Jump to content

Arsenal v Olympiacos [29.09.09]


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Arsenal:

 

Vito Mannone

Emmanuel Eboue

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

Alex Song

Tomas Rosicky

Abou Diaby

Cesc Fabregas ©

Andrey Arshavin

Robin Van Persie

 

Substitutes

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna

Philippe Senderos

Kieran Gibbs

Aaron Ramsey

Carlos Vela

Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Meget bra stream til TV6: http://www.atdhe.net/9600/watch-arsenal-vs...mpiacos-piraeus

 

Denne omgangen føler jeg vi har sett før i tidligere sesonger. Vi spiller og spiller, men får ikke helt uttelling.

I en slik kamp der Olympiacos er flinke til å ha mange spillere på rett side av ballen, tror jeg det vil være viktig om en av våre storscorere (stopperne :) ) tar med ball høyt i banen. Det kan skape ubalanse i grekernes markeringer. Forøvrig syns jeg Eboue og Clichy har vært meget gode. Dette drar vi i land :)

 

Edit: burde dette innlegget plasseres i chatten?

Link to comment
Share on other sites

Hele laget har vært utrolig bra, men av de 6 fremover har Diaby helt klart vært svakest. Med en gang han får ballen sinkes spillet vårt med en gang, dog gjør han veldig mye bra også, men det klaffer ikke helt som det gjør med spillere som Rosicky, van Persie og Fabregas. Før de får ballen vet de hva de vil gjøre, mens Diaby vender og tviholder på ballen, og det ender som oftest med et hjørnespark enn et tidlig innlegg f.eks. fordi han er altfor ubesluttsom. Ellers syntes jeg han har en god kamp som egentlig hele laget har.

 

Forøvrig er det helt utrolig at vi ikke leder. Gledelig å se Arshavin heve seg betraktelig, tok vel ikke mer enn 10-15 minutter før han var mer involvert i kampen enn han var samtlige minutter mot Fulham.

 

Regner med vi haler dette i land, hvis ikke Nicopolinis kjører en Mannone :)

Link to comment
Share on other sites

Meget bra stream til TV6: http://www.atdhe.net/9600/watch-arsenal-vs...mpiacos-piraeus

 

Denne omgangen føler jeg vi har sett før i tidligere sesonger. Vi spiller og spiller, men får ikke helt uttelling.

I en slik kamp der Olympiacos er flinke til å ha mange spillere på rett side av ballen, tror jeg det vil være viktig om en av våre storscorere (stopperne :D ) tar med ball høyt i banen. Det kan skape ubalanse i grekernes markeringer. Forøvrig syns jeg Eboue og Clichy har vært meget gode. Dette drar vi i land :)

 

Edit: burde dette innlegget plasseres i chatten?

takk! dagens eneste bra stream-tips! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...