Jump to content

2009.08.15 Everton B


Mr Chapman

Hva blir resultatet?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Imponerende start på sesongen. Hadde aldri trodd at vi skulle få et sånt resultat i serieåpningen. Nå er det viktig å holde bakkekontakten, og ikke gå på en smell mot Celtic til uka.

 

Syns hele laget fremstår veldig solid i dag. God jobbing, masse godt spill og flotte mål. :P

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett fantastisk! Denne kampen gir helt klart grunn til opptimisne etter en kamp som denne. 6-1 borte mot Everton må være den beste serieåpning for Arsenal noensinne, hvertfall såvidt jeg husker! Nei, nå er jeg i lykkerus, top of the table! :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen alle sammen. Nå har vi vist disse såkalte ekspertene at du aldri skal undervurdere The Gunners! Det viktigste nå er å beholde dette spillet videre utover høsten og kvalifisere oss til CL.

 

At ferien går mot slutten gjør ingenting, bare Premier League har begynt så er høsten hjertelig velkommen tilbake! :P

Link to comment
Share on other sites

van Persie hadde assist på 2-0 og 4-0, så det stemmer med to assist. Virker som Denilson er betre i ei offensiv rolle på midten enn i dei kampane der han skal ha defensivt ansvar.

 

Elles er det berre å gratulere alle her på forumet med ein god sesongstart. Må innrømme at eg var ein av dei som tippa uavgjort i denne kampen, deilig å ta feil :P

Link to comment
Share on other sites

Godkjent serieåpning.

 

Enig ;)

 

Klarer ikke roe meg ned, rister i hele kroppen! :D Skulle tro vi hadde tatt tittelen..

 

Fy faaeeeen for en kanon-start! Er så utrolig viktig! Fantastisk

 

Vi veit å verdsette en seier som dette her på forumet :lol: Og vi veit å være grinete når vi har anledning til det.. Hehe. Men det hører med ;)

 

JAAADDA!!!

Link to comment
Share on other sites

Et lag i harmoni mot et lag som åpenbart ikke var klare for seriestart.

 

I fjor tviholdt Tottenham i det lengste på Berbatov for å få en maksimal pris. Men det kostet dyrt i form av tapte poeng, en surnet spillergruppe og en sesong som sporet av i August. I år kan det se ut som Everton med Lescott går i den samme fellen. "Fighting spiriten", som vanligvis kjennetegner Moyes' lag, var i dag helt fraværende. Laget virket rett og slett ikke klart. Og kontrasten til Wenger og Ferguson, som begge tidlig i sommer, på sedvanlig vis, kvittet seg med sine potensielle uromomenter, er slående. Skilnaden beskriver kanskje forholdet mellom de gode og de beste?!

 

Perfekt dag på jobben og stemningen i laget ser ut til å være den aller beste! Skål!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp.

 

Almunia spilte meget godt til han å være. Han hadde et par raske igangsettinger, var ute i feltet og kan ikke klandres for målet i mot. Det gledet mitt hjerte å se at han for en gangs skyld spilte slik som jeg vil at han skal, men det skal sies at han stod på hælene og burde ha vært ute og plukket innlegget som førte til at Denilson reddet på strek. Uansett er det fint at han endelig har begynt å høre på meg :-)

 

Clichy og Sagna spilte allright men var ikke helt patente defensivt.

Gallas og Vermaelen spilte meget godt. Jeg likte virkelig det jeg så av Vermaelaen.

Song var som vanlig en gigant.

Cesc var i godt gammelt slag, 2 mål og 2 assists, fantastisk.

Arshavin var grei, men er nok ikke i toppslag.

Bendtner startet veldig lovende, men hadde to stygge tilbakespill til hhv sagna og Gallas.

Denilson spilte også mye bedre i dag og grunnen er nok at han ikke trengte å tenke så mye på det defensive.

Van Persie har som vanlig meget gode innlegg, hadde også en fin pasning på Cesc sitt mål, men jeg mener fortsatt at han ikke passer som toppspiss, kan muligens fungere på kant. grei kamp.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp!

Hadde aldri trodd vi skulle få en slik serieåpning, men nå fikk vi det :lol:

 

Veldig mye bra i dag, og Vermaelen ser ut som et meget godt kjøp. Gir 100% i hver duell, og i forhold til høyden er ham meget god hodespiller.

 

Bring on Celtic.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp, rett og slett. Litt lei meg for at vi ikke holdt nullen, men vi vant fortsatt 6-1 så pytt pytt! Dog skurrer det fortsatt litt for meg på hvorfor Wenger spiller van Persie i midten og Bendtner på kant, Bendtner skal dog ha skryt for at han spilte veldig bra på kant, men van Persie har ikke spilt sine beste kamper de gangene vi har spilt 4-3-3 og han er plassert sentralt. Vi vant jo 6-1 så jeg skal ikke klage, men syntes fortsatt det er litt rart :lol:

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen bør sette fart i Senderos sin overgang til nettopp Everton. :lol:

 

Fantastisk kamp! Ble en gedigen opptur for en som stemte på uavgjort i det som i utgangspunktet skal være en tøff serieåpning. Everton skuffet stort, men mye av æren må gis til Arsenal som gjorde de dårlige. Mange røde som imponerte. Vermaelen, Fabregas, Song, Gallas og van Persie er konger. De andre følger rett etter.

 

Det er betryggende det som ble vist. Vi viser at vi kan. Kjekt å vite når Celtic venter i neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Dette var herlig!!! :lol: deilig med en stor seier!! vermaleen og galas imponerte meg veldig!, og Denilson viste seg virkelig verdig a-lag, cesc strålende! dette var artig!! håper vi kan fortsette sånn, ps synes howard i Everton målet ikke imponerte så veldig og vi fikk vel ett par gratis mål der he he

Link to comment
Share on other sites

van Persie hadde assist på 2-0 og 4-0, så det stemmer med to assist. Virker som Denilson er betre i ei offensiv rolle på midten enn i dei kampane der han skal ha defensivt ansvar.

 

Elles er det berre å gratulere alle her på forumet med ein god sesongstart. Må innrømme at eg var ein av dei som tippa uavgjort i denne kampen, deilig å ta feil :lol:

Midtbanen vår var perfekt balansert idag med Song som den defensive midtbanespilleren som vant det han skulle i lufta og det de andre ikke tok langs bakken, Denilson som box to box-spilleren som skal løpe og løpe fram og tilbake, og forstyrre motstanderne og til slutt og ikke minst; Fabregas som skulle tok seg av det offensive med 2 mål og 2 assists.

 

Eneste problemet nå er hvis noen av disse blir skadet eller skal hviles. For sånn jeg ser det nå er det ingen som kan ta over plassene til disse 3. Ramsey gjorde det godt for Fabregas idag og her kan vi også spe på med Rosicky eller Nasri, men jeg tviler på om Eboue klarer å erstatte Denilsons arbeid eller at Diaby gjør samme jobb som Song defensivt idag.

 

Men idag er det ikke tid til sånne bekymringer. Idag skal vi bare feire og nyte den fantastiske sesonginnledningen, og stille oss spørsmålet: "Are we human or are we Arsenal?", som ble sunget av Arsenal-supporterne mot slutten av dagens lekestue!

 

Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

I dag er det ikke mange Arsenalspillere som behøver å sove dårlig. Dette var rett og slett en herlig serieåpning der Arsenal virkelig fikk ut hva de er gode for. Spillet besto i lange perioder av meget bra Arsenal-fotball som ikke minst (for en gangs skyld?) ga skikkelig uttelling.

 

Kanskje det mest gledelig av alt er at det ser ut som om vi har fått oss et skikkelig stopperpar. Thomas Vermaelen er jo helt utrolig! Dette var hans første kamp og han spiller allerede godt sammen med Gallas (som i seg selv også gjør det bra - i tillegg til å score). Andre supportere sier at Arsenal trenger en klassestopper til. Greit - backupen er middelmådig, men klassestoppere? Vi har to!

Link to comment
Share on other sites

:lol: Klip meg enda i armen etter den fantastiske serie starten.

Gratulere alle sammen,fantastisk innsats fra alle spillere og vi ga ikke Everton rom til å snu seg med ball før vi plokka den fra dem :P

Deilig å trone toppen av tabellen igjen :D ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg tørt å stått frem for en hau måner siden og sagt at jeg har stor tro på Song så trur jeg ikke de er mange som hadde vert enig me meg !

Veldig gøy å se Song ( kanskje min favoritt ) spille so bra og bare se på utviklingen fra starten av forrige sesong til i dag !

 

Herlig seier idag selvom vi ikke fikk den motstanden vi hadde regnet med. Det såg ikke særlig ut som at Everton var klar for denne kampen. Men håper vi kan forsette sånn som vi har gjort i dag. Men jeg irriterer meg noe grasat over de siste målet vi slipper inn !

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg tørt å stått frem for en hau måner siden og sagt at jeg har stor tro på Song så trur jeg ikke de er mange som hadde vert enig me meg !

Veldig gøy å se Song ( kanskje min favoritt ) spille so bra og bare se på utviklingen fra starten av forrige sesong til i dag !

 

Herlig seier idag selvom vi ikke fikk den motstanden vi hadde regnet med. Det såg ikke særlig ut som at Everton var klar for denne kampen. Men håper vi kan forsette sånn som vi har gjort i dag. Men jeg irriterer meg noe grasat over de siste målet vi slipper inn !

 

Vel Ben Elfen har da vært en forkjemper og fan av Song han - han turte å si det også. :lol:

Link to comment
Share on other sites

At Song har har utviklet seg stort kan da ikke vaere noen stor overraskelse. Han viste da vitterlig sist sesong at han hadde noe aa by paa. At han ikke hadde fullt saa gode attributes paa mangerspill er en annen sak.....

 

Song har vist siden han var paa proevespill i Oesterike faar to aar siden at han hadde "noe". At han naa faar det ut i kamp paa toppnivaa er bare gledelig.

 

Fortsatt, beklager alle aa'ene...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...