Jump to content

2008.09.27 Hull H


hermz

Recommended Posts

Wenger sa 18. sept. at Nasri skulle bli klar til Hull kampen, har ikke hørt noe mer etter dette.. noe som vet om han kan spille?

 

 

Nasri blir ikke klar. Kan vel være like greit at de ikke haster med å få han klar. Klarer fint å dekke opp for han i denne kampen i alle fall :( Står på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg vilt til denne kampen, da skal jeg over til Emirates! Blir tredje gangen på Arsenal-kamp, og andre gangen på Emirates.

 

Hadde vært utrolig morsomt med storseier, men jeg må si jeg er litt redd for Hull. De har overgått alle forventninger denne sesongen og kommer til å gi absolutt alt for å få med seg poeng. Blir nok en hard kamp.

 

Og det blir nok, som nevnt før her, veldig viktig hvor lang tid vi bruker før vi får vår første scoring. Jo lengre tid det går, jo vanskeligere blir det. Men med et tidlig mål, kan det fort bli storseier da, forhåpentligvis :(

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg vilt til denne kampen, da skal jeg over til Emirates! Blir tredje gangen på Arsenal-kamp, og andre gangen på Emirates.

 

Hadde vært utrolig morsomt med storseier, men jeg må si jeg er litt redd for Hull. De har overgått alle forventninger denne sesongen og kommer til å gi absolutt alt for å få med seg poeng. Blir nok en hard kamp.

 

Og det blir nok, som nevnt før her, veldig viktig hvor lang tid vi bruker før vi får vår første scoring. Jo lengre tid det går, jo vanskeligere blir det. Men med et tidlig mål, kan det fort bli storseier da, forhåpentligvis ;)

God tur :(. Hei oss fram til seier :D

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - William Gallas - Kolo Toure - Gael Clichy

Emmanuel Eboue - Neves Denilson - Cesc Fabregas - Theo Walcott

Emmanuel Adebayor - Roobin van Persie

 

Er det behov for mål kan vi bare slenge inn på Vela eller Bendtner, eller begge to for den slags skyll. Og Silvestre som erstatter for Clichy i andreomgang ettersom Clichy akkurat er tilbake fra en liten skade. Her burde vi vinne, men Hull kan ikke undervurderes. Mitt tips: 2-0

 

Jeg gleder meg! ;)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - William Gallas - Kolo Toure - Gael Clichy

Emmanuel Eboue - Neves Denilson - Cesc Fabregas - Theo Walcott

Emmanuel Adebayor - Roobin van Persie

 

Er det behov for mål kan vi bare slenge inn på Vela eller Bendtner, eller begge to for den slags skyll. Og Silvestre som erstatter for Clichy i andreomgang ettersom Clichy akkurat er tilbake fra en liten skade. Her burde vi vinne, men Hull kan ikke undervurderes. Mitt tips: 2-0

 

Jeg gleder meg! ;)

 

Bytt om Walcott og Eboue, så er jeg fornøyd. Vela g Bendtner inn i 60 min uansett resultat:) Selv om Hull har imponert i sesongstarten tror jeg det skal bli en lett match for de selvsikre gunners gutta. Tabelltoppen skal tilbake

Link to comment
Share on other sites

Laget ble jo da som Hermz skrev ovenfor ;)

 

På benken er det; Fabianski, Vela, Silvestre, Bendtner, Djourou, Ramsey og Song. :D

 

Nja, ser vel ut som Eboue starter på venstre som jeg sa;) Da startoppstillingen går fra venstre til høyre

 

http://www.arsenal-world.co.uk/news/loadne...=TMNW&id=409414

 

Akkurat det tror jeg er hipp som happ. Kan nok hende de bytter side etterhvert som kampen utvikler seg, kommer an på hva som funker og ikke funker. :D

Link to comment
Share on other sites

Flere enn meg som ble veldig overrasket over all skrytet Gallas fikk som kaptein før kampen? Snakket om at han var en av tidenes Arsenal kapteiner... ;)

 

De snakket vel om at det var noen andre som mente det

 

Ja husker ikke hvem som mente det.. Flere ''innad'' i Arsenal hvertfall.. Er sikkert noe i det, for de som har sagt det har nok god greie på hva de snakker om i og med at de ''innad'' i Arsenal ser en god del til spillerne for å si det sånn..

Link to comment
Share on other sites

Hva pokker er det vi går og venter på?!

 

En helt ufattelig svak omgang. Det er kun en ting jeg forventer av de kjære spillerne våre, og det er at de har en stor innsatsvilje - den har vi ikke sett et fnugg av i første omgang.

 

Hull har ikke vært spesielt gode heller, det er det værste av det hele. Virker ikke som om spillerne er noe interessert i det hele tatt, og både pasninger, løp og kontroll av ballen er ikke tilstede i det hele tatt.

 

Jeg syns det er merkelig at ikke Arsenal-benken gir beskjed til spillerne om å øke tempoet. Jeg håper og forventer at Wenger gir KLAR beskjed om dette i pausen, ellers kan dette bli smått pinlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...