Jump to content

2008.11.25 Dynamo Kiev H


Mr Chapman

Hvem tror du vinner?  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Ser ut som om Fabregas hadde godt av kapteinsbindet. Eller er det fordi Song er hans makker? Håper han fortsetter å kjempe såpass som han har gjort i dag. Mange gode ballvinninger av alle 4 midtbanespillerne våre sålangt. Håper de får til noen kontringer etterhvert slik at vi får se farten og frekkheten til Vela litt mer.

Link to comment
Share on other sites

Ahhh jublet høyt der, helt til jeg skjønte det ble annulert.. De så riktig ut, desverre.

Pause og 0-0, lagene må begynne å score vist jeg skal få rett på 3-1 tipset mitt :P Egentlig en ganske grei omgang. Vi har ballen mye, vi gjør en del bra. Men vi mangler det lille stinget i angrep for å få ballen i mål. Det kommer i andre omgang :D

 

Men heller ikke Dynamo er ufarlige, vi gjør til tider rare ting i forsvar som da dynamo hadde skuddet i stanga.

Morsomt å se Fabregas, han spiller bra idag, det er tydlig at kapteinsbindet har en positiv virkning for han :)

jeg sitter fortsatt å krysser fingrene for to mål fra Rocket Robin..

Go gunners :)

Link to comment
Share on other sites

Veldig oppløftende omgang. Endelig er pasningsspillet og bevegelsene tilbake i Nord-London. Vi har full kontroll, bortsett fra den ene blunderen fra Gallas som vi heldigvis slapp unna med. Ellers er det vi som har styrt alt, selv om vi ikke har kommet helt til de store sjansene.

 

Vela, Cesc, Djourou, Van Persie, Clichy og Song imponerer spesielt. Gledelig å se vår nye kaptein tilbake i form!

 

Satser på minimum ett mål i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Det går fryktelig sakte. Lite oppfinnsomhet og altfor lite besluttsomhet. Fabregas god, Chlicy slurvete, Song på det jevne, van Persie må snart vise at han er verdig en plass. Ramsey ingen høyre ving, Denilson ingen venstre ving. Gallas heldig, Almunia gjort feil de to gangene vi evnt hadde trengt en keeper.

 

Vi må heve oss mange hakk. Dette er rett og slett dårlig fotball. Lite tempo, lite aggresivitet, lite vilje. Har vi ikke spillerene til å spille pass and move da må vi endre taktikk og spille mer på tempo og vilje. Nå er det hverken eller...

Link to comment
Share on other sites

Gruppe G:

 

Arsenal: 8poeng

Porto: 6poeng

D kiev: 5poeng

Fenerbache: 2poeng

 

Hvis Porto vinner får dem 9poeng.

Hvis Arsenal får uavjort ligger Porto og Arsenal likt, men jeg tror Arsenal vinner og sikrer seg plassen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...