Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

Hvis det er utvikling ja, hvis ikke nei. Szczesnys akjsjer er vel synkende?

 

I mine øyne har han hatt en nedadgående kurve, så sånn sett er vel hans aksjer synkende ja.

 

Det har vært snakket mye om at Arsenal har manglet en toppkeeper for å kunne kjempe om de gjeveste trofeene. Min mening er at WS skal utvikle seg en god del før han kan være den nødvendige stabile matchvinneren bakover på banen som et mesterlag trenger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

 

Jeg mener jeg leste for noen år siden at Seaman trente en mindre klubb og gjorde det fantastisk bra med dem. Har ingen kilder og gidder ikke å søke opp.

Tror ikke det stemmer. Han startet på trenerutdanning for å bli keepertrener, men ga opp ¨når han fant ut at han måtte ta kurs for å trene utespillere først. Men for all del, man kan være en bra trener uten å ha de nødvendige kursene

Link to comment
Share on other sites

Helt riktig av polske treneren. I Arsenal derimot har han klippekort.

 

Lå i kortene at han ikke fikk spille. Hadde en mindre bra førstekamp, samtidig som Tyton har gjort en grei figur.

Ser gjerne at Arsenal skaffer seg en keeper som kan legge press på WS, og muligens ta plassen. Synes også WS sin pil peker litt nedover.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Er grusomt at vi ender opp med en sånn drakt igjen. Denne er verre enn den forrige rosa vi hadde for to sesonger siden også.

 

Tror ikke at motstanderene blir vettaskremt når keeperen kommer utpå matta i rosa drakt og resten av laget kommer i lilla drakter.

Link to comment
Share on other sites

Er grusomt at vi ender opp med en sånn drakt igjen. Denne er verre enn den forrige rosa vi hadde for to sesonger siden også.

 

Tror ikke at motstanderene blir vettaskremt når keeperen kommer utpå matta i rosa drakt og resten av laget kommer i lilla drakter.

Tja, det blir i allefall lettere å kle opp jentene mine i Arsenal drakter i år :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fantasy premier league prislisten er klar.

Vår ikke fullt så eminente polakk har falt i pris fra i fjor. Kommer nok som en overtaskelse for de som har han som kjæledegge her.

 

BE

 

Vedder på at han fortsatt er verdt mer enn Fabianski. ;D

Link to comment
Share on other sites

Fantasy premier league prislisten er klar.

Vår ikke fullt så eminente polakk har falt i pris fra i fjor. Kommer nok som en overtaskelse for de som har han som kjæledegge her.

 

BE

Ikke noe sjokk i det hele tatt. Har ikke sett listen, men burde være minst 10-15 keepere i PL som er dyrere enn han. Middelmådighet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dæven. Som sagt litt tidligere så hadde jeg ikke forventet at han fikk nummer 1 helt ennå. Bare å håpe at han blir bedre og bedre, men føler at han trenger noen til å presse han mer enn hva Almunia og Fabianski har gjort siden Szczesny ble førstevalget mellom stengene. Konkurranse er bare sunt.

 

Anyway: Gratis med nummer 1. Ellers er det artig å se at Podolski fortsatt er "TBC" mens van Persie fortsatt er listet som nummer 10. Tipper nok at Podolski tar over nummeret hans når han forsvinner.

 

En annen ting som også er latterlig er at Park beholder 9..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...