Jump to content

2008.11.25 Dynamo Kiev H


Mr Chapman

Hvem tror du vinner?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Hadde akkurat laget en tråd ferdig, men så så jeg at du hadde laget en :P men kan legge ut min info om kampen her da : )

 

gun__1219942616_uefa_dynamokiev.jpg

Arsenal v Dynamo Kiev

Group stage - 25 November 2008 20:45 (CET) - Emirates Stadium - London

 

Før kampen:

Arsenal, som alle vet har en veldig svak periode. Spillet sitter ikke som det skal og vi har 2 tap på rad i serien nå. Heldigvis har spillerne prestert ganske godt i Champions League. Hvis Arsenal slipper seg løs og spiller slik de kan vil dette bli en kamp for hjemmefansen!

 

TV Kanaler/Streams:

 

Dommer:

Kommer

 

Spillere som er skadet/utilgjengelig:

Eduardo Da Silva

Thomas Rosicky

Theo Walcott

Abou Diaby

Samir Nasri

Bacary Sagna

Emmanuel Eboue (usikker)

Kolo Toure (usikker)

 

Siste resultater:

17.09.2008 v Dynamo Kyiv (A) 1-1

30.09.2008 v Porto (H) 4-0

21.10.2008 v Fenerbahçe (A) 5-2

05.11.2008 v Fenerbahce (H) 0-0

 

Tabellen:

Group G Pld W D L GF GA Pts

1.Arsenal 4 2 2 0 10 3 8

3.FC Dynamo Kyiv 4 1 2 1 3 3 5

 

Statistikker:

Spiller statistikker

Klubb statistikker

Gruppe statistikker

Kamp statistikker

Offsides »

9 Adebayor Arsenal

8 Brandão Shakhtar

7 Rosenberg Bremen

7 Mantzios Panathinaikos

7 Vučinić Roma

 

Litt om motstanderen:

Kallenavn: "Bilo-Syni" (White-Blues), Grunnlagt: 1927, Stadion: Valeriy Lobanovskyy Stadium, Kapasistet: 16,873, Trener: Yuri Semin

Link to comment
Share on other sites

Kjempeflott av dere som lager topic!

 

Ja. Champions League igjen. Vi gjør det for det meste sterkt i denne turneringen, og jeg tror vi sikrer avansement med denne kampen. Jeg har tidligere uttalt at jeg tror at dette er vårt år i Champions League, og det står jeg fast ved. Jeg er noe spent på laget, og venter derfor litt med å sette det opp, men det er en ting jeg vil påpeke. At jeg er enig med pekkiry! Fabregas og Ramsey senralt. Det ønsker jeg å se. :P

Link to comment
Share on other sites

Leser rykter om at Gallas vil være tilbake og få spille igjen mot Kiev. Spørsmålet er om han virkelig er helt strippet for kapteinsbindet? Tror det er god nok straff for han sin del.

 

Kiev er et lag som vanligvis skal slås, men med tanke på problemene våre for tiden tror jeg vi fort kan gå på tap her.

 

Satser på at dette er laget som skal vinne kampen for oss og føre oss videre i CL.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Gallas/Kolo-Silvestre

Diaby-Ramsey-Cesc-Nasri

RvP-Vela

 

På tide Vela får sjansen fra start til fordel for Bendtner. Clichy har hatt en forferdelig sesong sålangt defensivt og bør få noen kamper på benken. Denilson og Cesc sammen...

Link to comment
Share on other sites

Leser rykter om at Gallas vil være tilbake og få spille igjen mot Kiev. Spørsmålet er om han virkelig er helt strippet for kapteinsbindet? Tror det er god nok straff for han sin del.

 

Kiev er et lag som vanligvis skal slås, men med tanke på problemene våre for tiden tror jeg vi fort kan gå på tap her.

 

Satser på at dette er laget som skal vinne kampen for oss og føre oss videre i CL.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Gallas/Kolo-Silvestre

Diaby-Ramsey-Cesc-Nasri

RvP-Vela

 

På tide Vela får sjansen fra start til fordel for Bendtner. Clichy har hatt en forferdelig sesong sålangt defensivt og bør få noen kamper på benken. Denilson og Cesc sammen...

 

Jeg ser du har byttet keeper siden sist kamp? Kan jeg få spørre om grunnen til det?

Ellers er jeg delvis enig med deg i laget.

Jeg vil ikke ha Diaby på laget, iallefall ikke på kant. Der er han stort sett alltid forferdelig. Jeg går for følgende lag

 

Fabianski

Eboue-Silvestre-Kolo-Clichy

Van Persie-Cesc-Denilson-Nasri

Adebayor-Bendtner

 

Ifl. Physioroom skal Eboue og Toure være klare til idag. Det samme gjelder Adebayor

 

BE

Link to comment
Share on other sites

...

Jeg ser du har byttet keeper siden sist kamp? Kan jeg få spørre om grunnen til det?

Egentlig mest siden det er CL, og at det kan virke som om Almunia kan trenge en hvilepause.

Tror det kan være lurt å la Fabianski få smake litt mer på CL-fotball med tanke på at han muligens er vår fremtids førstevalg på keeperplassen. Vil ha Almunia 100% klar for Chelskij.

Link to comment
Share on other sites

Leser rykter om at Gallas vil være tilbake og få spille igjen mot Kiev. Spørsmålet er om han virkelig er helt strippet for kapteinsbindet? Tror det er god nok straff for han sin del.

 

Kiev er et lag som vanligvis skal slås, men med tanke på problemene våre for tiden tror jeg vi fort kan gå på tap her.

 

Satser på at dette er laget som skal vinne kampen for oss og føre oss videre i CL.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Gallas/Kolo-Silvestre

Diaby-Ramsey-Cesc-Nasri

RvP-Vela

 

På tide Vela får sjansen fra start til fordel for Bendtner. Clichy har hatt en forferdelig sesong sålangt defensivt og bør få noen kamper på benken. Denilson og Cesc sammen...

 

Jeg ser du har byttet keeper siden sist kamp? Kan jeg få spørre om grunnen til det?

Ellers er jeg delvis enig med deg i laget.

Jeg vil ikke ha Diaby på laget, iallefall ikke på kant. Der er han stort sett alltid forferdelig. Jeg går for følgende lag

 

Fabianski

Eboue-Silvestre-Kolo-Clichy

Van Persie-Cesc-Denilson-Nasri

Adebayor-Bendtner

 

Ifl. Physioroom skal Eboue og Toure være klare til idag. Det samme gjelder Adebayor

 

BE

 

 

Laget ditt blir nok noe annerledes. Ute er Diaby, Eboue, Toure, Nasri og Adebayor...

Link to comment
Share on other sites

Ok, Daddy Cool.

Da prøver jeg på nytt.

 

Fabianski

Gallas-Djourou-Silvestre-Clichy

Van Persie-Denilson-Cesc ©-Ramsey

Bendtner-Vela

 

Simbad jeg mener at denne kampen er viktigere enn Chelsea kampen så da mener jeg at iflg din logikk burde almunia spilt i dag og Fabianski mot Chelsea, men samma det. Jeg ville bare se om du skrev noe negativt om almunia siden han spilte så sinnsykt bra sist kamp. Men det gjorde du altså ikke

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Simbad jeg mener at denne kampen er viktigere enn Chelsea kampen så da mener jeg at iflg din logikk burde almunia spilt i dag og Fabianski mot Chelsea, men samma det. Jeg ville bare se om du skrev noe negativt om almunia siden han spilte så sinnsykt bra sist kamp. Men det gjorde du altså ikke

 

BE

Der er vi altså uenige. Jeg mener at det er viktigere å slå Chelsea og prøve å sette et grep om 4. plassen enn å gå videre. Forhåpentligvis gjør vi begge deler...

 

Og ja, jeg så kampen mot City...

Link to comment
Share on other sites

Halleluja for noen kjekser! Diaby klarer å skade seg i ca. hver 3 kamp. Nasri blir nok den nye Rosicky med skade på skade.... Ade skada igjen, jada gjør vel ingenting for vi har jo beveglige og elegante Bendtner ;)

Eboue mye skada.... nei nå er jeg så lei....

Laget i morgen blir da sikkert med bla. Song, Denilson, Gallas og dansken. Trist!!!!!

 

Håper på følgende lag (skjer aldri med Wenger som sjef):

Almunia

 

Hoyte djorou Silvestre Clichy

 

Wilshere Ramsey Cesc Vela

 

Van P Simpson

 

 

Blir nok heller noe sånt:

 

almunia

 

Djorou Gallas Silvestre Clichy

 

 

Denilson Song Cesc Ramsey?

 

 

Van P Dansken

 

 

Får være sjeleglade om vi ikke taper. Holder vel med uavgjort for å være garantert videre eller?

 

Tips 1-1 Dansken scorer på brasse:)

Link to comment
Share on other sites

Hadde akkurat laget en tråd ferdig, men så så jeg at du hadde laget en ;) men kan legge ut min info om kampen her da : )

 

(...)

 

Flott, sparer meg masse arbeid! Tenkte bare at det var viktig å få opp kamptråden.

 

Vanskelig kamp - vanskelig å tippe lag. William Gallas er tilbake i startelleveren, Fabregas som kaptein. Adebayor tilbake, ble vel bare hvilt mot City? van Persie starter nok. Håper Djourou får sjansen. Toure på høyreback. Clichy på venstre. Ramsey på høyrekant, Song på midtbanen sammen med Cesc. Nasri på venstre flanke. Og Almunia får nok sjansen i mål (sukk).

Link to comment
Share on other sites

Tipper det blir noe slikt:

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy

Eboue - Fàbregas - Denilson - Ramsey

Bendtner - van Persie

 

Håper på dette:

 

Fabianski

Eboue - Djourou - Silvestre - Clichy

Wilshere - Song - Fàbregas - Ramsey

van Persie - Vela

 

Synd at vi er totalt ribbet for vinger ;)

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Djourou - Gallas - Silvestre - Clichy

Fabregas - Song - Ramsey

van Persie - Bendtner - Vela

 

* Djourou har vært god på backen før, og har vist god form

* Gallas skulle visstnok få en ny sjanse mot Dynamo

* Song er et langt bedre anker enn Denilson hvis vi skal få det beste ut av Cesc

* Håper å se en ny og frisk Cesc med kapteinsbindet rundt armen

* Ramsey fortjener en sjanse fra start, og dette er en bra anledning

* Robin briljerer på kanten i en spisstreer på landslaget

* Bendtner fungerer mye bedre med støtte rundt seg

* Vela fortjener så difinitivt en mulighet, og har hvilt etter landslagspausen

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Djourou - Gallas - Silvestre - Clichy

Fabregas - Song - Ramsey

van Persie - Bendtner - Vela

 

Det laget går jeg også for, jeg liker måten du har satt opp laget på. Dette vil nok få igang dansken og vi får brukt RVP og ikke minst Vela. Men med et sånt oppsett er det viktig at backene kommer opp. For de tre på midtbanen kommer til å ligge mye sentralt.

Håper Wenger satser på denne varianten, selv om jeg tviler. :(

Du får ringe Wenger i kveld Helmik'n og tipse han ;)

Link to comment
Share on other sites

http://youngguns.wordpress.com/2008/11/24/...w-against-kyiv/

 

Merida får kanskje en sjanse på vingen :D

 

Dette faller ikke helt logisk for min del. Foran Fran i køen bør både Ramsey, Wilshere, Diaby, Nasri og ikke minst Vela være. At alle disse skal vrakes til fordel for Fran stemmer ikke helt hos meg.

 

Selvfølgelig positivt at ungguttene får muligheten, henholdsvis Gavin og Fran, men akkurat på en venstreving i morgendagens kamp er det flere som bør prioriteres foran spanjolen av de andre unggutta. Begynner snart å lure på hva Vela må gjøre for å starte en kamp!

Link to comment
Share on other sites

[/b]

Almunia

Djourou - Gallas - Silvestre - Clichy

Fabregas - Song - Ramsey

van Persie - Bendtner - Vela

 

* Djourou har vært god på backen før, og har vist god form

* Gallas skulle visstnok få en ny sjanse mot Dynamo

* Song er et langt bedre anker enn Denilson hvis vi skal få det beste ut av Cesc

* Håper å se en ny og frisk Cesc med kapteinsbindet rundt armen

* Ramsey fortjener en sjanse fra start, og dette er en bra anledning

* Robin briljerer på kanten i en spisstreer på landslaget

* Bendtner fungerer mye bedre med støtte rundt seg

* Vela fortjener så difinitivt en mulighet, og har hvilt etter landslagspausen

ser ut som et veldig bra lag, med fin balanse. Forsvaret er det lite å si på ettersom det er få alternativer vi har der nå. Song tar den defensive grovjobben. Ramsey og Fabregas strør rundt seg med fine pasninger. To kanter i Vela og Van Persie som kan både kan sette opp andre, score fra mange posisjoner og utfordre. I tillegg til Bendtner, en spiss som er best med støtte rundt seg, sterk på hodet og god til å posisjonere seg i fletet. Dette gjør at vi får mange muligheter offensivt. Med det laget tror jeg vinner nokså greit 3-0.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...