Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Folkens, det er bare å roe ned. Er ikke vist å miste alt håpet fordi det ikke er poppet noen nyheter på nettet, for Wenger går ikke akkurat ut i media hver gang han snuser på en spiller. Vi er helt stille og holder alt hemmelig, før vi smeller til. Det har skjedd før og jeg tror det skjer i kveld også!

 

F5-knappen skal få kjørt seg i kveld! :)

Link to comment
Share on other sites

Men det er vel ikke noe godt tegn at Wenger er på Underhill? Eller trenger

ikke det på bety noe?

 

Ligger vel 1 time etter oss, men kan jo hende at en spiller er på vei til Emirates for å signere og at Wenger dermed har god tid. Eller så kan det også bety at det ikke kommer noen :)

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 1 2008, 09:22 PM) 140355[/snapback]

Men det er vel ikke noe godt tegn at Wenger er på Underhill? Eller trenger

ikke det på bety noe?

 

Ligger vel 1 time etter oss, men kan jo hende at en spiller er på vei til Emirates for å signere og at Wenger dermed har god tid. Eller så kan det også bety at det ikke kommer noen :)

 

eller at det allerede er "taken care of"

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør ikke håpe på Miguel Veloso engang, for steike for en signering det hadde vært!

 

Haha, utrolig morsomt å se Wenger på reservelagskamp kun få timer før et veldig viktig overgangsvindu stenger. Litt arrogant, men utrolig tøft gjort!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør ikke håpe på Miguel Veloso engang, for steike for en signering det hadde vært!

 

Haha, utrolig morsomt å se Wenger på reservelagskamp kun få timer før et veldig viktig overgangsvindu stenger. Litt arrogant, men utrolig tøft gjort!

Det kan jo faktisk ligne litt på en Wenger signering også,ikke fordi han er såpass dyr,men siden han er såpass ung. (Veloso kan vi jo selge senere og da eventuelt ikke med tap.)

Vi har jo sett før hvordan Wenger klarer å hente spillere til fine priser :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør ikke håpe på Miguel Veloso engang, for steike for en signering det hadde vært!

 

Haha, utrolig morsomt å se Wenger på reservelagskamp kun få timer før et veldig viktig overgangsvindu stenger. Litt arrogant, men utrolig tøft gjort!

 

Er jo typisk franskmenn det da :(

 

Men forøvrig så må jeg faktisk innrømme at Veloso må være den beste forsterkningen det er mulig å få tak i på dette tidspunktet eller forsterkninger generelt :gimme:

Link to comment
Share on other sites

liker godt tanken på velouso, men det vil nok gå ut over utviklingen til denilson,diaby song, ramsey, da må i allefall 1 av de ut på lån..

 

håper forsatt på viera på 1 års lån jeg :gimme: tror det hadde hvert en meget god løsning

 

men seff sier ikke nei takk til velouso

Link to comment
Share on other sites

Ingen som vet noe om hvor god Veloso egentlig er?

Leser overallt at han kommer til bli en av verdens beste anker, men jeg har selv aldri sett ham.

Virker i tillegg litt "primadona".

Hvis han kommer er han i allefall god nok for Wenger :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Bare så det er oppklart så er Veloso en klassespiller! Om han eventuelt vil lykkes i Premier League eller ikke, våger jeg ikke si noe om nå, men han har enormt potensiale og ville vært perfekt å ha ved siden av Cesc.

 

God fysikk, teknikk og pasningsspill, samtidig som han har gode defensive egenskaper. I tillegg kan han spille midtstopper om det skulle knipe der.

 

- Altså den ultimate signingen.

Link to comment
Share on other sites

Bare så det er oppklart så er Veloso en klassespiller! Om han eventuelt vil lykkes i Premier League eller ikke, våger jeg ikke si noe om nå, men han har enormt potensiale og ville vært perfekt å ha ved siden av Cesc.

 

God fysikk, teknikk og pasningsspill, samtidig som han har gode defensive egenskaper. I tillegg kan han spille midtstopper om det skulle knipe der.

 

- Altså den ultimate signingen.

fler og fler linker oss med Veloso på NewsNow. noe må de (og forsåvidt vi) ha noe og skrive om når ingen meldinger kommer.

 

er han mannen Vieira etterlyser?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...