Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Sky sport: 23.44 Real Madrid president Ramon Calderon has confirmed that Robinho has 'agreed' to join Manchester City

 

Robinho er oppskrytt og ikke verdt i nærheten av 32,5 millioner pund. Det er nesten for dumt.

 

BE

 

Enig, jeg så han live på Emirates i fjor i kampen Brasil-Sverige. Fy for en luksusspiller, ser sikkert god ut på tv, men når ballen ikke var i nærheten av han så var han totalt giddalaus. En sånn spiller vil jeg ikke ha til Arsenal i alle fall.

 

Nå har plutslig Man City fått noen sugar daddies og nå skal vel de kaste penger etter gud og hverman. Nesten litt kvalmt i grunn. Økonomisk doping kalte vel den godeste Wenger dette for (om Chelsea) og der hadde han sannelig rett.

mulig det er noe i det der:

BBC: 0001: "Every time I have spoken with him he was very sad, crying and asking to leave Spain," said Real Madrid president Ramon Calderon of Robinho.

Link to comment
Share on other sites

Sky sport: 23.44 Real Madrid president Ramon Calderon has confirmed that Robinho has 'agreed' to join Manchester City

 

Robinho er oppskrytt og ikke verdt i nærheten av 32,5 millioner pund. Det er nesten for dumt.

 

BE

 

Enig, jeg så han live på Emirates i fjor i kampen Brasil-Sverige. Fy for en luksusspiller, ser sikkert god ut på tv, men når ballen ikke var i nærheten av han så var han totalt giddalaus. En sånn spiller vil jeg ikke ha til Arsenal i alle fall.

 

Nå har plutslig Man City fått noen sugar daddies og nå skal vel de kaste penger etter gud og hverman. Nesten litt kvalmt i grunn. Økonomisk doping kalte vel den godeste Wenger dette for (om Chelsea) og der hadde han sannelig rett.

mulig det er noe i det der:

BBC: 0001: "Every time I have spoken with him he was very sad, crying and asking to leave Spain," said Real Madrid president Ramon Calderon of Robinho.

 

Nå fikk jeg kjempemedlidenhet for gutten, det må være fælt å være en overbetalt proff i RM :P

Link to comment
Share on other sites

Sky sport: 23.44 Real Madrid president Ramon Calderon has confirmed that Robinho has 'agreed' to join Manchester City

 

Robinho er oppskrytt og ikke verdt i nærheten av 32,5 millioner pund. Det er nesten for dumt.

 

BE

 

Enig, jeg så han live på Emirates i fjor i kampen Brasil-Sverige. Fy for en luksusspiller, ser sikkert god ut på tv, men når ballen ikke var i nærheten av han så var han totalt giddalaus. En sånn spiller vil jeg ikke ha til Arsenal i alle fall.

 

Nå har plutslig Man City fått noen sugar daddies og nå skal vel de kaste penger etter gud og hverman. Nesten litt kvalmt i grunn. Økonomisk doping kalte vel den godeste Wenger dette for (om Chelsea) og der hadde han sannelig rett.

mulig det er noe i det der:

BBC: 0001: "Every time I have spoken with him he was very sad, crying and asking to leave Spain," said Real Madrid president Ramon Calderon of Robinho.

 

Nå fikk jeg kjempemedlidenhet for gutten, det må være fælt å være en overbetalt proff i RM :P

 

Ja, det er sikkert myyye bedre å være en overbetalt snørrunge i Manchester City i stedet

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg tolker ting riktig, så lot Chelsea SWP gå fordi de var sikre på at de skulle få huket tak i Robinho. Det er positivt at Chelsea ikke alltid får det som dem vil i hvertfall. Får glede meg over det, det er tydeligvis ikke annet å glede seg over nå som jeg vet om i alle fall.....

 

....er trøtt som en sokk, men fikk ikke sove fordi jeg måtte finne ut om det skjedde noe postivt nå i natt. Dette var ikke verdt ødelagt søvn, det er helt klart!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg tolker ting riktig, så lot Chelsea SWP gå fordi de var sikre på at de skulle få huket tak i Robinho. Det er positivt at Chelsea ikke alltid får det som dem vil i hvertfall. Får glede meg over det, det er tydeligvis ikke annet å glede seg over nå som jeg vet om i alle fall.....

 

....er trøtt som en sokk, men fikk ikke sove fordi jeg måtte finne ut om det skjedde noe postivt nå i natt. Dette var ikke verdt ødelagt søvn, det er helt klart!

 

Det eneste positive med at city blir et kjøpelag med ræva full av penger er at de kanskje etterhvert kan bli byens beste lag. Det hadde vært kult

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Det eneste positive med at city blir et kjøpelag med ræva full av penger er at de kanskje etterhvert kan bli byens beste lag. Det hadde vært kult

 

BE

 

Igrunn ikke, det betyr at det er 1 lag til som kan komme forran oss... Men skal bli spennende å se Robinho!

Satser på en ny Bianchi!

Link to comment
Share on other sites

Kan nok se ut som i faktisk vil gå inn i en ny sesong uten klasse signeringen på midtbanen Wenger pratet om. Og da vil vi gå inn i en ny sesong med en enda mindre stall enn sist. Mindre erfaring og uten en skikkelig DM, og Van Persie er skadet før hundrede gang :P Blir nok en morsom sesong men så lenge Wenger ikke forsterker laget så blir det nok en sesong uten trofeer..igjen. Skuffet over arsenal og kan ikke se at Wenger får gjøre akurat det samme neste år nok en gang, for hvis vi tror vi har sett at stjernene våres som ville forlate klubben denne sommeren så kan det fort bli enda værre neste år! Arsenal fansen generelt har også mistet tålmodigheten. For min del så har jeg egentlig tålmodighet. Det som irriterer meg mest er valgene av spillerne han gjør. Jeg lar meg ikke lure eller lar meg blendes av Denilson mål mot Newcastle for hans prestasjoner på banen er skremende dårlig! Håper Song blir vår saviour denne sesongen :( Og den herlige Nasri!

 

Edit: Gledelig at Gibbs har signert kontrakt:) Kan ikke helt skjønne hvorfor Randal har fått ny kontrakt da han i mine øyner er den svakeste på reserve laget og kan ikke se for meg at vi vil klare å selge han med det første..

Link to comment
Share on other sites

Så lenge de kan snappe opp spillere fremfor trynet på lag som Chelsea er det OK.skal bli spennende å se hvordan han funker i City men jeg kan tenkte meg han kommer til å slite med tillværelsen.Penger er ikke alt

En ting er at C.Ronaldo ikke hører hjemme i Manchester by, men kan ALDRI tenke meg at sambaspilleren Robinho kommer til å like seg i en kald, regnfull, grå "sliten" by med bare stygge damer. Greit at man får penger så det holder, men er jo et poeng å faktisk trives, i det minste litt.

Link to comment
Share on other sites

Nå gidder ikke jeg mer heller, må for pokker på jobb i morgen. God natt goonere, jeg regner med at mange av oss kommer til å prestere veldig bra på jobb/skole i morgen :-)

 

Hvem vet hva morgendagen bringer, regner med at jeg sjekker newsnow og gunners.no noen dusin ganger i morgen.

 

Til sist, jeg tror fan meg vi vinner serien i år alikevel jeg.

Link to comment
Share on other sites

Iflg. TV forumet:

Berba solgt til Man U, og Campell på ett års lån til oss. Sum 30,75 mill pund.....

 

 

Synd synes jeg

 

BE

 

Skulle akkurat til å kommentere dette. Veldig synd og Sir Sur fikk det som han ville igjen.... Nå bør jeg gå og legge meg....

Link to comment
Share on other sites

BBC: "The Spurs website says they have agreed to sell Dimitar Berbatov to Manchester United for £30.75m, with Fraizer Campbell going to Spurs on a season-long loan."

 

takk for all entusiasmen, men jeg er redd vi er svakere nå enn vi var før sommeren. jeg ble overrasket i fjor, men dette tror jeg dessverre ikke kommer til å funke. jeg er veldig, veldig skuffet over Wenger. :)

 

og natta...

Link to comment
Share on other sites

BBC: "The Spurs website says they have agreed to sell Dimitar Berbatov to Manchester United for £30.75m, with Fraizer Campbell going to Spurs on a season-long loan."

 

takk for all entusiasmen, men jeg er redd vi er svakere nå enn vi var før sommeren. jeg ble overrasket i fjor, men dette tror jeg dessverre ikke kommer til å funke. jeg er veldig, veldig skuffet over Wenger. :)

 

Her er link Drittside

 

Jeg tror fortsatt vi har signert noe i dag eller de siste dagene.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Slapp av, City er sjanseløse. Robinho er en morsom tilvekst til Premier league og kommer sikkert til å være god. Men skulle City være i nærheten av topp fire måtte de fått inn et helt lag med spillere av Robinhos kvalitet. Uansett kult at de signerte han rett foran nesen til Chelsea.

 

Når det kommer til Arsenal og forsterkninger synes jeg vi har et meget slagkraftig lag pr.dags dato. Vi har et lite spørsmåls tegn når det kommer til den defensive midtbane posisjonen, men jeg tror vi finner en god løsning uansett om det blir Diaby, Denilson eller en ny signering. For jeg ser ikke bort ifra at vi har fått inn et nytt ansikt idag. Vi for vente og se til imorgen tidlig. Jeg er spent! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...