Jump to content

TRANSFERWATCH: Deadline i dag.


Baxrus

Recommended Posts

Må innrøme eg også at eg e litt skuffa,, men LAANGT ifra så skuffa som sist sommer med salg av Henry!

 

Skjerp dere inne her som sier at wenger har mistet grepet, han vett va han gjør og har en plan !! Vi spiller verdens finste fotball, Har den mest talentfulle stallen i verden og har VERDENS beste manager

 

Så skjerp dere, vi kan ikkje surmule pga dette ! ;)

.. Vent å se, dette blir en kjempe sessong :D

 

IN ARSENE WE TRUST !

jeg er faktisk mer skuffa enn i fjor. salget av Henry så de fleste av oss komme og det var nettopp et result av rovdrift på en spiller, en tynn spillerstall og manglende innkjøp sesongen før. det er den situasjonen vi er i nå. og vi kan komme til å møte samme type effekt som salget av Henry neste vår pga det. derfor mener jeg ærlig å gjennomtenkt at det er legitimt å spørre seg om han "har mistet grepet".

 

synes ikke det er noen grunn til at du skal bli personlig; kalle det surmuling og si at jeg må skjerpe meg. jeg er seriøs og jeg er i tvil på om han faktisk "har en plan". han har faktisk lovet signinger som ikke har blitt noe av. planen har åpenbart gått i vasken...

 

vi kan spille så fin fotball vi bare vil, men blir det like vakkert hvis ikke disse talentfulle spillerne får resultater og vil forlate oss og vi for avskjeder a la Henrys og Vieiras, sammen med såpeoperaer a la Adebayors og Flaminis i fanget til våren, og da i multityd.

 

stol så blindt du bare vil på Wenger, men la oss andre være så kritiske vi føler for.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Wenger mistet enda en spiller pga for sent bud. Stephane M'Bia ville ikke gå fra Rennes fordi vi var for treige. går det an å ha for mye is i magen? synes det virker mot sin hensikt å by som spillere som ikke får tid til å summe seg før de må bytte klubb

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...