Jump to content

2009.08.15 Everton B


Mr Chapman

Hva blir resultatet?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Almunia har fortsatt en del svakheter i spillet sitt, som feks at han finnes feilplassert til tider og ikke er av verdens beste til å plukke høye baller inn i feltet. Men hvis man ser på hvor "god/dårig" han var på dette for bare ett og to år siden kan man uten tvil si at han har hatt en enorm fremgang som vår førstekeeper. Han har enda et utviklingspotensiale, men han er uten tvil blant topp 5 i PL som keeper...

Link to comment
Share on other sites

Så var hylekoret mot Almunia igang igjen ser jeg. Kan ikke akkurat påstå at jeg hadde forventet noe annet egentlig. Uansett hva den mannen gjør, så er det ikke godt nok. Folk her inne har allerede bestemt seg for at han ikke er god nok, og evner dermed ikke å se at han faktisk har gjort en meget god jobb de siste 8-9 månedene.

 

Å begynne å laste Almunia for målet vi slapp inn blir rett og slett for dumt. Ingen keepere hadde rukket ned for å ta den ballen i hendene. Så her må forsvaret ta skylden for at Saha får stå alene

Link to comment
Share on other sites

Skal man først lete etter feil, så kommer man alltid til å finne feil. Samme om keeperen heter Almunia, Reina, Cech eller Hubbabubba. Keepere er veldig sårbare - gjør de en feil så er de med en gang mye mer synlig enn andre spillere sine feil.

 

Almunia har allerede utviklet seg mye de siste årene, og vil helt sikkert utvikle seg enda mer i årene som kommer. Syns han fortjener ros for det, og ikke bare negativitet hele veien.

Link to comment
Share on other sites

Skal man først lete etter feil, så kommer man alltid til å finne feil. Samme om keeperen heter Almunia, Reina, Cech eller Hubbabubba. Keepere er veldig sårbare - gjør de en feil så er de med en gang mye mer synlig enn andre spillere sine feil.

 

Almunia har allerede utviklet seg mye de siste årene, og vil helt sikkert utvikle seg enda mer i årene som kommer. Syns han fortjener ros for det, og ikke bare negativitet hele veien.

 

Helt enig Frank. Etter en slik kamp er det igrunnen rart at folk leter etter noe å kritisere

Almunia for,istedet for å gi ros etter en meget god kamp med bla 1 målgivende.

Er en mer enn Lehmann på de første 60 målene i the untouchables perioden vår;-)

Målet kunne han gjort lite med.

Link to comment
Share on other sites

Skal man først lete etter feil, så kommer man alltid til å finne feil. Samme om keeperen heter Almunia, Reina, Cech eller Hubbabubba. Keepere er veldig sårbare - gjør de en feil så er de med en gang mye mer synlig enn andre spillere sine feil.

 

Almunia har allerede utviklet seg mye de siste årene, og vil helt sikkert utvikle seg enda mer i årene som kommer. Syns han fortjener ros for det, og ikke bare negativitet hele veien.

 

Helt enig Frank. Etter en slik kamp er det igrunnen rart at folk leter etter noe å kritisere

Almunia for,istedet for å gi ros etter en meget god kamp med bla 1 målgivende.

Er en mer enn Lehmann på de første 60 målene i the untouchables perioden vår;-)

Målet kunne han gjort lite med.

 

Først av alt. Jeg kritiserte ikke Almunia for sist kamp. Jeg kritiserer kun når jeg mener det er grunnlag for kritikk.

For det andre så ser jeg at du gang på gang kommer med stikk som føles som om de er rettet mot meg. Det synes jeg bare er hyggelig. Grunnen til at jeg foreløpig ikke har svart på Lehmanns målgivende er fordi jeg ikke har fått sett gjennom filmen enda og gjort mine analyser, men jeg kan etter å ha sett et par minutter konkludere med at klippene er klippet så kort at man svært sjelden ser hvor kontringen/angrepet startet, men jeg kommer tilbake til det etter å ha fått sjekket videoen grunding.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skal man først lete etter feil, så kommer man alltid til å finne feil. Samme om keeperen heter Almunia, Reina, Cech eller Hubbabubba. Keepere er veldig sårbare - gjør de en feil så er de med en gang mye mer synlig enn andre spillere sine feil.

 

Almunia har allerede utviklet seg mye de siste årene, og vil helt sikkert utvikle seg enda mer i årene som kommer. Syns han fortjener ros for det, og ikke bare negativitet hele veien.

 

Helt enig Frank. Etter en slik kamp er det igrunnen rart at folk leter etter noe å kritisere

Almunia for,istedet for å gi ros etter en meget god kamp med bla 1 målgivende.

Er en mer enn Lehmann på de første 60 målene i the untouchables perioden vår;-)

Målet kunne han gjort lite med.

 

Først av alt. Jeg kritiserte ikke Almunia for sist kamp. Jeg kritiserer kun når jeg mener det er grunnlag for kritikk.

For det andre så ser jeg at du gang på gang kommer med stikk som føles som om de er rettet mot meg. Det synes jeg bare er hyggelig. Grunnen til at jeg foreløpig ikke har svart på Lehmanns målgivende er fordi jeg ikke har fått sett gjennom filmen enda og gjort mine analyser, men jeg kan etter å ha sett et par minutter konkludere med at klippene er klippet så kort at man svært sjelden ser hvor kontringen/angrepet startet, men jeg kommer tilbake til det etter å ha fått sjekket videoen grunding.

 

BE

 

Var vel ikke deg jeg tenkte på i det hele tatt ved dette. Du ga jo ros etter denne kampen;-)

Dvd er meget bra den og så klippet er den ikke at du ikke ser hvor bruddene starter.

Link to comment
Share on other sites

 

Først av alt. Jeg kritiserte ikke Almunia for sist kamp. Jeg kritiserer kun når jeg mener det er grunnlag for kritikk.

For det andre så ser jeg at du gang på gang kommer med stikk som føles som om de er rettet mot meg.

 

BE

Nå skal det sies at du presterte å si at Almunia burde opptrådd anderledes ved Saha sitt mål, noe som er helt fantastisk av deg å mene. Han gjør en god "1 mot 1"-redning og har således ingen sjanse til å bestemme returens retning, og slik er det i ALLE slike situasjoner. Almunia var helt sjef i dag, og da mener jeg sjef. I tillegg til å være så godt som feilfri, var han utrolig stødig og han oser av trygghet og ansvar(noe vi trenger i et så ungt lag). Almunia begynner å bli en verdensklasse keeper, og det at Capello mener at Almunia kan forsvare en førstekeeper rolle for England sier vell det meste om det.

 

Hyggelig at vi klarte å karre oss til en godkjent seier i åpningskampen, men skal det bli gull må vi heve oss. FORSTERKNINGER WENGER! BRUK PENGER! KJØP ROBBEN, V.d.VART, HANGELAND, AGUERO ELLER HVEM DET MÅ VÆRE, BARE DU BRUKER PENGER!

Link to comment
Share on other sites

 

Først av alt. Jeg kritiserte ikke Almunia for sist kamp. Jeg kritiserer kun når jeg mener det er grunnlag for kritikk.

For det andre så ser jeg at du gang på gang kommer med stikk som føles som om de er rettet mot meg.

 

BE

Nå skal det sies at du presterte å si at Almunia burde opptrådd anderledes ved Saha sitt mål, noe som er helt fantastisk av deg å mene. Han gjør en god "1 mot 1"-redning og har således ingen sjanse til å bestemme returens retning, og slik er det i ALLE slike situasjoner. Almunia var helt sjef i dag, og da mener jeg sjef. I tillegg til å være så godt som feilfri, var han utrolig stødig og han oser av trygghet og ansvar(noe vi trenger i et så ungt lag). Almunia begynner å bli en verdensklasse keeper, og det at Capello mener at Almunia kan forsvare en førstekeeper rolle for England sier vell det meste om det.

 

Hyggelig at vi klarte å karre oss til en godkjent seier i åpningskampen, men skal det bli gull må vi heve oss. FORSTERKNINGER WENGER! BRUK PENGER! KJØP ROBBEN, V.d.VART, HANGELAND, AGUERO ELLER HVEM DET MÅ VÆRE, BARE DU BRUKER PENGER!

 

?

 

Jeg skrev følgende:

Almunia spilte meget godt til han å være. Han hadde et par raske igangsettinger, var ute i feltet og kan ikke klandres for målet i mot. Det gledet mitt hjerte å se at han for en gangs skyld spilte slik som jeg vil at han skal, men det skal sies at han stod på hælene og burde ha vært ute og plukket innlegget som førte til at Denilson reddet på strek. Uansett er det fint at han endelig har begynt å høre på meg :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå var ikke ben elfen som startet kritiseringen denne gangen, det ser det ut som om noen tror...

 

Det vil alltid være kritikk rundt slike spillere, selv om jeg denne gangen mener det er helt på tryne å kritisere han for målet i mot...

 

Er heller ikke enig i at verken James, Given eller Green er bedre enn Almunia. Given har en enorm spenst og gode reflekser, men mangler høyde/lengde og mister derfor mye rekkevidde selv om han kompenserer for en del med veldig god spenst. James er ikke lenger det han en gang var, og heller ikke da han var på topp var han veldig mye bedre enn det Almunia ser ut til å utvikle seg til å bli(en bra topp 5 keeper i PL). Green er fortsatt "bare" 29 og kan utvikle seg til å bli en klassekeeper siden veldig mange keepere er på topp i alderen mellom 28-35. Men jeg mener han ikke er bedre enn Almunia.

 

Når det gjelder kampen mot Everton gjorde han en veldig bra jobb og ser ut til å ha tatt tak i mange av svakhetene sine over sommeren.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 16 2009, 08:55 PM) 174208[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

sykt bra!

 

...men vanvittig unødvendig å slippe inn mål mot dette laget. har ofte sett at almunia setter seg ned å stopper ballen med utsiden av leggen. det blir bare tåpelig, da det alltid vil gi retur.

 

 

 

ja, bedre å fløtte seg fra mål, da det er bedre å IKKE redde enn å gi retur.....

 

av alle tåpelige svar jeg har sett, må vel dette ta kaka;-) han har hansker. og han har lov å bruke hendene. han skal selvsagt ned å stoppe den ballen!

 

Og av alle tåpelige argumenter tar dette kaka. Hvis Almunia skulle tatt den ballen med hendene så måtte han allerede ha forutsett hva som kom til å skje midt i klynga der og kastet seg ned et par sekunder i forveien, noe som igjen ville ha gjort det lett for spilleren ved at han kunne plassert ballen høyt midt i mål.

 

det jeg ønsker, er at ha skal bli litt røffere. en frey, canizares + flere, vill gått ned med overkroppen først og stoppet ballen. det er da også det som er det korrekte i en sådan situasjon. såpass har jeg selv lært etter ganske mange år som bakerste mann. en tidligere stor keepertrener, frans hoek(ned), var veldig opptatt av tøffhet og aggresivitet hos målmenn. har aldri vært stor fan av almunia, og da er det lett å bli litt i overkant kritisk. selv om han har gjort det ganske mye bedre de siste 10-12 mnd, er han fortsatt ingen toppkeeper. ikke engang i topp 5 i pl. det synes jeg bør være et minimum for en klubb som arsenal. han er uten tvil en svært profesjonell type, men mangler alt for mange egenskaper til å bli en keeper som blir domminerende, og gjør de matchvinnende redningene som arsenalkeepere tidligere har gjort i seaman og lehmann. almunia er en ok+ keeper...

 

... reaksjon er vel en av hans sterke sider, så jeg ser ikke akkurat for meg at han måtte ha kastet seg ned to sekunder i forveien!

 

Uansett hvor gode reaksjoner man har så hjelper det lite hvis tyngekraften ikke er rask nok til å få deg ned. Skuddet kommer såpass raskt at han kun rekker å strekke ut et ben, og det er ikke akkurat overbevisende av Clichy som etterlater hele venstresiden åpen for Saha.

 

Fortsetter Almunia som han har gjort de siste 6-7 månedene så er det ikke så altfor mange keepere som er bedre enn Almunia i PL. Personlig mener jeg Almunia er topp 5 i PL, han har faktisk vokst utrolig mye, og har lagt til mange nye ting i sin spillestil, dog skulle jeg ønske han sto litt mindre på hælene og litt mer på tærene.

TOPP 5!!??

 

Given

Friedel

Green

Van der Sar

Reina

Cech

Gomes (på tross av en uhyre ustabil fjorårssesong)

 

Cudicini

Myhill

Almunia

 

øverste gruppe er gode. Given i verdensklasse.

neste gruppe er ok +

 

og ja, almunia har kommet seg det siste året, men han har ikke ferdighetene til å bli en keeper i toppsjiktet i europa. og det bør en keeper i arsenal være!

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 16 2009, 08:55 PM) 174208[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

sykt bra!

 

...men vanvittig unødvendig å slippe inn mål mot dette laget. har ofte sett at almunia setter seg ned å stopper ballen med utsiden av leggen. det blir bare tåpelig, da det alltid vil gi retur.

 

 

 

ja, bedre å fløtte seg fra mål, da det er bedre å IKKE redde enn å gi retur.....

 

av alle tåpelige svar jeg har sett, må vel dette ta kaka;-) han har hansker. og han har lov å bruke hendene. han skal selvsagt ned å stoppe den ballen!

 

Og av alle tåpelige argumenter tar dette kaka. Hvis Almunia skulle tatt den ballen med hendene så måtte han allerede ha forutsett hva som kom til å skje midt i klynga der og kastet seg ned et par sekunder i forveien, noe som igjen ville ha gjort det lett for spilleren ved at han kunne plassert ballen høyt midt i mål.

 

det jeg ønsker, er at ha skal bli litt røffere. en frey, canizares + flere, vill gått ned med overkroppen først og stoppet ballen. det er da også det som er det korrekte i en sådan situasjon. såpass har jeg selv lært etter ganske mange år som bakerste mann. en tidligere stor keepertrener, frans hoek(ned), var veldig opptatt av tøffhet og aggresivitet hos målmenn. har aldri vært stor fan av almunia, og da er det lett å bli litt i overkant kritisk. selv om han har gjort det ganske mye bedre de siste 10-12 mnd, er han fortsatt ingen toppkeeper. ikke engang i topp 5 i pl. det synes jeg bør være et minimum for en klubb som arsenal. han er uten tvil en svært profesjonell type, men mangler alt for mange egenskaper til å bli en keeper som blir domminerende, og gjør de matchvinnende redningene som arsenalkeepere tidligere har gjort i seaman og lehmann. almunia er en ok+ keeper...

 

... reaksjon er vel en av hans sterke sider, så jeg ser ikke akkurat for meg at han måtte ha kastet seg ned to sekunder i forveien!

 

Uansett hvor gode reaksjoner man har så hjelper det lite hvis tyngekraften ikke er rask nok til å få deg ned. Skuddet kommer såpass raskt at han kun rekker å strekke ut et ben, og det er ikke akkurat overbevisende av Clichy som etterlater hele venstresiden åpen for Saha.

 

Fortsetter Almunia som han har gjort de siste 6-7 månedene så er det ikke så altfor mange keepere som er bedre enn Almunia i PL. Personlig mener jeg Almunia er topp 5 i PL, han har faktisk vokst utrolig mye, og har lagt til mange nye ting i sin spillestil, dog skulle jeg ønske han sto litt mindre på hælene og litt mer på tærene.

TOPP 5!!??

 

Given

Friedel

Green

Van der Sar

Reina

Cech

Gomes (på tross av en uhyre ustabil fjorårssesong)

 

Cudicini

Myhill

Almunia

 

øverste gruppe er gode. Given i verdensklasse.

neste gruppe er ok +

 

og ja, almunia har kommet seg det siste året, men han har ikke ferdighetene til å bli en keeper i toppsjiktet i europa. og det bør en keeper i arsenal være!

 

Almunia er en keeper som er i toppsjiktet etter min mening, syntes han er en meget god keeper:) man bedømmer en spillers ferdigheter utifra prestasjonene over en hel sesong, ikke utifra enkeltkamper og avisoppslag etter den ene kampen:)

Link to comment
Share on other sites

TOPP 5!!??

 

Given

Friedel

Green

Van der Sar

Reina

Cech

Gomes (på tross av en uhyre ustabil fjorårssesong)

 

Cudicini

Myhill

Almunia

 

øverste gruppe er gode. Given i verdensklasse.

neste gruppe er ok +

 

og ja, almunia har kommet seg det siste året, men han har ikke ferdighetene til å bli en keeper i toppsjiktet i europa. og det bør en keeper i arsenal være!

 

Friedel er ikke noe bedre enn Almunia er pdd. Cech er heller ikke lenger den keeperen han var før etter hodeskaden, mens Reina og Given kanskje er blant de beste keeperene i PL. VDS er aldeles ikke bedre enn Almunia, han har blitt gammel og gjør mange tabber, Green er en ok keeper, men dårligere enn Almunia.

 

Å si at Gomes er bedre enn Almunia er bare idiotisk. Folk snakker om at Almunia er passiv i feltet, sjekk ut Gomes. Folk sier Lehmann (og Almunia) gjør tabber, da sier jeg bare sjekk Gomes.

Han var god i PSV, men i Tottenham har han bevist at han ikke engang er middelmådig.

 

Forøvrig er Mark Schwarzer en av de beste keeperne i PL.

 

Topp 5:

Reina

Schwarzer

Given

Cech

Almunia

Link to comment
Share on other sites

Utrolig enig med ang van der Sar, greit, han tok rekorden for å ha sluppet inn lite mål i fjor, eller noe slikt. Men hadde det ikke vært for PLs beste stopperpar, Ferdinand & Vidic, hadde det sett mye styggere ut for van der Sar. Han er ikke den samme keeperen han var før, (les: Fulham).

Link to comment
Share on other sites

Kan dere som hyler og skriker om Almunia fortelle meg hvem deres favorittkeeper er? Så skal jeg evaluere han i neste kamp (PL da selvsagt..) Også skal jeg rive prestasjonen hans i filler. Han gjør GARANTERT flere småfeil i løpet av kampen - det gjør ALLE.

 

BE derimot er så godt som ALLTID saklig når det gjelder Almunia - mens andre her er rett og slett usaklige og sier ting som ikke engang henger på greip.

 

INGEN keeper hadde vært nede med henda i situasjonen med reduseringen.

 

Og BE - det er ikke ofte - men jeg liker faktisk keeperhjørnet ditt! Fortsett med det er du snill - så kan vi lese evaluering fra en som er saklig - og ikke legger umenneskelige krav til vår bakerste mann.

Link to comment
Share on other sites

 

?

 

Jeg skrev følgende:

Almunia spilte meget godt til han å være. Han hadde et par raske igangsettinger, var ute i feltet og kan ikke klandres for målet i mot. Det gledet mitt hjerte å se at han for en gangs skyld spilte slik som jeg vil at han skal, men det skal sies at han stod på hælene og burde ha vært ute og plukket innlegget som førte til at Denilson reddet på strek. Uansett er det fint at han endelig har begynt å høre på meg :-)

 

BE

Åj, her har jeg blandet godt gitt. Denne skulle ikke gå til deg. Jeg var jo helt enig med din oppsumering. Beklager så fryktelig mye! *graver meg ned*

Link to comment
Share on other sites

Song imponerte de fleste under Everton kampen, og har hatt en meget positiv utvikling siden januar/februar 09.

Jeg synes under Everton kampen, at midtbane-rekka med Song, Denilson, og Fabregas utfylte hverandre meget bra.

Song som hadde det defensive som pri1, Denilson som den som løper å stresser motstanderene, og Fabregas som er mye av hjernen offensivt.

 

Dette er en spennende trio, og jeg tror at i denne 4-3-3 formasjonen, så vil vi få brukt Nasri og Walcott sine kvaliteter bedre enn 4-4-2.

Vi vil ha mer bredde, ta bare 3`eren på topp som vi kan velge mellom: Persie, Eduardo, Bendtner, AA, Nasri, Walcott, Vela og Rosicky.

 

Sentralt vil vi ha: Song, Fabregas, Denilson, Diaby, Ramsay, Eboue, og bl.a Wilshere. Tror også Nasri fint kan bekle en rolle i enkelte kamper i denne posisjonen.

 

Nei, jeg må si jeg liker tanken på Song, Denilson, og Fabregas fremover........ Det lukter........det lukter.....det lukter noe stort :)

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 16 2009, 08:55 PM) 174208[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

sykt bra!

 

...men vanvittig unødvendig å slippe inn mål mot dette laget. har ofte sett at almunia setter seg ned å stopper ballen med utsiden av leggen. det blir bare tåpelig, da det alltid vil gi retur.

 

 

 

ja, bedre å fløtte seg fra mål, da det er bedre å IKKE redde enn å gi retur.....

 

av alle tåpelige svar jeg har sett, må vel dette ta kaka;-) han har hansker. og han har lov å bruke hendene. han skal selvsagt ned å stoppe den ballen!

 

Og av alle tåpelige argumenter tar dette kaka. Hvis Almunia skulle tatt den ballen med hendene så måtte han allerede ha forutsett hva som kom til å skje midt i klynga der og kastet seg ned et par sekunder i forveien, noe som igjen ville ha gjort det lett for spilleren ved at han kunne plassert ballen høyt midt i mål.

 

det jeg ønsker, er at ha skal bli litt røffere. en frey, canizares + flere, vill gått ned med overkroppen først og stoppet ballen. det er da også det som er det korrekte i en sådan situasjon. såpass har jeg selv lært etter ganske mange år som bakerste mann. en tidligere stor keepertrener, frans hoek(ned), var veldig opptatt av tøffhet og aggresivitet hos målmenn. har aldri vært stor fan av almunia, og da er det lett å bli litt i overkant kritisk. selv om han har gjort det ganske mye bedre de siste 10-12 mnd, er han fortsatt ingen toppkeeper. ikke engang i topp 5 i pl. det synes jeg bør være et minimum for en klubb som arsenal. han er uten tvil en svært profesjonell type, men mangler alt for mange egenskaper til å bli en keeper som blir domminerende, og gjør de matchvinnende redningene som arsenalkeepere tidligere har gjort i seaman og lehmann. almunia er en ok+ keeper...

 

... reaksjon er vel en av hans sterke sider, så jeg ser ikke akkurat for meg at han måtte ha kastet seg ned to sekunder i forveien!

 

Uansett hvor gode reaksjoner man har så hjelper det lite hvis tyngekraften ikke er rask nok til å få deg ned. Skuddet kommer såpass raskt at han kun rekker å strekke ut et ben, og det er ikke akkurat overbevisende av Clichy som etterlater hele venstresiden åpen for Saha.

 

Fortsetter Almunia som han har gjort de siste 6-7 månedene så er det ikke så altfor mange keepere som er bedre enn Almunia i PL. Personlig mener jeg Almunia er topp 5 i PL, han har faktisk vokst utrolig mye, og har lagt til mange nye ting i sin spillestil, dog skulle jeg ønske han sto litt mindre på hælene og litt mer på tærene.

Link to comment
Share on other sites

glemte schwarzer ja. van der sar er på hell, ingen tvil om det. men han er fortsatt bedre enn almunia. når det gjelder gomes, gikk jeg ut fra hans prestasjoner for psv. gutten vil med litt selvtillit, være tilbake i godt slag.

 

RIVE prestasjonen i filler?! JEG SYNES ALMUNIA ER EN MIDDELS GOD KEEPER, og det er den fan ikke noen andre enn almunia som kan gjøre noe med. han er en ok+ keeper, og har bedret seg betraktelig det siste året, men jeg ønsker meg en keeper av topp klasse til arsenal. given, buffon er topp klasse. frey og casillas er verdensklasse. både frey og given hadde vært mulig for arsenal å få tak i. casillas er vel uoppnåelig, og å hente buffon vil nok også vanskelig la seg gjøre. given er pl beste keeper uten tvil. han er i en klasse for seg.

 

 

Skal man først lete etter feil, så kommer man alltid til å finne feil. Samme om keeperen heter Almunia, Reina, Cech eller Hubbabubba. Keepere er veldig sårbare - gjør de en feil så er de med en gang mye mer synlig enn andre spillere sine feil.

 

Almunia har allerede utviklet seg mye de siste årene, og vil helt sikkert utvikle seg enda mer i årene som kommer. Syns han fortjener ros for det, og ikke bare negativitet hele veien.

 

jepp, må vel si meg enig i det;-) er vel ikke mange i den alderen som jobber like hardt for å utvikle sine ferdigheter på samme måte. men jeg føler at det er litt vel mye som skal til på visse ferdigheter

 

Kan dere som hyler og skriker om Almunia fortelle meg hvem deres favorittkeeper er? Så skal jeg evaluere han i neste kamp (PL da selvsagt..) Også skal jeg rive prestasjonen hans i filler. Han gjør GARANTERT flere småfeil i løpet av kampen - det gjør ALLE.

 

BE derimot er så godt som ALLTID saklig når det gjelder Almunia - mens andre her er rett og slett usaklige og sier ting som ikke engang henger på greip.

 

INGEN keeper hadde vært nede med henda i situasjonen med reduseringen.

 

Og BE - det er ikke ofte - men jeg liker faktisk keeperhjørnet ditt! Fortsett med det er du snill - så kan vi lese evaluering fra en som er saklig - og ikke legger umenneskelige krav til vår bakerste mann.

 

 

riv givens prestasjoner i filler du oraklet. jeg gleder meg vilt til å lese din evaluering av citys alt for gode målmann;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...