Jump to content

2008.11.25 Dynamo Kiev H


Mr Chapman

Hvem tror du vinner?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Deilig deilig deilig seier! :D Satt langt inne, men vi dro det i land.

Superviktig redning av Almunia og en fantastisk avslutning av Bendtner. :D

 

Han fjotten på Kiev som fikk rødt kort fortjente det ass. Dytte dommeren er jo en ting, men makan til skuespiller-ass. Da har han bare godt av at sånt skjer på slutten. :D

Link to comment
Share on other sites

Viktig med en kjærkommen vitamininnsprøytning før det vankelige oppgjøret mot Chelsea til helga. Synes vi gjør en ganske bra kamp med Cesc og Almunia som de mest fremtredende! Alt ser så mye lysere ut for Arsenal etter en seier?? Nå blir nok alt rosenrødt på forumet igjen :D

Link to comment
Share on other sites

Litt usikker om hvem jeg skal sette som best i dag. Jeg holder Cesc høyest nå, men Clichy og Song har vært gode i dag.

 

synes aliiev! han burde fått en grammy! :D

Hvis det ikke hadde blit seier, som det ble :D :D og det var EKSTREMT viktig, så hadde alievs scene ferdigheter vært verdt å se på kampen for ;)

 

Edith: BENDTNER ER DIGG :P

Link to comment
Share on other sites

Der var det slutttttt :D

Vi vinner en fortjent og utrolig deilig seier ;)

Og når til og med dansken scorer da blir det fest :D

 

Fabregas leder laget til seier i sin første kamp som kaptein.. Kan det bli bedre ? :D

Link to comment
Share on other sites

Kampen er over, og Arsenal vinner kampen 1-0. Kan diskuteres om Cesc sitt (NYDELIGE) frispark er gyldig, siden ballen trolig er i bevegelse når det blir slått. Muligens skulle målet vært anullert, men who cares? Vi er videre.

 

Det er ikke et frispark, men en dropp fra dommer som har stoppet spillet grunnet skaden til Djourou og ukraineren. Arsenal har kontroll på ballen når han blåser og gir den derfor tilbake. Ballen trenger selvf ikke å ligge stille.

Link to comment
Share on other sites

For en berg- og dalbane av følelser vi Arsenalsupportere må gå igjennom.

Spillemessig ikke mye å rope hurra for. Blottet for selvtillit og fullstendig uten "cutting edge".

Men, man må ta med seg det faktum at vi atter en gang skal spille CL langt utover vinteren. Godt å ha noe å se frem til i disse begredelige dager.

 

Almunia-kritikerne bør holde munnen lukket i kveld! :D

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig, var nesten på gråten når Bendtner puttet det målet.. følte dette målet var fullt fortjent i og med at Silvestre og Gallas så og si reddet på strek to ganger :D

 

Banens beste er vår nye kaptein, Fabregas. Hvor mange pasninger slo han i dag som det var verdensklasse over? Det er tydelig at hans nye rolle ga han et skikkelig formløft. Tett bak Fabregas vil jeg si Song, rett og slett oppfløftende etter forrige kamp.

 

Forøvrig vil jeg nesten bare si unnskyld til Bendtner for hvordan jeg tenkte før han ble byttet inn, satt selv og håpet på Jay Simpson fordi jeg rett og slett har mistet troen på Bendtner denne sesongen.. men jaggu klarte han å snu det gitt, så Bendtner jeg beklager!

Link to comment
Share on other sites

Vakker seier. Denilson spiller en bra kamp, med noe småslurv. Song viser at han er den beste def. midtbanespilleren vi har i klubben akkurat nå. Ramsey viser glimt av potensialet sitt, og Vela er frekk som få ved flere anledninger. Men er vanskelig å spille mot et lag som ligger med 9 mann i forsvar og som går inn for å ødelegge hver kontring med obstruksjoner og lignende.

 

Almunia med en matchvinnerredning. Bendtner ble matchvinner med scoring og Fabregas slo en nydelig stikker bak forsvaret til Kiev rett etter en dropp.

 

Cesc spilte en bra kamp, RvP spilte en god kamp han og og var uheldig som ikke scoret.

 

Forsvaret vårt slet derimot litt mer, og Gallas var ute å kjøre et par ganger. Clichy fortsetter med sløvt spill bakover, men er god fremover. Djourou kontant i taklinger og ellers det han gjør.

 

Men de holder nullen og det er viktig, med tanke på 5 baklengs på de to siste kampene og null mål fremover.

 

Så takk Bendtner!! Håper du kan motbevise kritikerne dine nå om at du faktisk kan ha en fremtid i klubben!!

Og takk Almunia, som med nok en matchvinnende redning redder oss fra baklengs!

Link to comment
Share on other sites

Kampen er over, og Arsenal vinner kampen 1-0. Kan diskuteres om Cesc sitt (NYDELIGE) frispark er gyldig, siden ballen trolig er i bevegelse når det blir slått. Muligens skulle målet vært anullert, men who cares? Vi er videre.

 

Det er ikke et frispark, men en dropp fra dommer som har stoppet spillet grunnet skaden til Djourou og ukraineren. Arsenal har kontroll på ballen når han blåser og gir den derfor tilbake. Ballen trenger selvf ikke å ligge stille.

 

Du er sikker på at det var en dropp? Ikke det at det betyr noe nå - et mål er et mål :D

 

Kommentatorene på Sentanta mente forøvrig at det ikke var hands. Det var vanskelig å se hva han tok imot ballen med - fra siden så det ut som hands, forfra så det ikke ut som hands...

 

Da er vi videre med god hjelp av Fru Fortuna. Dette var katastrofe dårlig. Vi sliter voldsomt med å skape noe som helst. Kunne fort ha kommet bakpå her. Ligger an til en pinlig forestilling på Stamford.

 

Såså...

 

Nå skal vi ikke la oss totalt blende av målet - dette var ingen kongeforestilling. Men katastrofe var vel å ta litt i.

 

Men jeg skal gi deg rett i at på Stamford Bridge må vi vise atskillig bedre takter både offensivt og (kanskje spesielt) defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Kampen er over, og Arsenal vinner kampen 1-0. Kan diskuteres om Cesc sitt (NYDELIGE) frispark er gyldig, siden ballen trolig er i bevegelse når det blir slått. Muligens skulle målet vært anullert, men who cares? Vi er videre.

 

Det er ikke et frispark, men en dropp fra dommer som har stoppet spillet grunnet skaden til Djourou og ukraineren. Arsenal har kontroll på ballen når han blåser og gir den derfor tilbake. Ballen trenger selvf ikke å ligge stille.

 

Du er sikker på at det var en dropp? Ikke det at det betyr noe nå - et mål er et mål :D

 

Kommentatorene på Sentanta mente forøvrig at det ikke var hands. Det var vanskelig å se hva han tok imot ballen med - fra siden så det ut som hands, forfra så det ikke ut som hands...

 

Da er vi videre med god hjelp av Fru Fortuna. Dette var katastrofe dårlig. Vi sliter voldsomt med å skape noe som helst. Kunne fort ha kommet bakpå her. Ligger an til en pinlig forestilling på Stamford.

 

Såså...

 

Nå skal vi ikke la oss totalt blende av målet - dette var ingen kongeforestilling. Men katastrofe var vel å ta litt i.

 

Men jeg skal gi deg rett i at på Stamford Bridge må vi vise atskillig bedre takter både offensivt og (kanskje spesielt) defensivt.

Nå tviler jeg sterkt på at Chelskij kommer til å spille like defensivt på hjemmebane som Kiev gjør på bortebane, så at det blir en helt annen kamp og at tenningsnivået vil være et helt annet tror jeg ikke vi skal være redde for.

 

Men vi må nok ha litt flaks med oss på brua også, med tanke på hvor dårlige vi er defensivt for tiden...

Link to comment
Share on other sites

Kampen er over, og Arsenal vinner kampen 1-0. Kan diskuteres om Cesc sitt (NYDELIGE) frispark er gyldig, siden ballen trolig er i bevegelse når det blir slått. Muligens skulle målet vært anullert, men who cares? Vi er videre.

 

Det er ikke et frispark, men en dropp fra dommer som har stoppet spillet grunnet skaden til Djourou og ukraineren. Arsenal har kontroll på ballen når han blåser og gir den derfor tilbake. Ballen trenger selvf ikke å ligge stille.

 

Du er sikker på at det var en dropp? Ikke det at det betyr noe nå - et mål er et mål :D

 

Kommentatorene på Sentanta mente forøvrig at det ikke var hands. Det var vanskelig å se hva han tok imot ballen med - fra siden så det ut som hands, forfra så det ikke ut som hands...

 

Da er vi videre med god hjelp av Fru Fortuna. Dette var katastrofe dårlig. Vi sliter voldsomt med å skape noe som helst. Kunne fort ha kommet bakpå her. Ligger an til en pinlig forestilling på Stamford.

 

Såså...

 

Nå skal vi ikke la oss totalt blende av målet - dette var ingen kongeforestilling. Men katastrofe var vel å ta litt i.

 

Men jeg skal gi deg rett i at på Stamford Bridge må vi vise atskillig bedre takter både offensivt og (kanskje spesielt) defensivt.

 

Temmelig sikker. Dommeren blåser når Arsenal har kontroll over ballen. Ingen spiller som ble tacklet eller forhindret da han blåste.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...