Luke Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Lurt! Hvor i all verden er ryktene om at Vela er på vei bort fra? Jeg har iallefall ikke lest eller hørt noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
relars Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Arsenal: Vito Mannone Emmanuel Eboue William Gallas Thomas Vermaelen Gael Clichy Alex Song Tomas Rosicky Abou Diaby Cesc Fabregas © Andrey Arshavin Robin Van Persie Substitutes Wojciech Szczesny Bacary Sagna Philippe Senderos Kieran Gibbs Aaron Ramsey Carlos Vela Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Damit!!! Nå skulle jeg for første gang prøve å se matchen streamet, og var jo helt sikker på at jeg skulle få se'n på TV6!! Er det ingen som har noe ess i ermet?? MÅ jo se denna matchen, betaler til og med for det hvis det er ett alternativ!! HJELP!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 viasatondemand.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexba Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Kan vel se matchen på tv2.no sin nett-tv også, men koster vel endel kroner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 evt tv2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Koster 100 kr for 1 ukes Sumo abbonement ja. For dem som ikke orker, så seeder - Best of P2P - fra ESPN tvu://21501/ ( http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=48890&part=sports ) Ikke fantastisk kvalitet, men det er engelsk i alle fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Stream, ser ut til å funke bra så langt her hos meg. http://www.iraqgoals.net/ch1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Sterkt lag! Regner med at vi spiller 4-3-3. Mannone Eboue - Gallas - Vermaelen - Clichy Fabregas - Song - Rosicky Arshavin - van Persie - Diaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Ja veldig spennende lag. Skal følge Diaby ordentlig. Syntes han var en skam i helga, så håper han får til bedre pasningsspill i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Vakkert spill, men uheldigvis tverrligger ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Fy fan for et spill det der var. Liker det spillet jeg ser av Rosicky så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 noen andre en meg som har store problemer med viasat on demand? får nesten ikke sett nogenting.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 noen andre en meg som har store problemer med viasat on demand? får nesten ikke sett nogenting.. Bruk en av de to seedene. Jeg ser på den jeg postet. Synes den funker fint, og enda ingenting snagg. Nicopolidis storspiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Vi spelar jo fantasifotball!! Ett lag på bana så langt, håpar berre vi får uttelling snart.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Bruk tvu linken evt. Den gikk jeg over til, og den funker omtrent knirkefritt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Spillet har vært veldig bra. Alt som har manglet er mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Får håpe neste halvdel bringer oss litt mere. Umulig å trenge igjennom på gamlingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Hvor mange og hvor store sjanser må en ha for å score et mål? Her burde det stått 3-0, minst. Det gjør det ikke. Svakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Meget bra stream til TV6: http://www.atdhe.net/9600/watch-arsenal-vs...mpiacos-piraeus Denne omgangen føler jeg vi har sett før i tidligere sesonger. Vi spiller og spiller, men får ikke helt uttelling. I en slik kamp der Olympiacos er flinke til å ha mange spillere på rett side av ballen, tror jeg det vil være viktig om en av våre storscorere (stopperne ) tar med ball høyt i banen. Det kan skape ubalanse i grekernes markeringer. Forøvrig syns jeg Eboue og Clichy har vært meget gode. Dette drar vi i land Edit: burde dette innlegget plasseres i chatten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Hele laget har vært utrolig bra, men av de 6 fremover har Diaby helt klart vært svakest. Med en gang han får ballen sinkes spillet vårt med en gang, dog gjør han veldig mye bra også, men det klaffer ikke helt som det gjør med spillere som Rosicky, van Persie og Fabregas. Før de får ballen vet de hva de vil gjøre, mens Diaby vender og tviholder på ballen, og det ender som oftest med et hjørnespark enn et tidlig innlegg f.eks. fordi han er altfor ubesluttsom. Ellers syntes jeg han har en god kamp som egentlig hele laget har. Forøvrig er det helt utrolig at vi ikke leder. Gledelig å se Arshavin heve seg betraktelig, tok vel ikke mer enn 10-15 minutter før han var mer involvert i kampen enn han var samtlige minutter mot Fulham. Regner med vi haler dette i land, hvis ikke Nicopolinis kjører en Mannone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Et ran så langt! Og Arsenal er medskyldig i dette ranet. Utrolig at vi ikke leder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold marauder Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Meget bra stream til TV6: http://www.atdhe.net/9600/watch-arsenal-vs...mpiacos-piraeus Denne omgangen føler jeg vi har sett før i tidligere sesonger. Vi spiller og spiller, men får ikke helt uttelling. I en slik kamp der Olympiacos er flinke til å ha mange spillere på rett side av ballen, tror jeg det vil være viktig om en av våre storscorere (stopperne ) tar med ball høyt i banen. Det kan skape ubalanse i grekernes markeringer. Forøvrig syns jeg Eboue og Clichy har vært meget gode. Dette drar vi i land Edit: burde dette innlegget plasseres i chatten? takk! dagens eneste bra stream-tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shellshock Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 hvor lenge er det igjen av kampen? Sitter utålmodig å venter på en pling melding som sier at Arsenal har scoret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.