Mr Chapman Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 ARSENAL DYNAMO KIEV (Kampen er i morgen, så bare laget tråden nå. Mer om kampen kommer senere) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Hadde akkurat laget en tråd ferdig, men så så jeg at du hadde laget en men kan legge ut min info om kampen her da : ) Arsenal v Dynamo Kiev Group stage - 25 November 2008 20:45 (CET) - Emirates Stadium - London Før kampen: Arsenal, som alle vet har en veldig svak periode. Spillet sitter ikke som det skal og vi har 2 tap på rad i serien nå. Heldigvis har spillerne prestert ganske godt i Champions League. Hvis Arsenal slipper seg løs og spiller slik de kan vil dette bli en kamp for hjemmefansen! TV Kanaler/Streams: Viasat Sport Fotbollive.se Fotbollsnytt.se MYP2P UEFA.com Dommer: Kommer Spillere som er skadet/utilgjengelig: Eduardo Da Silva Thomas Rosicky Theo Walcott Abou Diaby Samir Nasri Bacary Sagna Emmanuel Eboue (usikker) Kolo Toure (usikker) Siste resultater: 17.09.2008 v Dynamo Kyiv (A) 1-1 30.09.2008 v Porto (H) 4-0 21.10.2008 v Fenerbahçe (A) 5-2 05.11.2008 v Fenerbahce (H) 0-0 Tabellen: Group G Pld W D L GF GA Pts 1.Arsenal 4 2 2 0 10 3 8 3.FC Dynamo Kyiv 4 1 2 1 3 3 5 Statistikker: Spiller statistikkerKlubb statistikker Gruppe statistikker Kamp statistikker Offsides » 9 Adebayor Arsenal 8 Brandão Shakhtar 7 Rosenberg Bremen 7 Mantzios Panathinaikos 7 Vučinić Roma Litt om motstanderen: Kallenavn: "Bilo-Syni" (White-Blues), Grunnlagt: 1927, Stadion: Valeriy Lobanovskyy Stadium, Kapasistet: 16,873, Trener: Yuri Semin Link to comment Share on other sites More sharing options...
bendik0407 Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Ramsey MÅ få starte denne kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 hadde vært morro m Cesc og Ramsey sammen : ) De hadde åpnet forsvaret til Dynamo lett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Kjempeflott av dere som lager topic! Ja. Champions League igjen. Vi gjør det for det meste sterkt i denne turneringen, og jeg tror vi sikrer avansement med denne kampen. Jeg har tidligere uttalt at jeg tror at dette er vårt år i Champions League, og det står jeg fast ved. Jeg er noe spent på laget, og venter derfor litt med å sette det opp, men det er en ting jeg vil påpeke. At jeg er enig med pekkiry! Fabregas og Ramsey senralt. Det ønsker jeg å se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Leser rykter om at Gallas vil være tilbake og få spille igjen mot Kiev. Spørsmålet er om han virkelig er helt strippet for kapteinsbindet? Tror det er god nok straff for han sin del. Kiev er et lag som vanligvis skal slås, men med tanke på problemene våre for tiden tror jeg vi fort kan gå på tap her. Satser på at dette er laget som skal vinne kampen for oss og føre oss videre i CL. Fabianski Hoyte-Djourou-Gallas/Kolo-Silvestre Diaby-Ramsey-Cesc-Nasri RvP-Vela På tide Vela får sjansen fra start til fordel for Bendtner. Clichy har hatt en forferdelig sesong sålangt defensivt og bør få noen kamper på benken. Denilson og Cesc sammen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Leser rykter om at Gallas vil være tilbake og få spille igjen mot Kiev. Spørsmålet er om han virkelig er helt strippet for kapteinsbindet? Tror det er god nok straff for han sin del. Kiev er et lag som vanligvis skal slås, men med tanke på problemene våre for tiden tror jeg vi fort kan gå på tap her. Satser på at dette er laget som skal vinne kampen for oss og føre oss videre i CL. Fabianski Hoyte-Djourou-Gallas/Kolo-Silvestre Diaby-Ramsey-Cesc-Nasri RvP-Vela På tide Vela får sjansen fra start til fordel for Bendtner. Clichy har hatt en forferdelig sesong sålangt defensivt og bør få noen kamper på benken. Denilson og Cesc sammen... Jeg ser du har byttet keeper siden sist kamp? Kan jeg få spørre om grunnen til det? Ellers er jeg delvis enig med deg i laget. Jeg vil ikke ha Diaby på laget, iallefall ikke på kant. Der er han stort sett alltid forferdelig. Jeg går for følgende lag Fabianski Eboue-Silvestre-Kolo-Clichy Van Persie-Cesc-Denilson-Nasri Adebayor-Bendtner Ifl. Physioroom skal Eboue og Toure være klare til idag. Det samme gjelder Adebayor BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 ... Jeg ser du har byttet keeper siden sist kamp? Kan jeg få spørre om grunnen til det? Egentlig mest siden det er CL, og at det kan virke som om Almunia kan trenge en hvilepause. Tror det kan være lurt å la Fabianski få smake litt mer på CL-fotball med tanke på at han muligens er vår fremtids førstevalg på keeperplassen. Vil ha Almunia 100% klar for Chelskij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Leser rykter om at Gallas vil være tilbake og få spille igjen mot Kiev. Spørsmålet er om han virkelig er helt strippet for kapteinsbindet? Tror det er god nok straff for han sin del. Kiev er et lag som vanligvis skal slås, men med tanke på problemene våre for tiden tror jeg vi fort kan gå på tap her. Satser på at dette er laget som skal vinne kampen for oss og føre oss videre i CL. Fabianski Hoyte-Djourou-Gallas/Kolo-Silvestre Diaby-Ramsey-Cesc-Nasri RvP-Vela På tide Vela får sjansen fra start til fordel for Bendtner. Clichy har hatt en forferdelig sesong sålangt defensivt og bør få noen kamper på benken. Denilson og Cesc sammen... Jeg ser du har byttet keeper siden sist kamp? Kan jeg få spørre om grunnen til det? Ellers er jeg delvis enig med deg i laget. Jeg vil ikke ha Diaby på laget, iallefall ikke på kant. Der er han stort sett alltid forferdelig. Jeg går for følgende lag Fabianski Eboue-Silvestre-Kolo-Clichy Van Persie-Cesc-Denilson-Nasri Adebayor-Bendtner Ifl. Physioroom skal Eboue og Toure være klare til idag. Det samme gjelder Adebayor BE Laget ditt blir nok noe annerledes. Ute er Diaby, Eboue, Toure, Nasri og Adebayor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Ok, Daddy Cool. Da prøver jeg på nytt. Fabianski Gallas-Djourou-Silvestre-Clichy Van Persie-Denilson-Cesc ©-Ramsey Bendtner-Vela Simbad jeg mener at denne kampen er viktigere enn Chelsea kampen så da mener jeg at iflg din logikk burde almunia spilt i dag og Fabianski mot Chelsea, men samma det. Jeg ville bare se om du skrev noe negativt om almunia siden han spilte så sinnsykt bra sist kamp. Men det gjorde du altså ikke BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Simbad jeg mener at denne kampen er viktigere enn Chelsea kampen så da mener jeg at iflg din logikk burde almunia spilt i dag og Fabianski mot Chelsea, men samma det. Jeg ville bare se om du skrev noe negativt om almunia siden han spilte så sinnsykt bra sist kamp. Men det gjorde du altså ikke BE Der er vi altså uenige. Jeg mener at det er viktigere å slå Chelsea og prøve å sette et grep om 4. plassen enn å gå videre. Forhåpentligvis gjør vi begge deler... Og ja, jeg så kampen mot City... Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenell Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Halleluja for noen kjekser! Diaby klarer å skade seg i ca. hver 3 kamp. Nasri blir nok den nye Rosicky med skade på skade.... Ade skada igjen, jada gjør vel ingenting for vi har jo beveglige og elegante Bendtner Eboue mye skada.... nei nå er jeg så lei.... Laget i morgen blir da sikkert med bla. Song, Denilson, Gallas og dansken. Trist!!!!! Håper på følgende lag (skjer aldri med Wenger som sjef): Almunia Hoyte djorou Silvestre Clichy Wilshere Ramsey Cesc Vela Van P Simpson Blir nok heller noe sånt: almunia Djorou Gallas Silvestre Clichy Denilson Song Cesc Ramsey? Van P Dansken Får være sjeleglade om vi ikke taper. Holder vel med uavgjort for å være garantert videre eller? Tips 1-1 Dansken scorer på brasse:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Tips 1-1 Dansken scorer på brasse:) Orker han slikt da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 24, 2008 Author Report Share Posted November 24, 2008 Hadde akkurat laget en tråd ferdig, men så så jeg at du hadde laget en men kan legge ut min info om kampen her da : ) (...) Flott, sparer meg masse arbeid! Tenkte bare at det var viktig å få opp kamptråden. Vanskelig kamp - vanskelig å tippe lag. William Gallas er tilbake i startelleveren, Fabregas som kaptein. Adebayor tilbake, ble vel bare hvilt mot City? van Persie starter nok. Håper Djourou får sjansen. Toure på høyreback. Clichy på venstre. Ramsey på høyrekant, Song på midtbanen sammen med Cesc. Nasri på venstre flanke. Og Almunia får nok sjansen i mål (sukk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Tipper det blir noe slikt: Fabianski Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy Eboue - Fàbregas - Denilson - Ramsey Bendtner - van Persie Håper på dette: Fabianski Eboue - Djourou - Silvestre - Clichy Wilshere - Song - Fàbregas - Ramsey van Persie - Vela Synd at vi er totalt ribbet for vinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Almunia Djourou - Gallas - Silvestre - Clichy Fabregas - Song - Ramsey van Persie - Bendtner - Vela * Djourou har vært god på backen før, og har vist god form * Gallas skulle visstnok få en ny sjanse mot Dynamo * Song er et langt bedre anker enn Denilson hvis vi skal få det beste ut av Cesc * Håper å se en ny og frisk Cesc med kapteinsbindet rundt armen * Ramsey fortjener en sjanse fra start, og dette er en bra anledning * Robin briljerer på kanten i en spisstreer på landslaget * Bendtner fungerer mye bedre med støtte rundt seg * Vela fortjener så difinitivt en mulighet, og har hvilt etter landslagspausen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Minner dere på at dere må huske og tippe!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Minner dere på at dere må huske og tippe!!! Med handicap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagi Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Almunia Djourou - Gallas - Silvestre - Clichy Fabregas - Song - Ramsey van Persie - Bendtner - Vela Det laget går jeg også for, jeg liker måten du har satt opp laget på. Dette vil nok få igang dansken og vi får brukt RVP og ikke minst Vela. Men med et sånt oppsett er det viktig at backene kommer opp. For de tre på midtbanen kommer til å ligge mye sentralt. Håper Wenger satser på denne varianten, selv om jeg tviler. Du får ringe Wenger i kveld Helmik'n og tipse han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Veldig spennende lag Helmik'n. Ville selv hatt Hoyte på høyrebacken og Djourou i midten til fordel for Silvestre, men som sagt spennende lag. Tror det kunne gjort det bra mot Kiev på hjemmebane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 http://youngguns.wordpress.com/2008/11/24/...w-against-kyiv/ Merida får kanskje en sjanse på vingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Alle kommer til å stille opp for Fabregas. Et klokt tispunkt for skifte av kaptein to dager før en kamp vi må vinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 http://youngguns.wordpress.com/2008/11/24/...w-against-kyiv/ Merida får kanskje en sjanse på vingen Dette faller ikke helt logisk for min del. Foran Fran i køen bør både Ramsey, Wilshere, Diaby, Nasri og ikke minst Vela være. At alle disse skal vrakes til fordel for Fran stemmer ikke helt hos meg. Selvfølgelig positivt at ungguttene får muligheten, henholdsvis Gavin og Fran, men akkurat på en venstreving i morgendagens kamp er det flere som bør prioriteres foran spanjolen av de andre unggutta. Begynner snart å lure på hva Vela må gjøre for å starte en kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 [/b] Almunia Djourou - Gallas - Silvestre - Clichy Fabregas - Song - Ramsey van Persie - Bendtner - Vela * Djourou har vært god på backen før, og har vist god form * Gallas skulle visstnok få en ny sjanse mot Dynamo * Song er et langt bedre anker enn Denilson hvis vi skal få det beste ut av Cesc * Håper å se en ny og frisk Cesc med kapteinsbindet rundt armen * Ramsey fortjener en sjanse fra start, og dette er en bra anledning * Robin briljerer på kanten i en spisstreer på landslaget * Bendtner fungerer mye bedre med støtte rundt seg * Vela fortjener så difinitivt en mulighet, og har hvilt etter landslagspausen ser ut som et veldig bra lag, med fin balanse. Forsvaret er det lite å si på ettersom det er få alternativer vi har der nå. Song tar den defensive grovjobben. Ramsey og Fabregas strør rundt seg med fine pasninger. To kanter i Vela og Van Persie som kan både kan sette opp andre, score fra mange posisjoner og utfordre. I tillegg til Bendtner, en spiss som er best med støtte rundt seg, sterk på hodet og god til å posisjonere seg i fletet. Dette gjør at vi får mange muligheter offensivt. Med det laget tror jeg vinner nokså greit 3-0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 Hvordan kanal går kampen på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.