Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

men hvem står i cupfinalen, Sczes eller Fab? Fab burde vel kanskje få sjansen, siden han har stått alle kampene i FA-cupen til nå, eller er det å stille det for øyeblikket beste laget det eneste kriteriet Wenger burde gå etter?

 

Den syntes jeg er vanskelig. Jeg ville jo trodd han ville gått for det beste laget når vi står så nær slutten på trofëtørka. Men sammtidig mener jeg å ha lest, at han ønsker at Fabianski skal få finalen sin etter strålende innsats tidligere i turneringen. Det kan bli ett rimelig antiklimaks om Fabianski skulle tatt på seg flappyhandskene sine og kostet oss en tittel. Samtidig har jo Szez sine sorte dager også...

 

Jeg tror Fabianski står.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

Så spørs det om man skal gi keeperen som trolig står de neste 10 sesongene sjansen til å vinne et trofé ute på banen fremfor keeperen som forlater oss til sommeren?

 

Szczesny har vært en av PL's aller beste keepere denne sesongen. Fabianski har vært FA cupens klart beste keeper og har vært meget god i samtlige kamper han har spilt, men det er bare 9 kamper over hele sesongen. Szczesny har til sammenligning stått i 46 kamper denne sesongen.

 

Uansett hvem som står mellom stengene 17. mai så er det en meget god polsk keeper.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Flere og flere kilder mener polakken har blitt bøtelagt etter å ha tatt seg en sigg i garderoben etter tapet mot Southampton. Nå kan dette være sprøyt, men står fler og fler steder.

Skal ha fått en bot på 230.000.- kr.

 

Hvis dette skulle stemme håper jeg det var spikeren i kista for lang tid fremover. Opsina bør oppgraderes til førstevalg og Wojciech bør kjempe med Martinez om 2 valget. Tør ikke tenke på hva slags signaler det gir om han virkelig tar seg en sigg under oppdrag med klubben etter å ha stått en så ræva kamp som han gjorde...

Link to comment
Share on other sites

Flere og flere kilder mener polakken har blitt bøtelagt etter å ha tatt seg en sigg i garderoben etter tapet mot Southampton. Nå kan dette være sprøyt, men står fler og fler steder.

Skal ha fått en bot på 230.000.- kr.

 

Hvis dette skulle stemme håper jeg det var spikeren i kista for lang tid fremover. Opsina bør oppgraderes til førstevalg og Wojciech bør kjempe med Martinez om 2 valget. Tør ikke tenke på hva slags signaler det gir om han virkelig tar seg en sigg under oppdrag med klubben etter å ha stått en så ræva kamp som han gjorde...

Om det står ett eller flere steder spiller ingen rolle,i bloggerland så stjeles historiene raskere enn Lucky Luke trekker mot si egen skygge ;D . Om historien er sann er det ikke sikkert vi får vite.

 

Ospina bør selvsagt stå mot Stoke. Ospina fikk ikke så mange muligheter til å vise seg mot et labert Hull, men for meg er saken så enkelt at Polakken spilte seg ut av rollen som førstemålvakt i Southampton og bør benkes. Så får tiden vise om Ospina blir vår permanente førstemålvakt, men hvis Ospina ikke er god nok til å danke ut polakken permanent så bør Wenger så absolutt se seg etter en ny førsteskanse til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Og slike historier har en tendens til å spinne videre uansett om det er oppspinn eller ikke.

 

I dag så kommer "the Guardian" med en såkalt videreutvikling i saken.

Ifølge deres (påståtte) kilde, vår gamle spiller John "Faxe" Jensen, skal polakken nå virkelig har falt i unåde hos Wenger og ikke kommer til å spille mer denne sesongen. Da er det bare å vente på neste utvikling, ikke i den reelle verden men i "fantasiverdenen" til britiske tabloider og bloggere.

 

Det er forsåvidt greit å ta med at Arsenal visstnok skal ha benektet denne "utviklingen" i saken ;D

 

EDIT! og Norske media slår nå selvsagt på sin vanlige ukritiske måte opp denne saken som om det er den absolutte sannhet.

Link to comment
Share on other sites

Om det er like mye støy i England kan jo bare Wenger si på neste pressekonferanse at dette bare er tull.. Kommenteres det ikke, og det er like mye surr i avisene der borte blir jeg litt overrasket.

 

Uansett ønsker jeg meg Ospina i mål en rekke kamper fremover, så vi kan få sett hva det bor i han. Enkelt kamper blir det vanskelig å dømme en keeper ut fra, derimot om han får en rekke med kamper på rad er det lettere å trekke konklusjoner.

 

Noe av det jeg aldri kommer til å savne:

 

MilkySizzlingCrow.gif

Link to comment
Share on other sites

Ahh my bad. Polakk er polakk!

 

De har like håpløse utrusinger begge to skjønner jeg.

Jepp!! og derfor "avviser" jeg enkeltes kommentarer om at det var feil polakk som forsvant i sommer ;D . Det var rett polakk som forsvant, men Wenger "glemte" at det var to polakker som skulle ut :D

Link to comment
Share on other sites

Wenger

on players smoking…
I don’t need to make a big fuss of that. Every club has its internal discipline and rules. It doesn’t necessarily need to be public. [szczesny] is a serious boy who works very hard and he doesn’t need that. He made a mistake, he is not the first one and not the last one.

 

Så da røyket han faktisk da? Utrolig etter den kampen. Vent til du kommer hjem i det miste

Link to comment
Share on other sites

Det rare er at den rasende far faktisk har noen gode poenger...

 

 

 

Indeed.. forsvaret vårt har vært en katastrofe så langt denne sesongen.

Den rasende far har forsåvidt rett når det gjelder vårt forsvar, der Szcz delvis har fått skylden for "feil" gjort av forsvaret. Men det unnskylder på langt nær de feil som polakken bakerst tross alt har gjort. Reaksjonen fra en "ærekjær" far er dog på ingen måte unaturlig ;D .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 9 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...