Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Våkn opp Arsene. Hvis Silvestre er en smart signering så vel det samme sies om Appiah. 27 år og masser av erfaring, pluss at han tidligere har gitt signaler om at han kunne tenkt seg å spille for oss! Time to hijack!

 

Siste sjanse:

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...--Football.html

Link to comment
Share on other sites

Oddsen på arsenal hos samtlige bookmakere jeg har sjekket dag (6-7stk) har økt. Noen bare med 1-2 i odds, mens en også så mye som 5. Det viser bookmakers også ser på laget som svakere. de levde nok i trua om at det kom en til de også.

 

Så får vi håpe Wenger får rett, og ikke de tusener av andre mennesker som ser noe annet...

 

Men realistisk sett - la oss håpe vi tar 4.plass om ikke noe annet.. Da får vi hvertfall begrenset våre økonomiske tap. Men hva med fremtidige spillertap?...

Link to comment
Share on other sites

Når man ser på de prisene det er på de dyreste spillerene så presses prisene opp hele veien når engelske klubber melder interesse.

Noe inni meg synes egentlig Wenger gjøre det rette når han ikke blir med på det prisjaget. Det er blitt lekeplass for finanskaksene som driter penger.

 

Men for å balansere det hele så hadde jeg også gjerne sett en ny gunnersstjerne inn på laget.

Link to comment
Share on other sites

refresha Arsenal.com nå. Ble helt gira, første jeg la merke til var at førstenyhets bildet var byttet ut. Umiddelbart tenkte jeg "Jaaa! Det er noen"

 

 

 

 

Også var det bilde av Eboue :) Nedtur...

 

tidenes nedtur...

 

Haha, var nettopp inne og så at det var nok en ny sak som hovedsak, noe skryt om Vela. Tydelig at webansvarlige skal ta igjen for manglende nyheter!

 

 

Når man ser på de prisene det er på de dyreste spillerene så presses prisene opp hele veien når engelske klubber melder interesse.

Noe inni meg synes egentlig Wenger gjøre det rette når han ikke blir med på det prisjaget. Det er blitt lekeplass for finanskaksene som driter penger.

 

Men for å balansere det hele så hadde jeg også gjerne sett en ny gunnersstjerne inn på laget.

 

Wenger hadde ikke trengt å betale all verdens eller hentet en topp 3 spiller i verden. Vieira på lån, Alonso til £17 mill pund, bare noe som kunne styrket den sentrale midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Ja det som er litt av saken. Det er ikke snakk om at wenger må ut å hente en top3 stjerne til 35mill.

 

Alonso til 17

Veloso til 20

Vieira på lån

Fellaini til 15-18

Appiah - GRATIS

 

Det er så mange muligheter som ikke koster 30-35mill. Men som umiddelbart ville tilført klubben stabilitet, bredde, erfaring og ikke minst ferdigheter.

 

Sier ikke at Denilson etc. ikke har ferdigheter - men de er ikke gode nok enda til å bekle sentral midtbane en hel sesong.

Link to comment
Share on other sites

Ja det som er litt av saken. Det er ikke snakk om at wenger må ut å hente en top3 stjerne til 35mill.

 

Alonso til 17

Veloso til 20

Vieira på lån

Fellaini til 15-18

Appiah - GRATIS

 

Det er så mange muligheter som ikke koster 30-35mill. Men som umiddelbart ville tilført klubben stabilitet, bredde, erfaring og ikke minst ferdigheter.

 

Sier ikke at Denilson etc. ikke har ferdigheter - men de er ikke gode nok enda til å bekle sentral midtbane en hel sesong.

 

Litt off-topic, men når samtidig Toure kunne spilt DM er det underlig at Wenger velger å sende Senderos ut døra. Senderos og Gallas er et bedre stopperpar enn Gallas og Toure.

Link to comment
Share on other sites

Nå er Arsenal Offesielt blitt en selgeklubb. Jeg klarer ikke forstå det. Burde egentlig skjønt det, midt i vinduet sitter Wenger på kamp med reservene, virker som idioti. Det hjelper ikke at Wenger er et taktisk geni, når han ikke greier å holde en grei bredde i stallen. Jeg kommer til å være glad om vi ender på 4. plass i år.

Vi kommer til å spille like pen fotball i noen mnd, så begynner skadene, så begynner spillere å bli slitne og da frykter jeg akkurat det samme som skjedde i fjord.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo gi Denilson en sjangs. Ser jo hvodan det gikk med flamini..

 

Men skal sies at Flamini faktisk var Defensiv midtbane når han kom til klubben - hadde en forrykende sesong som venstre back, og er langt forran Denilson både på utvikling og ferdigheter.

 

Så å sammenlikne situasjonen når Flamini tok over, og Denilson - det går ikke helt i mine øyne.

 

Ikke overraskende at Wenger ikke kjøpte noen, men vi har vel fortsatt tid på oss for å signere spillere uten kontrakt?

 

Apphiah kan være et godt alternativ

 

Da hadde han vært signa for lenge sia. Siden han har vært tilgjengelig ei god stund. Har ikke Wenger kjøpt nå, så gjør han det ikke denne sesongen. vi vet jo alle hvor glad han er i januar-vinduet -_-

Link to comment
Share on other sites

Tør ikke tenke på en skade i det hele tatt, Van Persie er jo skada igjen allerede.

Tenk på presset spillerene har på seg nå, tenk på Denilson som nå har fått allt presset på seg, i tillegg til all kritikken han har fått.

Kan være positivt at han får såpass med tillit, men dette kan like gjerne gå motsatt vei! Hvis bare 1 spiller på 1. elveren nå blir skadet, så sliter vi rett og slett! (da må flere av spillerene spille i andre posisjoner!)

Wenger : Jeg skal styrke laget med 2 - 3 erfarende spillere, hgelst før EM. Jeg vet hvilke spillere jeg skal ha, og er klar til å kjøre på.

Fint at du holder supporterene dine for narr Wenger

EDIT :

Denne første 11èr en vi har her, skal faktisk kjempe i PL, CL , LC og FA. Og en klubb som Arsenal skal kjempe i toppen om allt!

Link to comment
Share on other sites

Leste noe veldig fornuftig her inne i dag. Hvorfor ikke bruke £20-£30 millioner pund ekstra og satse skikkelig på å vinne noe? Vinner man PL eller CL tjener man inn de pengene med en gang, i tillegg til at man tilfredstiller enhver Arsenal-supporter. Jeg liker ikke utfallet av dette sommervinduet, og om vi bare hadde beholdt Flamini hadde alt vært så og si perfekt. -_-

 

Men vi har fortsatt sjans til å vinne et av de to store, men da må enhver spiller holde seg skadefri hele sesongen. Et arbeidsjern med trygghet kunne utgjordt så sinnsykt mye på Arsenals midtbane ved siden av Fabregas. Jeg savner Flamini, rett og slett, men samtidig hater jeg han for hans valg tidligere i sommer.

 

Jeg håper ennå på at Wenger fikset en deal sent i går kveld og at den havner offentlig ut i media i dag en gang, men hva er sjansene? :(

 

Lukter egentlig ikke noen medalje på oss i år om vi sammenligner våre kjøp med motstandernes. Og når Man City og Tottenham tar store steg mot oss sier sommervinduet litt. Men jeg skal for all del ikke miste håpet, men det er sant at jeg begynner å bli litt bekymret nå.

Link to comment
Share on other sites

utrolig skuffa nå =(

håpa virkelig på en DM (Veloso/Alonso)

men men..

får bare håpe at det kommer en bekreftelse på et kjøp senere i dag,men det er vel høyst usansynelig=/

 

Vis ikke håper jeg vi klarer å holde oss skade fri, så vis vi eventuelt begynner å bli sliten å skade utsatt da Håper jeg slår Wenger til i Januar!

Men kan jo forsatt ha et ørlite håp på at det kommer en sjanglende sein nyhet på Arsenal.com i løpet av kvelden!

Link to comment
Share on other sites

leser nå at wenger hadde lagt inn bud på alonso for 14 mill,men fikk nei av liverpool som ville ha mer. Det ville ikke wenger gå med på!

det står også at han fikk nei fra Sporting lisboa om veloso=/

 

veldig synd at han ikke prøver litt mer å få dem=/

 

umilg å si om det er sant da.

 

 

http://www.eatsleepsport.com/arsenal/wenge...ls--780880.html

Link to comment
Share on other sites

leser nå at wenger hadde lagt inn bud på alonso for 14 mill,men fikk nei av liverpool som ville ha mer. Det ville ikke wenger gå med på!

det står også at han fikk nei fra Sporting lisboa om veloso=/

 

veldig synd at han ikke prøver litt mer å få dem=/

 

umilg å si om det er sant da.

 

 

http://www.eatsleepsport.com/arsenal/wenge...ls--780880.html

Så fint at styret da gikk ut og sa at Wenger skulle få 30 mill til en spiller, om han selv ønsket det.

Dette er forskjellen på Fergie og Wenger, jeg sier ikke at Wenger skulle lagt 20 mill for Alonso, men når han er villig til å gi 14, kan han vel for faen strekke seg til 15-16 !

Prinsippene til Wenger betyr for mye. Selv er han PL`s nest mest betalte manager!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok en trofèløs sesong. Men det blir spennende å følge utviklingen til de unge spillerene. Er redd Fabregas forsvinner til neste sommer, så vi bør få frem en erstatter.

 

Skuffende Wenger!

 

Det er jo en vanvittig negativisme her inne.

Vi er med i CL og spilte drømmefotball sist helg.

Flere spillere er på vei tilbake fra skade.

Og så har klubben oss.

Hvorfor skal ikke et slikt lag hevde seg?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...