Balsnes Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Mot slik antifotball er det berre å vere fornøgd dersom vi ikkje pådreg oss gule kort og skadar.. vi knuser denne gjengen i Hellas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Endelig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Robin van Persie har sendt Arsenal i ledelsen etter et flott forarbeid av både Dudu og Fabregas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Robin van Persie har sendt Arsenal i ledelsen etter et flott forarbeid av både Dudu og Fabregas. Mye innestengt frustrasjon som ble brølt ut der ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabringen Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 2-0, Arshavin med hælen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 For et mål av Arshavin!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Noen som vet hva dem synger når de synger adebayor sangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Bra ¨å se Arshavin i spillehumør. Han har vært god idag. Herlig mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Noen som vet hva dem synger når de synger adebayor sangen? Who the fuck needs adebaoyr, we got arshavin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Vi scoret et mål, men fikk bokført to. Godt var det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Det tok sin tid, og vi burde helt klart scoret mange flere mål i dag, men Olympiakos forsvarer seg godt og reddes av en veldig god keeper i dag. Syns det er godt å se at vi klarer å være tålmodige og ikke lar oss stresse, og at vi tilslutt klarer å bryte igjennom. Song syns jeg gjør en solid jobb på midtbanen i dag. Jobber iherdig og vinner mange dueller. Ellers syns jeg generelt sett at hele laget gjør en god innsats i dag. Vi skaper masse og er farlige omtrent i hvert eneste angrep noe som er positivt. Noen ganger stopper det dessverre opp foran mål, men sånn er det bare av og til. Vela virker også frisk når han kommer innpå og det er positivt. Nasri er vel snart tilbake fra skade også? Begynner å se bra ut hvis alle spillerne klarer å holde seg skadefrie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Oioioioioioi den satt dypt inne. Fikk nok et par nye grå hår i dag. Herlig seier rett og slett. Og så fortjent det var. Vi rundspiller grekerene og får til slutt hull på byllen. Kjempe innsats av alle gutta i dag selv om noen kanskje må trene litt avslutninger med Eduardo Men gjestene gjorde en hederlig innsats. Og denne Nikopolidis da. Skal han aldri gi seg? Vi har slitt oss til 6 poeng i CL av 6 mulige. Dette ser bra ut. Backene var veldig gode minus en glipp hver da ballen landet bak dem. Song er fantastisk, igjen. Den mye kritiserte Diaby gjør mye bra syns jeg, men har en tendens til å havne i litt kinkige situasjoner. I KVELD ER JEG EN LYKKELIG MANN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Who the fuck needs adebaoyr, we got arshavin... He's 5 foot 4 He's 5 foot 4 We've got Arshavin F**k Adebayor! EDIT: Ikke meningen å quote deg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 He's 5 foot 4 He's 5 foot 4 We've got Arshavin F**k Adebayor! sånn var det ja. du har så rett så rett. sjekket det opp nå : http://www.fanchants.com/football-songs/ar...nts/arshavin-4/ Fin side det der Edit: Hehe ikke noe problem Daniel. Det var på sin plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Herlig med Paul Merson på Sky Sports Extra!!! Han kom bl.a. med uttalse at om Arsenal har dagen vil de til og med "blow Barca away!" Og ellers så er vi på god vei mot videre avansement i CL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Dagens opptur var Clichy som viste litt av sitt gamle jeg. Ser også at Eboue får skryt. Fortjent nok det. Det var mange som ikke var dårlige i dag, men ikke så mange som var virkelig gode. Spesielt ikke Nikopolidis (eller hva han heter). Han ble tilsynelatende gjort god. En illiusjon skapt av dårlige avsluttninger er min dom. Dette høres kanskje negativt ut på en glad dag, men grekerene burde vært død og begravet lenge før pause. That's a fact, og det er akkurat slike ting som skiller klinten fra hveten. Heldigvis har vi langt på vei fått ryddet opp en hel del bakerst fra sist sesong, men det mangler desverre fortsatt noe på siste tredjedelen, og ikke minst i siste trekket. Får vi det på plass også kan vi som Merson begynne å snakke om Barca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Nikopolidis var god fordi han var flink til å stå riktig til enhver tid. Akkurat som Mannone mot Fulham. Når keeper har plassert seg korrekt så ser ofte redningene enkle ut, det skal keeper krediteres for. Mannone var glitrende mot Fulham selvom redningene hans isolert sett ikke var så fantastiske. Han fikk det til å se enkelt ut ved å gjøre grovarbeidet i forkant, akkurat som Nikopolidis gjorde det i dag (av det jeg fikk sett av kampen, slet med dårlig stream i deler av oppgjøret). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabringen Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Dette høres kanskje negativt ut på en glad dag, men grekerene burde vært død og begravet lenge før pause. That's a fact, og det er akkurat slike ting som skiller klinten fra hveten. Det synes jeg blir litt feil sagt. Hadde vi spilt uavgjort ville vi sagt "Manchester United ville scoret på en av sjansene, det er det som skiller klinten fra hveten." Det synes jeg blir mer riktig sagt. Vi scorte jo faktisk og vant kampen. Det er vel ikke sånn at det som kjennetegner et vinnerlag er at de scorer før pause. Kjennetegnene på et vinnerlag fikk vi både idag, mot Fulham og mot Standard Liege. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Det synes jeg blir litt feil sagt. Hadde vi spilt uavgjort ville vi sagt "Manchester United ville scoret på en av sjansene, det er det som skiller klinten fra hveten." Det synes jeg blir mer riktig sagt. Vi scorte jo faktisk og vant kampen. Det er vel ikke sånn at det som kjennetegner et vinnerlag er at de scorer før pause. Kjennetegnene på et vinnerlag fikk vi både idag, mot Fulham og mot Standard Liege. Jo da, det er karakteristisk for vinnerlag at man TIL SLUTT vinner. Og sånn sett bør vi kanskje tolke Arsenals siste kamper på en positiv måte. Men Sir John har likevel et viktig poeng. Typiske vinnerlag er mer effektive enn Arsenal ofte fremstår som. Når lag som ManU, Barca etc vinner seine seire (vinner til slutt) er det gjerne fordi de har spilt dårlig, men likevel klart å utnytte de få sjansene de får. Skaper disse lagene like mange sjanser som Arsenal gjorde for eksempel i går pleier de å avgjøre mye tidligere, og gjerne vinne med større siffer. Arsenal derimot pleier å gjøre det unødvendig spennende for seg selv. Selv i kamper hvor de vinner med komfortable sifre (som mot Wigan) pleier de å sløse bort for mange sjanser. Naturligvis fins det unntak, men det er liten tvil om at effektiviteten er og blir Arsenals største utfordring, og at denne må bli bedre dersom Arsenal skal bli et vinnerlag i ordets rette betydning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 At vi vinner er faktisk en genistrek av Wenger. Å sette ut 2 midtbanespillere i Rosicky og Diaby med spissene Vela og Dudu er det som endelig avgjør kampen. Akkurat det kan definitivt sammenlignes med Man U som også ofte avgjør kamper i slutten. Å vinne kamper som dette og mot Standard Liege er en styrke som vi har manglet før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Etter en lang natts søvn har jeg sett kampen nå Nikopolidis viser takter som jeg husker fra EM 02 da han allerede var en veteran, som sagt før, bra bytter av Wenger idag(i går) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Ja, noe sånt trodde jeg aldri i livet jeg skulle se en Arsenalfan skrive! Her har vi en som iallefall prioriterer "riktig" http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/...tball-club.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Meget bra kamp av gutta. Vi er gode når vi får åpninger og plass til å spille og det fikk vi i går. Hadde avslutningene vært bedre og Nikopolidis svakere så kunne det blitt utklassingssifre. Sånn sett juger resultatet en smule, vi var mer enn to mål bedre enn grekerne i går. + Clichy gjør sin beste kamp for sesongen. Trygg defensivt og flink til å bryte offensivt. Langt oftere på visitt på motstanderens banehalvdel enn tidligere denne sesongen og jeg synes han linket opp bra med Diaby. + Arshavin langt mer på hugget enn mot Fulham. Hans defensive løp på 40 meter på slutten var kampens høydepunkt for min del. Herlig! + Eboue spilte en meget god kamp på høyreback, watch out Sagna. + Årets beste tre spillere så langt fortsetter sin gode form. Song, Gallas og Vermaelen. - Svake avslutninger, som nevnt. Gleder meg til Blackburn på søndag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 ingen andre som la merke til kanon redninga til Mannone på den corneren i andre omgang som ble reddet på streken? så ut som det var en spiller som fikk ballen vekk, men på reprisa så man at det var en meget bra redning av Mannone som avverga .. ellers så kan det jo nevnes at mens gutta i Viasat studioet gang på gang forteller oss hvor dårlig Bendtner er og at vi ikke vinner noe med han på laget, så nevnte kommentatorene på Tv2 Sport, Petter Myhre og Øivind Alsaker, opptil flere ganger at i går manglet vi nettopp en Bendtner i laget, som kunne være et oppspills punkt og en større fare i boksen en hva Persie utretter f.eks. Dette er jo kun et eksempel på hvor mye bedre sportsavdelingen på Tv2 er, herlig at kampene våre nå blir vist der også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 ingen andre som la merke til kanon redninga til Mannone på den corneren i andre omgang som ble reddet på streken? så ut som det var en spiller som fikk ballen vekk, men på reprisa så man at det var en meget bra redning av Mannone som avverga .. Jo, jeg la merke til den, og jeg føler jeg får enda mer tro på at Mannone kommer til å bli en klassekeeper. Etter å ha sett reprisen igjen er jeg faktisk usikker på om ikke olympiakosspilleren hadde vært på den før Clichy hadde kunnet klarere på streken. Tror nesten vi hadde sluppet inn om ikke Mannone hadde vært på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.