Jump to content

2008.08.12 FC Twente B


bergkampje

Recommended Posts

Utrolig dårlig og kjedelig kamp.

Ade var nesten helt usynlig. (Ja jeg vet han scorte) Fikk ikke sett lagoppstillingen før kampen i dag, men etter ca 25 så så jeg at Ade spillte.

 

Om Arsenal hadde tapt i dag, hadde Wenger skjønt at han måtte handle da? I såfall så hadde det nesten (nesten!) vært positivt med et tap.

 

Men med 2-0 så er vi på god vei videre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

fler enn meg som så kampen på canal+ og synes kommentatoren var dårlig??

hørte bl.a. "et knallhardt skudd av eboue"

eller "en forferdelig tackling av clichy" (eller) noe lignende, da clichy skled og overkroppen hans rev med seg twente-spilleren.

 

jeg så ikke første omgang, men hørte han snakket ihjel førsteomgangen ved å bl.a. si fulle navn til spillere hver gang de hadde ballen :P

 

Hehe, Johannesen er jo Tottenham-fan så er ikke så rart.

Men han kan være morsom til tider.

Han hadde en morsom en da en Twente spiller fyrte av et skudd, eller som han sa det "Der er det et skudd, eller en ball mot mål. Å kalle det et skudd er å misbruke ordet"

Link to comment
Share on other sites

Men jeg synes Denilson er for lite mobil, har for lav intensivitet og ikke minst for mye feilpassninger idag. At noen klarer å sammenligne spillertypen Denilson med Fabregas er for meg en gåte.

 

Enig i mye her. Jeg mener Denilson ikke har hverken nok styrke i kropp og duellspill, eller dynamikk i beina

for å danne sentral midtbane med Cesc. Cesc må vi ha med frem (19 assist ifjor, say no more..) Da må vi ha en skikkelig DM som kan ligge bak der og kontrollere, balansere, vinne dueller, 2 baller etc. Disse jobbene er ikke Denilson god nok på tror jeg. Morsomt om jeg må spise mine ord etterhvert, håper det :P

 

...men tror ikke jeg må det. Denilson har gjort en bra pre-season og tydelig jobbet bra i sommer, men han er bare 20 år og det blir feil å gi han så stort ansvar i kommende sesong, basert på både alder og kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Just curious; er yids`en med i CL?

 

Teddy is still a cunt.

 

Forøvrig; en helt grei dag på kontoret.

 

 

Kan ikke påstå at det var en grei dag på kontoret Chaz, forutenom målene var det en tragedie av kamp av våre gutter. Muligens har jeg for store forventninger, men man må/og bør kunne forvente endel mere enn det de presterte i dag. Til tider synes jeg det var shait! Skal holde meg i skinnet med å komme med kritikk av enkelt spillere.......

Link to comment
Share on other sites

Synes kampen idag faktisk var ganske positiv i motsetning til mange andre her inne.

Virker faktisk som vi har sett forskjellig kamp.

 

Jeg synes Denilson er helt usynlig i mesteparten av kampen idag. Ingen god kamp til tross for at han var noe mer innvolvert i 2 omgang så er han langt fra Flamini i fjor.

 

Walcott viser at han fremdeles har ett meget lavt laveste nivå, pluss for god deffensiv jobbing.

 

Van Persie er ikke i nærheten av form.

 

Ramsey synes jeg gjør en veldig fin figur, han er 17 år! Spiller etter min mening bedre enn Denilson.

 

Djourou gjør også en god kamp sammen med Almunia. Positivt. For ikke å glemme Eboue.

jeg skulle akkurat til å kommentere hvor fornøyd jeg var med Denilson i dag. Han stoppet Twente, hjalp backene, tacklet og løp. Syns han gjorde en god kamp. Riktignok ikke med den intensiteten til Flamini, men det er flere måter å spille DM enn Flaminis måte!

Utvilsomt. Flamini er langt ifra fasiten. Men jeg syned Denilson er for lite mobil, har for lav intensivitet og ikke minst for mye feilpassninger idag. At noen klarer å sammenligne spillertypen Denilson med Fabregas er for meg en gåte. Denilson er en ok spiller, men grå som en mus.

Han er iallfall MYE bedre enn Annan, denilson var god idag etter min mening..

Link to comment
Share on other sites

vi har jo ikke bare en bra 11èr når vi har 4-5 spillere skadet som hadde glidd rett innpå laget men enda spiller vi med ett lag i verdensklasse, har ikke bare en bra 11er da!

ja, benken er ikke den beste i verden i dag men det er og fordi vi har 6-7 skadede spillere hvor de fleste skadede hadde gått in i eleveren!

Det jeg mener er at selvom alle spillerene i stallen er skadefrie så mangler vi fortsatt 1- 2 spillere i stallen. Det kommer til å være spillere ute med skade hele tiden og da er det greit å ha plassene dekket. Saken er at vi var for tynne i fjord og vi har ikke akkurat blitt noe bredere siden den tid.

har ment akkurat det samme, det ser du vis du ser mine siste innlegg.

mangler 1-2 spillere og fint med rutine:)

men da er vi enige da, Utne!

 

fler enn meg som så kampen på canal+ og synes kommentatoren var dårlig??

hørte bl.a. "et knallhardt skudd av eboue"

eller "en forferdelig tackling av clichy" (eller) noe lignende, da clichy skled og overkroppen hans rev med seg twente-spilleren.

 

jeg så ikke første omgang, men hørte han snakket ihjel førsteomgangen ved å bl.a. si fulle navn til spillere hver gang de hadde ballen :P

fikk med meg det jeg og...

sarkasmen til skuddet til eboue var egentlig helt smakløst!

samme med clichy situasjonen..

ikke helt fornøyd med kommetatorene jeg heller!

Link to comment
Share on other sites

Just curious; er yids`en med i CL?

 

Teddy is still a cunt.

 

Forøvrig; en helt grei dag på kontoret.

 

 

Kan ikke påstå at det var en grei dag på kontoret Chaz, forutenom målene var det en tragedie av kamp av våre gutter. Muligens har jeg for store forventninger, men man må/og bør kunne forvente endel mere enn det de presterte i dag. Til tider synes jeg det var shait! Skal holde meg i skinnet med å komme med kritikk av enkelt spillere.......

 

Vi har ennå ikke spilt en ligakamp. Vi har et ekstremt ungt lag, og vi vinner 2-0 i Holland, joda det kaller en helt grei dag på kontoret. La meg si det på en annen måte, hvis vi vinner de resterende CL kampene frem til et stykke ut i mai neste år med 2-0, og spiller som i dag, så sier jeg ganske enkelt thank you very much!

Link to comment
Share on other sites

fler enn meg som så kampen på canal+ og synes kommentatoren var dårlig??

hørte bl.a. "et knallhardt skudd av eboue"

eller "en forferdelig tackling av clichy" (eller) noe lignende, da clichy skled og overkroppen hans rev med seg twente-spilleren.

 

Syns kommentatoren var heilt OK.. "Knallhardt skudd av Eboue" trur eg var meint litt ironisk, og når det gjeld taklinga til Clichy så modererte han seg då han såg reprisen.. :)

Langt frå den beste kommentatoren på norsk TV, men mykje lenger frå den verste..

 

 

Ellers så syns eg vi gjorde ein bra kamp, alt tatt i betraktning.. ser folk syns Denilson var usynlig? Eg syns tvert imot at han var ein av dei beste idag.. Ellers gjer Eboue en god kamp, det samme med Djourou.. Walcott jobbar bra defensivt, men manglar litt på touchen offensivt.. Får likevel pluss for bra assist!

 

Adebayor var litt "rusle-biff" idag, syns eg.. van Persie manglar vel òg ein del på toppforma..

 

Ramsey syns eg klarer seg greitt! Manglar litt sjølvtillit og blir litt veik i nokon situasjonar, men klarer seg bra totalt sett!

 

0-2; Mission accomplished!

 

PS! Liverpool med tilnærma fullt lag klarer berre 0-0 mot Standard Liege, som i mine auge ikkje er stort bedre enn Twente.. Reina må i tillegg redde straffe..

Veldig enig i den oppsummeringen. Noe som overasket meg med dagens kamp var at Eboue slo veldig tidlig inn ved et par anledninger. Kanskje han har begynt å jobbe med den siste fasen av spillet?

 

fikk med meg det jeg og...

sarkasmen til skuddet til eboue var egentlig helt smakløst!

samme med clichy situasjonen..

ikke helt fornøyd med kommetatorene jeg heller!

 

Jeez.. nei, gud forby ein kommentator med litt humor..

I en slik kamp er det godt med en humoristisk komentator!:D

Hvis det er smakløst å snakke litt ufint om Eboues skudd er det mye på dette forumet om Eboue som er smakløst. :P Det at han så feil på tacklingen til Clichy er jo ikke noe han kan klandres for. Jeg syns også den så stygg ut første gang. Han beklaget det hele, hva mer kan han gjøre? Liker denne kommentatoren mye bedre enn Øvind Alsaker, Fuglum, Semb, for ikke å snakke om Roar Stokke!!! :P

Link to comment
Share on other sites

En veldig godt utført kamp. Vi vinner 2-0 borte i CL, dette tiltross for mange skader og et lag som vel aldri har spilt sammen før. 1.omgang er svak offensivt og med noe rufs defensivt. 2.omgang er langt bedre og de 4 bak finner tonen bedre og bedre. Denilson vokser seg inn i rollen og Ramsey klarer å holde posisjonen langt bedre. Walcott skjønner etterhvert at han må både få og gi juling for å kunne prestere, og går fra en elendig første omgang til en godkjent andre.

 

Dagens beste Djourou sammen med Denilson. Eboue gjør en svært viktig jobb både på høyre og venstre flanke og skal ha stor honnør for enorm jobbing både offensivt og defensivt. Uten å ha sett tall må han ha løpt enormt mye i denne kampen. Har også noe meget gode gjenvinninger, men var desverre igjen litt for unøyaktig i siste passet. Tror imidlertid at han vil blomstre i sin vingposisjon utover sesongen.

Ramsey gjør det han skal og det man kan forvente av en debutant i en så viktig match. Starter tildels hodeløst og helt uten plasseringsevne, men spiller seg bra opp utover i kampen. Han får ellers stjerne i margen for innsats og at han virker uredd med ballen. Noen skjønnhetsfeil var det, men det er det vel få 17-åringer som ikke har..

 

van Persie og Ade er helt på det jevne og er verken svake eller spesielt gode. Ade fortsetter imidlertid den gode trenden med å score viktige mål og van Persie viser enorm vinnervilje. Vil nok snart løsne for ham også.

 

Alt i alt en godt gjennomført kamp. Vi er så og si sikret videre spill i CL og skuldrene kan senkes mange hakk før ligaåpningen til helgen.

 

Btw: så siste 15 av hver omgang Liverpool spilte og kan ikke si annet enn laget er helt forferdelig. Standard Liege er langt svakere enn Twente, men de røde klarer ikke å spille seg frem til en eneste god sjanse i hele kampen. De er faktisk meget heldige som klarer uavgjort. Robbie Keane er en tragedie til 200 mill. De har kvittet seg med JAR, og hentet inn en dyr italiener som er litt langsommere, løper langt mindre, er like klønete og på toppen av det hele ikke klarer å slå en eneste passning til medspiller. Gratulerer Rafa, vel anvendte penger..

 

Takke meg til en manager som faktisk velger å ikke bruke penger hvis man ikke kan være sikker på å forsterke laget med de man henter inn. Wenger er de andre fullstendig overlegen når det gjelder transfers og smartness.

Link to comment
Share on other sites

Just curious; er yids`en med i CL?

 

Teddy is still a cunt.

 

Forøvrig; en helt grei dag på kontoret.

 

 

Kan ikke påstå at det var en grei dag på kontoret Chaz, forutenom målene var det en tragedie av kamp av våre gutter. Muligens har jeg for store forventninger, men man må/og bør kunne forvente endel mere enn det de presterte i dag. Til tider synes jeg det var shait! Skal holde meg i skinnet med å komme med kritikk av enkelt spillere.......

 

Vi har ennå ikke spilt en ligakamp. Vi har et ekstremt ungt lag, og vi vinner 2-0 i Holland, joda det kaller en helt grei dag på kontoret. La meg si det på en annen måte, hvis vi vinner de resterende CL kampene frem til et stykke ut i mai neste år med 2-0, og spiller som i dag, så sier jeg ganske enkelt thank you very much!

 

Om du mot formodning skulle få rett, og gutta vinner hele røkkla, ok da skal jeg bøye meg i støvet......

Link to comment
Share on other sites

Syns guttene gjorde en meget profesjonell jobb mot Twente.

1 omg var ikke stor,men syns mange vokste et par hakk i 2 omgangen.

Spilleren som jeg tippet ville stå fram i Holland,Djorou gjorde det.

Han var uten tvil man of the match og jeg har ingen problem med Gallas el Toure sammen med Djorou.

Djorou vinner mange dueller og er bra langs bakken også. Og er sannsynligvis årsaken til at Wenger ikke kjøper en midtstopper.

 

Denilson var også meget positiv og spilte sin beste kamp denne sesongen. Han virker definitivt tøffere i duellene og jeg syns han jobber

bra. Han er en av våre beste idag.

 

Eboue...jobber som en galeislave og gjør en bra kamp. Syns han gjør en del positive ting i denne kampen.

 

Almunia...gjør faktisk en matchvinnende redning for oss i 1 omg.

Virker utrolig rolig og sikker og gjør en solid kamp.

 

Alt i alt så var dette en god generalprøve. Og job well done;-)

Link to comment
Share on other sites

resultatet av kampen var meget bra, men spillet er til tider sløvt og preget av en del misforståelser og feilpasninger (særlig på midten). Savnet av Fabregas er stort, men Denilson og Ramsey klarer seg gjennom på en måte, men ikke overbevisende. Den som skuffer mest er Walcott, han klarer ikke vende opp en gang og bruke farten sin bortsett fra på målet, men da blir han spilt igjennom. Har inntrykk av at han ligger på krittet hele tiden, men får han en ball så er det støttepasning eller inn i banen. Defensivt hjalp han til ved noen anledninger.

 

Mange rustne herrer utpå der kan man si, jeg er ikke betrygget før seriestart, men kan hende de fyrer seg opp litt mer da.

 

Synes Djorou gjør en ok jobb i forsvar! Arsenals beste

Link to comment
Share on other sites

Syns guttene gjorde en meget profesjonell jobb mot Twente.

1 omg var ikke stor,men syns mange vokste et par hakk i 2 omgangen.

Spilleren som jeg tippet ville stå fram i Holland,Djorou gjorde det.

Han var uten tvil man of the match og jeg har ingen problem med Gallas el Toure sammen med Djorou.

Djorou vinner mange dueller og er bra langs bakken også. Og er sannsynligvis årsaken til at Wenger ikke kjøper en midtstopper.

 

Denilson var også meget positiv og spilte sin beste kamp denne sesongen. Han virker definitivt tøffere i duellene og jeg syns han jobber

bra. Han er en av våre beste idag.

 

Eboue...jobber som en galeislave og gjør en bra kamp. Syns han gjør en del positive ting i denne kampen.

 

Almunia...gjør faktisk en matchvinnende redning for oss i 1 omg.

Virker utrolig rolig og sikker og gjør en solid kamp.

 

Alt i alt så var dette en god generalprøve. Og job well done;-)

 

Enig i disse vurderingene. Men selv om Denilson gjorde sin beste kamp så langt i sesongoppkjøringen, blir han aldri noe defensivt anker. Han er jo mye bedre i "Fabregas-rollen". Eboue overrasket positivt, selv om han gir fra seg ballen alt for lett. Og for å supplere med ting som kanskje ikke var så bra; Sagna og van Persie gjør helt OK innsats, men det er tydelig at begge er satt noe tilbake av skadene. Adebayor ser ikke ut til å ha kommet helt i gang ennå, men viser likevel prov på at han kommer til å bli viktig utover sesongen. Bendtner viste jo positive tegn de få sekundene han var innpå, og Ramsay gjorde jo heller ikke bort seg, selv om det synes at han er ung og uferdig. Clichy synes jeg derimot gjør mye rart, spesielt i første omgang. Etter den gode kampen mot Stuttgart ser det ut som han har havnet i en blindgate, ihvertfall defensivt. Walcott var omtrent usynlig i første omgang, men spilte seg noe opp i den andre. Gjorde flere viktige defensive bidrag, men han bør involvere seg MYE mer offensivt. Vi så jo hvor viktig og dyktig han kan være ved 2-0 målet. Synd han viser dette så sjelden.

Link to comment
Share on other sites

Syns guttene gjorde en meget profesjonell jobb mot Twente.

1 omg var ikke stor,men syns mange vokste et par hakk i 2 omgangen.

Spilleren som jeg tippet ville stå fram i Holland,Djorou gjorde det.

Han var uten tvil man of the match og jeg har ingen problem med Gallas el Toure sammen med Djorou.

Djorou vinner mange dueller og er bra langs bakken også. Og er sannsynligvis årsaken til at Wenger ikke kjøper en midtstopper.

 

Denilson var også meget positiv og spilte sin beste kamp denne sesongen. Han virker definitivt tøffere i duellene og jeg syns han jobber

bra. Han er en av våre beste idag.

 

Eboue...jobber som en galeislave og gjør en bra kamp. Syns han gjør en del positive ting i denne kampen.

 

Almunia...gjør faktisk en matchvinnende redning for oss i 1 omg.

Virker utrolig rolig og sikker og gjør en solid kamp.

 

Alt i alt så var dette en god generalprøve. Og job well done;-)

 

Enig i disse vurderingene. Men selv om Denilson gjorde sin beste kamp så langt i sesongoppkjøringen, blir han aldri noe defensivt anker. Han er jo mye bedre i "Fabregas-rollen". Eboue overrasket positivt, selv om han gir fra seg ballen alt for lett. Og for å supplere med ting som kanskje ikke var så bra; Sagna og van Persie gjør helt OK innsats, men det er tydelig at begge er satt noe tilbake av skadene. Adebayor ser ikke ut til å ha kommet helt i gang ennå, men viser likevel prov på at han kommer til å bli viktig utover sesongen. Bendtner viste jo positive tegn de få sekundene han var innpå, og Ramsay gjorde jo heller ikke bort seg, selv om det synes at han er ung og uferdig. Clichy synes jeg derimot gjør mye rart, spesielt i første omgang. Etter den gode kampen mot Stuttgart ser det ut som han har havnet i en blindgate, ihvertfall defensivt. Walcott var omtrent usynlig i første omgang, men spilte seg noe opp i den andre. Gjorde flere viktige defensive bidrag, men han bør involvere seg MYE mer offensivt. Vi så jo hvor viktig og dyktig han kan være ved 2-0 målet. Synd han viser dette så sjelden.

 

Veldig enig med dere begge- se mitt tidligere innlegg-.

 

Piscator:

Clichy gjør noen rare valg i første omgang og har to store glipp bakover samt noen håpløse passninger. I andre omgang spiller han seg i mine øyne stort opp og finner tilbake til den geniale blandingen av å bryte tidlig evnt vente ut kantspiller som må spille bakover. Tydelig at gutten ikke var særlig fornøyd med de første 45 og strammet seg kraftig opp i pausen. Nå skal det sies at han i første omgang ikke fikk veldig mye hjelp av hverken Ramsey eller Walcott og at også dette samarbeidet ble klart bedre utover i kampen. I andre omgang ligger Denilson mer over mot venstre samt at Eboue flyttes over det meste av omgangen. Dette frigjør Clichy både offensivt og defensivt og er kanskje en delforklaring på den langt bedre omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Syntes dette var utrolig bra. Tidlig i sesongen,med masse nerver og fokus på at dette må vi bare klare. Alt å tape med andre ord.

Og oppgaven løses veldig bra. Kan ikke si noe annet, se på resultatet, selv om vi her på forumet forventer mer rent spilleestetisk.

Nå kan skuldrene senkes og jeg regner med at på lørdag vil vi se et mer løssluppent Arsenallag

Link to comment
Share on other sites

Enig med Piscator i at Denilson i utgangspunktet er bedre i Fabregas-rollen enn som defensivt anker, noe jeg også påpekte i denne tråden før kampen. At han aldri kommer til å bli et defensivt anker synes jeg det imidlertid er litt tidlig å si. Forøvrig godt å se at han har pumpet litt jern i sommer, for han var tydelig mer fysisk robust enn tidligere?? Det trenger han dersom han skal bekle denne rollen, og uavhengig om Wenger henter inn en ny defensiv midtbanespiller så er det vel nærliggende å tro at han kommer til å få sjanser uansett. Regner med at Nasri stiller foran han i køen på Fabregas sin plass anyway.

 

Over til kampen. Var uvanlig nervøs før avspark og min skepsis ble bekreftet av tidvis horribelt banespill i førstomgang. Men andreomgangen var bedre og vi er faktisk effektive foran mål i dag. Vi vinner også på en dårlig dag med et dårlig lag, samtidig som vi er mer kyniske enn vanlig (i andreomgang iallefall), til tross for et meget ungt og urutinert mannskap.

Jeg sa før kampen at kynisme og effektivitet var påtrengt og fikk vel faktisk rett i det. ;)

 

Almunia: MoM. Meget trygg og solid opptreden fra han i går. Trår til med matchvinnende inngrep og er våkent ute ved flere anledninger, vår beste!

 

Sagna: Dette er vel faktisk den svakeste kampen jeg har sett av Sagna i Arsenal-trøya. Flere balltap, og rusten både offensivt og defensivt. Regner med at han kommer seg fort.

 

Clichy: Uvanlig svak kamp også fra Clichy som gjør en del rare ting i trengte posisjoner. Fører til flere farlige balltap, kanskje litt ukonsentrert?

 

Gallas: Grei skuring for kapteinen som jeg synes gjør en bedre kamp i går enn i de kampene jeg så han i pre-season. Viser igjen styrke på posisjonering foran mål, og det førte til en viktig scoring.

 

Djorou: En virkelig positiv overraskelse. Trygg og rolig med ballen i beina, og viser god posisjoneringsevne, i motsetning til tidligere. Kan allikevel bli litt vel nonchalant til tider.

 

Eboue: Som alltid. Gjør fantastiske løp og forseringer, men velger ALLTID feil alternativer da han nærmer seg 16. meteren. Synes allikevel at han var en av våre beste.

 

Walcott: Skremmende svak forestilling fra en som jeg forventer mye av denne sesongen. Ikke inneblandet i noen ting offensivt, klarer ikke vende opp og sette fart, og blir alt for veik mot store sterke nederlendere. Eneste positive var hans defensive bidrag i sluttminuttene da han og Eboue byttet side.

 

Ramsey: Verken eller fra debutanten. Gjorde seg ikke bort, men vi ser helt klart at han ikke er klar for dette nivået enda. Er ikke god nok til å involvere seg, men virker uredd da han har ballen i beina, og det er jo positivt.

 

Denilson: Godt fornøyd med brassen vår som jo tross alt hadde vannvittig mye ansvar under gårsdagens batalje. Gode involveringer over hele banen. Må bli litt røffere dersom han har ambisjoner om å ta plassen permanent.

 

Adebayor: Scorer mål akkurat som han har gjort under siste del av pre-season og virker å være på gang. Tror han blir viktig i årets sesong.

Lite delaktig og en litt slapp forestilling i går. Løper i offside konsekvent, kan han regelen?? Skal dog unnskyldes litt da vi har sjeldent lite kreativitet fra midtbanen og derfor lite baller å jobbe med for spissene.

 

Van Persie: Kanske vår aller svakeste i går. Ingenting stemmer for Robin, noe det heller ikke gjorde i de kampene jeg så i pre-season. Mener at Bendtner fortjener å starte mot West Bromwich.

 

 

Ellers hadde Bendtner et friskt innhopp mens Randall ikke rakk å markere seg.Litt overrasket over at Wenger faktisk ga sjansen til nettopp Randall, da det var flere unggutter på benken som har gjort en bedre figur i sesongoppkjøringen.

 

Bring on West Brom!

Link to comment
Share on other sites

Kjempemoro at tordenværet tok TV-signalene mine i går etter kanskje ti minutter med spilletid. Jeg gikk tydeligvis ikke glipp av så alt for mye, men hvis noen ruger på måla/høydepunktene, så hadde det vært kanon om det ble lagt ut!

Hehe kraftig regnvær ødela de siste 10 minuttene for meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Damn.. Skal på Stadion å se Brann - Marseille samtidig. Blir jo sikkert gøy det også da, men liker ikke å gå glipp av en Arsenal kamp.

Får ta meg sammen å vente helt til lørdag med å se kamp da. Det skal bli knas med pl, gleder meg som aldri før :P

 

 

hvor er lojaliteten????

 

Åsså Brann da!?! ;) ;)

 

Elsker mann Brann, så elsker mann Brann

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...