avdanka' Henrik Larsson fikk til i United.

En Sol Campbell i godt slag kan gi den tryggheten og hodestyrken vi har manglet til tider,og kan avlaste de 2 faste.

Er Sol 70% av det han var i Arsenal er dette et genitrekk av Wenger.

 

I kampen mot West Ham fikk han ros. Dette er en god løsning hvis Sol holder dette nivået.

Vi får kanskje en forsmak mot Stoke?

 

Wenger sin signering har litt til felles med hva Ferguson hanket inn Henke.

Det er en spennende signering og gir meg mindre nervøs skulle noe skje med Gallas el Vermaelan.

Link to comment
Share on other sites

Noe sånt som dette var det jeg ville hatt på spissplassen også.

Vi så hva en 'avdanka' Henrik Larsson fikk til i United.

En Sol Campbell i godt slag kan gi den tryggheten og hodestyrken vi har manglet til tider,og kan avlaste de 2 faste.

Er Sol 70% av det han var i Arsenal er dette et genitrekk av Wenger.

 

I kampen mot West Ham fikk han ros. Dette er en god løsning hvis Sol holder dette nivået.

Vi får kanskje en forsmak mot Stoke?

 

Wenger sin signering har litt til felles med hva Ferguson hanket inn Henke.

Det er en spennende signering og gir meg mindre nervøs skulle noe skje med Gallas el Vermaelan.

Er 100% enig med deg!

 

 

Vurderer sterkt å kjøpe en Campbell drakt når nummeret hans er fastsatt :P

Link to comment
Share on other sites

Campbell er en flott person, både på og utenfor banen. Jeg er sikker på at Wenger vet hva han gjør, og om Wenger mener at Campbell har god nok fysikk for Premier League, stoler jeg på det.

 

Sol sa jo tiligere i dag (den 14. januar), at han kommer til å klare 3 år til på topp nivå. Det er jeg ganske sikker på at han ikke gjør. Men om Wenger tenker at Campbell kan bidra med noe videre, som trener eller speider, er jo det spennende.

 

Jeg leste gjennom innleggene i denne tråden, og jeg må si at jeg deler mange av synspunktene dere har. Jeg skjønner dere som er skeptiske, og jeg skjønner dere som stoler på Wenger.

 

Jeg tror at Wenger vet hva han gjør, når han signerer Sol. Etter å ha sett han i trening i 2 måneder, tviler jeg på at geniet Wenger gjør noen feil i den avgjørelsen. Han har nok et veldig godt innsyn i Campbell sin fysikk nå :P

 

Jeg ønsker uansett Sol velkommen tilbake, og som mmaelan sa; jeg vil føle meg mye tryggere når Vermaelen eller Gallas blir skadet, med Sol på benken, enn Silvestre eller Senderos...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Veldig bra! Da er det vel kanskje på sin plass å få flyttet denne tråden bort fra rykter?

 

Denne tråden ble aldri flyttet over til Campbelltråden.

 

Artig å lese den fra begynnelsen av :P

 

 

Nå går jo ryktene igjen. Blir det Celtic på Sol? Jeg kan forstå ønsket hans dersom han blir forespeilet å være 3-4 valg i Arsenal, men jeg håper virkelig han blir.

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden ble aldri flyttet over til Campbelltråden.

 

Artig å lese den fra begynnelsen av :P

Nå går jo ryktene igjen. Blir det Celtic på Sol? Jeg kan forstå ønsket hans dersom han blir forespeilet å være 3-4 valg i Arsenal, men jeg håper virkelig han blir.

Jeg kan ikke forstå ønsket hans. Vi trente ham opp og forlenget hans karriere. Han skylder oss å avslutte karrieren hos oss.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Tja, Sol har vel ikke akkurat en etterettelig historie. Spør en Yid om det. Dessuten er vel de fleste enige om at Portsmouth ikke ligger på kontinentet.

 

Enig i det Sir, men jeg kan forstå Sol også. Det ligger litt i kortene, at Wenger er på jakt etter en ny makker til Vermaelen. Dette vil jo bety at Sol i sin(e) siste sesong(er) som toppspiller, kun vil være en benkesliter. Kanskje også et 4.valg som stopper. Synes han har visst fantastisk vilje og moral etter comebacket for klubben, men han har ikke en kropp som tåler kamp uke etter uke. Om han mener at Celtic vil gi han mer spilletid, så why not.

Synes ikke vi skal kritisere valget hans, om han reiser. Sol har vært en stor spiller i Arsenal drakta, og vil alltid bli husket. Til og med spurvene vil huske Sol, men bare på en annen måte :P

Link to comment
Share on other sites

Førstevalg i Celtic eller stallfyll i Arsenal? Joda, det skjønner vel de fleste.

 

Jeg ville iallefall valgt stallfyll i Arsenal :-)

 

men han har ikke en kropp som tåler kamp uke etter uke. Om han mener at Celtic vil gi han mer spilletid, så why not.

 

Motsigelse hvor? :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler sterkt på at Sol Campbell reiser til Celtic, kroppen hans har ikke sjans til å holde med 1 til 2 kamper i uken. Derfor er det mye bedre å være i Arsenal neste sesong hvor vi vinner flere titler og får en outstanding sesong!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev:

men han har ikke en kropp som tåler kamp uke etter uke. Om han mener at Celtic vil gi han mer spilletid, så why not.

 

Moen:

Motsigelse hvor?

 

Arsenal har jo fulgt Sol i trening, og har stor kunnskap(slik de ser det) om hvordan kroppen til Sol er etter treninger og 90minutter med kamp. De har nok gitt Sol beskjed om at han vil bli en back up som stopper, for han er ikke noe 1.valg som makker til Vermaelen. Om Celtic mener de kan gi Sol mer spilletid, så får jo det være opp til dem.

Kanskje Sol mener at kroppen tåler mer belastning enn det Arsenal tror/mener, så er det jo opp til Sol om han vil benytte seg av dette tilbudet.

 

En annen faktor kan jo være at nivået er lavere i den skotske ligaen, og at det derfor kan være "enklere" for kroppen å tåle mer uke etter uke. Hva veit jeg, men det kan nok være forskjellige faktorer som ikke gjør at man må snakke om selvmotsigelser, for at jeg la frem en tankegang på roller i Arsenal og Celtic for Sol Campbell fra neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...