Jump to content

2008.09.27 Hull H


hermz

Recommended Posts

Til dere med idiotkommentarene: Dette er kanskje greit på VG debatt, men ikke her. Oppfør dere eller finn dere et annet forum!

 

Dette er en kamptråd, så dette får dere tåle!! Hele resten av forumet kan være saklig og flott.

Fotball er passion, på godt og vondt!! Dette viser bare at folk er engasjerte i klubben vi alle elsker!!

At det blir ett og annet sleivspark på forumet, får vi alle bare tåle.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Vi leder i det minste offside tabellen skulle jeg tro. Mer tror jeg ikke jeg vi si akkurat nå ... annet enn at Gallas ikke er det navnet jeg først kommer på hvis jeg skulle la skyllebøttene rulle.

 

Tror jeg skal klare å lese dine tanker her. ;)

 

Adebayor bør få en liten pause. Utrolig flink med offside, mindre flink til å gjøre ting riktig.

 

RVP bør i alle fall starte neste kamp på benken - og da tror jeg det kunne vært like greit å kjørt med Vela og Bendtner sammen på topp. De funker såpass bra sammen at da er det bedre å bruke de og la begge spissene få seg en tenkepause. :huh:

 

Vi kommer tilbake! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Før det begynner å smelle fra samtlige så vil jeg gjerne gi kreditt til Hull!

Jeg er helt enig, Hull kjempet som de "tigrene" de er.

 

Jeg er ikke bekymret på noe som helst måte. Dagens statistikk tilsier noe helt annet enn resultatet, dette er en kamp vi styrer hele veien, og en kamp vi lett burde vunnet.

Jeg er faktisk litt bekymret, og det som bekymrer meg er at vi ikke vinner slike kamper som vi styrer. Dette har også skjedd i tidligere sesonger, og noen få slike vil koste oss tittelen

 

Jeg er bombesikker på at dagens lag er godt nok til å gå hele veien. De som er uenige får sitte å være bitre over livet, men jeg ser potensialet i dette laget.

Nei bitter er jeg ikke, for potensialet finnes så absolutt, men det må utløses i en bedre effektivitet.

 

Gratulerer Hull, jeg unner dere de 3 poengene her!!

Enig, Hull var effektive og Arsenal var det ikke, så derfor fikk det "beste" laget poengene.

Link to comment
Share on other sites

neste kamp blir dette spissparet: bendtner og Vela

adebayor og vP bør sitte å sulte så når de kommer til bake 1 elller 2 kamper senere er det full insats resten av sesongen!

Helt enig, når vi har to gode spisser i Vela og Bendtner på benken så kan ikke RVP og Adebayor få spille neste kamp etter den dårlige innsatsen idag. De må sitte på benken til de er form og klare til å vise noe helt annet enn idag. Syntes det i tillegg er flere som kunne få sitte på benken de neste kampene. Som laget spilte idag skal iallefall ingen ha klippekort til startelveren.

 

Og når skal Fabregas begynne å imponere??

Link to comment
Share on other sites

Dette var bare veldig flaut.

Synes aldrig spillerene virket serlig tent idag,satt med en ekkel følelse hele kampen og galt gikk det også!

Håper dette er sesongens lavmål og at laget tar seg opp i de neste kampene.

Vist ikke så blir dette fort en sesong hvor vi pånytt må kjempe om 4 plassen.

Link to comment
Share on other sites

Vet sesongen er lang, men seriemestere taper ikke mot Fulham og Hull! 2 tap allerede og vi har bare møtt "dårlige lag". Holder ikke. Van Persie skulle vært tatt lenge før, og hadde faen ikke gjort noe om Cesc hadde blitt tatt av også. Makan til elendig form på vår kjære spanjol. Tror ikke Ramsey feks hadde vært dårligere enn Cesc idag. Frykter dette er Wengers siste sesong, uten noe tittel så blir det nok ny manager.

Trist trist trist!!!

 

Vi sparker ALDRI wenger, hvis han først drar velger han det selv..

Link to comment
Share on other sites

Det som gjorde at vi tapte mot fulham og i dag mot Hull er flere grunder. Den ene er at Gallas ikke er god nok lenger og har ikke vært det på lang tid desverre. Den andre og største grunden er mangel på rutine og erfaring!! For når man har et så ungt lag som vi har så vil vi gå like fort fra å være fantastiske til dr#t elendig fra den ene kampen til den neste. Det Wenger og arsenal har vært flinke til er å holde det gode nivået oppe i lange tider. I år så synes jeg vi har vist hvor høyt vi kan gå når vi er i topp form, noe vi har sett i det siste med antall mål de siste kamper. Det skremende er hvor langt ned vi kan synke.

Å tape hjemme mot Hull er ikke akseptabelt, fall i form eller ikke!! Wenger og arsenal har satt seg selv i denne posisjonen og merk mine ord at vi vil aldri komme oss ut av den så lenge vi skal kjøre denne ungdomspolitikken så ekstremt som Wenger gjør! Dette betyr ikke at arsenal ikke kan gjøre store ting men skulle vi klare å utrette noe denne sesongen så kan vi like fort falle tilbake igjen da man må ha den rutinen og erfaringen som trengs for å være et topplag som kan dominere.

Stolt av de spillerne vi har, men i dag fikk vi desverre se hvor galt det kan gå. Kan ikke huske sist jeg har vært så skuffet over arsenal.

Til uka så er vi sikkert i toppform igjen så det er ikke akurat kjedelig å følge ung-gutta til Wenger :huh:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Til dere med idiotkommentarene: Dette er kanskje greit på VG debatt, men ikke her. Oppfør dere eller finn dere et annet forum!

 

Ta deg en pære. Som en annen sa, dette er en kamptråd, og da bør det være rom for litt følelser.

 

Selv om det er en kamptråd så går det an å oppføre seg. Folk som ikke har sett kampen vil kanskje lese litt saklige innlegg hvor man kan finne ut hva som gikk galt og hvordan kampen utartet seg - i stedet for å lese innlegg som ikke gir noen som helst mening.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke egentlig ikke ord, men her er de få:

 

Først og fremst; må bare innse at Hull fortjente seieren idag. Selv om vi hadde 20 sjanser, og det 2. For fotball handler om å score mål. Syntes det er stlig at et lag som Hull City klarer å vinne en slik kamp, bare synd at det var mot oss. Vi kunne, og burde avgjort kampen, mange sjanser, men guttene ser ut til å være totalt innkompotent foran mål, alle spillerne presterte langt under pari i dag, men Adebayor var desidert verst. Fatter egentlig ikke hva han gjør på banen for Arsenal FC. Ødelegger angrep etter angrep med å gå i offside. Fatter heller ikke hvorfor han har en superlønn. Nei; for all del: BANK EMMANUEL ADEBAYOR!

 

Men nå må vi stå på videre, og fokusere på neste kamp.

 

Go on you mighty Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Svakt. Men dette får Wenger forsvare selv. Det er han som har satt oss i en situasjon der unge og lovende må prestere på ett høyt nivå kamp etter kamp. Og det kan man vel rett og slett ikke forvente.

 

Corner er mål har fått en ny betydning for oss Arsenal-fans de siste årene. Det er jo rett og slett FOR DÅRLIG å ikke bli bedre på det. Kan vi ikke bare slutte å ta i mot den slags baklengsmål! Ellers er jeg redd vi må inn med en Keown-type i midten snart.

Link to comment
Share on other sites

Vi må bare se fremover...

 

Håper på dette laget mot Porto:

 

Fabianski

Hoyte - Song - Djourou - Gibbs

Wilshere - Ramsey - Randall - Merida

Bendtner - Vela

 

(Arsenal till I fucking die!)

Ja for all del,:)

De kan iallefall ikke gjøre det dårligere enn de 11 elleve som spilte idag.:(

Link to comment
Share on other sites

 

 

Til dere med idiotkommentarene: Dette er kanskje greit på VG debatt, men ikke her. Oppfør dere eller finn dere et annet forum!

 

Ta deg en pære. Som en annen sa, dette er en kamptråd, og da bør det være rom for litt følelser.

 

Selv om det er en kamptråd så går det an å oppføre seg. Folk som ikke har sett kampen vil kanskje lese litt saklige innlegg hvor man kan finne ut hva som gikk galt og hvordan kampen utartet seg - i stedet for å lese innlegg som ikke gir noen som helst mening.

 

 

Vel i mitt tilfelle, så gir det brukeren som ikke har sett kampen ett billedlig syn på hvordan kampen var. Vi tapte ikke 3 poeng, vi ga vekk 3 poeng. Difference.

 

Men det er notert.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Til dere med idiotkommentarene: Dette er kanskje greit på VG debatt, men ikke her. Oppfør dere eller finn dere et annet forum!

 

Ta deg en pære. Som en annen sa, dette er en kamptråd, og da bør det være rom for litt følelser.

 

Selv om det er en kamptråd så går det an å oppføre seg. Folk som ikke har sett kampen vil kanskje lese litt saklige innlegg hvor man kan finne ut hva som gikk galt og hvordan kampen utartet seg - i stedet for å lese innlegg som ikke gir noen som helst mening.

 

Finner du ikke det du leter etter så scroller man bare ned til neste innlegg, stort vanskeligere er det ikke. Personlig så liker jeg heller ikke alt som blir skrevet eller måten det blir skrevet på, men aksepterer at andre har andre måter enn meg å utrykke seg på. Og jeg mener fortsatt at såpass må vi tåle.

Skal ikke mye fantasi til for å skjønne ut fra enkelte innlegg at vi gjorde oss bort!!

Link to comment
Share on other sites

Dette var svakt. Uhyre svakt. Lavt tempo,svake pasninger og lite bevegelser.

Spillere som Fabregas,Ade,VP og Gallas er langt under toppform.

Jeg kunne tenkt meg en hodesterk Djorou baki der. Bentner bør starte neste gang.

Nei dette var en gedigen nedtur.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Til dere med idiotkommentarene: Dette er kanskje greit på VG debatt, men ikke her. Oppfør dere eller finn dere et annet forum!

 

Ta deg en pære. Som en annen sa, dette er en kamptråd, og da bør det være rom for litt følelser.

 

Selv om det er en kamptråd så går det an å oppføre seg. Folk som ikke har sett kampen vil kanskje lese litt saklige innlegg hvor man kan finne ut hva som gikk galt og hvordan kampen utartet seg - i stedet for å lese innlegg som ikke gir noen som helst mening.

 

Finner du ikke det du leter etter så scroller man bare ned til neste innlegg, stort vanskeligere er det ikke. Personlig så liker jeg heller ikke alt som blir skrevet eller måten det blir skrevet på, men aksepterer at andre har andre måter enn meg å utrykke seg på. Og jeg mener fortsatt at såpass må vi tåle.

Skal ikke mye fantasi til for å skjønne ut fra enkelte innlegg at vi gjorde oss bort!!

 

Kan bable så mye dere vil om "passion" - sannheten er at det går på god gammeldags folkeskikk, og respekt for andre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke skrevet så mange innlegg til nå, men føler bare jeg må få ut noen ting nå. For det første: INGEN lag går gjennom en sesong uten å gå på et par smeller (utenom Arsenal 03/04). Det er viktig å ha i bakhodet når enkelte vil sparke wenger og halve spillerstallen. Når det gjelder Gallas, skal jeg innrømme at jeg er litt bekymret. Hadde det vært Toure som hadde gjort de sammen feilene på dødball gang etter gang, hadde det vært enklere å byttet han med DJ, men når det er vår kaptein Gallas som gjør disse feilene, virker det som, forståelig nok, at det skal mer til for å bytte han ut. Jeg lurer bare på hvor langt det skal få gå, før det får konsekvenser, han virker rett og slett ukontrollert på dødballer. Han skal ha en ting, han gir absolutt alt når det først trengs, men det er ikke alltid det hjelper. Utenom han er jeg litt skuffet over Cesc, han spilte ikke noe spesielt dårlig kamp, men til han å være må det sies at det var under gjennomsnittet. Mulig at lite bevegelige spisser var grunnen, og at det ikke var så mye bakrom å sende grompasningene i, men han virket ikke helt i støtet, men det kommer. Dessverre er Walcott tilbake til gamle "synder" med stort sett dårlige valg, utenom et glimrende forspill på målet, og med et slikt unikt talent går det dessverre opp og ned. Eboue er også litt tilbake til gamle synder, men han har spilt sykt bra hittil i år, så han må få være i fred:) Van Persie derimot virker totalt ute av form; lite bevegelig, dårlige valg, dårlige skudd og alt var stort sett dårlig. Jeg håper for guds skyld at han finner formen, han er livsfarlig om han holder seg skadefri og finner formen. Har dessverre ikke noe fasitsvar på hvorfor vi tapte, men det var litt flashback til enkelte andre kamper på emirates, men da fikk vi iallefall uavgjort. Hull skal ha all ære for en vel gjennomført kamp, og de sløste ikke så mye tid og var ikke like usportselige som mange andre bruker å være, så all respekt for dem. Håper vi glemmer denne kampen, og jobber videre, og finner flytsonen når vi snakker desember, og om vi er i form da, kan vi fort vinne serien. Det er etter nyttår det avgjøres. Vi kan godt ha en "ok" første halvdel og en susende avslutning og snyte Mjau eller $$$ for tittelen. Stå på alle goonere, selv om dette var ekstreeeemt flaut, har vi vært igjennom myyye verre ting før:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...