Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

Vi kan vel alle si at Szczesny trenger å forbedre seg, men ærlig talt: Hvordan kan en keeper som på det tidspunktet han debuterte i 2010 være bedre da enn han er nå 3 år senere? Jobbes det ikke med keepere i Arsenal? Hva slags coaching er det Gerry Peyton (eller Tony Roberts) gjør med den unge polakken? Han har blitt feigere, gjør mer feil og har blitt veldig glad i Almunia sin måte å forsvare seg på når det kommer til cornere. Jeg er ikke imponert over hvordan fremgangen til Szczesny har gått. Selvfølgelig kan det også være spilleren selv som er problemet. Muligens han tror at han er såpass god allerede at han ikke trenger å bli bedre? Den siste der tror jeg ikke helt stemmer mtp. at han visstnok er er veldig seriøs på trening (til motsetning av hva man skulle tro), men man vet jo aldri.

 

Er vel kanskje heller ikke uten grunn til at det den siste tiden har vært rykter om at vi har vært interesserte i å hente Lehmann og Seaman tilbake til klubben som keepertrenere da de muligens føler at Gerry ikke helt er den beste treneren ute på markedet. City f.eks. er på utkikk etter en ny keepertrener etter Hart sin formdupp denne sesongen. Er ikke alltid dumt å "switche" ting litt opp innimellom. Personlig håper jeg at Jensemann er den som kommer inn. Szczesny med en Lehmann tilnærming til keeperarbeid hadde vært noe.

 

tumblr_m707bfRFOg1r0w3wvo1_500.jpg

 

Ellers en liten påminner om hva Szczesny er i stand til når han er i form og han har fått skryt av henholdsvis Seamann, Kahn, Lehmann og Bob Wilson når det kommer til talentet sitt. En spiller som vi egentlig burde bygd laget rundt (som Juventus gjorde rundt Buffon og Real rundt Casillas), men som av en eller annen grunn har gått fra god til grei uten at jeg egentlig skjønner hvorfor.

 

tumblr_m0b936SzSv1r1f2u6o1_400.gif

tumblr_m6to49ZxdU1r6zrx0o1_500.gif

 

Og hvem kan glemme redningen som holdt oss inne i Champions League i 11/12 sesongen?

 

tumblr_lqgq6lT1ki1qc65h4o1_400.gif

Link to comment
Share on other sites

liten tvil om at Szczesny er et supertalent, men jeg også har vært bekymret for formutviklingen de siste par årene. Det kan skyldes at han har fått for stort ansvar i for ung alder, det kan skyldes at det tar på nervene å spille bak et så vaklevorent forsvar som det Arsenal har - i så fall er dette nok en ond sirkel. Men det kan også skyldes for dårlig coaching både fysisk og psykisk. Å få inn Jens eller Safe Hands som keepertrener høres jo fornuftig ut. Klubben burde bli enda flinkere på å dra veksel på kompetansen til sine største stjerner opp gjennom historien, forutsatt at de klarer å formidle denne kompetansen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes han har vært stort sett like dårlig gjennom hele sin karriere, det er bare det at i det siste har flere og flere sett det.

 

BE

Tull; han har presterte fint i et år, men så begynte det å glippe mer og mer. Fabianski høster ros her etter to fine kamper, men han hadde en ræva utrusning i hver kamp som kunne ødelagt kampene. Dog mener jeg at Fabianski bør stå inntil videre, for han er bedre enn det Wojciech er med den formen han er i nå. Ikke i tvil om hvem av de som kommer til å regnes som den beste av de to når deres tid i klubben er over.

Link to comment
Share on other sites

 

Tull; han har presterte fint i et år, men så begynte det å glippe mer og mer. Fabianski høster ros her etter to fine kamper, men han hadde en ræva utrusning i hver kamp som kunne ødelagt kampene. Dog mener jeg at Fabianski bør stå inntil videre, for han er bedre enn det Wojciech er med den formen han er i nå. Ikke i tvil om hvem av de som kommer til å regnes som den beste av de to når deres tid i klubben er over.

Du må gjerne mene det er tull, men jeg står på mitt. Jeg synes Stenshy har vært dårlig fjennom hele sin karriere.

BE

Link to comment
Share on other sites

Ingen av keeperne våre har vært stabilt gode. Vi skulle hatt inn en topp topp keeper med rutine som kunne hjulpet f.eks WS å ta steget videre, for han har ikke vært god denne sesongen dessverre.

Link to comment
Share on other sites

WS har vært ustabilt dårlig iår. Noen enkeltsituasjoner der han beviser hva som bor i han, men faller tilbake på dårlig nivå jevnt over. Er mange mål iår og ifjor jeg føler han burde tatt. Selvsagt slipper alle keepere inn mål i ny og ne som burde vært reddet, men antallet for WS er skremmende.

 

Flappy er nok ikke en bedre keeper i bunn og grunn, men han har iallefall hatt fokus og "kontroll" de siste kamper. Da syntes jeg vi kan backe han opp, istede for å synse om at han hadde en dårlig avgjørelse som _kunne_ blitt mål imot. Det skjedde ikke og fasit er at han har 2 clean "sheet's" i to bortekamper mot Bayern og Swansea. Akuratt det er thumbs up fra meg!

Link to comment
Share on other sites

Du må gjerne mene det er tull, men jeg står på mitt. Jeg synes Stenshy har vært dårlig fjennom hele sin karriere.

BE

 

Fabianski var god i Polen, men siden han kom til Arsenal så har han nesten vært enestående dårlig. Såpass dårlig at til og med samtlige følte seg tryggere med Almunia mellom stengene enn Lukasz. Tok seg opp i 2009, men Flappy ble dessverre skadet og har praktisk talt vært skadet i nesten 2,5 år siden det. Ingen tvil om i mine øyne at Szczesny på tross av å være 5 år yngre har vært langt bedre enn Fabianski i sin Arsenal karriere.

 

Ingen av keeperne våre har vært stabilt gode. Vi skulle hatt inn en topp topp keeper med rutine som kunne hjulpet f.eks WS å ta steget videre, for han har ikke vært god denne sesongen dessverre.

 

Definitivt. Jeg mente det beste for Szczesny ville vært å hentet inn en aldrende keeper i 2011 fremfor å bare gi han plassen direkte, men neida. Istedet så gikk Wenger den billigste veien.

 

Tipper vi får se Fabianski ut sesongen (såfremt han ikke blir skadet) uten at han er verken knallgod eller dårlig for deretter at han får en ny kontrakt også begynner han også å stinke igjen.

Link to comment
Share on other sites

Du må gjerne mene det er tull, men jeg står på mitt. Jeg synes Stenshy har vært dårlig fjennom hele sin karriere.

 

du har naturligvis lov til å mene dette. Men det er interessant at du er så kategorisk negativ til Szczesny, og så servilt positiv til Fabianski, all den tid at fotballekspertisen ute i Europa åpenbart har et MYE mer nyansert syn på dette. Ikke minst synes det som om de fleste eksperter mener art Szczesny har et større potensiale enn Fabianski, i sterk kontrast til det du har hevdet her inne. Jeg synes derfor det virker som om du er negativt forutinntatt overfor Szczesny, og tilsvarende positivt forutinntatt overfor Fabianski. I tillegg synes det også som det er ganske stor enighet om at ingen av våre polske keepere har klart å leve opp til sine potensialer, både blant oss her inne og blant ekspertisen. I mine øyne er det mer interessant å finne ut HVORFOR det er slik, (altså hvorfor ingen av dem klarer å prestere opp mot sitt beste) mer enn å henge seg opp i forutinntatte syn om hvem som har størst potensiale. Jeg vil at den keeperen som til enhver tid er best skal stå i mål, uansett hvilket potensiale vedkommende har. Det er nok av fotballspillere som aldri får ut sitt potensiale, dette er regelen snarere enn unntaket, og fotballen (ihvertfall på dette nivået) er og må være brutal og usentimental i så henseende. Men ved å analysere hvorfor spillere ikke klarer å hente ut sitt potensiale - noe som kan skyldes en "systemsvikt" innad i klubben - har man også mulighet til å gjøre noe med det, og dermed i neste omgang klare å utnytte spillermateriale bedre, uansett hva de heter.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal's Wojciech Szczesny apologises after father's criticism of Arsene Wenger

 

"I'd like to make it clear that those were the views and opinions of my father and not mine, and although I respect his views I cannot accept them as I find them disrespectful to the club I truly love.

 

"I have been at Arsenal Football Club for seven years now and I have always shown my full respect to the club, Arsene Wenger, all the coaching staff, my team-mates and the fans.

 

"I've always felt that I received great support from the manager and the fans and I am fully focused on getting back to my best. I am proud to be a part of Arsenal and I see my future at this great club."

 

Det er gutten sin det.

Link to comment
Share on other sites

 

du har naturligvis lov til å mene dette. Men det er interessant at du er så kategorisk negativ til Szczesny, og så servilt positiv til Fabianski, all den tid at fotballekspertisen ute i Europa åpenbart har et MYE mer nyansert syn på dette. Ikke minst synes det som om de fleste eksperter mener art Szczesny har et større potensiale enn Fabianski, i sterk kontrast til det du har hevdet her inne. Jeg synes derfor det virker som om du er negativt forutinntatt overfor Szczesny, og tilsvarende positivt forutinntatt overfor Fabianski. I tillegg synes det også som det er ganske stor enighet om at ingen av våre polske keepere har klart å leve opp til sine potensialer, både blant oss her inne og blant ekspertisen. I mine øyne er det mer interessant å finne ut HVORFOR det er slik, (altså hvorfor ingen av dem klarer å prestere opp mot sitt beste) mer enn å henge seg opp i forutinntatte syn om hvem som har størst potensiale. Jeg vil at den keeperen som til enhver tid er best skal stå i mål, uansett hvilket potensiale vedkommende har. Det er nok av fotballspillere som aldri får ut sitt potensiale, dette er regelen snarere enn unntaket, og fotballen (ihvertfall på dette nivået) er og må være brutal og usentimental i så henseende. Men ved å analysere hvorfor spillere ikke klarer å hente ut sitt potensiale - noe som kan skyldes en "systemsvikt" innad i klubben - har man også mulighet til å gjøre noe med det, og dermed i neste omgang klare å utnytte spillermateriale bedre, uansett hva de heter.

 

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er en vanvittig god igangsetter (blir mer tydelig når han får bedre selvtillit). Med respekt å melde synes jeg at sczcesny er helt horribelt dårlig på akkurat dette.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er langt bedre i feltarbeidet enn Sczcesny. Dette punktet har jeg ofte fått kritikk for å mene. Jeg har sett alle gangene han har vært på bærtur, men mener potensialet er der og tabbene forvinner når han får en del kamper på rad. Jeg har tidligere forklart at det å time innlegg er det som er vanskeligst når man er "rusten" og det er stor forskjell på å plukke innlegg på trening, kontra kamp. Sczcesny er utrolig passiv i feltet og har det samme idiotiske bevegelsesmønsteret som Almunia hadde, noe som gjør at han beveger seg bakover på hælen når avslutningen kommer.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski har bedre rekkevidde enn Sczcesny. Jeg vetta faen hvor mange ganger jeg har sett Sczcesny slippe inn mål som er utagbare for ham, men enkelt for mange andre keepere ( Almunia anyone?). Fabianski har tabber, mange tabber, men det er sjelden man ser han er sjanseløs på skudd eg mener er tagbare, slik man ofte ser med Sczcesny. Tabber lukes ut når man får selvtillit, begrensede ferdigheter er det verre å gjøre noe med.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er vanvittig reaksjonssterk, Sczesny er sirup desverre.

Det eneste punktet jeg mener at Sczcesny er bedre enn Fabianski på er 1-1 situasjoner. Heldigvis er det noe av det som er enklest å trene opp.

 

La meg for ordensskyld presisere et par ting.

Jeg er ikke i slekt med Fabianski.

Jeg bryr meg fint lite om hva eksperter mener, jeg har egne meninger.

Jeg skulle ønske Sczcesny var bedre.

Jeg savner Lehmann

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er en vanvittig god igangsetter (blir mer tydelig når han får bedre selvtillit). Med respekt å melde synes jeg at sczcesny er helt horribelt dårlig på akkurat dette.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er langt bedre i feltarbeidet enn Sczcesny. Dette punktet har jeg ofte fått kritikk for å mene. Jeg har sett alle gangene han har vært på bærtur, men mener potensialet er der og tabbene forvinner når han får en del kamper på rad. Jeg har tidligere forklart at det å time innlegg er det som er vanskeligst når man er "rusten" og det er stor forskjell på å plukke innlegg på trening, kontra kamp. Sczcesny er utrolig passiv i feltet og har det samme idiotiske bevegelsesmønsteret som Almunia hadde, noe som gjør at han beveger seg bakover på hælen når avslutningen kommer.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski har bedre rekkevidde enn Sczcesny. Jeg vetta faen hvor mange ganger jeg har sett Sczcesny slippe inn mål som er utagbare for ham, men enkelt for mange andre keepere ( Almunia anyone?). Fabianski har tabber, mange tabber, men det er sjelden man ser han er sjanseløs på skudd eg mener er tagbare, slik man ofte ser med Sczcesny. Tabber lukes ut når man får selvtillit, begrensede ferdigheter er det verre å gjøre noe med.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er vanvittig reaksjonssterk, Sczesny er sirup desverre.

Det eneste punktet jeg mener at Sczcesny er bedre enn Fabianski på er 1-1 situasjoner. Heldigvis er det noe av det som er enklest å trene opp.

 

La meg for ordensskyld presisere et par ting.

Jeg er ikke i slekt med Fabianski.

Jeg bryr meg fint lite om hva eksperter mener, jeg har egne meninger.

Jeg skulle ønske Sczcesny var bedre.

Jeg savner Lehmann

 

BE

 

 

3x tommel opp for denne.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=vWlfabY__CA

 

Se bort ifra mål 2 og 3 som er utagbart for hvilken som helst keeper så ville jeg ikke akkurat kalt dette imponerende keeperspill.. Fabianski var nesten 25 år gammel på dette klippet her altså 2-3 år eldre enn Szczesny er pdd.

 

Si hva man vil, men jeg har aldri sett Szczesny være så fantastisk elendig i feltet som Fabianski var den kvelden der, eller andre kvelder for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

At Fabianski er 5 år eldre enn Sczczesny spiller liten rolle for meg. Det holder for meg at Fabianski har 7-8 år igjen av sin karriere, kontra 12-13. Sannsynligheten for at vi har en spiller som spiller så lenge for vår klubb er ikke stor uansett.

 

Stefan B: ja, det er lite imponerende keeperspill. Jeg husker tidligere diskusjoner vedrørende Fabianski. Jeg sa alltid at han trengte 10-12 kamper på seg. Den ene gangen han fikk det stilnet kritikken mot ham her på forumet, tabbene var luket bort og han var blitt vår ubestridte førstekeeper. Selvfølgelig ble han skadet :-(

 

Grunnen til at vi sjelden ser slike tabber av Sczcesny er fordi han er vaksinert mot å gå ut i feltet.

 

Da Almunia ble førstekeeper i Arsenal var det mange som forsvarte ham her på forumet. Det var ikke Almunia sin feil. Skuddet var utagbart kunne man høre mang en Almunielsker si (mens jeg mener faktum var at han var feilplassert). De samme tendensene ser man hos Sczcesnyelskerne.

Den burde Sczcesny ha tatt sier en ( feks meg) på dette forumet. 5 andre svarer, det var ikke Sczcesnys feil fordi Vermaelen opphevet offsiden ( eller noe sånt ). Jeg har aldri skjønt poenget med å forsvare folk, inkludert Fabianski, på slike ting.

 

Jeg håper den beste keeperen spiller, og jeg mener det er Fabianski. Kjøper vi en bedre keeper så håper jeg han spiller. Personlig har jeg så stor tru på Fabianski at jeg håper vi bruker pengene andre plasser.

 

BE

 

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer nok aldri til enighet om Fabianski eller Szczesny BE, men akkurat når det gjelder den spanske kjegla så var vi veldig enige.

 

Personlig mener jeg at vi burde spille den keeperen som er i best mulig form hele tiden (og det gjelder samtlige plasser i laget) og så lenge Fabianski presterer så burde han spille.

 

Dog mener jeg at uansett hvordan det går på vårparten med keepersituasjonen at vi burde gå til kjøp av en keeper som holder et såpass høyt nivå at han går inn som førstevalg (og da tenker jeg ikke på Valdes!). Sammen med en spiss og en midtbanespiller av defensiv natur så mener jeg det er posisjoner hvor skikkelig kvalitet ville løftet oss mest mulig og hvor vi pdd. ikke har spillere av nødvendig kvalitet og vi har heller ingen spennende unge talenter som er i nærheten av å kunne fylle det tomrommet.

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer nok aldri til enighet om Fabianski eller Szczesny BE, men akkurat når det gjelder den spanske kjegla så var vi veldig enige.

http://gunners.ipbhost.com/index.php?/topic/531-manuel-almunia/page__view__findpost__p__113578

Ditt første innlegg i Almuniatråden.

http://gunners.ipbhost.com/index.php?/topic/531-manuel-almunia/page__view__findpost__p__149813

Og første gang du begynte å bli enig med meg. Det tok deg ett år.

http://gunners.ipbhost.com/index.php?/topic/531-manuel-almunia/page__view__findpost__p__170605

Halvt år senere snur du (igjen)

http://gunners.ipbhost.com/index.php?/topic/531-manuel-almunia/page__view__findpost__p__176669

3 mnd. Senere snur du nok en gang

 

BE

 

Edit: så denne nå, tolker dette som sterk kritikk mot Sczcesny. Synspunkter?

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/9931208/Mikel-Arteta-urges-manager-Arsene-Wenger-to-give-goalkeeper-Lukasz-Fabianski-extended-run-at-Arsenal.html

Link to comment
Share on other sites

Tolker det som det samme.

 

Tja, om det er Arteta sin plass veit jeg ikke, men jeg syns Fabianski bør stå videre. Szczesny har rett og slett ikke prestert. Feig i feltet, kanskje PLs dårligste skuddstopper, og han beviste jo mot Tottene at han ikke er allverden en mot en heller. Fabianski har to clean sheets og har virket solid, og jeg tror også at om han blir varm i trøya at han virkelig kan prestere.

 

Syns Szczesny var bedre i fjor, og han kan absolutt gjøre matchvinnende redninger, det har vi sett før, men nå i det siste har de ikke kommet like ofte. En god keeper er alfa/omega i serieinnspurten, og Szcz har ikke vist noe som helst i år som taler for at han fortjener å stå resten av sesongen. Håper Fab står videre de neste kampene, og hvis han gjør det med hell mener jeg han bør være vår nye førstekeeper frem til vi evt henter en ny en av høy klasse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er en vanvittig god igangsetter (blir mer tydelig når han får bedre selvtillit). Med respekt å melde synes jeg at sczcesny er helt horribelt dårlig på akkurat dette.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er langt bedre i feltarbeidet enn Sczcesny. Dette punktet har jeg ofte fått kritikk for å mene. Jeg har sett alle gangene han har vært på bærtur, men mener potensialet er der og tabbene forvinner når han får en del kamper på rad. Jeg har tidligere forklart at det å time innlegg er det som er vanskeligst når man er "rusten" og det er stor forskjell på å plukke innlegg på trening, kontra kamp. Sczcesny er utrolig passiv i feltet og har det samme idiotiske bevegelsesmønsteret som Almunia hadde, noe som gjør at han beveger seg bakover på hælen når avslutningen kommer.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski har bedre rekkevidde enn Sczcesny. Jeg vetta faen hvor mange ganger jeg har sett Sczcesny slippe inn mål som er utagbare for ham, men enkelt for mange andre keepere ( Almunia anyone?). Fabianski har tabber, mange tabber, men det er sjelden man ser han er sjanseløs på skudd eg mener er tagbare, slik man ofte ser med Sczcesny. Tabber lukes ut når man får selvtillit, begrensede ferdigheter er det verre å gjøre noe med.

Jeg mener, og har alltid ment, at Fabianski er vanvittig reaksjonssterk, Sczesny er sirup desverre.

Det eneste punktet jeg mener at Sczcesny er bedre enn Fabianski på er 1-1 situasjoner. Heldigvis er det noe av det som er enklest å trene opp.

 

La meg for ordensskyld presisere et par ting.

Jeg er ikke i slekt med Fabianski.

Jeg bryr meg fint lite om hva eksperter mener, jeg har egne meninger.

Jeg skulle ønske Sczcesny var bedre.

Jeg savner Lehmann

 

mitt forrige innlegg ble skrevet fordi det er påfallende hvor mye på kollisjonskurs du synes å være med ekspertisen der ute. Det er respektabelt at du har dine egne meninger, og ikke minst at du står for dem, selv om de går på tvers av ekspertisen. Og argumentasjonen du her gir for dine meninger er jo god, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i alt. Jeg synes fortsatt at argumentasjonen bærer LITT preg av forutinntatthet. Men la det ligge, det viktigste er uansett at den beste tilgjengelige keeperen står i mål, og det var på høy tid at Szczesny fikk en pause. Han har dessverre hatt en sterkt negativ formutvikling. Og greit at Fabianski igjen fikk anledning til å vise seg frem. SÅ gjenstår det å se om han helt ut griper denne sjansen og etablerer seg som førstekeeper, eller om Wenger må ut på markedet og hente en annen keeper, eller om Szczesny kommer tilbake. Mulig den beste løsningen er ingen av polakkene. Hva med Begovic?

Link to comment
Share on other sites

http://gunners.ipbho...post__p__113578

Ditt første innlegg i Almuniatråden.

http://gunners.ipbho...post__p__149813

Og første gang du begynte å bli enig med meg. Det tok deg ett år.

http://gunners.ipbho...post__p__170605

Halvt år senere snur du (igjen)

http://gunners.ipbho...post__p__176669

3 mnd. Senere snur du nok en gang

 

BE

 

Edit: så denne nå, tolker dette som sterk kritikk mot Sczcesny. Synspunkter?

http://www.telegraph...at-Arsenal.html

 

I mitt forsvar så varierte han fra god til knalldårlig fra hver 3-4 måned.

 

Jeg forsvarte han i en situasjon i det første innlegget som praktisk talt samtlige mente ikke var Almunia sin skyld (bortsett fra deg). Handlet ikke om jeg syntes han var god nok eller ikke på den tida mtp. at han faktisk var den keeperen som var i best form og Lehmann ikke var i sin beste form akkurat da, men etterhvert som formen hans den sesongen duppet så burde han ha mistet plassen.

 

De andre innleggene kommer som følge av formen hans. Han startet 08/09 sesongen OK. Så var han vanlig Almunia, men så kom han i den beste formen han har vist i Arsenal trøya og på det tidspunktet var han faktisk ikke så altfor ille, men under preseason og høsten sesongen 09/10 var han ræv og da ville jeg ha han droppet.

 

Som sagt: Når en spiller presterer så vil jeg at han skal spille. Når han ikke presterer så skal han droppes. Jeg syntes Szczesny er en bedre keeper enn Fabianski, men han er i elendig form og Fabianski er i god form og derfor burde Fabianski spille såfremt han ikke mister formen og Szczesny igjen kommer i toppform.

 

Selvfølgelig inntil vi får inn en førstekeeper i sommer som gjør våre førstelagskeepere til skamme og danker de ut.

Link to comment
Share on other sites

(...) som praktisk talt samtlige mente ikke var Almunia sin skyld (bortsett fra deg)

(...) Når en spiller presterer så vil jeg at han skal spille. Når han ikke presterer så skal han droppes.

(...) inntil vi får inn en førstekeeper i sommer som gjør våre førstelagskeepere til skamme og danker de ut.

 

her berører du tre sentrale punkter i enhver spiller-diskusjon;

1) en spiller må få ros når han fortjener det, og likeså ris. Men det er urimelig å kritisere en spiller for ting som er utenfor hans rekkevidde, og unnlate å kritisere andre for ting som er INNENfor dennes rekkevidde. Vi må unngå å bli tendensiøse. Det er det åpenbart ikke alle som klarer like godt.

2) uansett posisjon er det den til enhver tid beste spiller som bør brukes. SÅ enkelt bør det være på dette nivået.

3) og det betyr at INGEN spiller skal ha klippekort, og hvis ingen av spillerne leverer, må man ut på markedet. Det er mulig at den beste løsningen på keepersituasjonen i Arsenal er å kjøpe en ny keeper, selv om jeg fortsatt mener at både Fabianski og Szczesny har potensiale til å bli gode, og ihvertfall bør få sjansen til å komme tilbake. Og kanskje det å ansette ny keepertrener vil løfte prestasjonene til begge to?

Link to comment
Share on other sites

En god ide er også å rett og slett gi slipp på en keeper som ikke har spilt en kamp for oss på 2 år nå.

Skal noen av disse 2 bli Arsenals nummer 1 bør det skje denne sesongen. Klarer ingen å overbevise før sesongen er over

bør Wenger ut på markedet.

Som det er nå bør Fabianski få sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...