Jump to content

2008.09.27 Hull H


hermz

Recommended Posts

Arsenal - Hull

27.09.08 18:30, Emirates Stadium

 

 

Arsenal med god form!

Etter en litt treg innledning på sesongen har det virkelig løsnet for Arsenals del. Det flotte spillet har virkelig satt sitt preg på de siste kampene. The Gunners ligger for øyeblikket øverst på tabellen, et fattig poeng foran Chelsea. Men fortsetter de den gode trenden kan det fort bli mer jubel i vente. Unggutten leverte en meget god kamp mot Sheffield United sist, hele 6-0 ble det i favhør Arsenal. Dette var ligacupens tredje runde. Vela (3), Bendtner (2) og Wilshere tegnet alle seg på scoringlisten. Fremtiden til Arsenal ser lys ut, for å si det enkelt. Før gårsdagens kamp ble Bolton også beseiret med siffrene 3-1, noe som også var meget overbevisende. Om ikke altfor lenge braker det løs på ny, Hull gjester Emirates og Arsenal. Hjemmelaget er klare favoritter, men Hull skal på langt nær undervurderes. Med Geovanni i spissen har The Gigers klatret oppover på tabellen. Så ingenting er avgjort enda.

 

Skader

Abou Diaby

Tomas Rosicky

Eduardo da Silva

Samir Nasri (usikker)

Mikael Silvestre (usikker)

Gael Clichy (usikker)

 

Hull med sterk tabellposisjon!

Nyopprykkende Hull har fått en meget god start på årets sesong. Etter fem spilte kamper står The Tigers med åtte poeng. Noe som resulterer i en finfin 7.plass så langt. Forrige seriekamp endte med poengdeling. Hull fikk vanskelig motstand i form av Everton. Men det var Hull som åpnet ballet. Etter 18 minutter sender Michael Turnersender hjemmelaget i ledelsen. Like etter pause dobler Phil Neville (selvmål) den ledelsen, men de blå fra Liverpool ville ikke gi seg. Everton reduserer to ganger ved Cahill og Osman. Kampen ender med poengdeling, et godt resultat, selv om tre poeng glapp. Nå venter en ny vanskelig oppgave borte mot Arsenal. Om alt klaffer kan de fort ta med seg poeng i denne kampen. Vi gleder oss veldig.

 

Skader

Craig Fagan

 

Litt av hvert

Arsenal - Hull sendes direkte både på Canal+Sport1 og Canal+Sport2. Øyvind Johannessen vil kommentere denne kampen. Streams til kampen vil bli lagt ut på Myp2p.eu 15 minutter før kampstart. her finner du mer info om kampen. Lykke til! B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Håper på følgende lag:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Djorou

Walcott - Fabregas - Song - Eboue

Bendtner - Vela

 

 

Synes Bendtner og Vela har imponert mye mer enn Van Persie og Adebayor i pre-season og begynnelsen av sesongen. Adebayor scorer kun på 105% sjanser, bommer på de fleste 100% sjanser, og går i tillegg så mye i offside at det ødelegger mye av angrepsspillet våres. Han har alene gått mer i offside enn 16 andre Premier League lag, og da må noe være galt et sted. Vela har tatt vare på absolutt alle sjansene han har fått synes jeg, og fortjener nå en plass fra start! Det samme gjelder Bendtner, som har imponert meg stort i år. Før synes jeg ikke han var mer enn en ganske bra spiller, men i år har han virkelig fått vist potensialet sitt. Synes også Song fortjener en plass i start 11-eren nå, selv om Denilson har gjort sakene side ganske bra, så er Song langt tryggere defentsivt enn Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig enig, men tror fortsatt ikke det er det som stiller. Jeg tror Wenger kommer til å matche dem som ikke matchet på onsdag. Jeg håper på vela fra start, men regner med å se han på benken.

 

Vela er den spilleren jeg har hatt mest tro på siden vi fikk han, bortsett fra når Wilshere viste seg frem i fjor. Så drømmer bare om at begge får sakte men sikkert verdifull førstelags matching.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig enig, men tror fortsatt ikke det er det som stiller. Jeg tror Wenger kommer til å matche dem som ikke matchet på onsdag. Jeg håper på vela fra start, men regner med å se han på benken.

 

Vela er den spilleren jeg har hatt mest tro på siden vi fikk han, bortsett fra når Wilshere viste seg frem i fjor. Så drømmer bare om at begge får sakte men sikkert verdifull førstelags matching.

 

 

Ja han er en genial spiller... scora de hærlige målene i liga cupen B)

Regner ikke med det blir dette laget vi stiller med, men håper.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal må ihvertfall passe seg så de ikke går i den samme fellen Liverpool gjorde mot Stoke, og blir stangende mot en motstander som ligger kompakt og lavt. Og jo lenger Hull klarer å holde nullen, jo større sjanse er det for at Arsenal begynner å stresse. Og etter den siste tids kamper er jeg helt overbevist om at Hull kommer til å kjempe som tigre (sic!). Så dette blir ingen lett match. Får Arsenal et tidlig mål kan det fort bli overkjørsel, men det gjenstår å se. Og hvis de får en tidlig scoring får vi jo håpe at de ikke slipper seg ned som de gjorde mot WBA.

Link to comment
Share on other sites

Det som er vitkig i denne kampen, er at vi ikke slipper inn et tidlig mål, og kommer under. For da legger Hull seg bak med 10 mann i forsvar, og det kan bli vanskelig, akkurat som Liverpool fikk det. Håper på dette laget:

 

M. Almunia

B. Sagna - K. Toure - W. Gallas (K) - G. Clichy

T. Walcott - N. Denilson - C. Fabregas - R. van Persie

C. Vela - E. Adebayor

 

Tviler på at det blir overkjøring, hvert fall ikke målorgie. Tipper 2-1 til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok laget blir som følger:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Eboue

Van Persie - Adebayor

 

Clichy er friskmeldt, og jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle spares til en så viktig kamp.

Det er bare å male videre.

 

Når vi leder 3-0 etter 60 minutt, kan Fabregas, Walcott og Adebayor byttes ut for å hvile litt. Vela, Bendtner og Song inn!

Link to comment
Share on other sites

Håper på følgende lag:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Djorou

Walcott - Fabregas - Song - Eboue

Bendtner - Vela

 

 

Synes Bendtner og Vela har imponert mye mer enn Van Persie og Adebayor i pre-season og begynnelsen av sesongen. Adebayor scorer kun på 105% sjanser, bommer på de fleste 100% sjanser, og går i tillegg så mye i offside at det ødelegger mye av angrepsspillet våres. Han har alene gått mer i offside enn 16 andre Premier League lag, og da må noe være galt et sted. Vela har tatt vare på absolutt alle sjansene han har fått synes jeg, og fortjener nå en plass fra start! Det samme gjelder Bendtner, som har imponert meg stort i år. Før synes jeg ikke han var mer enn en ganske bra spiller, men i år har han virkelig fått vist potensialet sitt. Synes også Song fortjener en plass i start 11-eren nå, selv om Denilson har gjort sakene side ganske bra, så er Song langt tryggere defentsivt enn Denilson.

 

 

synes du er litt hard mot adebayor B) synes at adebayor bør starte. han gjør utrolig mye bra ute på banen, morsomt og se på han :D

føler at etter vi leder med 2-3 mål så kan vela komme inn å putte et par han og =D

Link to comment
Share on other sites

Håper på følgende lag:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Djorou

Walcott - Fabregas - Song - Eboue

Bendtner - Vela

 

 

Synes Bendtner og Vela har imponert mye mer enn Van Persie og Adebayor i pre-season og begynnelsen av sesongen. Adebayor scorer kun på 105% sjanser, bommer på de fleste 100% sjanser, og går i tillegg så mye i offside at det ødelegger mye av angrepsspillet våres. Han har alene gått mer i offside enn 16 andre Premier League lag, og da må noe være galt et sted. Vela har tatt vare på absolutt alle sjansene han har fått synes jeg, og fortjener nå en plass fra start! Det samme gjelder Bendtner, som har imponert meg stort i år. Før synes jeg ikke han var mer enn en ganske bra spiller, men i år har han virkelig fått vist potensialet sitt. Synes også Song fortjener en plass i start 11-eren nå, selv om Denilson har gjort sakene side ganske bra, så er Song langt tryggere defentsivt enn Denilson.

 

 

synes du er litt hard mot adebayor B) synes at adebayor bør starte. han gjør utrolig mye bra ute på banen, morsomt og se på han :D

føler at etter vi leder med 2-3 mål så kan vela komme inn å putte et par han og =D

 

Han er strengt tatt ikke hard, han bare skriver fakta. Og jeg må si meg helt enig med han. Håper vi får se Bendtner fra start, sammen med Vela. Så kan man heller benytte RvP som ving, eller innbytter når motstanderen er sliten.

Link to comment
Share on other sites

har go tro foran denne kampen og tror vi holder hull til 4-0 seier med mål av rvp(2), walcott, og ade. vi kommer til å vise hull tempo forsjellen mellom PL og CS.

håper på dette laget

Almunia

sagna-toure-gallas-clichy

walcott-fabregas-denilson(song)nasri

Ade-Rvp

 

klarer ikke bestemme meg for hvem eg vil bruke av denilson og song som anker.

Link to comment
Share on other sites

Dettte håper jeg blir fasiten:

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna:-:William Gallas:-:Kolo Tourè:-:Mikael Silvestre(uannsett om Clichy er skadet eller ikke)

 

Theo Walcott:-:Cesc Fabregas:-:Alexandre Song:-:Emmanuel Ebouè

 

Emmanuel Adebayor:-:Carlos Vela

 

Synes dette spissparet ser spennende ut. Har ikke sett disse to sammen så det hadde blitt spennende å se hvordan de passer sammen.

Link to comment
Share on other sites

Dettte håper jeg blir fasiten:

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna:-:William Gallas:-:Kolo Tourè:-:Mikael Silvestre(uannsett om Clichy er skadet eller ikke)

 

Theo Walcott:-:Cesc Fabregas:-:Alexandre Song:-:Emmanuel Ebouè

 

Emmanuel Adebayor:-:Carlos Vela

 

Synes dette spissparet ser spennende ut. Har ikke sett disse to sammen så det hadde blitt spennende å se hvordan de passer sammen.

 

 

Hvorfor vil du ha silvestre istedefor Clichy? Bare nysgjerrig..

Link to comment
Share on other sites

Wenger har jo et luksusproblem med så mange spillere i god form, og mange spillere med en strålende ligacupkamp bak seg.

 

 

Jeg tror dette laget:

Keeperplassen er ganske klar. Almunia er forsatt et klart førstevalg.

På høyrebacken er Sagna bankers.

Som midstoppere starter nok Gallas og Toure. Syntes at Djourou også kan få prøve seg i nær framtid.

På vensteback syntes jeg Clichy skal hviles vis Silvestre er fit for fight.

 

Høyreving er et vanskelig valg mellom Walcott og Eboue. Jeg håper Walcott starter for han står for det vi trenger mot Hull. Tempo!

På midten er Fabregas bankers, håper han putter sesongens første:)

Den andre plassen står mellom Denilson og Song og jeg klarer heller ikke helt å bestemme meg, men holder en knapp på Denilson

På venstrekanten syntes jeg Nasri skal starte selv om det finnes mange andre gode kandidater.

 

I Angrep håper jeg på Adebayor og RVP. Jeg håper at de virkelig har fått blod på tann og gjør en kjempematch. For de pustes i nakken av Bendtner og Vela. Det skal ikke mange dårlige kamper før de tar over plassen.

 

Jeg har en god følelse og tror at tempoforskjellen vil gjøre det store utslaget. Tror på 4 - 0 seier, og masse god fotball:)

Link to comment
Share on other sites

Håper på følgende lag:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Djorou

Walcott - Fabregas - Song - Eboue

Bendtner - Vela

 

 

Synes Bendtner og Vela har imponert mye mer enn Van Persie og Adebayor i pre-season og begynnelsen av sesongen. Adebayor scorer kun på 105% sjanser, bommer på de fleste 100% sjanser, og går i tillegg så mye i offside at det ødelegger mye av angrepsspillet våres. Han har alene gått mer i offside enn 16 andre Premier League lag, og da må noe være galt et sted. Vela har tatt vare på absolutt alle sjansene han har fått synes jeg, og fortjener nå en plass fra start! Det samme gjelder Bendtner, som har imponert meg stort i år. Før synes jeg ikke han var mer enn en ganske bra spiller, men i år har han virkelig fått vist potensialet sitt. Synes også Song fortjener en plass i start 11-eren nå, selv om Denilson har gjort sakene side ganske bra, så er Song langt tryggere defentsivt enn Denilson.

 

 

synes du er litt hard mot adebayor B) synes at adebayor bør starte. han gjør utrolig mye bra ute på banen, morsomt og se på han :D

føler at etter vi leder med 2-3 mål så kan vela komme inn å putte et par han og =D

 

Hehe, ja kanskje litt, men i år synes jeg faktisk han har vært utrolig tam.. Men Wenger prioriterer vel å prøve å få han i form så.. Men Adebayor\Vela kunne vel vært en spennende kombo?

Link to comment
Share on other sites

Tipper Silvestre starter på benken og kommer inn for Clichy etterhvert. Så får begge prøvd seg litt, uten at det er fare for noen belastning.

 

Laget tror jeg blir:

 

Almunia

Sagna, Toure, Gallas, Clichy

Walcott, Denilson, Fabregas, Eboue

Adebayor, RVP

 

Regner også med at Vela får sjansen utover i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi stiller med den samme 5'ern bake som vi har gjort så langt i år..

tror vi trenger Clichy som er bedre offansivt B)

så håper jeg på Eboue,Denilson,Fabregas,Walcott på midten.. Song har imponert, men mot Hull trenger vi sikkert Denilson som har bedre offansive kvaliteter..

På topp ser jeg ingen grunn til å benke Adebayor, som jeg syns har gjort det bra.. Hvis vi sliter med å komme til sjangser mot Hull, som sikkert blir liggende på 16-meteren, så er det bra med en spiss som kan score på hode mot hvem som helst :D Håper på Van Persie eller Vela som makker til Ade

Link to comment
Share on other sites

Me har tilsynelatande veldig stor bredde i troppen akkurat nå. Det virker nesten som me kan sende ut 2 forskjellige lag å fortsatt slå Hull ganske lett. Trur likevel Wenger ganske sikkert stiller med laget som har spelt i PL så langt. Alt anna enn seier lørdag er pinlig og altfor dårlig.

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas Denilson - Eboue

Ade - Robin

 

6-0 seier

Link to comment
Share on other sites

Hull er ikke et lag til å ta lett på, for det har de tidligere denne sesongen visst. De er nok 100% innstilte på å ta poeng ifra toppklubbene i Premier League, og da hjelper det ikke stort om vi bare rusler rundt på banen. Men dette tror jeg Wenger har full kontroll på.

 

Jeg håper på et lag som sendes ut for å virkelig rundspille Hull, for de vil neppe klare å følge med når vi setter igang "The Arsenal Way".

 

Håper på et lag noe som dette;

 

-------------Almunia---------------

-Sagna-Toure--Gallas-Silvestre-

Walcott-Fabregas-Denilson-Nasri

------Adebayor-van Persie-------

 

Håper vi går ut med et veldig offensivt lag, noe som det jeg har satt opp ovenfor. Denilson velges istedet for Song siden han er bedre offensivt, samt Song er bedre defensivt. Jeg ønsker offensiv kradt, og da er Denilson førstevalget av de to. Har lyst til å se Djourou i midten sammen med Toure, men jeg tror ikke Wenger gjør noen bytter i midtforsvaret.

 

Vi overkjører Hull, og vinner 5-0!

Link to comment
Share on other sites

Dettte håper jeg blir fasiten:

 

Manuel Almunia

 

Bacary Sagna:-:William Gallas:-:Kolo Tourè:-:Mikael Silvestre(uannsett om Clichy er skadet eller ikke)

 

Theo Walcott:-:Cesc Fabregas:-:Alexandre Song:-:Emmanuel Ebouè

 

Emmanuel Adebayor:-:Carlos Vela

 

Synes dette spissparet ser spennende ut. Har ikke sett disse to sammen så det hadde blitt spennende å se hvordan de passer sammen.

Siden vi møter et av de dårligere lagene i Premier League synes jeg dette er en perfekt anledning til å se hvor god back-up'en er. Dessuten er jeg redd for at Clichy ikke er helt kvitt skaden sin og derfor vil få et tilbakeslag.

 

Hvis du ikke synes Silvestre bør få starte denne kampen er det vel ganske få han kommer til å få starte. :(

Link to comment
Share on other sites

Scorer vi et tidlig mål, blir det storseier. Bruker vi lenger tid, vil våre spillerne bli frustrerte, mens Hull-spillerne får selvtillit og kommer til å bli farligere og farligere offensivt utover kampen. Hull går inn i denne kampen uten noe press på seg. Alle forventer 3 poeng til Arsenal, så de har alt å vinne i denne kampen. Stoke klarte å krige seg til 1 poeng borte mot Liverpool, så Hull har nok fått troen på at det er håp.

 

-------------Almunia---------------

-Sagna-Toure--Gallas-Silvestre-

Walcott-Fabregas-Denilson-Eboue

------Adebayor--------RvP---------

 

Ellers er jeg enig i at SIlvestre bør få prøve seg ettersom backupen trenger matchtrening. VI skal uansett score flere mål, så om han gjør en tabbe skal de ikke ha noe å si for poengfangsten. Walcott og Eboue fortjener å fortsette etter fin form. RvP har blitt kvitt småskaden og er fit for fight. Vi trenger et offensivt lag, noe som betyr at Denilson bør få spille med tanke på hans mange målpoeng i de siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa 18. sept. at Nasri skulle bli klar til Hull kampen, har ikke hørt noe mer etter dette.. noe som vet om han kan spille?

 

isåfall håper jeg på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas - Silvestre

 

Walcott - Denilson - Cesc - Nasri/Eboue

 

Vela - Ade

 

Synes Gael kan få slappe av litt i denne kampen, skada eller ikke.. og da er det jo perfekt å prøve ut Silvestre..

Håper Denilson fortsetter med sin fine form, og at Vela får sjangsen ved siden av Ade etter en fantastisk kamp mot Seffield :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...