Jump to content

2008.09.27 Hull H


hermz

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Jeg så ikke kampen, men har fått med meg at vi tapte. Av tidligere erfaringer veit jeg at det kommer masse usakeligheter etter slike kamper, og har derfor ikke giddet å lese gjennom kamptråden Kan noen komme med et nøytralt sammendrag av kampen og spillervurderinger? Takk

Link to comment
Share on other sites

Almunia 6 BB - Kan ikke klandres for målene

Sagna 3 - Langt ifra toppform og hadde mange mislykkede innleggsforsøk

Gallas 3 - Igjen driter han seg ut på en corner, prøver mye i sluttminuttene, men ikke godt nok

Toure 4 - Etter at han kom hjem fra ANC har han stagnert helt, får håpe han kommer tilbake til gamle takter

Clichy 4 - Løper og jobber mye og er vår beste bakover, men langt unna toppform

Walcott 3 - Veldig usikker i mange situasjoner og gjør mange rare valg, burde scoret minst et mål

Denilson 5 - Løper og jobber mye, vår beste på midten i dag

Cesc 4 - Vi ser tydeligvis at han er ute av form, men sålenge han ikke har medspillere som beveger seg blir det vanskelig å gi krempasninger

Eboue 3 - Tilbake på gamle takter, holder på ballen altfor lenge og burde hatt en scoring

Rvp 2/3 - Skyter mest, men treffer aldri mål, langt i fra toppform

Ade 0 - Elendig kamp! Ødelegger angrepene våre gang på gang med sine offsides og elendige touch, må benkes i neste kamp

 

Bendtner 5 - Klarer å gjøre flere ting på 20 min enn Ade klarte på hele kampen

Vela 4 - Spilte for lite

 

 

Kanskje jeg er veldig negativ, men ikke mange som fortjener skryt i dag

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk ikke vært så ille her inne i dag.

 

Men uansett;

 

1. omgang:

Arsenal med ganske god kontroll, men skaper liksom ikke helt de store sjansene. Selv om Emmanuel Eboue burde gitt Arsenal ledelsen, da han fikk ballen på 10-12 meter. Hull er solid i forsvar, og man kunne tidlig se hvordan kampbildet skulle bli; Arsenal vs Forsvaret til Hull.

 

2. omgang:

Lik den første, Arsenal med ballen, men produserer ikke de store sjansene. Men så får Walcott ballen, slår inn, Fabregas kjemper inne i feltet, men det er nok McShane (?) som til slutt pirker ballen over linjen. Etter scoringen snur det imidlertidig, hvert fall litt. Hull kommer mer og mer inn i kampen, og etter hvert får Geovanni fyrt av et skudd fra 25 meter, rett i mål bak en sjanseløs Almunia. Kort tid senere får Hull corner, og Cousin header tigerne i ledelsen. Etter det presser Gunners på, men kommer ikke nærmere enn en Gallas-heading i tverliggeren like før slutt.

 

Gidder rett og slett ikke spillervureringer....

Link to comment
Share on other sites

Må bare nevne at dette er noe av det værste jeg har vært med på!

 

Tror Wenger må endre litt på innkjøpspolitikken sin nå, har selvfølgelig stor respekt for det ha gjør/har gjort, men i dagens fotball så handler det meste om bissniss. Vi har rett og slett ikke god nok tid for og si det sånn til og gi alle disse unge nok erfaring før de andre lagene kjøper for millionbeløp. Og stadig forbedrer lagene sine så håper på og få inn Veloso i Januar nå!

Link to comment
Share on other sites

Almunia 5 - Kunne ikke gjort noe med noen av målene, gjorde ting enkelt og greit, og hadde god kontroll ellers

Sagna 4 - Har langt igjen til formen, og kombinasjonene med Walcott satt ikke i dag. For mye innlegg som går inn til keeper

Gallas 3 - Gjør en svak kamp. Glipper markeringen IGJEN!!! Når skal Wenger gjøre noen grep? Vet at han er kaptein, men det betyr ikke at han ikke kan vike plassen

Toure 4 - Heller ingen kjempe kamp. Dårlig sammen med resten av forsvaret til å markere spissene til Hull når vi kjører i angrep og mister ballen. Håper han snart finner formen.

Clichy - 4 Har ikke trent ordentlig denne uken, lite med offensivt, og ikke like suveren defensiv som han pleier.

Eboue 3 - Etter flere gode kamper er han tilbake til gamle synder. Håper det bare var et arbeidsuhell

Cesc 4 - Uvanlig lite med i dag. Virket sliten, og ikke helt konsentrert. Langt under vanlig form.

Denilson 5 - Gjør en grei kamp, noen unødvendig balltap, men rettet det ofte opp igjen med en gang.

Walcott 3 - Virket utilfreds med ballen, utfordret lite, og la ansvaret over på andre. Glimter til noen ganger, men mye dårlige touch.

RvP 2 - En elendig kamp. Dårlige touch, valg og utførelse. Dårlig samarbeid med Ade, misbrukte noen brukbare sjanser. Savner en Van Persie i stabil form.

Ade 2 - Han er jo et kapittel for seg selv. (Har han hørt om offsideregelen???) Han var generelt dårlig, men ofte scorer han selv på dårlige dager, men dessverre ikke i dag.

 

Bendtner - 4 Gjør det greit, men etter min mening er han på HELT feil plass når vi angriper. Det er ikke han som skal legge inn innleggene, men være foran kassa og score, det var han ikke i dag. Håper og tror dette ikke var et bevisst valg fra Wenger/Bendtner

Vela - 3 Får ikke til så mye, lite involvert. Håper han får sjansen fra start snart, det fortjener han etter en kanonkamp i midtuken.

 

Alt i alt en kamp under pari. Er utrolig skuffet, og det må man få lov til å være. Har man ambisjoner om å bli seriemester, skal man ikke avgi poeng, og i hvert fall ikke tape hjemme mot et antatt mye dårligere lag. Hull tok oss på innsats og innstilling, og det er noe vi bare en nødt til å forbedre oss på, for fotball vet jo alle at vi kan spille.

Å vinne på “dårlige” dager kjennetegner et lag som vinner ligaen, og det må vi klare om vi skal gjøre det. I dag spilte vi med dårlig tempo, men hadde fortsatt klart flest målsjanser, og burde vunnet kampen. Det irriterer meg at vi altfor ofte slipper oss ned etter vi ha tatt ledelsen. Vi gjør det mye lettere for oss selv hvis vi bare punkterer kampen så tidlig som mulig.

Nå gjelder det bare å omstille, og se fremover. Ny viktig kamp venter allerede på tirsdag, og da skal vi slå kraftig tilbake, stakkars Porto. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kan bable så mye dere vil om "passion" - sannheten er at det går på god gammeldags folkeskikk, og respekt for andre.

 

 

Med all respekt. Her tar du feil.

 

Enig.. Dette handler om engasjement, ikke om respekt for andre.. Det er på ingen måte respektløst!

Helt enig, engasjemang, dette er et forum, folk har rett til å utrykke sine følelser, selvom man ikke skal krenke andre... Hvis man ikke kan skrive hva man føler, hva har vi da et forum til? Å diskutere? ja, men man kan legge følelser inn i diskusjonen:D

Selvom du kaller deg Oraklet så har du ikke alltid rett:)

 

Alt i alt, kanskje gutta skjerper seg nå som vi har gått på et Pinlig tap! VINNE RESTEN:D

Link to comment
Share on other sites

Ja skal man si da trodde ikke det jeg så når Hull vant i LOTTO 2 synsyke fine mål.

 

Men uannsett tror dere virkelig vi skulle kjempe om Liga gull med det lage vi har.

 

Den tanken har jeg lagt fra meg for værfall 2 år siden.

 

Skal vi vinne noe pokaler i gjen må nesten hele laget fornyest.

 

Som DRILLO sa fotball er HER OG NÅ ikke et 5 års proskjekt.

 

Wenger må ser virkeligheten i øya og våkne opp fra de drømmene sine at han tror han skal vinne liga gull med bare 18-19 åringer.

 

Det kommer aldri å skje, for å si det enkelt da Wenger forandra seg forandra Arsenal seg enklere for jeg ikke sakt det.

 

Wenger har rekord i å selge talenter, go fotball spillere bare synd så og si ingen slår i gjenom på Arsenal.

 

Uannsett ser man på korneren i sakte film er det Kolo som mister markeringen på COUSIN.

 

Så dere ble lurta av han som komenterte kampen alle sammen.

 

Cousin står ved siden av Kolo da korneren blir slått løper lagt vekk fra Kolo.

 

Gallas legger pluttselig merke til at Cousin pluttselig står avlene og prøver å aværge at Cousin for gå avlene opp men kommer forsent og for skyld for å glippe markeringen.

 

Men Kolo slepper unna alt skyld, men ta en titt fra rett før korneren blir slått så for dere alle se at Kolo står rett ved siden av Cousin og ser på han da korneren skal bli slått.

 

Må si Cousin lurer Kolo onkelig for han løper forbe 2-3 Arsenal spillere å bli ståanes avlene for de Kolo velger da og følge en anne spiller.

 

Så det var nok ikke Gallas man som skorte 2-1 måle, han for skyld for de han ser og prøver å stoppe Cousine som var Kolo sin jobb.

 

Uannsett burde alle se den korneren mange ganger før dere legger skyld på Gallas for de vi har en som komenterte kampen som ikke fikk med seg at det var Kolo sin man som løp vekk og fikk gå fritt opp avlene å skore 2-1

Link to comment
Share on other sites

Ja skal man si da trodde ikke det jeg så når Hull vant i LOTTO 2 synsyke fine mål.

 

Men uannsett tror dere virkelig vi skulle kjempe om Liga gull med det lage vi har.

 

Den tanken har jeg lagt fra meg for værfall 2 år siden.

 

Skal vi vinne noe pokaler i gjen må nesten hele laget fornyest.

 

Som DRILLO sa fotball er HER OG NÅ ikke et 5 års proskjekt.

 

Wenger må ser virkeligheten i øya og våkne opp fra de drømmene sine at han tror han skal vinne liga gull med bare 18-19 åringer.

 

Det kommer aldri å skje, for å si det enkelt da Wenger forandra seg forandra Arsenal seg enklere for jeg ikke sakt det.

 

Wenger har rekord i å selge talenter, go fotball spillere bare synd så og si ingen slår i gjenom på Arsenal.

 

Uannsett ser man på korneren i sakte film er det Kolo som mister markeringen på COUSIN.

 

Så dere ble lurta av han som komenterte kampen alle sammen.

 

Cousin står ved siden av Kolo da korneren blir slått løper lagt vekk fra Kolo.

 

Gallas legger pluttselig merke til at Cousin pluttselig står avlene og prøver å aværge at Cousin for gå avlene opp men kommer forsent og for skyld for å glippe markeringen.

 

Men Kolo slepper unna alt skyld, men ta en titt fra rett før korneren blir slått så for dere alle se at Kolo står rett ved siden av Cousin og ser på han da korneren skal bli slått.

 

Må si Cousin lurer Kolo onkelig for han løper forbe 2-3 Arsenal spillere å bli ståanes avlene for de Kolo velger da og følge en anne spiller.

 

Så det var nok ikke Gallas man som skorte 2-1 måle, han for skyld for de han ser og prøver å stoppe Cousine som var Kolo sin jobb.

 

Uannsett burde alle se den korneren mange ganger før dere legger skyld på Gallas for de vi har en som komenterte kampen som ikke fikk med seg at det var Kolo sin man som løp vekk og fikk gå fritt opp avlene å skore 2-1

Riktig at det i utgangspunktet er Kolo's mann som scorer, men de bytter mann når løpet kommer, og Gallas kommer ikke oppi sin "nye" mann. Dermed er det all grunn til å legge skylda på Gallas. Han har god nok tid til å rekke å gjøre byttet og komme helt oppi. Så lenge det fortsatt er en mann til hver, så er det ikke feil å gjøre plassbytte.

Link to comment
Share on other sites

Almunia 6 BB - Kan ikke klandres for målene

Sagna 3 - Langt ifra toppform og hadde mange mislykkede innleggsforsøk

Gallas 3 - Igjen driter han seg ut på en corner, prøver mye i sluttminuttene, men ikke godt nok

Toure 4 - Etter at han kom hjem fra ANC har han stagnert helt, får håpe han kommer tilbake til gamle takter

Clichy 4 - Løper og jobber mye og er vår beste bakover, men langt unna toppform

Walcott 3 - Veldig usikker i mange situasjoner og gjør mange rare valg, burde scoret minst et mål

Denilson 5 - Løper og jobber mye, vår beste på midten i dag

Cesc 4 - Vi ser tydeligvis at han er ute av form, men sålenge han ikke har medspillere som beveger seg blir det vanskelig å gi krempasninger

Eboue 3 - Tilbake på gamle takter, holder på ballen altfor lenge og burde hatt en scoring

Rvp 2/3 - Skyter mest, men treffer aldri mål, langt i fra toppform

Ade 0 - Elendig kamp! Ødelegger angrepene våre gang på gang med sine offsides og elendige touch, må benkes i neste kamp

 

Bendtner 5 - Klarer å gjøre flere ting på 20 min enn Ade klarte på hele kampen

Vela 4 - Spilte for lite

 

 

Kanskje jeg er veldig negativ, men ikke mange som fortjener skryt i dag

 

Vet du hva BB står for? Det står for banens beste.

Almunia stod en grei kamp og hadde ikke skyld i målene. Det betyr på ingen måte at han er banens beste. Langt der i fra.

For det første ble han slått av en annen keeper, for det andre er det flere på Hull som spilte bedre enn Almunia, for det tredje var ikke Almunia Arsenals beste spiller. Jeg mener Denilson var mange hakk bedre enn sine medspillere i dag og fortjener tittelen Arsenals beste.

 

Almunia har tatt mange steg i riktig retning (selv om han fortsatt har til gode å ha bra redninger) blant annet på igangsettinher. I feltet er han fortsatt tragisk. på stort sett alle innlegg/cornere starter han med å gå ut for så å trekke seg. Det gjør at han alltid er på halvdistanse. Her har han et stort forbedringspotensiale.

 

for all del, Almunia var grei i dag, banens beste? Neppe.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Riktig at det i utgangspunktet er Kolo's mann som scorer, men de bytter mann når løpet kommer, og Gallas kommer ikke oppi sin "nye" mann. Dermed er det all grunn til å legge skylda på Gallas. Han har god nok tid til å rekke å gjøre byttet og komme helt oppi. Så lenge det fortsatt er en mann til hver, så er det ikke feil å gjøre plassbytte.

 

Hvilken mann var det Kolo hadde etter at de hadde "byttet"? Så vidt jeg kan huske stod han for seg selv og veivet med armene. Kanskje jeg er blitt gammel og senil, men det var i alle fall det jeg trodde jeg såg.

Link to comment
Share on other sites

Ja skal man si da trodde ikke det jeg så når Hull vant i LOTTO 2 synsyke fine mål.

 

Men uannsett tror dere virkelig vi skulle kjempe om Liga gull med det lage vi har.

 

Den tanken har jeg lagt fra meg for værfall 2 år siden.

 

Skal vi vinne noe pokaler i gjen må nesten hele laget fornyest.

 

Som DRILLO sa fotball er HER OG NÅ ikke et 5 års proskjekt.

 

Wenger må ser virkeligheten i øya og våkne opp fra de drømmene sine at han tror han skal vinne liga gull med bare 18-19 åringer.

 

Det kommer aldri å skje, for å si det enkelt da Wenger forandra seg forandra Arsenal seg enklere for jeg ikke sakt det.

 

Wenger har rekord i å selge talenter, go fotball spillere bare synd så og si ingen slår i gjenom på Arsenal.

 

Uannsett ser man på korneren i sakte film er det Kolo som mister markeringen på COUSIN.

 

Så dere ble lurta av han som komenterte kampen alle sammen.

 

Cousin står ved siden av Kolo da korneren blir slått løper lagt vekk fra Kolo.

 

Gallas legger pluttselig merke til at Cousin pluttselig står avlene og prøver å aværge at Cousin for gå avlene opp men kommer forsent og for skyld for å glippe markeringen.

 

Men Kolo slepper unna alt skyld, men ta en titt fra rett før korneren blir slått så for dere alle se at Kolo står rett ved siden av Cousin og ser på han da korneren skal bli slått.

 

Må si Cousin lurer Kolo onkelig for han løper forbe 2-3 Arsenal spillere å bli ståanes avlene for de Kolo velger da og følge en anne spiller.

 

Så det var nok ikke Gallas man som skorte 2-1 måle, han for skyld for de han ser og prøver å stoppe Cousine som var Kolo sin jobb.

 

Uannsett burde alle se den korneren mange ganger før dere legger skyld på Gallas for de vi har en som komenterte kampen som ikke fikk med seg at det var Kolo sin man som løp vekk og fikk gå fritt opp avlene å skore 2-1

Riktig at det i utgangspunktet er Kolo's mann som scorer, men de bytter mann når løpet kommer, og Gallas kommer ikke oppi sin "nye" mann. Dermed er det all grunn til å legge skylda på Gallas. Han har god nok tid til å rekke å gjøre byttet og komme helt oppi. Så lenge det fortsatt er en mann til hver, så er det ikke feil å gjøre plassbytte.

 

Hei Dannialdo. Jeg har lenge satt veldig stor pris på dine innlegg, men akkurat her tar du feil. Cousin løper ut av Kolo sin sone og da var det Gallas som skulle overta markeringen av ham. Gallas "sovner" inn et lite sekund, nok til at han ikke har en sjanse til å komme skikkelig inn i duellen og han blir derfor ubønnhørlig knust. Gallas sin skyld, helt klart.

 

Jeg syns det er mange rare spillevurderinger her i dag, og jeg er uenig med alle som er skrevet her på tråden.

 

Problemet med kampen i dag er at vi spiller med to midtbanespillere som ikke funker. Jeg tenker da på Walcott og Eboue. Walcott viser atter en gang at han ikke fortjener så mange sjaner som han desverre får. Vil mye, men mange av hans valg vitner om at han ikke er moden nok for dette nivået. Gutten vil mye og spes. når han ikke har fått til noe på en stund, så skal han plutselig gjøre "alt" på en gang. Han kommer til et godt innlegg en gang i kampen og da har han flaks med den siste finten. Det er egentlig en elendig touch fra hans side.

 

Eboue spiller sin dårligste kamp i år og får minimalt med støtte fra Clichy som heller ikke har dagen.

 

Fordi våre kanter ikke fungerer, så gjør de jobben nesten umulig for våre to sentrale midtbanespillere som etter forholdene klarer seg helt greit. Syns faktisk Denilson var bedre enn Fabregas i dag. Siden forsvaret til Hull ligger så langt bakpå og kantene ikke fungerer, så blir det veldig vanskelig for cesc/denilson å slå de rette passningene, særlig cesc lider under dette.

 

Ade er vår desidert beste spiss i dag også, skjønner ikke han som ga Ade 0 på sin spillerbørs. Han jobber godt, kommer til noen avslutninger og er tøff i luftdueller selv om det ender i nada i dag. RvP derimot kan jeg ikke huske å ha sett like tam som i dag og hans plass bør for alvor være truet av Bendtner.

 

RvP kommer imidlertid til sin rett når han blir trukket ned på midtbanen og han blir mer involvert i spillet. Personlig har jeg et ønske om å se han på høyre flanke i framtiden og ikke som spiss.

 

Det får holde for nå, god natt alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

Må bare si jeg HATER å tape . Nå er det ikke akkurat jeg som har tapt men .

 

-Er rett å slett drit lei av tap . Forsetter sesongen sann som den har gjort blir det 4/5 plass . Tap mot Fullham (!) å Hull (!) uavgjort mot D. Kiev, laget som ikke tok et eneste CL poeng i fjor (!)

 

ade Å Vpersie å fab må benkes å trene hardere sann de kommer i form

det går rett å slett ikke me sanne spillere på banen

og gallas kan ikke vere med på å dekke opp spillere på defansive dødballer eller rett å slett benkes !

 

kansje dere ikke ser logikk i va jeg skriver men det for bare ver

 

bar forresten aktivert sann filtertaster så ingen ting er normalt på tastaturen her

beklager mangel på stor bokstav å tegnsetting å alt det der

Link to comment
Share on other sites

Vi skal ikke benke noen.

Vi skal ikke sparke noen.

Vi skal ikke skylde på noen.

Vi skal bare reise oss igjen!

 

A R S E N A L 4-> :)

 

Jeg vil gjerne se Djourou på banen mer, vi trenger litt luftstyrke bak der samtidig som Gallas spilte bedre med Djourou enn det han gjør med Toure.

 

Men vi reiser oss igjen, det er det ingen tvil om. Når jeg tenker over det synes jeg nesten litt synd på Porto som skal smake vreden til Arsenal på tirsdag! :(

Link to comment
Share on other sites

Fatter bare ikke hva som foregår oppi topplokket på Gallas!!! Klarer ikke slutte tenke på det, blir så

grenseløst forbanna

 

En skulle tro at gjør man en markeringsfeil på dødball og feilen din fører til tap (Fulham), ja så får du

en skyldfølelse og gjør pokker meg ALT for at ikke dette skal skje igjen. DET HAR NÅ SKJEDD 3 GANGER I LIGAEN! Når du har gjort en dårlig jobb flere ganger og feilene du gjør fører til mål, hvorfor er ikke Gallas konsentrert når corneren kommer da!?!

 

Og ikke bare får mannen til Gallas gå opp å heade i mål. Det skjer jo for fa** uten press!

Derfor reagerer jeg som jeg gjør. Det er bare så svakt,dårlig og idiotisk at det er til å begynne å grine av..

Som mange andre her på forumet spiller jeg fotball. Og har jeg en mann på dødball og den mannen scorer, ja da blir jeg forbanna på meg selv. Selv om jeg er oppi mannen og går i duell og taper.

 

I Gallas sitt tilfelle så er han ikke oppi mann engang!! Èn ting hadde vært om han hadde tapt duellen mot Hangeland, Davies, Cousin når han var oppi dem og ga dem vanskelige avslutningsmuligheter. Men istedenfor å være skjerpa og fokusere på mannen sin, lar han dem gå uforstyrra opp/fram og putte ballen i mål. Og som om ikke det var nok, er han vår kaptein....... Jeg hadde vært flau

 

Gallas sine feil har ført til 3 mål på 6 kamper i PL. To av gangene har det blitt tap. Det er fakta. Naturligvis er det ikke alene vår kaptein sin skyld, men han har gjort så graverende feil at det neimen ikke er langt unna ;)

 

Jeg pleier aldri å være så negativ om en spiller, men jeg syns det er så dårlig gjort ovenfor alle å gjøre

en sånn type feil SÅ ofte. Det holder bare ikke. Kaptein eller ei, fortsetter det her må Gallas ut. Ta tak i det her Wenger! Det er så vanvittig synd at det er på denne måten det skal glippe.

 

Ellers må jeg si jeg er sjokkert over mangelen på gnist og spilleglede blant spillerne igår. Å se et så fantastisk lag være så tafatte gjør vondt

Link to comment
Share on other sites

En merkelig kamp, en kamp som absolutt ikke gjør man stolt i etter tid! Men vi kan ikke kutte beina av gutta på grunn av en slik kamp! Jeg vil si det er endel mer klaging her etter dårlige kamper enn nødvendig. Det er så enkelt at det er i avslutningsfasen vi taper denne kampen. Hadde Walcott satt 1 av de 3 sjangsene han fikk så hadde vi vunnet denne kampen. Vi hadde vunnet den med den samme elendige andreomgangen. Men hadde vi sitti her å skrevet dritt om spillerne våre da? Nei er svaret. Vi må se det faktumet at Hull faktisk er bedre enn alle skal ha det til. Vi må se at alle kan ha en forferdelig dårlig dag, og at dette er faktisk er Arsene Wengers problem og feil. At det er en slik forskjell på perstasjon fra kamp til kamp har med vårt unge mannskap å gjøre. Men nå som vi har fått et slikt fantastiskt ungt lag, hvorfor ikke la dem jobbe seg erfarne og høste fruktene av det? Jada, det kan hende det er endel som faller av etterhvert og ender i en annen klubb. Men det er faktisk slik at majoriteten vil holde seg i vår klubb. Og dette vil vi kunne nyte i fremtiden. La nå Wenger få lov å fullføre dette han har startet på.

 

Kampen igjennom er irriterende å se på. Denne kampen ble ikke avgjort av Gallas sin elendige innvolvering ved corneren. Vi må se hvor denne marerittkampen faktisk starter. Når Walcott blir spilt klart igjennom, er alene med keeper. Men plutselig ser det ut som det lugger i skoen hans. Og Dawson takler, dette var den ene og det er påfølgende 2 til som Walcott kunne satt. Det er HER problemet ligger, vi klarer ikke å avgjøre når vi har muiligheten. Derfor er det egentlig Walcott ditt, Walcott datt som hadde passet mere her enn Gallas ditt, Gallas datt! At Gallas nå har driti seg ut ved flere annledninger greit, det er elendig. Men hva er vitsen i å henge tauet rundt halsen av den grunn? Han er sett på som en av de beste Arsenal kapteinene i historien, foran Vieira, forann Adams. Det blir mer og mer irriterende, og når vi omtrendt spiller five a side innenfor 16meterens til Hull uten å få avsluttet på en sikkelig måte er det nesten så man river av seg håret. Denne kampen så er det det offensive som svikter.

 

Why not play with our juniors in the Premiership?

Link to comment
Share on other sites

ikke den fortsettelsen man hadde forventet av et arsenal lag i storform dette nei. og i går var det mye å klage på. kantspillerne fungerte ikke. begge hadde klare målsjanser, men klarer ikke å sette ballen fra 8 meter. ingen av de klarer skape det helt store (theo 1). men det som er aller værtst, er unøyaktigheten i pasningsspillet deres. de klarer ikke å treffe medspillere på 10 meters hold.

 

men dagens værste prestasjon står offfside glade adebayor for. har vel sjelden eller aldri sett en spiller gjøre så lite, og gjøre det lille så dårlig gjennom en hel kamp. han ser totalt uinteressert ut. jeg er drittlei å se på de rare bevegelsene han har for seg når noen er borti han. så stopper han opp og vil ha frispark. eller spiller ballen til en motspiller. rett og slett tragisk. årsværste uten tvil. etter to dårlige kamper bør han settes ut. bendtner er med på å skape noe umiddelbart. adebayor er ufarlig gjennom to hele kamper.

 

er ikke særlig imponert over almunias rekkevidde. et lag med ambisjoner om å vinne noe, har en keeper som får i hvertfall en hånd på 1-1 målet. det er klart det er et godt skudd, men når det kommer fra 20 meter og fra siden, bør skuddet avverges.

 

gallas må jobbe knallhardt med markering om han ikke skal miste plassen på laget. det er ikke rom for å sove hverken mot drittlag (fulham) eller nyopprykkede lag.

 

dette må være en av de aller værste tapene i klubbens premier league historie...

 

skuffet og litt sint

 

ikke den fortsettelsen man hadde forventet av et arsenal lag i storform dette nei. og i går var det mye å klage på. kantspillerne fungerte ikke. begge hadde klare målsjanser, men klarer ikke å sette ballen fra 8 meter. ingen av de klarer skape det helt store (theo 1). men det som er aller værtst, er unøyaktigheten i pasningsspillet deres. de klarer ikke å treffe medspillere på 10 meters hold.

 

men dagens værste prestasjon står offfside glade adebayor for. har vel sjelden eller aldri sett en spiller gjøre så lite, og gjøre det lille så dårlig gjennom en hel kamp. han ser totalt uinteressert ut. jeg er drittlei å se på de rare bevegelsene han har for seg når noen er borti han. så stopper han opp og vil ha frispark. eller spiller ballen til en motspiller. rett og slett tragisk. årsværste uten tvil. etter to dårlige kamper bør han settes ut. bendtner er med på å skape noe umiddelbart. adebayor er ufarlig gjennom to hele kamper.

 

er ikke særlig imponert over almunias rekkevidde. et lag med ambisjoner om å vinne noe, har en keeper som får i hvertfall en hånd på 1-1 målet. det er klart det er et godt skudd, men når det kommer fra 20 meter og fra siden, bør skuddet avverges.

 

gallas må jobbe knallhardt med markering om han ikke skal miste plassen på laget. det er ikke rom for å sove hverken mot drittlag (fulham) eller nyopprykkede lag.

 

dette må være en av de aller værste tapene i klubbens premier league historie...

 

det er mange arsenalspillere som har mange timers avslutningstrening forran seg. treff ballen neste gang ade!

 

skuffet og litt sint

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kan bable så mye dere vil om "passion" - sannheten er at det går på god gammeldags folkeskikk, og respekt for andre.

 

 

Med all respekt. Her tar du feil.

 

Enig.. Dette handler om engasjement, ikke om respekt for andre.. Det er på ingen måte respektløst!

Helt enig, engasjemang, dette er et forum, folk har rett til å utrykke sine følelser, selvom man ikke skal krenke andre... Hvis man ikke kan skrive hva man føler, hva har vi da et forum til? Å diskutere? ja, men man kan legge følelser inn i diskusjonen:D

Selvom du kaller deg Oraklet så har du ikke alltid rett:)

 

Alt i alt, kanskje gutta skjerper seg nå som vi har gått på et Pinlig tap! VINNE RESTEN:D

 

 

engasjement er en ting, og er veldig viktig. Men å ytre, i mine øyne patetiske ting som "straffepules av Berbatov i dusjen" - Noe så tåpelig? Og enkelte andre innlegg her er helt ufattelig usaklig å ytre. Man har lov til å være skuffet, man har lov til å kritisere. Men det er enkelte ting som er totalt unødvendig, og denne tråden er full av dem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kan bable så mye dere vil om "passion" - sannheten er at det går på god gammeldags folkeskikk, og respekt for andre.

 

 

Med all respekt. Her tar du feil.

 

Enig.. Dette handler om engasjement, ikke om respekt for andre.. Det er på ingen måte respektløst!

Helt enig, engasjemang, dette er et forum, folk har rett til å utrykke sine følelser, selvom man ikke skal krenke andre... Hvis man ikke kan skrive hva man føler, hva har vi da et forum til? Å diskutere? ja, men man kan legge følelser inn i diskusjonen:D

Selvom du kaller deg Oraklet så har du ikke alltid rett:)

 

Alt i alt, kanskje gutta skjerper seg nå som vi har gått på et Pinlig tap! VINNE RESTEN:D

 

 

engasjement er en ting, og er veldig viktig. Men å ytre, i mine øyne patetiske ting som "straffepules av Berbatov i dusjen" - Noe så tåpelig? Og enkelte andre innlegg her er helt ufattelig usaklig å ytre. Man har lov til å være skuffet, man har lov til å kritisere. Men det er enkelte ting som er totalt unødvendig, og denne tråden er full av dem.

 

det med straffpult osv likte jo ikke jeg heller, det kunne han ha spart seg for... Men alle andres innlegg er jo greie, folk skriver innlegg som DE vil, ikke som DU vil at DE skal skrive det.. Enten så leser du det eller så skroller du videre, enklere blir det ikke:)

Link to comment
Share on other sites

Dette er et lag vi må slå på hjemmebane, dersom vi har ambisjoner om ligagull. Men i Premier League er det ingen kamper som er lette....for å vinne kampen må det til full innsats, konsentrasjon og vijle til å vinne!!!I dag var dette helt fraværende ;)

 

Etter min mening er det to mann som får godkjent; Almunia og Denilson.

 

Resten langt under pari, og den verste er Adebayor. Null bevegelse, null vilje og null konsentrasjon. Eneste han gjør er å stå i offside, nå har han passert 20 på de første 6 kampene. Er det mulig?

 

I neste ligakamp har jeg et sterkt ønske om å se bendtner på topp sammen med van persie, men tviler på at det skjer! Det viktigste er uansett at vi slår hardt tilbake neste gang, uansett motstand. Veldig bra at neste kamp er champions league på tirsdag....Wenger & Co har noe å bevise etter to tap mot middelmådig motstand!

Link to comment
Share on other sites

bbc

 

Wenger klarer heldigvis å sjå litt av problemet. Vi spelar som nokre primadonnaer som er for gode til å møte Hull. Kall det undervurdering, kall det arroganse kall det kva som helst, innstillinga til denne kampen er ikkje riktig, og det er Wenger sitt ansvar å sørge for at dette ikkje skjer igjen, uansett motstandar!

Link to comment
Share on other sites

 

Vet du hva BB står for? Det står for banens beste.

Almunia stod en grei kamp og hadde ikke skyld i målene. Det betyr på ingen måte at han er banens beste. Langt der i fra.

For det første ble han slått av en annen keeper, for det andre er det flere på Hull som spilte bedre enn Almunia, for det tredje var ikke Almunia Arsenals beste spiller. Jeg mener Denilson var mange hakk bedre enn sine medspillere i dag og fortjener tittelen Arsenals beste.

 

Almunia har tatt mange steg i riktig retning (selv om han fortsatt har til gode å ha bra redninger) blant annet på igangsettinher. I feltet er han fortsatt tragisk. på stort sett alle innlegg/cornere starter han med å gå ut for så å trekke seg. Det gjør at han alltid er på halvdistanse. Her har han et stort forbedringspotensiale.

 

for all del, Almunia var grei i dag, banens beste? Neppe.

 

BE

 

Ja, jeg vet hva BB står for. Var feil av meg å skrive BB, men mente at han var Arsenals beste.

Denilson for godkjent, men gjør flere feil enn Almunia(selvom han ikke hadde noe å gjøre)

Link to comment
Share on other sites

Derfor er det egentlig Walcott ditt, Walcott datt som hadde passet mere her enn Gallas ditt, Gallas datt! At Gallas nå har driti seg ut ved flere annledninger greit, det er elendig. Men hva er vitsen i å henge tauet rundt halsen av den grunn? Han er sett på som en av de beste Arsenal kapteinene i historien, foran Vieira, forann Adams. Det blir mer og mer irriterende, og når vi omtrendt spiller five a side innenfor 16meterens til Hull uten å få avsluttet på en sikkelig måte er det nesten så man river av seg håret. Denne kampen så er det det offensive som svikter.

 

Bedre kaptein enn Adams og Vieira?? ;) Veldig nysgjerrig på hvor du har kommet over det... Og du er enig eller?

 

Grunnen til at jeg uttrykte meg såpass sterkt var pga, som jeg nevner, at dette er 3 gang på 6 kamper

Gallas gjør samme feil. Og det er så store,unødvendige og kostbare feil at jeg føler jeg med rett "henger Gallas litt i tauet". Javisst er det et problem at ikke vi scorte på sjansene igår, men å bomme på store sjanser er vi ikke alene om.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...