Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

minutt for minutt:

 

Deadline Day Clockwatch

 

21.38 Tottenham Hotspur striker Dimitar Berbatov is at Old Trafford as he gets set to complete his move to Manchester United. Berbatov has undergone a medical and has been pictured meeting Sir Alex Ferguson and David Gill at the club's stadium.

 

Det spørs om Hughes rekker å bruke sine £100 millioner.

Link to comment
Share on other sites

minutt for minutt:

 

Deadline Day Clockwatch

 

21.38 Tottenham Hotspur striker Dimitar Berbatov is at Old Trafford as he gets set to complete his move to Manchester United. Berbatov has undergone a medical and has been pictured meeting Sir Alex Ferguson and David Gill at the club's stadium.

BBC melder at dette har skjedd, men at Spurs IKKE har akseptert noe bud fra ManU, bare City. dvs bråk mellom Manure og Scum i gjære :)

Link to comment
Share on other sites

minutt for minutt:

 

Deadline Day Clockwatch

 

21.38 Tottenham Hotspur striker Dimitar Berbatov is at Old Trafford as he gets set to complete his move to Manchester United. Berbatov has undergone a medical and has been pictured meeting Sir Alex Ferguson and David Gill at the club's stadium.

BBC melder at dette har skjedd, men at Spurs IKKE har akseptert noe bud fra ManU, bare City. dvs bråk mellom Manure og Scum i gjære :(

 

Det ordner seg nok. Sur Alex får ofte viljen sin...svinet..hehe.

Spurvene sier ikke nei til bortimot £30 mill. for en spiller som sutrer og vil bort.

 

Selv om jeg håpet han skulle råtne i reservelaget eller forlate balløya.

Men han velger tydeligvis å bevege seg fra skit til møkk :P :)

Link to comment
Share on other sites

Man City prøver seg på¨Messi! Oi oi oi... hehehe :)

 

Jeg skjønner ikke åssen det fysisk er mulig.

 

Det er 130 minutter igjen av transfervinduet.

Nås skal a klubbene først bli enige om pris, b, Messi bli enig om sin personlige avtale, ble sjekket opp av det medisinske apparatet og til slutt signere avtalen før midnatt.

 

Jeg sier ikke at det skjer med denne avtalen men mer generelt. Hvordan klarer de å dra i land avtaler helt på slutten ?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Man City prøver seg på¨Messi! Oi oi oi... hehehe :)

 

Jeg skjønner ikke åssen det fysisk er mulig.

 

Det er 130 minutter igjen av transfervinduet.

Nås skal a klubbene først bli enige om pris, b, Messi bli enig om sin personlige avtale, ble sjekket opp av det medisinske apparatet og til slutt signere avtalen før midnatt.

 

Jeg sier ikke at det skjer med denne avtalen men mer generelt. Hvordan klarer de å dra i land avtaler helt på slutten ?

 

BE

 

Lurer også på hvordan de får til dette. Det er liksom så altfor mye som skal gjøres på så liten tid og det er rimelig merkelig. Og hvis det stemmer at Man City byr i alle himmelretninger på spillerne som har blitt nevnt den siste tiden så lurer jeg på hvordan de skal klare å fullføre noen av overgangene før kl 12 engelsk tid. Kan bare ikke skjønne at det er mulig. Kanskje vært bedre å planlagt litt og heller hente spillere i Januar spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Litt rundt i Europa:

 

-Nikola Zigic har reist "hjem" til Racing Santander på en låneavtale. Han spiller til vanlig i Valencia.

 

-Den elegante driblevingen Ricardo Quaresma går til Jose Mourinho's Inter Milan. Han kommer fra FC Porto.

 

-Samuel Eto'o har avslått kontraktstilbud fra Lyon og et lag fra Ubekistan. Nå tyder det på at han blir i Barca dennne sesongen.

 

-Genoa har vunnet kampen om stjernespissen Diego Millito, fra Real Zaragoza.

 

(SkySports)

Link to comment
Share on other sites

Man City prøver seg på¨Messi! Oi oi oi... hehehe :)

 

Jeg skjønner ikke åssen det fysisk er mulig.

 

Det er 130 minutter igjen av transfervinduet.

Nås skal a klubbene først bli enige om pris, b, Messi bli enig om sin personlige avtale, ble sjekket opp av det medisinske apparatet og til slutt signere avtalen før midnatt.

 

Jeg sier ikke at det skjer med denne avtalen men mer generelt. Hvordan klarer de å dra i land avtaler helt på slutten ?

 

BE

 

Lurer også på hvordan de får til dette. Det er liksom så altfor mye som skal gjøres på så liten tid og det er rimelig merkelig. Og hvis det stemmer at Man City byr i alle himmelretninger på spillerne som har blitt nevnt den siste tiden så lurer jeg på hvordan de skal klare å fullføre noen av overgangene før kl 12 engelsk tid. Kan bare ikke skjønne at det er mulig. Kanskje vært bedre å planlagt litt og heller hente spillere i Januar spør du meg.

 

Føler meg 99 % sikker på at det meste av ryktene rundt Manchester City i kveld er intet annet en løse rykter uten noen hold i.

Link to comment
Share on other sites

Spanish newspaper AS are saying Manchester City have agreed a fee with Real Madrid for Brazilian forward Robinho - for about £34m. Are they about to steal the step-over king from under the noses of Chelsea?

 

Om ti minutter nå så har vel Roman lagt inn et bud og.

 

Sky Sports News sources understand that Manchester City have put in place a £32.5million deal to sign Robinho from Real Madrid, while reports in Spain say the deal has been done. Chelsea had been hoping to capture the Brazilian, so will there be a late twist in the transfer?

Link to comment
Share on other sites

Man City prøver seg på¨Messi! Oi oi oi... hehehe :)

 

Jeg skjønner ikke åssen det fysisk er mulig.

 

Det er 130 minutter igjen av transfervinduet.

Nås skal a klubbene først bli enige om pris, b, Messi bli enig om sin personlige avtale, ble sjekket opp av det medisinske apparatet og til slutt signere avtalen før midnatt.

 

Jeg sier ikke at det skjer med denne avtalen men mer generelt. Hvordan klarer de å dra i land avtaler helt på slutten ?

 

BE

 

Lurer også på hvordan de får til dette. Det er liksom så altfor mye som skal gjøres på så liten tid og det er rimelig merkelig. Og hvis det stemmer at Man City byr i alle himmelretninger på spillerne som har blitt nevnt den siste tiden så lurer jeg på hvordan de skal klare å fullføre noen av overgangene før kl 12 engelsk tid. Kan bare ikke skjønne at det er mulig. Kanskje vært bedre å planlagt litt og heller hente spillere i Januar spør du meg.

 

Føler meg 99 % sikker på at det meste av ryktene rundt Manchester City i kveld er intet annet en løse rykter uten noen hold i.

joda jeg er med på den.

Men de siste årene har vi dratt inn spillere helt på slutten, bla beistet og Denilson. Jeg skjønner ikke hvordan man rekker alle formalitetene.

 

Det er det jeg lurer på? (Jeg bryr meg ikke så mye om hvem andre klubber er linket til)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Spurs MÅ vel ha akseptert budet fra manu imed at Berbatov er å snakker med manu og har gjennomført en medical?

 

Sies at så ikke har skjedd, og da kan det vel bli ganske mye bråk ut av dette...

"So the ball is in Spurs' court now. Dimitar Berbatov and Manchester United have made their views very clear tonight, but the move cannot proceed without the go-ahead from Tottenham. If you were chairman Daniel Levy, what would you do? For the record, I'd keep him. Just for a laugh. "

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm

håper scum er like råtne som ellers :)

 

EDIT: siden det ble så stille her: hva er storyen med Appiah og alle skadene, er han kurerbar eller porselen?

 

jeg har alltid likt han og er vel heller ikke et "buy", men en signing på free transfer for å gå Wengers ord i næringen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal vente til i siste time før man henter spillere? Hvorfor skal alle hente spillere på akkurat den siste dagen av overgangsvinduet?

Jeg er fan av at spillere blir hentet inn i god tid før sesongstart og får tid til å spille seg inn i laget og får en liten anelse av hva som venter han, istedet for at han skal rett inn i laget i siste time.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...