Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

jeg kjenner at irritasjonen stiger fram i meg allerede. han kunne i det minste tatt seg tid til å avkrefte alle lovnadene han har kommet med i løpet av sommeren. det er ganske arrogant og frekt og gjentatte ganger lyve fansen rett opp i trynet på den måten.

 

hvis utsagnet hans fra gooner talk stemmer så har ha skuffet meg enormt i behandlinga av oss fans.

Link to comment
Share on other sites

Uff Veloso hadde vært drømmen. Ikke sett han så altfor mye, men det jeg har sett er bra. Hadde vært perfekt erstatter for Flamini. Duracell kaniner begge 2. Mener det er kun 2 som virkelig kunne tatt over etter Flamini og det er Diarra, som dessverre var for utålmodig og Veloso.

Link to comment
Share on other sites

for en skuffelse! følte meg sikker på at en signing for noen uker siden men ingenting har skjedd. Og etter å ha sett Denilson i de første kampene her nå så kan jeg ikke skjønne at ikke Wenger ser det nærmest skrikende behovet etter en defensiv midtbane! men men. folk kan si "wenger knows", men er vel fortsatt ikke blitt tilført mye i premieskapet de siste årene? :P

 

veldig negativ her nå, frustrasjonen tar nok overhånd!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Inn:

Mikael Silvestre, fra Manchester United(ukjent sum)

Amaury Bischoff, fra Werder Bremen (ukjent sum)

Samir Nasri, fra Marseille (ukjent sum)

Aaron Ramsey, fra Cardiff City (ukjent sum)

Carlos Vela, fra Osasuna (tilbake fra lån)

Matthew Connolly, fra Colchester (tilbake fra lån)

Kieran Gibbs, fra Norwich (tilbake fra lån)

 

Ut:

Alexander Hleb, til Barcelona (11,9 millioner pund)

Justin Hoyte, til Middlesbrough (3 millioner pund)

Calderon, til Estudiantes (gratis)

Jens Lehmann, til Stuttgart (gratis)

Mathieu Flamini, til Milan (gratis)

Gilberto Silva, til Panathinaikos (ukjent sum)

Kerrea Gilbert, til Leicester (lån)

Armand Traore, til Portsmouth (lån)

Nacer Barazite, til Derby (lån)

Philippe Senderos, til Milan (lån)

Håvard Nordtveit, til Salamanca (lån)

 

Jeg må nok si at jeg ikke er så veldig fornøyd med salgene og kjøpene til Wenger denne sommeren! I fjord mistet vi ligagullet pga vi hadde ikke bred nok stall.. og vi har ihvertfall ikke fått noe bredere i år heller!! vi trenger virkelig en sentral midtbanespiller!! eneste positivt er at ungutta i fjord har blitt ett år eldre!!

Link to comment
Share on other sites

Sky sport: 23.44 Real Madrid president Ramon Calderon has confirmed that Robinho has 'agreed' to join Manchester City

 

Robinho er oppskrytt og ikke verdt i nærheten av 32,5 millioner pund. Det er nesten for dumt.

 

BE

 

Enig, jeg så han live på Emirates i fjor i kampen Brasil-Sverige. Fy for en luksusspiller, ser sikkert god ut på tv, men når ballen ikke var i nærheten av han så var han totalt giddalaus. En sånn spiller vil jeg ikke ha til Arsenal i alle fall.

 

Nå har plutslig Man City fått noen sugar daddies og nå skal vel de kaste penger etter gud og hverman. Nesten litt kvalmt i grunn. Økonomisk doping kalte vel den godeste Wenger dette for (om Chelsea) og der hadde han sannelig rett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...