Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

Man City prøver seg på¨Messi! Oi oi oi... hehehe :)

 

Jeg skjønner ikke åssen det fysisk er mulig.

 

Det er 130 minutter igjen av transfervinduet.

Nås skal a klubbene først bli enige om pris, b, Messi bli enig om sin personlige avtale, ble sjekket opp av det medisinske apparatet og til slutt signere avtalen før midnatt.

 

Jeg sier ikke at det skjer med denne avtalen men mer generelt. Hvordan klarer de å dra i land avtaler helt på slutten ?

 

BE

 

Skjer jo ofte at de da ender opp med en låneavtale med kjøp i januar i kontrakta. Det som skjedde med Baptista/Reyes avtalen hvertfall (?)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Spurs MÅ vel ha akseptert budet fra manu imed at Berbatov er å snakker med manu og har gjennomført en medical?

 

Sies at så ikke har skjedd, og da kan det vel bli ganske mye bråk ut av dette...

"So the ball is in Spurs' court now. Dimitar Berbatov and Manchester United have made their views very clear tonight, but the move cannot proceed without the go-ahead from Tottenham. If you were chairman Daniel Levy, what would you do? For the record, I'd keep him. Just for a laugh. "

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm

håper scum er like råtne som ellers :)

 

EDIT: siden det ble så stille her: hva er storyen med Appiah og alle skadene, er han kurerbar eller porselen?

 

jeg har alltid likt han og er vel heller ikke et "buy", men en signing på free transfer for å gå Wengers ord i næringen.

 

Jeg vet ikke noe spes om Appiah annet enn at han er mye skadet, med andre ord en perfekt spiller for Arsenal (ifølge Wenger).

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke noe spes om Appiah annet enn at han er mye skadet, med andre ord en perfekt spiller for Arsenal (ifølge Wenger).

 

BE

i følge wikipedia skal den kneskaden som satte han ut i vinter og hindret Appiah fra å delta i ACN ferdig leget i sommer, men så noen her inne som mente han var sprø som en kjeks.

 

noen som vet om man kan signe spillere på free transfer etter at vinduet er lukket?

Link to comment
Share on other sites

blir selvfølgelig bare videre spekulsjoner og dere for unnskylde meg som fortsetter å mase om dette, men det kan hende at det er noen lovmessigheter som hindrer Appiah å signe for en annen klubb. han har visst nok ikke fått betalt av Fenerbahce de siste månedene pga skaden, og fått FIFA til å oppheve kontrakten. det ville sikkert vært deilig for han å kunne revansjere seg over tyrkerne i f.eks. CL... :)

 

EDIT:

BBC LIVE TEXT: "2308: Real Madrid president Ramon Calderon on Spanish television station VEO: "We have agreed to sell the player for human reasons, for footballing reasons and for an important quantity of money." So, Robinho seems certain to be on his way to Manchester City."

Link to comment
Share on other sites

Da tror jeg at jeg offisielt gir opp muligheten for noen storsignering i denne omgang. Litt som forventa men alikavel litt skuffende...MEN kan jo være jeg tar feil og det skjer noe 00.59.59.99....eller noe rundt der...god natt folkens, selv om jeg vel sikkert står opp om en time bare for og forsikre meg.... :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er faktisk uutholdelig, wenger setter oss på pinebenken og jeg blir hvis ikke meget, ganske skuffet hvis det ikke skjer noe.

 

Forventer noen skikkelige visdomsord fra franskmannen hvis han skal bortforklare seg. For meg holder det ikke med det vanlige: I have faith in my players!

Link to comment
Share on other sites

Dette er faktisk uutholdelig, wenger setter oss på pinebenken og jeg blir hvis ikke meget, ganske skuffet hvis det ikke skjer noe.

 

Forventer noen skikkelige visdomsord fra franskmannen hvis han skal bortforklare seg. For meg holder det ikke med det vanlige: I have faith in my players!

selvfølgelig sier han jo det om han ikke kjøper noen, han har jo allerede sagt det, at han kun kjøper en spiller om situasjonen skulle oppstå og tilbudet for godt til å avslå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...